Ga naar inhoud

Voorstellen!


Bollientje

Aanbevolen Berichten

Al met al is het dus best heel goed gegaan zoals ik het zo lees :) Toppie! Ben je nog van plan om voor een derde te gaan? Ik ben eerlijk gezegd ook niet echt het type daarvoor haha heb meer zoiets als het zo moet zijn dan moet het zo zijn.. maar twijfel af en toe wel. Misschien dat ik toch wel paar dingentjes in huis haal voor het geval dat ik toch onzeker word ;):) Voel trouwens ook sinds gister lichte menstruatie krampjes.. moet je tijdens de uitgangsecho ongesteld zijn? Ik bedoel, is het niet erg als ik het nu al word..?

 

Kan me voorstellen dat je de punctie erg spannend vond.. dat is toch het moment dat het echt gebeurd allemaal. En wat goed dat je met je man mee kon gaan hihi :) gebeurde dat in het zelfde ziekenhuis? Bij ons moet mijn man op de dag van de punctie eerst naar het lumc voor de zaad in leveren dan moet hij snel terug haastten en dan gebeurd de punctie.. en vervolgens moet hij dus weer terug met het koffertje :) Ik verheug me nu al zo op die dag! Gelukkig worden we ook gelijk de volgende dag gebeld of er bevruchtingen hebben plaats gevonden en dan op de derde dag na de punctie de tp alweer.. gaat voor mijn gevoel best snel allemaal. De verpleegkundige zei ook dat ik waarschijnlijk maar een week hoef te stimuleren, maar dat kan zij eigenlijk ook niet weten nu al toch?!

 

En dan inderdaad dat WACHTEN.. haha we wachten al zo lang en dan nog meer spanning. Het idee dat je een vruchtje in je buik hebt is ook zo bijzonder.. kan me zo goed voorstellen wat een verdriet en teleurstelling je voelt als je het dan alsnog verliest. Hoeveel dagen na de punctie mocht jij eigenlijk testen? Lees ook veel hier dat utrogestan de uitslag kan beinvloeden als je te vroeg test.. Bij mij mag het op de 16e dag na de punctie. Nou ja eerst maar hopen dat het met het stimuleren allemaal goed verloopt.. ik krijg trouwens 150 ie van de gonal-f als startdosering (staat op het doosje) maar ik zou daar bij de uitgangsecho meer over horen zei de verpleegkundige. Is dit weinig of normaal? Want jij begon ook met 125.. hihi wat een vragen allemaal weer he! Ben zo nieuwsgierig naar alles..

 

Gelukkig dat het bij jou zo goed is gegaan gelijk.. je zult wel onwijs genieten elke dag van je kleintje(s)!! Bedankt dat jij je verhaal wilde delen met mij, geeft me toch elke keer weer hoop en moed :) Super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies!! Zo'n gevoel had ik nou ook.. want ik lees niets over meiden met dichte of geen eileiders die inmiddels met hun zoveelste poging bezig zijn.. allemaal 1ste of 2de poging raak en ook eerlijk gezegd bijna geen meiden van mijn leeftijd.. Dan denk ik bij mezelf zijn ze er niet of zitten ze niet op fora?! of wat?? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn er wel van die leeftijd dat weet ik. Maar waaar...lol

 

Nee wij gaan niet meer door. Mijn man heeft nog 3 kindrren dus eems in de 2 weken is de auto vol hihi

Wij zijn klaar :)

 

150 is volgens mij normaal om mee te starten. Ik had iets lager maar dat verschil os niet veel.

 

Wij hadden 3 zkh. 1 ons streekziekenhuis voor de echo's 2 maasstad rotterdam voor punctie en gesprekken en 3 erasmus voor zaad en tp.

Dus lopende band werk hihi

 

Manlief moest eerst met mij mee, daarna samen naar erasmus voor zijn ding en de eierdoos :)

 

Granaatappel btw schijnt gied te werken

 

Ik mocht 18 dagen na punctie testen. Maar de utro kan geen test beinvloeden dat ik weet. De pregnyl wel want daar zit hcg in. Utro kan alleen bujwerkingen hebben wat ook zwangerschap zou kunnen zijn.

 

Maar das wat ik weet hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bollientje,

 

Nee hoor, dit schiet me niet in het verkeerde keelgat :) je bedoeld het goed en het gaat tenslotte om de intentie!!

Ik weet nog niet wanneer we de cryo gaan proberen.. maar even bekijken.

Jij heel veel suc6 gewenst met de behandelingen!!

 

Groetjes Nathalie

Lieve Nathalie, het liefst zou ik tegen je zeggen dat alles goed komt. Ik vind dit een heel verdrietig verhaal en ik hoop zo dat het nog gaat lukken voor jou met de cryo. En je ontneemt mij mijn enthousiasme niet hoor, totaal niet! :) En ik weet ook dat het allemaal goed bedoeld is wat je zegt.. Maar ik besef ook heel goed dat wat je zegt ook gewoon zo is. Kan er niet meer van maken.. ik wacht het gewoon allemaal af en mocht het niet lukken dan blijf ik net zolang proberen als dat het mogelijk is voor ons!

 

Weet je al wanneer je de cryo tp krijgt? Ik weet dat het heel zwaar is maar blijf geloven en hoop houden! Sorry als dit misschien bij je in het verkeerde keelgat schiet, ik heb natuurlijk niet meegemaakt wat jij meemaakt dus ik heb makkelijk praten.. Ik kan me niet eens inbeelden wat voor verdriet en frustratie je voelt maar weet ook niet zo goed wat ik anders kan zeggen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Nathalie.. en jij ook heel veel succes! Hoop echt voor je dat het toch allemaal nog goed komt :) Heel veel sterkte!

 

Sandra!! Dat is zeker druk dan :) maar wel gezellig druk toch! Ben blij dat je gezinnetje compleet is en dat je alles achter je kunt laten.. geen ziekenhuizen meer! Al zul je het natuurlijk nooit vergeten, je kunt nu echt lekker genieten van je familie. Lief ook dat je nog steeds op het forum actief bent en nog steeds reageert op meiden die in het traject zitten.. Vond het onwijs fijn om berichtjes van jou te ontvangen vooral ook omdat jij eigenlijk in dezelfde situatie zat als ik. En het geeft mij ook heel veel moed en hoop om te lezen dat het bij jou zo'n succes is geworden! Knuffel van mij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja ik vind het hier ook onwijs gezellig!! Pff ik heb echt 24/7 alleen maar ivf in mijn hoofd.. had jij dat ook zo erg? Ik bedoel ik denk nergens anders meer aan.. en dan ga ik maar dingen zitten lezen over de behandeling die ik al 10 x heb gelezen. Soms zit ik uren achter de laptop en dan heb ik niet eens door dat het donker is geworden haha zit ik in een donkere huiskamer zonder lampen aan. Helemaal de weg kwijt :p

 

Ik las dat je een leuke avond heb gehad? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik had het niet zo erg maar wilde wel alles weten ;) mijn man niet die wilde het liefst niets weten. Veel te lopende band werk... Hihi

 

Ik had wel dat ik voor se prikken mijn wekker zette. En toen stonden we in de friettent ging die wekker. Ik als een kip zonder kop zo weg gelopen en manlief met de kids daar achter gelaten... Oeps hahaha

 

Ja was erg gezellig ;) (ik drink nooit hihi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ik zie het helemaal voor me :p oeps... Ja mijn man heeft ook zoiets van "ik vertrouw jou, jij weet wel wat je moet doen" hij verdiept zich er niet echt in en praat ook niet echt veel erover. Maar op het moment dat we in het ziekenhuis zijn zit tie wel gefascineerd te luisteren wat de dokter allemaal te zeggen heeft. Ach het zijn mannen.. wij gaan er toch heel anders mee om. Wij ondergaan tenslotte ook de behandeling! Goed om te horen dat je het gezellig hebt gehad.. heb je wel verdiend een leuke avond met een drankje na alles wat je hebt meegemaakt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dat hoop ik ook zo erg!!! :)

 

Ja lijkt me inderdaad ook niet leuk, dat de schuld bij de man is en zijn vrouw alles moet ondergaan. kan me voorstellen dat de man zich daar dan schuldig over voelt.. Het is natuurlijk niet leuk wat we hebben maar ik ben wel dankbaar dat dit het alleen is zeg maar en dat er geen andere problemen zijn!

 

Ik had een vraagje... Voel nou al 3 dagen menstruatie krampen, ze komen en gaan. Is het zo dat de ongi even op zich laat wachten door de deca? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

NATHALIE!!!!! Ik ben zo blij voor je!!! Je zat er al helemaal doorheen, helemaal overtuigd dat je ongi zou worden en kijk nu eens aan!! Wat geweldig is dit zeg mijn god! Op naar een mooie hcg waarde en echo!! Waren het dus toch innestelings krampjes he?! :D Wat een mooi einde van het jaar voor jou! Het is je zo onwijs gegund wijffie, vooral ook omdat het waarschijnlijk een van je laatste pogingen was.. ik word er nou ineens helemaal emotioneel van! Helemaal geweldig dit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deca, menstruatie?? who cares!! hahaha JE BENT ZWANGER :D Gefeliciteerd meisje, ik las net al van een paar andere meiden dat het wel normaal is die krampen die je voelt. Ik heb zelf ook geen idee, ben nooit zwanger geweest.. Wanneer mag je bloed prikken? Kan je het gelijk even in het ziekenhuis vragen :) Het word een mooie kerst voor jullie dit jaar! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook gelezen, ben wel iets meer gerustgesteld maar nu nog de bloedtest afwachten.

Ik bel morgen met de huisarts en de vraag om hcg te prikken...

Vind het spannend hoor!

 

Groetjes Nathalie

Deca, menstruatie?? who cares!! hahaha JE BENT ZWANGER :D Gefeliciteerd meisje, ik las net al van een paar andere meiden dat het wel normaal is die krampen die je voelt. Ik heb zelf ook geen idee, ben nooit zwanger geweest.. Wanneer mag je bloed prikken? Kan je het gelijk even in het ziekenhuis vragen :) Het word een mooie kerst voor jullie dit jaar! x
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden