Jump to content

Uitgerekend juli 2013!

Tops

Recommended Posts

• Replies 627
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

UP!

Tops. Ik kom me voorzichting aanmelden ;-)

Ik zie dat jij ook zwanger bent geworden van de 1e IVF.

Zelf heb ik 13 okt TP gehad van een cryo,en 25 okt had ik een positieve test.

We lopen dus gelijk.

20 nov heb ik de 1e echo.

Ik hoop dat er meerdere meiden zich kunnen aanmelden!

Hallo dames maand juli 2013!!!

Gefeliciteerd... Echt super.

Het wordt een spannende periode met hopelijk heeeeel veeeel mooie momenten!

Een jaar geleden melde ik mij aan bij het forum juli 2012 aan.

Nu hebben we een pracht dochter van 4,5 mnd!

Het was een bijzondere tijd. Dames ga genieten van deze tijd. Het is zo speciaal!

Gisteren zijn wij (forumleden juli 2012). Voor het eerst samen geweest met kids! Zo mooi om dit mee te maken.

Alle moeders met kids te zien!

Volgend jaar typen jullie een berichtje misschien wel bij juli topic 2014!

(hahaha).

Nogmaals gefeliciteerd en hopelijk melden hier nog veel meer moeders in spe.

Gr. Shanna

Hoi meiden,

Ik meld me nu toch ook is aan.

Lees al een geruime tijd mee op forums.

Heb net mijn 1e icsi achter de rug een hele zware.

Maar tot verbazing op dag 11 na punctie al positief getest inmiddels vandaag mijn NOD en nog steeds positief.

Onwerkelijk nog vol ongeloof en duimen voor een goede afloop!

Bij doorgaande wangerschap zouden we dus op 9 juli uitgerekend zijn.

Liefs ikke ;)

hier mijn overzicht

6/9 Gestart met de pil

25/9 Start decapeptyl

5/10 Start puregon 150ml

12/10 overstimulatie geconstateerd

13/10 Rond 30 follikels

14/10 Toedinging HCG Ovitrelle

16/10 Punctie (25 eicellen gevonden 22 bevrucht 15 gedeeld waarvan 1 8 cellig en 1 6 cellig eitje is overgebleven geen cryo's)

19/10 Terug Plaastsing 1 eicel 8 cellig

22/10 overstimulatie controle vocht gaat wat weg eierstok nog 10 x 8.5

27/10 1e x positief getest / uitgerekend bij doorlopende zwangerschap 9 juli 2013

Voorlopig nog steeds thuis door overstimulatie

Vrijdag dag 18 dan maken ze een afspraak voor de echo de zwangerschaps echo zeg maar.

De overstimulatie is bij mijn ziekenhuis nu eigenlijk prioriteit 1 omdat dit gevaarlijk is..

En heb al regelmatige controles daardoor.

Dus vrijdag weet ik meer

Hallo

Meld me hier ook aan : ) net op het nippertje....zoals ik hem uitgerekend heb ergens op een site ben ik 1 juli uitgerekend dus kan net he hihihi

Ik heb 16 nov mijn eerste ego dus spannend zou dan 7 weken en 4 dagen zijn...

dan gaan we pas verder aan iedereen vertellen, nu weten de mensen het om ons heen het al wel hoor, want tja die hebben toch al die tijd meegleefd.

We zijn nl al bijna 3 jaar aan het dokteren na 10 x iui en een ivf poging waar helaas geen bevruchting uit voort is gekomen ( van de 9!) nu een ICSI.

We hadden er dit x 12 waarvan ze allemaal bevrucht waren dus wat een verschil met eerste x ivf.

Helaas waren de andere niet genoeg voor de vriezer, dus er zat nu nog meer druk achter of het zou lukken want anders moeten we weer helemaal op nieuw beginnen,

Mar hopelijk is dat niet nodig.....

Dus nu genieten heb al wel een zoontje die van 4 bij hem hadden we net een afspraak in het zienhuis toen ik in eens zwanger bleek te zijn, dat werd ons toen bespaard nu niet.....: (

Pammie maakt me wel ff onzeker hoor dat het dan overal weer anders gaat ( voor de andere wij zaten ook samen op wachtbankje oktober)

Hebben er hier nog meer die langer de bollen moeten gebruiken of ben ik de enige die gestopt is, ik heb inderdaad geen cryo...tp

Hallo Meld me hier ook aan : ) net op het nippertje....zoals ik hem uitgerekend heb ergens op een site ben ik 1 juli uitgerekend dus kan net he hihihiIk heb 16 nov mijn eerste ego dus spannend zou dan 7 weken en 4 dagen zijn...dan gaan we pas verder aan iedereen vertellen, nu weten de mensen het om ons heen het al wel hoor, want tja die hebben toch al die tijd meegleefd.We zijn nl al bijna 3 jaar aan het dokteren na 10 x iui en een ivf poging waar helaas geen bevruchting uit voort is gekomen ( van de 9!) nu een ICSI.We hadden er dit x 12 waarvan ze allemaal bevrucht waren dus wat een verschil met eerste x ivf.Helaas waren de andere niet genoeg voor de vriezer, dus er zat nu nog meer druk achter of het zou lukken want anders moeten we weer helemaal op nieuw beginnen,Mar hopelijk is dat niet nodig.....Dus nu genieten heb al wel een zoontje die van 4 bij hem hadden we net een afspraak in het zienhuis toen ik in eens zwanger bleek te zijn, dat werd ons toen bespaard nu niet.....: (Pammie maakt me wel ff onzeker hoor dat het dan overal weer anders gaat ( voor de andere wij zaten ook samen op wachtbankje oktober)Hebben er hier nog meer die langer de bollen moeten gebruiken of ben ik de enige die gestopt is, ik heb inderdaad geen cryo...tp
Ik gebruik de bollen deze week nog 3x2 volgende week 2x2 Week Daarna 1x2 dus ik moet ze nog blijven gebruiken.Leuk dat je je ook aangemeld hebt!! En natuurlijk GEFELICITEERD. Spannend de echo de tijd zal wel niet omgaan denk ik ik moet nog ff wachten wij mogen op dag 18 na punctie de afspraak maken voor de echo .Groetjes

Aman..Leuk,nu treffen we elkaar hier! Hopelijk blijft alles goed gaan.

Je moet niet onzeker worden hoor. Elk ziekenhuis hanteert zijn eigen regeltjes en module's. Ze zullen het beste weten en willen voor jou,dus niet onzeker worden meid!

Niki. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Vandaag getest zie ik. Spannend.

Hoe weten jullie zo snel de uitgerekende datum? Is dat geteld vanaf de dag van de punctie.

Ik heb een cryo tp gehad,dus dat zal wel niet hetzelfde zijn.

Hallo dames maand juli 2013!!!

Gefeliciteerd... Echt super.

Het wordt een spannende periode met hopelijk heeeeel veeeel mooie momenten!

Een jaar geleden melde ik mij aan bij het forum juli 2012 aan.

Nu hebben we een pracht dochter van 4,5 mnd!

Het was een bijzondere tijd. Dames ga genieten van deze tijd. Het is zo speciaal!

Gisteren zijn wij (forumleden juli 2012). Voor het eerst samen geweest met kids! Zo mooi om dit mee te maken.

Alle moeders met kids te zien!

Volgend jaar typen jullie een berichtje misschien wel bij juli topic 2014!

(hahaha).

Nogmaals gefeliciteerd en hopelijk melden hier nog veel meer moeders in spe.

Gr. Shanna

Thanx Shanna, laten we hopen dat wij allen in je voetstappen mogen volgen. Liefs, niki

Hoi allemaal leuk hoor dat er steeds meer zich hier aanmelden

BIj mij hebben ze vanaf de dag van de punctie gerekend.

En heb zelf een test op Freya gedaan, daar kun je ook invullen als je een cryo terug geplaatst heb Pammie...

En bij de ego zullen ze het ook uit rekenen..vind het allemaal nog wel erg spannend hoor...

Hebben jullie al last van kwaaltjes???

Ik af en toe een vlaag van misselijkheid en luchtjes komen soms extra sterk binnen dat had ik met mijn vorige zwangerschap ook.

En werk in de gehandicapte zorg dus je raad het al dat is niet altijd handig dan dit kwaaltje....maar verder voel ik me goed

Tops

Heel veel sterkte.....

Pammie

Dank je wel voor de felicitatie en idd het zullen spanende weken worden zou wel blij zijn als de eerste echo achter de rug is. Idd wij zijn ook zwanger van een tweede kindje jij ook zag ik ook jij gefeliciteerd.

Hebben jullie het jullie zoontje al verteld?

Voor de rest van de meiden gefeliciteerd met de positieve test!!!!!!!!

Een vraagje hebben jullie al last van kwaaltjes

Groetjes Tamara