Ga naar inhoud

Wachtbankje januari 2013. Happy new year!?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Schema van Freya is helaas per week, niet per dag....

Er is hier op het forum een oud (gesloten) topic over HCG waarden en via een link uit dat topic ben ik geloof ik op dit lijstje gekomen. Heb het toen even opgeschreven aangezien toen bij mij net de eerste keer HCG geprikt was en ik er meer van wilde weten dan alleen een getal dat me op zich niks zei!

• Reacties 247
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh tas, wat een ellende dat je nog steeds in onzekerheid blijft. Verstandig van je om er een beetje negatief in te staan, maar je blijft toch hopen hè!Lief van je sillie om me moed in te praten terwijl jezelf net zo'n grote teleurstelling te verwerken hebt!@ Yolande: ik weet niet zo goed hoe ik erin sta. Ben nog niet zo ver gekomen dus dat geeft goede hoop, maar ik durf niet zo goed te dromen/hopen dat het goed zal gaan. De teleurstelling was zo groot na de verse Ivf dat ik me ingezet heb op meerdere tp's. Hoe gaat het met jou?@ nynk en Femke: al nieuws?Ik mag zondag testen, maar dan ben ik met een groep op vakantie. Misschien dus dagje eerder? Of evt morgen? Ik durf nog niet zo goed, dus denk zaterdag op zijn vroegst. Weet niet of ik in de vakantie op het forum kom, dus misschien horen jullie over een week pas weer van me...Succes allemaal!

Geplaatst

Lieve allemaal,

Wat een nare berichten!! Heel veel succes met 'het een plekje geven'!!!

Ik heb morgen mijn eerste controle echo om te zien te zien hoe mijn eicellen groeien.. Hoop zooooo dat de Puregon aanslaat en dat we binnenkort aan het 'werk' kunnen!!

Liefsss

Geplaatst

Lieve dames.....

Moeilijk om hier te zeggen maar dat is nu eenmaal zo gemengd op een wachtbankje....

We hebben net twee verschillende testen gedaan, beide heel duidelijk positief. Ongelooflijk, eerste cryo en meteen weer raak. Het is zo oneerlijk verdeeld. Al blijft het afwachten of alles goed blijft gaan, toch zijn we al voorzichtig blij...

Ik hoop dat de wachtenden me komen vergezellen...

En ik duim voor de dames bij wie het niet gelukt is dat het snel lukt!

Liefs Yolande

Geplaatst

Heej allemaal,

Ik mocht woensdag testen, dan was het twee weken na de terugplaatsing. Helaas begon ik vorige week dinsdag al bloed te verliezen en dit werd steeds meer.

Vorige week donderdag avond een test gedaan en die was negatief. Inmiddels weer een nieuwe afspraak in het ziekenhuis gemaakt. Morgen ochtend heb ik

een controle afspraak. Ik hoop dat alles er dan rustig uitziet en ik een nieuwe datum krijg voor een terugplaatsing. Ik heb nu nog drie eitjes over. Dus hoop dat het allemaal

gaat lukken.

Het bankje kleurt helaas niet zo groen! Hopelijk kleurt het dan nog een beetje groener! Heel veel succes allemaal met wachten!! Het is zo lastig om te wachten tot het testmoment. De meiden die geen positieve test hadden wens ik heel veel sterkte met het verwerken!

Geplaatst

Lieve meiden,

Wat een dubbele berichten hier!

Tas, wat ontzettend naar die onzekerheid! In het verleden hetzelfde meegemaakt, dus weet een klein beetje hoe het is/voelt. Bij mij is het toen niet goed gegaan, maar er werd gezegd, dat het ook wel goed had kunnen gaan. Houd moed, al is dat ontzettend moeilijk!

Yolande, wat een mooi nieuws! Spannend zeg!

Ik sluit bij je aan! Gisteren HCG laten testen en het was 600! Het ZH vond het een prima uitgangspunt, dus wij ook!

We hebben 2x een miskraam gehad, dus geloven doe ik het nog niet helemaal, maar het begin is er! Hopelijk jij ook een mooi hcg maandag!

Lieve meiden, sterkte en voor de dames die nog moeten testen, ik ga heel hard duimen!

Liefs

Geplaatst

Jeetje Femke!! Wat geweldig en wat een prachtige HcG zeg.

Zouden we dan samen in een uitgerekend oktober topic zitten? Jeetje wat een toeval dat we elkaar kennen, beiden dezelfde medische reden waardoor we niet zwanger werden en dan nu beiden tegelijk een positieve test....

Geplaatst

Hi Yolande,

Ja....je zou denken, dat is geen toeval ;-)!

Het zou heel leuk zijn als we samen in het uitgerekend topic zitten, al vind ik het nog zo ontzettend spannend!

Laat je de uitslag maandag weten? Ik hou je bericht in de gaten! Slaap lekker! Lfs

Geplaatst

NYNK, wat ontzettend jammer, wat een teleurstelling! Heel erg veel sterkte!

Femke en Yolande, GEFELICITEERD!!! Wat een geweldig nieuws!

Hier sinds gisteren pijnlijke boobs. Met name `s avonds. Vanmorgen weer een testje gedaan. Was ietsiepietsie lichter dan de laatste van woensdag, maar je moet goed kijken hoor. Maandag weer bloed prikken, zucht.

Geplaatst

Goedenavond dames,

Ik zit momenteel ook in de slopende wachtweken.

Zit op dit moment op wd 6 na tp en mag 1 feb. Testen.

Zal me in het kort voorstellen heb al vaker op dit forum meegekletst

Geplaatst

Sorry er ging wat mis met me vorige bericht.

Ik ging dus vertellen dat ik al eerder hier op het forum mee gekletst heb in 2010. Heb 2 IVF behandelingen waarvan 1e niet zwanger en 2e na verste tp een prachtige dochter heb gekregen die inmiddels 2 jaar is. Vorig jaar hebben we een cryo terug laten plaatsen (was enige cryo van laatste behandeling) daar ben ik kort zwanger van geweest met 8 weken een miskraam. Na een jaar weer wachten zijn we nu in september weer begonnen met lucrin ivm endomtriose. Tot nu toe verloopt alles prima en voorspoedig we hebben een topembryo terug geplaatst gekregen ik weet dat het niets zegt over slagingskans. Nu tot vrijdag wachten met testen en dacht dat ik best nuchter en zonder spanning deze poging doorkwam maar merk toch sinds de 1e dag na tp dat ik alles in me lichaam merk en voel zoals iedereen maar ik weet ook dat dit allemaal misleidend kan zijn door de utro bollen. Er zit niets anders op dan wachten en dacht ga toch maar gezellig mee kletsen bij IVF moeders kan ik toch een beetje me "ei" kwijt.

Voor alle dames die al positief getest hebben gefeliciteerd, meiden met een teleurstelling sterkte en houd hoop. En alle meiden die nog moeten wachten succes!!!

Geplaatst

Hoi dames,

Ook ik meld me op het bankje. Afgelopen dinsdag heb ik een tp van een cryo gehad. Spannend weer!

Sinds gister last van steken in mn buik.

Iedereen sterkte met wachten, iedereen die negatief testten,, sterkte! En iedereen die positief heeft getest, gefeliciteerd!

Geplaatst

Hi meiden,

Colle, wat klink je positief! Wat spannend is het toch allemaal! Ik ga voor je duimen dat 3x scheepsrecht is!

Yolande, laat je de uitslag weten? Ik ga duimen voor een mooie uitslag!

Hier gaat alles goed! Het voelt allemaal heel onwerkelijk! Denk regelmatig: zou het echt zo zijn?! Weinig klachten en 13 feb duurt nog best even!

Lieve meiden, zet hem op!

Liefs

Geplaatst

Hoi,

Tas heb je al bloed geprikt? Ik duim....

Dank voor jullie felicitaties!!

Ik heb net de uitslag binnen, heb een mooie hcg waarde van 419! Volgens het Vu prachtig.

Heb 19 februari de eerste echo maar ivm werk zal ik deze helaas naar 20 febr moeten verschuiven....

We zijn blij en het voelt erg onwerkelijk.

Helaas heb ik een zoontje van 1 die erg ziek thuis met oorontsteking aan de penicillline zit en ik ben zelf ook ziek, gelukkig geen koorts maar wel erg verkouden en hoofdpijn, dus manlief heeft vandaag vrij genomen.

Femke, ik voel ook geen symptomen, helemaal niets nog... De vorige keer voelde ik ook pas bij 6 weken moeheid en verder weinig....

Meiden die nog wachten, ik duim voor jullie!!

Geplaatst
Whooo Yolanda en Femke...van harte!!! Hoop dat alles goed blijft gaan en dat jullie lekker kunnen gaan genieten.

Hier even iets wat ik de overige dames niet wil onthouden. Wellicht is het wat voor jullie? Ik ga het in iedergeval proberen.

Nog 1 poging te gaan

http://www.bachbloesemadvies.nl/bach-bloesem-vrouwen/zwanger-worden.htm

Lfs Colle

Klopt!! Ik gebruik dat voor neerslachtigheid o.a!! Goed spul hoor, je moet er wel een beetje in "geloven".. Verkrijgbaar in heel veel varianten, je kan ze zelfs samen laten stellen naar je persoonlijke "klachten".

Geplaatst

Meiden, ff snel een berichtje. Zal later op jullie berichten reageren.

Hcg was gedaald naar 238. Hoe gek het ook klinkt, in mijn situatie goed nieuws. Ik zal een miskraam krijgen maar het kan ook zijn dat ik er niets van merk en dag mijn lichaam het opneemt.

Geen nare ingreep nodig als het goed is. Bovendien is het vaak zo dat er toch iets met het vruchtje niet goed is en als het dan doorgroeit kom je voor andere moeilijke beslissingen te staan.

Yolande, wat een top waarde! Was je vanmorgen in de VU? Misschien hebben we elkaar wel gezien!

Volgende week weer terug om bloed te prikken, dat blijft tot het hcg uit mijn lichaam is

Geplaatst

Jeetje Tas, rot nieuws maar zoals je zelf schrijft is er dan inderdaad iets niet goed en blijft jullie wellicht een moeilijke keuze bespaard. Sterkte ermee!!

Ik was inderdaad vanmorgen in het Vu rond 8.15 uur.

Grappig dat we elkaar misschien gezien hebben! Ik liep er gammel bij omdat ik erge griep heb...

Geplaatst

Jeetje Tas wat dubbel. Blij dat je lichaam het waarschijnlijk zelf op gaat lossen maar oh zo klote dat er iets niet goed is :(

Je klinkt sterk maar de klap zal zeker nog wel komen. Bedoel het niet vervelend hoor maar heb in ongeveer de zelfde situatie gezeten.

Mijn lichaam loste het ook zelf op en iedere dag ging mijn HCG weer een beetje meer omlaag. Tot het moment dat mijn HCG laag genoeg was/bijna weg en ik naar huis mocht. Toen kwam de KLAP. Met een leeg gevoel naar huis..het is over!

Sterkte meid, hopelijk kan je het snel een beetje een plekje geven en vol goede moed verder.

Lfs Colle

Geplaatst

Daf: ja klopt. Ik heb de druppels "zwanger worden" besteld. We zullen zien. Laatse poging dus het proberen waard.

Lfs Colle

Geplaatst

Hai dames,

Iemand van jullie wel eens gehoord van laparoscopische electrocoagulatie van de ovaria (LEO)??? Of misschien zelfs ervaring mee??

Liefs XX

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden