Ga naar inhoud

Wachtbankje Februari 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@mama-in-love: super bedankt voor het aanpassen!En natuurlijk heel veel suc6 vandaag!!!

Ik moet nog steeds bijlezen - dus vanavond maar wat uitgebreiden reageren!

• Reacties 720
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik ben ook niet zo kundig met computer,maar als iemand mij nog op het lijstje wil zetten? Testen 8 feb.

thank you! En nou hopen dat alle dromen uit mogen komen.

Bij ons is het ook spannend; na een uitspraak van arts( vermoeden vervroegde overgang,naast dat mn vriend ook sterk verminderd vruchtbaar is door vaso-vaso operatie) zullen ze na deze poging een volgende behandeling met ons waarschijnlijk niet aangaan. Als het negatief is dan gaan we onderzoeken hoe dan verder,maar dan wil ik even een paar maandjes rust aan mn lijf en hoofd. Een reisje Marokko in mei staat in de agenda en daar leef ik dan naar toe :-)

Maar goed, het kan nog alle kanten op. Nou ja, twee kanten dan. Zwanger of niet zwanger. Dus.

Geplaatst

Ook ik sluit me graag bij jullie aan! Zit precies in hetzelfde schuitje als miriam87. Moet nu afwachten tot ik ongesteld word( ongeveer twee weken) en dan krijg ik een prik voor drie weken die mijn cyclus platlegt. Bij iedereen is dit weer anders he?? Heel veel succes allemaal!

XX

Geplaatst
Heb wat dingetjes aangepast maar klopt het voor iedereen???

XX

Hoi mama-in-love, Ja het klopt, en ik hoor morgenochtend of ik donderdag een terugplaatsing heb. zoja, dan mag ik 13 februari testen. Hoe is het vanmiddag gegaan met de terugplaatsing? Spannend! Liefs, Noes

Geplaatst

Ha meiden, ik zit nu op mijn mobiel dus kan het lijstje nu niet aanpassen maar het staat op mijn "to do" lijstje.

Ik heb een mooie 8 cellig embryo aan boord. Precies dezelfde als met mijn zoontje.

Er waren 10 eicellen gevonden bij de punctie, daarvan bleken er 4 rijp. Gelukkig alle 4 bevrucht. 1 nu teruggeplaatst en 13-1 hoor ik bij de bloedtest of er was is ingevroren. Vaak vallen er bij mij nog een paar bevruchte Emmy's af dus ik hoop dat er 1 ingevroren kan worden.

Maar ik ga er nu positief van uit dat we over 8.5 maand een brusje gaan verwachten. Doe ik bij elke behandeling. Ik wil vertrouwen hebben in mijn lichaam.

De arts en vplk gaven dit ook als enige tip mee om een zwangerschap te bevorderen.

Morgen probeer ik het lijstje aan te passen!

Geplaatst

Ik zit ook steeds mobiel op het forum maar in principe werkt het zo:

Maar even snel wat uitleg

je kan het lijstje kopieren door het te selecteren (in blok te zetten) van begin tot eind.

Dan op Control en C tegelijk drukken. Dat betekent Copy.

Dan in het Veld waar je je reactie schrijft het lijstje weer plakken, door daar met je muis vast te gaan staan, dan Control en V tegelijk indrukken: nu wordt je gekopieerde tekst daar geplakt!

pas je datum of je naam aan of voeg iemand toe, en klaar!

zo nu kan iedereen het lijstje zelf bijhouden ;-)

Geplaatst

Goedemorgen dames

even een berichtje van mij, ik ben nu aan het werk, ik merk dat ik zo doodmoe ben ik zou de hele dag kunnen slapen.

Bij de tp van de verse embryo had ik dit ook , doodmoe zijn. we houden de moed erin dat het goed komt.

Even over het wachtbankje, voor mij staat het er goed op. dus de aanpassingen zijn goed mbt mijn datum van testen.

Iedereen wil ik veel succes wensen en sterkte met de zenuwen en wachten. Ook de dames die voor puncties of uitslagen wachten hoe het met de bevruchtingen is afgelopen.

Gr Emm

Geplaatst

Zo, ik zit ook weer s achter mijn laptop. Heb even mijn data aangepast. Blijft nog een beetje gokwerk, maar goed ;-)

Volgens mij missen er nog een heleboel meiden! Voel je vrij hoor!

Moedeloos jij hebt dus je eerste fm vandaag! Ben benieuwd of je tevreden bent en een positief resultaat ontwikkeld. Hope so!

Dublin jij gaat morgen. Spannend altijd he?!

Emm, ik had dat ook hoor, dat ik zo giga moe was! Er is toch veel aan de hand (geweest) in je lichaam. Ik zou zeggen: gewoon zoveel slapen als je kan! Nog ruim een week voor jou he, en dan mag je testen.

Mama, wat fijn dat er zo'n mooie 8cellige in je buikie zit! Dit zou m moeten worden!

Fm/echo`s:

30 januari: Moedeloos (1e FM)

31 januari: Dublin (1e FM)

7 februari: Armanda (eisprong meting voor cryo tp in eigen cylcus)

4 februari: Anna18904

6 februari: Doublej

8 februari: SuziQ (1e FM)

8 februari: Happinez (echo cryo)

Punctie:

TP:

31 januari: Mare

31 februari: Noes73

12 februari (+/-): Armanda

♥Testen♥

2 februari: Lieselot

2 februari: Ricklover

7 februari: Emmiline

8 februari: Remmir

8 februari Mil@

9 februari: Mama-in-love

11 februari: Mare

24 februari (+/-): Armanda

Geplaatst

@Mama in Love, mooi een 8 cellig. Nu lekker warm houden

Ik kom Net thuis van de fm. En heb weer gemengde gevoelens :-( rechts zaten 10 stuks van kleiner dan 10mm. En links zaten wel al wat groteren een stuk of 4 en heel veel kleintjes totaal 22 stuks.

Heb gelijk alles naar gent gestuurd eh nu maar wachten op een telefoontje. Bbrr spannend weer..

Voor De meiden die werken moeten werk ze. En voor De rest een Fijne dag.

Geplaatst

Goedemorgen dames,

@Mama-in-love: Gefeliciteerd met je mooie emmi! Vasthouden en in 8.5 maanden een brusje verwelkomen!!! :toppie:

@Armanda: wij lopen een beetje gelijk op met de cryo-behandeling. Jij doet de tp in eigen cyclus? Betekent dat je geen medicatie hoeft? Miischien een stomme vraag maar ik weet er nog steeds niet precies hoe en wat en waarom bij de ene zo en de ander zo...:)

@Moedeloos : Suc6 vandaag voor de fm ! Hopelijk

@Emm: Heel herkenbaar deze vermoeidheid:) Ik wilde bij de twee verse tp's ook het liefst de hele dag slapen... Volhouden en waar het kan je rust nemen. Je bent tenslotte momenteel zwanger, dus je lichaam heeft alle kracht nodig:)! Sterkte.

@Floor: Hoe is het met je? Kan je het nog wat volhouden met de zenuwen? Zijn de krampen al wat beter? Sterkte meid!

@Noes: Spannend. Morgen de tp!! Ik duim voor je dat alles goed gaat en je een mooie topper mag ontvangen.

Alle andere dames: hoe is het met jullie?

Hier alles rustig. Dag 3 van de progynova... dus nog niet zo veel te vertellen, alleen dat ik langzaam weer helemaal in de modus zit en mijn gedachten toch vaker op de dag weer om ons grote droom gaan draaien. Fijn gevoel. Deze keer gaat het lukken 2013 is mijn geluksjaar!

Fijne dag allen...

Geplaatst

Hallo allemaal, Vanmorgen gebeld dat van de 6 eitjes er 2 bevrucht zijn. Helaas maar 2, maar 2 is altijd beter dan niets! Morgenochtend de terugplaatsing.

Geplaatst

Per vandaag zit ik ook op het wachtbankje. Ik mag op 13 feb testen.

Gisteren de TP gehad van een superembryo. Wat zijn die acht cellen al groot he? :-)

Iedereen veel kracht, positiviteit en geluk de komende weken!

Geplaatst
Ik heb een mooie 8 cellig embryo aan boord. Precies dezelfde als met mijn zoontje.

Er waren 10 eicellen gevonden bij de punctie, daarvan bleken er 4 rijp. Gelukkig alle 4 bevrucht. 1 nu teruggeplaatst en 13-1 hoor ik bij de bloedtest of er was is ingevroren. Vaak vallen er bij mij nog een paar bevruchte Emmy's af dus ik hoop dat er 1 ingevroren kan worden.

Maar ik ga er nu positief van uit dat we over 8.5 maand een brusje gaan verwachten. Doe ik bij elke behandeling. Ik wil vertrouwen hebben in mijn lichaam.

De arts en vplk gaven dit ook als enige tip mee om een zwangerschap te bevorderen.

Morgen probeer ik het lijstje aan te passen!

Leuk om jou hier ook te zien. Fijn dat je een mooie embryo hebt kunnen laten terugplaatsen. Gefeliciteerd!

Zou je die tips met ons willen delen? :-)

Geplaatst

Mooi dames, een 8cellige! Dat we maar lekker mogen broeden!

Ook ik ben heel moe. Komt ook door mn zoontje die griep heeft en 's nachts spookt..

Mn buik geeft verschillende pijntjes, de dagen kruipen om..

Dames succes!!!

Geplaatst

Noes, da's mooi! Inderdaad, er is iig een tp! Ik had er ook (maar) 2. Eentje werd in nov'12 teruggeplaatst en de ander... mocht voor het eerst in de vriezer!! Dat cryootje krijg ik nou hopelijk als tp als ie goed ontdooit.

Happinez, oh das altijd fijn, om ongeveer gelijk te lopen met iemand! Ja, in eigen cyclus. Dat betekent dat ik echt niets niets niets hoef te gebruiken! Ik begin over een week met ovulatietesten en zodra ik een smiley heb, bel ik het zhs, dan krijg ik een echo, en een paar dagen wordt de cryo ontdooid, en vlak daarna hopelijk een tp! that's it! wierd wierd wierd. En ook eng, zo kaal en blood zonder meds.

Wat loopt jouw behandeling dan nu?

Geplaatst

hallo meiden alles ok ? hier komen we gek !! pfffff lichte maandstonden pijn dan weer niet dan weer wel ppfffff kom gek !!hoe gaat et bij jullie ? groetjes :goodluck:

Geplaatst

@Armanda: Ik moet wel 'gebruiken' - nu eerst t/m de 8e progynova, dan echo en eventueel nog een paar dagen doorgaan met de progynova en dan de tp. Daarna progynova en progesteron:( grrr r*tspul:) Spannend allemaal!!!

Geplaatst

He Noes,

wij hadden maar 2 eitjes in een hoop meer follikels. En daarvan werd er maar eentje bevrucht. En die zit nu wel in mn buik... met heel mooi 8 cellen!

Soms gaat kwaliteit ten koste van kwantiteit...

Geplaatst

Dag dames wat een goede berichten hier over bevruchte embryo's en tp. Succes allemaal op de wachtbank. Ik ben m'n werkdag weer doorgekomen. Ik merk dat mijn fulltime baan sommige momenten erg zwaar valt tijden de ivf. Maar een keuze heb ik helaas niet aangezien ik de kostwinner ben. Ik hoop echt dat we een pos test mogen krijgen zodat we on okt onze kind mogen verwelkomen. Maarja we hebben geen vooruitziende blik dus zullen we moeten wachten.

Gr. Emm

Geplaatst

Dag Aurora, wat spannend he!! Bij mij precies hetzelfde verhaal, 2 eitjes, 1 bevrucht en teruggeplaatst.. eerste ISCI en de zenuwen razen door mijn lijf.... ik wacht al de hele dag op het verlossende telefoontje van mijn Gyneaco ...weet gewoon even helemaal niet waar ik het moet zoeken.. dus dat wachtbankje op deze site komt nu wel even van pas....Veel succes, ik begrijp nu pas hoe moeilijk dat wachten is.. en echt niemand die je echt begrijpt...

Geplaatst

Meiden, wat wordt er hier gewacht en gebroed zeg! Succes allemaal! Ik ga helemaal los in 'mijn' vroegtesttopic, dus meld me daarom niet zo heel veel hier ;-) Maar volg jullie wel hoor!

Geplaatst

Ps. Moderator! Ik heb 'h.er' aangepast naar 'hier' hoor, maar in de nieuwe formumberichten blijft het wel staan! Hopelijk volgen er veel Posts en is het zo weg! Excuus!

Geplaatst

Fm/echo`s:

30 januari: Dublin (1e FM) typefoutje, stond 31 moest 30 zijn, zijn de hormonen....

2 februari: Dublin (2e FM)

Punctie:

TP:

♥Testen♥

8 februari Mil@

Zo het lijstje even bijgewerkt, want ik heb vandaag mijn FM gehad i.p.v. morgen. Typefoutje.... 7 Follikels geteld die meedoen (plus helaas weer een cyste), maar een paar moeten nog doorgroeien. Dus nog even doorgaan met stimuleren en zaterdag de 2e FM. Tot zover vergelijkbaar als mijn laatste ICSI poging in 2010, dus als het resultaat er ook zo naar is.... Maar dat is vooruitlopen en dat gaan we hier niet doen, kan nog bij elke stap stranden....

Geplaatst

Fm/echo`s:

30 januari: Dublin (1e FM) typefoutje, stond 31 moest 30 zijn, zijn de hormonen....

2 februari: Dublin (2e FM)

Punctie:

TP:

♥Testen♥

8 februari Mil@

12 februari: MenM

:icon_pink_babydust:

Goede berichten tot dusver! Succes allemaal!

:icon_pink_babydust:

Ik heb mezelf ook maar even toegevoegd op het lijstje...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden