Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Babeth; goed nieuws!

@uhm Gefeliciteerd!

@Tas hoe was de funrun?

Mijn man moest om 16.00 uur dus ik was er in de avond niet meer bij...Hij had een mooie tijd 53.22 op de 10km.

• Reacties 935
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@caro- lin: funrun was leuk! Laatste 2 km waren zwaar hoor, pffff. Heb er 1 uur en 3 min over gedaan. Moet nog ff wat trainen wil ik de tijd van jouw man halen. Mijn man kan ook heel goed lopen. Hij bleef bij mij lopen gisteren, erg lief.

Uhmmmmm, wat goed dat het positief blijft! Hoe voel jij je? Ik had wat last van mijn borsten, maar nu niet meer zo erg.

Geplaatst

FM/echo's
23 november: Armanda (1e FM)

Punctie

:myfignerscrossed:
Terugplaatsing
:myfignerscrossed:

25 november Sproet

:goodluck1:
Testen!!

2 november: Faye

5 n
o
v
e
m
b
e
r
:
L
i
e
s
j
e
2
2
(vlindertje)

6 november: ekiaaM

6 november: Meiske

9 november: Booboo

14 november:
marcoenjacqueline

15 november:
Caro-Lin

16 november: Liesje82

16 november:
Els 1987

17 november: Jansuhh

21 november: Nikkie

21 november: Annengel

25 november: Tinkerbell

25 november: Mieniemie

27 november: Uuhhmm

30 november: Druppel

30 november: Jes

30 november: Tas45

30 november: Mama-in-love

7 december: Sproet (op zijn laatst, vroegtester)

Geplaatst

Zoals jullie zien ben ik alweer een tijdje wakker.

Heb met maar een testje gedaan in de hoop dat ik daarna kon gaan slapen maar deze is positief dus nu lig ik daar weer wakker van haha!

Het is allemaal nog erg pril maar ik wil weer vertrouwen hebben in mijn lichaam dus ga er gewoon van uit dat het goed blijft gaan en dat we in Augustus ons 2e (en wie weet 3e) kindje mogen verwachten!

Geplaatst

Hey dames ,

Het hele weekend druk geweest en nu even bij gelezen wat hier allemaal geschreven is .

Afgelopen donderdag hebben wij contact gehad met de arts van het Umc over hoe nu verder te gaan .

Wij zijn nu weer op de wachtlijst geplaatst en mogen als alles goed gaat in Maart/April weer een poging gaan wagen . Ik schrok wel van die lange tijd die er tussen zit .

Wij weten dat er bij ons een pgd traject aan vast zit wat ook gepland moet gaan worden in Maastricht maar dat er zo lang over heen ging had ik niet verwacht .

Als alles gaat beginnen weer bij ons gaan ze de medicatie ophogen zodat er meer blaasjes komen die kunnen rijpen en hopelijk hebben wij dit keer dan cryo's over .

Ik blijf hier mee lezen en schrijven

gr marco

Geplaatst

Testen!!

2 november: Faye

5 n
o
v
e
m
b
e
r
:
L
i
e
s
j
e
2
2
(vlindertje)

6 november: ekiaaM

6 november: Meiske

9 november: Booboo

14 november: marcoenjacqueline

15 november: Caro-Lin

16 november: Liesje82

1
6
n
o
v
e
m
b
e
r
:
E
l
s
(vlindertje)

17 november: Jansuhh

21 november: Nikkie

21 november: Annengel

25 november: Tinkerbell

25 november: Mieniemie

27 november: Uuhhmm

30 november: Druppel

30 november: Jes

30 november: Tas45

30 november: Mama-in-love

7 december: Sproet (op zijn laatst, vroegtester)

Geplaatst

Wauw, mama in love: gefeliciteerd! Hopelijk blijft hij positief!

Ga straks ook testjes kopen, maar heb best wel een ongi gevoel af en toe. Zucht, killing deze laatste dagen.

Geplaatst
iedereen die groen is, van harte gefeliciteerd. Ik mag helaas weer op rood. Ik ga wederom een miskraam krijgen!
Els, wat een naar nieuws! Erg veel sterkte!
Geplaatst

Els sterkte meis!

Marco, hier ook altijd een paar maanden ertussen gehad. Als je ergens naartoe kijkt duurt het vaak lang he. Maar voor je het weet zijn jullie weer bezig.. Hoop dat de tijd snel gaat voor jullie!

Tas, en wanneer ga jij testen? Ben je er al over uit... Nu Mama in love al getest heeft begint het toch te kriebelen haha. Denk morgen.. Maar ben net als Mama in love (was) onzeker....

Geplaatst

Els wat verschrikkelijk zeg!! Ik vind het zo erg voor je! Ik hoop dat men toch op Deen of andere manier kan gaan onderzoeken wat de oorzaak hiervan is, zeker omdat het niet de eerste keer is, sterkte!!

wat dubbel zeg...Uuhmmm en Mamainlove van harte., wat fijn dat er meer dames groen kleuren, van harte !

Marco wat ontzettend balen dat er zoveel tijd overheen gaat, ik weet het toevallig van een excollega. In ieder geval wens ik julie erg veel succes!

Geplaatst
Was de test heel duidelijk?
Het is natuurlijk een lichte test maar dat wist ik van te voren.

Het belangrijkste was voor mij dat ik een licht roze streepje zie zonder dat ik de test hoef te slopen of langer dan 10 sec tuurend moet kijken en vervolgens me afvraag of ik em niet gewoon WIL zien :)

Hij staat er gewoon en daar ben ik blij om! ;)

Klachten: Niets dan alleen een zeurend gevoel in de onderbuik. Of ongie gevoel of krampjes...hoe je het maar wilt noemen. Verder niets!

Geplaatst

Marco wat ontzettend vervelend dat jullie nu weer een tijdje moeten wachten!! Wij hadden bij de eerste ICSI zelfs een wachtlijst van een jaar! :mad:

Ik hoop voor jullie dat het een behandeling wordt met een prachtig resultaat!

Geplaatst

Meiden ik kon me echt niet meer bedwingen na Mama in love.. Ik heb geen duidelijke streep, maar zie wel iets.. Dus een tuurstreepje. Heel licht. Weet nu niet of hij licht is van de pregnyl of..... Zo spannend.. Kan het nog van de pregnyl zijn? 12 nov gezet.. Ik zal hem proberen erop te zetten. Oh ja ik heb voor het eerst met die van de etos getest. Wil die van de kruitvat nog ff bewaren tot morgen..

Geplaatst

Oh Jes, wat spannend! Ook voorzichtig gefeliciteerd!

Ik weet niet precies wanneer de Pregnyl uit je bloed is, daarom durf ik ook nog niet goed te testen.

Voel je verder iets?

Geplaatst

Tas, ben ook bang dat het vd pregnyl is hoor... Ik hoop het niet ;) Probeer het nu gewoon elke dag.. Officieel mocht ik van de gyn de 29e testen. 11 dagen na tp.. Dus dan kan je het wel proberen.. Voor jou ook spannend.. We blijven duimen!

Nee ik voel niks alleen af en toe zeurend gevoel, verder niks..

Geplaatst

Jes ik geloof er niks van dat het van de pregnyl is hoor meid!! Ik heb altijd 10 dagen na zetten pregnyl gehoord dat het eruit moet zijn.

Bij mij was het toen op dat 6 eruit na de tp.

Ik zie em ook duidelijk hoor!! Zitten we weer samen op het augustus bankje! Wat leuk :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden