Jump to content

Vragenlijstje

Pierette

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben een studente en ik heb jullie hulp nodig! Ik maak een werkstuk over vruchtbaarheid en ik heb hierbij een vragenlijstje gemaakt. Het zou super zijn als jullie hem zouden willen invullen, het gaat om mensen die d.m.v een vruchtbaarheidsbehandeling een kind hebben gekregen.

En mannen die hem invullen is ook fijn!

Alvast bedankt

http://www.thesistools.com/web/?id=298304

Ik heb hem ingevuld hoor!

Vraag 11 miste ik nog het antwoord: minder kinderen dan gewenst.

En vraagstelling van vraag 3 beetje vreemd: hoeveel kinderen heeft u weten te verkrijgen. Beter iets van: hoeveel kinderen heeft u mogen krijgen. Of gewoon: hoeveel kinderen heeft u gekregen.

Vraag 5 zal je niet veel goede antwoorden op krijgen. Ik denk dat je de medische achtergrond zoekt? Maar ik gaf als antwoord iets van dat het geen kwestie van kiezen was.

Succes!

Hoi,

Ik ben een studente en ik heb jullie hulp nodig! Ik maak een werkstuk over vruchtbaarheid en ik heb hierbij een vragenlijstje gemaakt. Het zou super zijn als jullie hem zouden willen invullen, het gaat om mensen die d.m.v een vruchtbaarheidsbehandeling een kind hebben gekregen.

En mannen die hem invullen is ook fijn!

Alvast bedankt

http://www.thesistools.com/web/?id=298304

In aanvulling op bovenstaande: Welke screening wordt er bedoeld die in Amerika gedaan kan worden en hier niet? Nederlandse vrouwen kunnen als ze het zelf betalen ook vanalles laten screenen toch? Of ligt het aan het tijdstip dat ik dingen verkeerd zie ;-)