Ga naar inhoud

Uitgerekend juli 2013!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Josserr succes morgen bij de echo!!!

Ik heb ook nog niks gekocht. Natuurlijk heb ik genoeg babykleertjes van zoontje,maar een 1e pakje kopen blijft bijzonder!

Ik wil ook eerst wachten tot de 20 weken echo.

Madelin. Wat heerlijk even lekker op vakantie! Lekker genieten. Ik voel de beeb nu wel. Qf en toe kleine plopjes,maar ook vaak een schop! Mijn zoontje voelde ik met 17 weken,en ze zeggen vaak dat je een 2e kindje eerder voelt.

Komt vanzelf Madelin!

Hier ook al flinke buik hoor. Inmiddels 2 kg erbij.

• Reacties 627
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Josserrr, succes bij de echo!

Ik ben gisteren bij de vk geweest en alles was goed! Gelukkig maar. Vanochtend afspraak gemaakt voor de 20 weken echo in het ziekenhuis, staat voor 4 maart! Pff, vind het erg spannend!

Geplaatst

20 Weken echo was goed! Al is het kindje wel een beetje aan de grote kant, dus over 5 weken weer alles meten. En is het dan nog zo, dan gaan ze mij testen op (zwangerschaps)suiker met als consequentie een dieet. Maar moest me geen zorgen maken. Dus probeer alleen maar blij te zijn!!

Geplaatst

super josserr dat er geen rare dingen naar boven zijn gekomen :)

Hier was ook alles oke tijdens controle...

19 februari heb ik de 20 weken echo gelukkig niet zo heel lang wachten ..

kan helaas niet slapen dus weer uit bed :( komt wel vaker voor de laaste tijd

Ik ga weer es proberen weltrusten

Geplaatst

Aan te vullen lijstje:

Uitgerekende datum:

Pammie 3 juli

Josserrrr 3 juli

Madelin 10 juli

Ikke81 11 juli

Els87 26 juli

20 Weken echo:

Josserrrr 7 februari

Madelin 11 februari

Ikke81 19 februari

Pammie 20 februari

Els87 7 maart

Geplaatst

Josserr wat fijn dat de 20 weken goed is! Toch weer opluchting he.

Ikke jij hebt een dag voor mij de echo

Ik kan niet wachten,vindt het wederom erg spannend!

Geplaatst

vandg nog een weekje wachten en dan heb ik mn 20 weken echo ben zo benieuwd wat het word

zo verschllend qua reacties ik draag naar voor en volgens de fabels word dat een meid

en andere nee hoor is een jongen

groetjes diana

Geplaatst

Diana. Naar voren dragen is juist een jongen zeggen ze :-)

Ik draag ook nu weer naar voren,dus ben erg benieuwd of het wederom een jongetje is!

Geplaatst

ik ook naar voren vandaar dat ik dacht dat het een jongen zou worden.

maar voor ons is het toch een meisje..

wie weet veranderd de buik positie nog ahahaha

Geplaatst

Gisteren 20-wk echo gehad, alles was goed! Helemaal niets geen afwijkingen en we hoeven ons nergens zorgen over te maken volgens de arts.

Nu maar wachten tot hij gaat schoppen maar ík ben iig gerustgesteld....!!

Geplaatst

Vandaag de 20 weken gehad,en alles was goed en gezond met ons kindje! We wilden graag het geslacht weten,maar helaas

lag ons kindje verkeerd,waardoor ze het niet voor 100% zeker kon zeggen.

Wel jammer,maar zo blij dat alles goed is!

Met 27 weken doen we een pret-echo,en dan is het geslacht hopelijk wel te zien ;-)

Geplaatst

Mooie berichten, Fijn dat iedereen een mooie 20 weken echo gehad heeft.

Hier was ook alles goed op de 20 weken echo geen rare dingen gevonden.

Zelfs 4d gezien dus dat was een hele verassing.

Moet zeggen het was een top echo grafist een geweldige man serieus met een beetje humor dus was ook echt ff genieten.

De meeste zitten nu op de helft dus kunnen we in plaats van tot 20 tellen nu weer af tellen :)

Fijne dag meiden

Geplaatst

Het is rustig hier zeg, ben anderhalf week met wintersport geweest en intussen voel ik de kleine ook goed, met 19.2wk begon ik het eindelijk te voelen. Nu gebruikt hij sinds gister mijn blaas als trampoline maar ik vind het allemaal prima, wat een gaaf gevoel zeg!!

Voelen jullie het allemaal al goed bewegen en voelen jullie je allemaal goed??

Geplaatst

Hoi lady's!

Ik voel de kleine ook. Mooi gevoel he!

Gisteren pretecho gehad en we krijgen een meisje!

We zijn zo dolgelukkig. Een dochter,super!

Maar.....ik heb nu ook verplichte rust. Ik loop met harde buiken die soms wat pijnlijk voelen. Niet helemaal de bedoeling. Vandaag uitslag of ik blaasonsteking heb,en zo niet moet ik naar de gyn.

Vriendlief is vandaag thuis en neemt de zorg voor ons zoontje.

Vandaag dus maar tv,bank en laptop ;-)

Geplaatst

Hoi! Ik ben ook lekker op vakantie. In Florida, lekker warm hier!! :-)

Voel de baby ook sinds 20,5 week, vooral onderaan maar soms ook wat hoger. 14 Maart heb ik weer een groeiecho om te zien of de baby nog steeds aan de grote kant is. Is dit zo dan wordt ook mijn suiker gecheckt, dus net als bij jou Diana.

Hou jullie op de hoogte!!

Sterkte Pammie!

Geplaatst

Hoi allemaal!

Ik voel het kindj vanaf 18 weken. Ben nu 20 weken en voel het iedere dag een paar keer. Echt super leuk en geruststellend!

A.s. maandag de 20 weken echo. Brrr, spannend!

Vervelend Pammie, die verplichte rust!

Geplaatst

vandaag alweer 5 maanden.. klinkt ineens best ver al!!

Word nu toch echt tijd om de handen uit de mouwen te gaan steken en aan de verbouwing te gaan beginnen.

Hier gaat alles redelijk tot goed.

2,5 week verschrikkelijke rug pijn gehad waardoor ik bijna tot niets meer kon doen.

Gelukkig met fysio is het nu zo goed als over maar moet bedacht blijven dat het zo weer terug kan komen.

Fijn dat iedereen de beeb al lekker kan voelen.

Hier ook super!!

Geplaatst
Hoi allemaal!

Ik voel het kindj vanaf 18 weken. Ben nu 20 weken en voel het iedere dag een paar keer. Echt super leuk en geruststellend!

A.s. maandag de 20 weken echo. Brrr, spannend!

Vervelend Pammie, die verplichte rust!

succes vandaag meid!!

Geplaatst

Ikke, vervelend van je rugpijn. Gelukkig dat het nu beter gaat! Wees maar voorzichtig...

20 weken echo was helemaal goed! Niks afwijkends gevonden en het kindje was erg druk aan het bewegen. Super om te zien!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden