Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sproet, fijn dat de oogst zo goed is. Hopen op een aantal mooie emmy´s voor tp en voor in de vriezer.

Sjors, welkom! Wij mogen op dezelfde dag testen! Voor mij 12 dagen na tp.

Enne Marco, ik denk inderdaad dat je de enige man bent. Grappig!

Bij mij geen nieuws. Gisterenavond pijnlijke boobs en vandaag niet meer. Heb ik trouwens altijd na mijn ei. Af en toe rommelt het wat. Pfffff, erg hoor, dat wachten.

• Reacties 935
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Marco hoe gaat het nu... wanneer horen jullie wanneer jullie weer mogen starten?

Tas, hier gelijk als jou tp gehad volgens mij. Nu zonder hormonen, alleen pregnyl, maar voel helemaal niets... Nergens last van nog.. Heel af en toe een krampje, maar mag geen naam hebben. Heel anders dan die keer dat ik zwanger was. Toen had ik de dag erna al krampen.. Maar goed, dat was een verse poging met die bollen.. Nu voor het eerst een cryotp.. Ben benieuwd. Hopelijk is het snel volgende week...

Hoe gaat het met de anderen in de wachtweken?

Geplaatst

Wij hebben inderdaad op dezelfde dat de tp gehad. Ik heb ook alleen Pregnyl gehad. Ik gebruik nu ook Utrogestan in overleg met de arts. Normaal bij een cryo in eigen cyclus niet nodig, maar ben ik begon na de twee verse pogingen al vroeg te vloeien.

Hoe doen jullie het eigenlijk met sporten? Heb net voor het eerst een beetje getennist en heb a.s. zaterdag een hardloopevenement van 10 kilometer. Daar maak ik me eigenlijk een beetje zorgen om. Ik heb begrepen dat je in principe alles mag doen, maar heb gelezen dat sommigen in de wachtweken helemaal niets doen. Ik vind het erg lastig.

Geplaatst

Tinkerbel ik snap het helemaal... Ik werd ook gek toen ik br nloedverlies had ... Wekenlang zelfs! Maar was toch echt zw en heb een beautiful dochtertje gekregen

ik hoop dat het niet je ongie is die er aan komt. Die ongie is pas over ruim een jaar weer welkom!

Annengel wat goeoeoed! Gefelici!!!

hier aan de Puregon 300. Zaterdag 1450u eerste fm echo.

Iemand anders ook nog aan het prikken?

lonely hier, het is gezelliger op het groene bankje! ;-)

hope to join you in a few weeks!

Geplaatst

Jes hier hetzelfde... Maakt me onzeker.

Heb af en toe krampjes maar bij de eerste had ik ook steekjes in deze periode. Nu niet :(

Ik dacht misschien omdat je baarmoeder net gekrompen is van de baby en dat die steekjes niet nodig zijn?? Probeer mezelf maar moed in te praten..

We gaan gewoon groen worden!!

Geplaatst

Tas, ik sport momenteel niet (niet bewust hoor), doe alleen wat oefeningen vd fysio.. Maar volgens mij kan het geen kwaad hoor. Goed voor de doorbloeding misschien ;) Gewoon doen waar jij jezelf goed bij voelt.

Armanda, volgens mij ben jij de laatste die aan het spuiten is. Hopelijk zijn ze snel groot genoeg. Heel veel succes zaterdag!

Tinkerbell, hoe gaat het nu?

Oh Mama in love, dus bij jou hetzelfde.. Erg he.. Hier ook onzeker.. Je hoopt hetzelfde te voelen als de vorige keer, maar we hebben nu allebei een andere behandeling dan de vorige keer en geen punctie.. Wie weet scheelt dat ook. Idd we gaan voor groen :) !! Denk dat ik woensdag begin met testen (als ik niet ongi ben).. Jij hebt een bloedtest zie ik.

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Wat is het spannend hier! Ik hoop dat het nog wat groener wordt! Ik zit zenuwachtig te wachten tot het 9uur is. Dan mag ik bellen of de terugplaatsing door gaat. Pfff deel 1 van de wacht weken!

Wordt vervolgd!

Geplaatst

Dag lieve meiden en heer! Erg mooi om al het groen te zien. Van harte dames, geniet ervan!Droevig om de rode testen te lezen waarbij ik me helaas weer moet aansluiten. Inmiddels heb ik de 5e topper teruggeplaatst gekregen van ICSI 1. Nog steeds hebben alle tp-ingen niet tot een zwangerschap geleid ondanks, aldus het UMC, de perfectie condities (embryo kwaliteit en bms). Nu hebben we nog 2 cryo's over en die zou ik graag ultiem willen benutten! Een échte en reële kan geven door ze allebei tegelijkertijd terug te plaatsen(iets wat hier in Nl ondenkbaar is), als ze goed ontdooien uiteraard, en daar assisted hatching op toe te passen. Dit wil ik graag doen nu de terugplaatsingen van embryo's nog vergoed worden. In Dusseldorf heb ik inmiddels een afspraak staan enkel mijn zorgverzekeraar A.vero achmea zegt alleen kosten te vergoeden van ziekenhuizen die in hun lijstje voorkomen... Dusseldorf dus niet??! Het lijkt mij toch Te gek als ze de vergoeding van een simpele tp weigeren?! Ik laat iig AH wel achterwege in mijn declaratie maar vraag me af wat jullie ervaring is met de zorgverzekeraars en behandelingen in het buitenland? Sowieso ben ik ook benieuwd of dat hier dames zitten die ook AH hebben gehad...Lieve groet,Hope

Geplaatst

Oh Mama in love, dus bij jou hetzelfde.. Erg he.. Hier ook onzeker.. Je hoopt hetzelfde te voelen als de vorige keer, maar we hebben nu allebei een andere behandeling dan de vorige keer en geen punctie.. Wie weet scheelt dat ook. Idd we gaan voor groen :) !! Denk dat ik woensdag begin met testen (als ik niet ongi ben).. Jij hebt een bloedtest zie ik.

Ja, maar voor die tijd heb ik al lang getest hoor ;)

Vind het wel een domper dat ik niet hetzelfde gevoel heb als toen ;)

Maargoed, we moeten maar afwachten!

Geplaatst
Ik zit zenuwachtig te wachten tot het 9uur is. Dan mag ik bellen of de terugplaatsing door gaat. Pfff deel 1 van de wacht weken!

Wordt vervolgd!

Spannend!!!! Ik hoop op goed nieuws voor je! ;)

Geplaatst

hier aan de Puregon 300. Zaterdag 1450u eerste fm echo.

Iemand anders ook nog aan het prikken?

lonely hier, het is gezelliger op het groene bankje! ;-)

hope to join you in a few weeks!

Hey meis! Morgen 1e FM! Ik hoop dat het er fantastisch uit gaat zien!!
Geplaatst
Nu hebben we nog 2 cryo's over en die zou ik graag ultiem willen benutten! Een échte en reële kan geven door ze allebei tegelijkertijd terug te plaatsen(iets wat hier in Nl ondenkbaar is), als ze goed ontdooien uiteraard, en daar assisted hatching op toe te passen.

Ik heb er twee teruggeplaatst gekregen (2 toppers). Was standaard procedure gaven ze aan in AMC. (ook niet om mijn leeftijd)

AH heb ik geen ervaring mee... Ik hoop dat het plakkers worden meis!

Geplaatst

Haha echt. Wanneer begin jij met testen? Ben bang dat het hier niet zoveel zin heeft ivm pregnyl..

Suzie spannend, nog een kwartiertje..

Geplaatst

Ohhh meiden wat wordt het weer spannend hier!! Ik hoop dat er heel wat groene namen bij zullen komen maar meteen ook zo verdrietig voor die meiden die negatief gestest hebben....sterkte!!

Hope80: mijn verzekeraar doet totaal niet moeilijk, ik betaal aan DD en de rekening die declareer ik en krijg ik vervolgens vergoed volgens de NL "richtlijnen". Ook ik heb nu weer a.h. Gedaan, arts vond het niet nodig bij mij daar ik van mijn tweeling zonder a.h. Zwanger was geraakt. Maar omdat het geen kwaad kon toch gedaan. DD brengt. Deze kosten apart in rekening om problemen met de zorgverzekeraar te voorkomen.ik kan me voorstellen dat je alles uit de kast wil halen maar wat vreemd dat jouw verzekering moeilijk doet, vergoeden zij ook geen percentage? Bv. 70 of 80% omdat het geen gecontracteerd zkh is?

Geplaatst

Jes de vorige keer had ik natuurlijk ook pregnyl gebruikt. Toen werden de testen eerst lichter en vanaf dag 7 donkerder van mijn eigen HCG.

De 27ste is nu voor mij dag 7 dus denk wel dat ik dan mijn nieuwsgieigheid niet kan bedwingen. ;)

Geplaatst

Yes! Vanmiddag op 14:15 terugplaatsing!

Pffff wat een spanning bouw je zo op zeg!! En nu nog weer in spanning over het aantal bevruchtingen en de kwaliteit....

We zullen het zien vanmiddag!

Geplaatst
Goedemorgen dames,

Wat is het spannend hier! Ik hoop dat het nog wat groener wordt! Ik zit zenuwachtig te wachten tot het 9uur is. Dan mag ik bellen of de terugplaatsing door gaat. Pfff deel 1 van de wacht weken!

Wordt vervolgd!

Oh Suzie, die uren voor dat telefoontje zijn inderdaad killing. Inmiddels is het 9 uur dus zal je gebeld zijn. Ik duim voor een TP!

Geplaatst
Oh Suzie, die uren voor dat telefoontje zijn inderdaad killing. Inmiddels is het 9 uur dus zal je gebeld zijn. Ik duim voor een TP!

Onze berichtjes hebben elkaar net gekruist, ik zie dat je in ieder geval een TP hebt ... toppie!

Geplaatst
Jes hier hetzelfde... Maakt me onzeker.

Heb af en toe krampjes maar bij de eerste had ik ook steekjes in deze periode. Nu niet :(

Ik dacht misschien omdat je baarmoeder net gekrompen is van de baby en dat die steekjes niet nodig zijn?? Probeer mezelf maar moed in te praten..

We gaan gewoon groen worden!!

Tuurlijk gaan jullie groen worden! Niks is hetzelfde hoor. De vorige keer toen ik zwanger was voelde ik hele andere dingen dan nu. Dus vergelijken heeft geen zin en maakt je alleen maar 'gek'. Houd moed! Lekker blijven broeden en bewegen.

Geplaatst

Meiske ik lees je onderschrift.. Spannend, heeeel veel succes morgen!

Suzie, wat fijn! Zet hem op vanmiddag en dan kom je lekker bij ons op het wachtbankje.

Mama in love. Wie weet doe ik met je mee dinsdag ;) Dit weekend even testjes halen..

Bedankt Nikkie voor je positiviteit!! :) We gaan voor groen!

Geplaatst

Nou nou hoop gebeurd in een paar dagen. Succes Suzie met de terugplaatsing. Hoop dat je niet zolang hoef te wachten keteen volle laas mijn afspraak liep 20 minuten uit pfffff ik dacht dat ik gek werd.

En de andere nog even volhouden weet dat het moeilijk is kan ook niet wachten tot dinsdag pffffff. Maar hoop dat ik mag aanschuiven op de groene bank

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden