Ga naar inhoud

Wachtbankje Februari 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Fem, doe maar heel rustig aan en goed water drinken. Ik heb ook een keer zo'n vreselijke punctie gehad met verhoogde kans op OHSS, maar toen kon de TP gewoon doorgaan. Over de studie is mij niets bekend. Ik moet altijd een hele lage dosering spuiten vanwege pcos... Heel veel sterkte en succes, ik hoop op mooie embryo's voor je en duim dat de TP ka doorgaan!

• Reacties 720
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Fem,

wij lopen precies gelijk.. Ik heb ook de 12de de punctie gehad.. Met opbrengst van 25 eitjes. Ik krijg vandaag ook extra echo om te kijken of ik niet overgestimuleerd ben. Maar tot nu toe voel ik me erg goed. Dus ik hoop dat de terug plaatsing door kan gaan vrijdag.. Voor 11 uur word ik gebeld hoeveel er bevrucht zijn!

Ik vind het helemaal spannend!!

Hopelijk gaat het voor jou ook goed en word er morgen een blijvertje terug geplaatst!!

Geplaatst

Spannend hè Mandy, vandaag horen wij ook hoe we ervoor staan. Weet je al meer? Vel succes vandaag.

Ik heb geen echo gepland staan, maar moet aan de bel trekken als er symptomen optreden. Ik voel me vandaag weer voor het eerst goed. Ook het opgeblazen gevoel en de dikke buik zijn bijna weg. Maar ik doe het rustig aan en laat me lekker verwennen door mijn lieve vriend.

Fijn om te horen Floor. Ik zie dat jij twee buns in the oven hebt. Geweldig zeg!

Fijne Valentijn meiden, love conquers all

Geplaatst

Ik had ook verhoogde kans op OHSS, maar vanochtend gehoord dat alles er goed uitziet en dat de terugplaatsing door mag gaan. Vanmiddag ga ik twee emmy's ophalen :-D. Voor de zekerheid moet ik m'n gewicht nog wel in de gaten houden en aan de bel trekken als ik het idee heb dat het niet goed gaat. Vanaf vanmiddag zit ik dus ook echt op het wachtbankje.

Geplaatst

Fm/echo`s:

4 februari: Anna18904

5 februari: Mandy26 (1e FM)

6 februari: Doublej

8 februari: SuziQ (1e FM)

8 februari: Happinez (echo cryo)

11 februari: Armanda (2e echo cryo)

15 februari: Hobbesje (echo cryo)

Punctie

7 februari: Moedeloos

11 februari(?): Mandy26

11 februari: SuziQ

TP:

17 februari (+/-): Armanda

12 februari: Moedeloos

19 februari: Tina (Happinez)

10 Februari Dizzy(Cryo)

♥Testen♥

1 februari: Patricia (leepat)

2 februari: Lieselot

2 februari: Ricklover

7 februari: Emmiline

8 februari: Remmir

8 februari: Mil@

8 februari: Susan76

12 februari: Mare

12 februari: MenM

13 februari: Aurora

13 februari: Elisa74

14 februari: Noes73

3 maart: (+/-): Armanda

24 Februari Dizzy

Lijstje gevonden:wink:

Hier wachtdag 4,ik voel helemaal niks.Bij de andere 2 TP's had ik wel buikpijn of krampjes of iets dergelijks.

S6 met de TP!

Geplaatst

Fem en Mandy, al meer gehoord over de tp? Spannend altijd... duurt zo lang voor ze bellen he?

Dizzy, ja je wilt vanalles voelen maar als je dan wat voelt dan weet je nog niets want kan het nog alles zijn, haha, irritant altijd he!

SuziQ, wat fijn zeg! Je tp gaat door! Pfff altijd zo'n opluchting!

Ik heb trouwens even de data die al geweest zijn van de fm en puncties weggehaald.

Fm/echo`s:

Punctie

TP:

10 Februari Dizzy(Cryo)

♥Testen♥

1 maart: (+/-): Armanda

24 Februari Dizzy

Geplaatst

Ze zouden alleen bellen als het niet door zou gaan hadden ze tegen mijn vriend gezegd. Ik heb me maar van de domme gehouden en zelf gebeld. Ik was veel te nieuwsgierig. Er zijn 8 emmy's. Morgen zoeken ze de mooiste uit, TP morgen gaat dus door. Zo blij!

Hopelijk voor jou ook goed nieuws Mandy. En Suzi mag al in t wachtbankje. Goed zeg! En spannend natuurlijk. Succes

Geplaatst

Hallo Allemaal! Vandaag heb ik getest met de clearblue: gelukkig positief!!! Ik ben erg blij, voor het eerst zwanger!!! Ik mag dus op groen op het bankje. (volgens mij was Aurora ook al groen) Nu maar hopen dat het blijft! Iedereen veel sterkte met wachten. gr Noes.

Geplaatst

Wat geweldig Noes! Van harte gefeliciteerd!!! Geniet er maar lekker van!

Fem, fijn dat de terugplaatsing door mag gaan, dat is toch wel een opluchting hè? Ik hoop dat ze een mooi emmy voor je uitzoeken!

Ik heb de buit binnen :-). Ik weet alleen nog niet wanneer ik mag testen, dat ben ik helemaal vergeten te vragen... Ik mag een vroege bloedtest doen vanwege endometriose. Als de test negatief is (waar ik nu natuurlijk even niet vanuit ga) kan ik meteen weer aan de pil.

Geplaatst

Hier gaat het goed de tp gaat door!! En wel 8 bevruchtingen plaats gevonden.. Zo blij.. Morgen om kwart voor 11 komt onze emmy aan boord!!! Gaan die 2 lange weken duren!! Fem fijn dat het door gaat... Kus

Geplaatst

Fm/echo`s:

Punctie

TP:

10 Februari Dizzy(Cryo)

♥Testen♥

24 Februari Dizzy

25 Februari Moedeloos

Heb me zelf ook maar op het lijste gezet.

@Mandy, heel veel succes met je tp vandaag. Vind ik toch altijd het mooiste moment.

Hier inmiddels op dag4 op de wachtbank. De zenuwenen gieren door mijn lijf zal het wel zal het niet....

Ik ben al blij als ik dinsdag haal normaal word ik binnen 6 a 7 ongesteld, maar hopelijk word dat nu verlengt door de extra pregnyl

Hoe is het met de rest van de wachtende houden jullie het nog een beetje vol??

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

jeetje - daar lees je een dag niet me en alleen maar fantastische berichten:)!!! Gefeliciteerd dames!

Noes: geweldig! Gefeliciteerd! Nu langzaam wennen aan de mooiste gedachte !!! Ik ben heel blij voor je!

Fem en Mandy: Fantastisch resultaat en heel fijn dat de tp vandaag door mag gaan. Succes en dan lekker broeden:) Niet vergeten - dit is een groen bankje:)))

moedeloos: Ach meid, ja ik kan me voorstellen dat je de zenuwen nu langzaam erin krijgt. Deze dagen zijn toch het ergst van dit r*t traject. Volhouden meid en kom maar lekker hier kletsen om de dagen door te komen.

Hoe is het met de andere dames?

Ik kan het bijna niet meer afwachten om dinsdag eindelijk naar het ziekenhuis te mogen voor onze twee kleintjes:). Hoop zo zeer dat we ze allebei kunnen teruggeplaatst krijgen. Spanning stijgt dagelijks. Verder voel ik me wat 'opgeblazen' maar geen echte problemen met de hormonen...

Fm/echo`s:

Punctie

TP:

19 februari: Tina (Happinez) - Cryo

10 Februari Dizzy(Cryo)

♥Testen♥

24 Februari Dizzy

Geplaatst
Goedemorgen allemaal,

jeetje - daar lees je een dag niet me en alleen maar fantastische berichten:)!!! Gefeliciteerd dames!

Noes: geweldig! Gefeliciteerd! Nu langzaam wennen aan de mooiste gedachte !!! Ik ben heel blij voor je!

Fem en Mandy: Fantastisch resultaat en heel fijn dat de tp vandaag door mag gaan. Succes en dan lekker broeden:) Niet vergeten - dit is een groen bankje:)))

moedeloos: Ach meid, ja ik kan me voorstellen dat je de zenuwen nu langzaam erin krijgt. Deze dagen zijn toch het ergst van dit r*t traject. Volhouden meid en kom maar lekker hier kletsen om de dagen door te komen.

Ik kan het bijna niet meer afwachten om dinsdag eindelijk naar het ziekenhuis te mogen voor onze twee kleintjes:). Hoop zo zeer dat we ze allebei kunnen teruggeplaatst krijgen. Spanning stijgt dagelijks. Verder voel ik me wat 'opgeblazen' maar geen echte problemen met de hormonen...

Fm/echo`s:

Punctie

TP:

10 Februari Dizzy(Cryo)

♥Testen♥

24 Februari Dizzy

Spannend hoor, ik duim ook voor je dat ze allebei goed zijn!

Andere dames ook gefeliciteerd/succes!

Geplaatst

Fm/echo`s:

Punctie

TP:

10 Februari Dizzy(Cryo)

♥Testen♥

23 februari (+/-): SuziQ

24 Februari Dizzy

25 Februari Moedeloos

Heb mezelf ook maar op het lijstje gezet. Weet nog niet precies wanneer ik naar het ziekenhuis mag voor een bloedtest, maar dat zal rond de 23ste zijn.

Fem en Mandy, succes vandaag met de TP!

Spannend Happinez! Ik hoop voor je dat ze allebei goed zijn!!

Moedeloos, ik duim voor je dat het deze keer goed gaat!!!

Geplaatst

Hallo dames,

Even snel door de berichten heel gescand en heel hartelijk gefelciteerd voor alle zwangeren! Geniet ervan en duimen dat jullie over een maand of 9 een prachtige baby mogen verwelkomen. Voor de dames die helaas niet zwanger zijn sterkte.

Woensdag heb ik gehoord dat ik ook helaas niet zwanger ben. Er was wederom niet eens HCG aanwezig..... Menstruatie was ook op de testdag begonnen, dus de negatieve uitslag kwam niet als verassing, maar het blijft een klap.

Van de 5 embryo's die er nog over waren na de punctie is er maar 1 goed genoeg gebleken om cryo te worden. Dit is voor ons letterlijk de laatste strohalm aangezien ik geen nieuwe punctie meer mag ivm gezondheidsgevaren voor mij. De cryo zal teruggeplaatst worden in de eerstvolgende cyclus.

Voor nu aan alle dames die nog op de uitslag wachten: sterkte!

Geplaatst

Fm/echo`s:

Punctie

TP:

10 Februari Dizzy(Cryo)

♥Testen♥

23 februari (+/-): SuziQ

24 Februari Dizzy

25 Februari Moedeloos

Ik heb Aurora en Noes nog even groen gemaakt, en Elisa (helaas..) rood.

Geplaatst

Goedemiddag dames ik heb een goed tp gehad.. Een 8 cellige emmy on board.. Wel heel raar idee voel me helemaal blij!! Over 2 weken testen dat is 1 maart... Spannend!! X

Geplaatst
Goedemiddag dames ik heb een goed tp gehad.. Een 8 cellige emmy on board.. Wel heel raar idee voel me helemaal blij!! Over 2 weken testen dat is 1 maart... Spannend!! X

Wat een fijn gevoel he! En 8-cellig. Perfect! We gaan voor je duimen!!!

Geplaatst
Goedemorgen allemaal,

Fm/echo`s:

Punctie

TP:

10 Februari Dizzy(Cryo)

♥Testen♥

24 Februari Dizzy

Dat wachten is echt killing he. In elke fase eigenlijk.... Ik hoop dat je alle fases meemaakt en dat je straks op je bevalling mag wachten. Of op je kindje's eerste verjaardag. enzovoooooort. Heel veel succes met wachten. Plan leuke activiteiten, dan gaat het wat sneller voorbij.

Geplaatst
Hallo dames,

Even snel door de berichten heel gescand en heel hartelijk gefelciteerd voor alle zwangeren! Geniet ervan en duimen dat jullie over een maand of 9 een prachtige baby mogen verwelkomen. Voor de dames die helaas niet zwanger zijn sterkte.

Woensdag heb ik gehoord dat ik ook helaas niet zwanger ben. Er was wederom niet eens HCG aanwezig..... Menstruatie was ook op de testdag begonnen, dus de negatieve uitslag kwam niet als verassing, maar het blijft een klap.

Van de 5 embryo's die er nog over waren na de punctie is er maar 1 goed genoeg gebleken om cryo te worden. Dit is voor ons letterlijk de laatste strohalm aangezien ik geen nieuwe punctie meer mag ivm gezondheidsgevaren voor mij. De cryo zal teruggeplaatst worden in de eerstvolgende cyclus.

Voor nu aan alle dames die nog op de uitslag wachten: sterkte!

Ach meis, wat afschuwelijk! Ik hoop dat je het een beetje trekt...?

Gelukkig héb je nog die strohalm! En hoe klein of groot de kansen misschien zullen zijn, er is maar ééntje nodig. Kijk maar naar mij. Dus hopen op het allerbeste en een portie geluk. Sterkte...

Geplaatst
Fm/echo`s:

Punctie

TP:

10 Februari Dizzy(Cryo)

♥Testen♥

24 Februari Dizzy

25 Februari Moedeloos

Heb me zelf ook maar op het lijste gezet.

@Mandy, heel veel succes met je tp vandaag. Vind ik toch altijd het mooiste moment.

Hier inmiddels op dag4 op de wachtbank. De zenuwenen gieren door mijn lijf zal het wel zal het niet....

Ik ben al blij als ik dinsdag haal normaal word ik binnen 6 a 7 ongesteld, maar hopelijk word dat nu verlengt door de extra pregnyl

Hoe is het met de rest van de wachtende houden jullie het nog een beetje vol??

Spannende tijd nu.... Tjonge, wat duurt het dan lang voordat je mag testen he. En die vrees dat het alsnog ( eerder) misgaat. Neem vooral wat rust en ontspan en probeer jezelf een beetje af te leiden. Ook voor jou gaan die duimen hier draaien he! Heeeeel veel geluk!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden