Ga naar inhoud

Wachtbankje maart 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha, lees ik daaruit dat hij tot nog toe weinig interesse er in heeft getoond? Hier ook nog niet echt hoor: telkens als ik met hem naar de kinderboerderij ga, lijkt hij ineens heel moe en gaat suffig voor zich uit zitten staren ;-)... Maar is al een tijd geleden dat ik het geprobeerd heb, dus van de week inderdaad nog maar eens uitproberen, want de poes thuis gaat hij wel steeds vaker proberen te pakken (gelukkig voor poeslief is die nog altijd sneller)...

Ik ga misschien straks een meegroeibed ophalen hier in de buurt. Had gisteren rond geneusd op marktplaats en zag er 1 in dezelde kleur als waar ons ledikantje en de commode van is. Als er hopelijk een brusje komt, zullen ze bij elkaar op de kamer moeten slapen (hebben maar 2 slaapkamers en verhuizen zit er momenteel niet in ivm de restschuld doordat de huizenmarkt zo gekelderd is!). Maar dan is het wel leuk als het een beetje bij elkaar past...

Weet dat het nog wel heeel erg voorbarig is, maar ben eigenlijk wel vol vertrouwen dat er een keer een brusje komt: als het niet uit deze poging is, dan gaan we wel verder met de volgende behandelingen die vergoed worden. Maar omdat het zo dichtbij is (10 km) en ze slechts 30 euro vragen, ben ik bang dat ik spijt krijg als ik het niet gewoon nu al ga halen... Gelijk beetje kostenspreiding... Haha, ben het al gelijk lekker aan het rechtvaardigen hé?!

• Reacties 850
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha Ink, dat is gewoon positief zijn!

We zitten nu net even tussen 2 visiterondes is. Vanochtend is namelijk de familie geweest en die zijn net een halfuurtje weg. En vanaf 3 uur komen de vrienden.

De buit tot nu toe: een zandbak voor in de tuin, zandbakspeeltjes, een tafeltje met 2 stoeltjes voor in de woonkamer, badspeeltjes, stapeltoren en zebra 3-in-1 van Vtech (mijn broer is dus gek om zo'n duur cadeau te geven....)

Die zebra is dus HET cadeau, want madam was er niet vanaf te slaan. Haar oudere neef van 9 jaar heeft de hele tijd met haar rondgereden en ze bleef maar lachen. Je kan hem dus ook omtoveren tot loopwagen en later tot step. Hij maakt natuurlijk een hoop herrie en is best groot voor in de kamer. Dus ik was er nou niet gelijk helemaal kapot van. Maar ja, Yente vindt hem nu al het einde....

Vindt het wel leuk om ook gezichten van jullie te zien. En ja, ik heb ook FB.

Geplaatst

Ik heb het paard 3 in 1 van Vtech gezien - is zo te horen hetzelfde principe. Leek mij ook een erg leuk ding! Twijfelde of we die aan Levi willen geven voor zijn verjaardag, maar vond hem inderdaad wel prijzig, dus leuk hoor haha, zo'n broer :-)!

Nou, bed is in huis. Pff, voel me beetje ongeduldig om te starten merk ik en dat uit zich volgens mij in zulke acties!

Heb het bed op de zolder gelegd. Ach, nou ja, hij heeft hoe dan ook op een gegeven moment een groter bed nodig, dus als er geen brusje zou komen, komt het bed gewoon pas weer wat later van de zolder af dan ik zou willen :-).

Geitenboerderij leuk geweest Melis? Hier de hele dag flinke regen: bleh...

Geplaatst

Ink - groot gelijk met het meegroeibed, wat een koopje en ook nog eens dicht in de buurt!! Ik kan je enthousiasme wel waarderen, ik ben zelf ook fanatiek als ik ergens enthousiast over ben. Met positiviteit kom je een heel eind!

Ik heb gisteren online twee dingen van Little People besteld, de kermis en het vliegveld. Ga aan de visite duplo vragen ofzo. Of cadeaubonnen.

Geintenboerderij was erg leuk, althans vonden wij. Vince lachtte wel naar de dieren, maar als een boer met kiespijn. Toen er een lammetje aan zijn broek begon te knagen vond hij het wel welletjes.

Verder vandaag al 4 zure poepluiers en een bavianenkont, zo zielig!! Lekker dik ingesmeerd met Bepanthen en bestrooid met maizena. Hoop morgen weer babybilletjes aan te treffen als ik zn luier verschoon. Hik heeft zo'n last van doorkomende tanden.

Hoeveel tanden hebben jullie kindjes al?

Geplaatst

Thanks Melis - ik vond het ook echt een leuk koopje. En dat bed zag er zo schattig uit op de kleinste stand (dan is hij 1.30m lang, dus net zo'n poppenbedje hihi)...

We gaan zien hoe ver we komen met het positieve denken: kunnen we even fast forward ;-)?!

Little People is ook leuk ja. Ik heb van mijn nicht heel veel megablocks spullen gehad en hij heeft met kerst 2 dingen van duplo gehad.

Ik heb op www.lijstje.nl een lijstje gemaakt voor hem met allerlei diverse dingen (o.a. ook duplo, maar ook dingen als een zwembroekje, zwembadje etc): voel me bijna zelf weer een kind die'aftelt naar zijn verjaardag :-).

Levi heeft nu 2 ondertanden en 4 boventanden en bijt echt op alles! De houten tafel heeft al heel veel tandafdrukken van hem in het blad staan!

Manneke ligt hier al sinds 17:30 in bed- ik was eten aan het koken en het ene moment zat hij nog heel lekker en lief te spelen, maar ineens ging z'n lichtje uit. Dus ik dacht "leg hem even een half uurtje in bed, kan hij daarna eten en dan op z'n gewone tijd - 19:15 ongeveer - aan de nacht beginnen", maar ventje slaapt gewoon nog steeds! Denk nog erg moe van het zwemmen, maar ik voel me nu soort van schuldig dat ik hem nu, zonder schone luier en zonder eten, zo even snel op bed heb gelegd zonder nachtritueeltje :-(... Hm, nu ál of nu nóg last van de hormonen ;-P???

Geplaatst

Mega blocks is ook onwijs leuk ja! Ik vind speelgoed dat je kan uitbreiden erg leuk en handig, je kan bijna altijd wel iets kopen om aan te vullen.

Hier ook een alles -kauwer, mijn hemel zeg!! Hij heeft nu 7 tanden; drie beneden en vier boven.

Geef je nog borstvoeding?

Wij moeten a.s. woensdag weer naar het zkh voor een provocatietest ivm de koemelkallergie. Ik denk dat hij er over heen is gegroeid, aangezien we hem dagelijks provoceren met danoontjes, brood, smeerkaas etc.

Geplaatst

Hm, ging wat fout met tikken / posten.

Ja, ik geef nog borstvoeding. Ene dag vaker dan de andere. Gemiddeld denk ik een keer of 3 per dag (meestal voor het slapen, 1x in de nacht en 's ochtends nog voor we de dag beginnen). Vind het moeilijk dat los te laten: is echt zo'n momentje van ons samen / voor mij helemaal verweven met het mama zijn op een of andere manier... Gelukkig bijt hij zelden met die tandjes van hem :-)!

Geplaatst

Niet schuldig voelen joh, nergens voor nodig. Zou hem lekker laten slapen, niks zo lekker als slapen voor die kleintjes!

Zal hij het wel nodig hebben toch?!

Geplaatst

Ja, ondanks dat hij al 2x geslapen had vandaag, blijkbaar nog erg moe van het zwemmen denk ik.

Zal hij vannacht wel wakker worden van de honger denk ik... Nou ja, dan kan ik dan gelijk alsnog een schone luier geven...

Krijgt V nu nog de speciale flesvoeding ivm zijn allergie? Zou fijn zijn als hij er overheen gegroeid is! Krijg je de uitslag gelijk?

Haha, gaat nog lekker over het wachtbankje maart hier hé? Maar goed, dit is slechts de aanloop naar de start van een nieuwe periode, dus zodra het traject weer gestart is, hebben we vanzelf daar weer meer over te vertellen: nu is het slechts afwachten op wanneer we ongesteld worden...

Best dubbel eigenlijk: stiekem hoopte ik dat we voor een brusje misschien wel spontaan zwanger zouden worden, zonder dat we het traject weer in moesten, maar nu we die knoop hebben doorgehakt wil ik ook echt weer zo snel mogelijk starten!

Geplaatst

Hoeveel slaapt Levi overdag? Wij zijn aan het overstappen van 2 naar 1 slaapjes, lukt niet altijd.

Ja, hij krijgt nog steeds de Neocate. In november hebben we een provocatietest gehad waarbij hij reageerde op de koemelk, toen heeft de kinderarts besloten om toch nog 3 maanden met de Neocate door te gaan. Zelf letten we er helemaal niet meer op, hij drinkt alleen koemelkvrij. Hij kan alle etenswaren met koemelk prima verdragen. Ben benieuwd hoe hij reageert op een volle fles 'normale' melk.

Haha, inderdaad, weinig tot niks aan wachtbank informatie bij. We wachten, wachten, wachten een eind weg ;-)) Jammer dat het niet spontaan is gelukt bij jullie, maar als ik jullie was zou ik lekker door klussen tussen de bedrijven door, je weet maar nooit.

Alhoewel hier de frequentie na de bevalling best wel gedaald is, vermoeidheid en onregelmatige diensten helpen daarin niet echt mee....

Geplaatst

Wowie.... alles dames veel succes uiteraard!

zie wat "bekende" van eerder voorbij komen:-)

Ink en melis klaar voor een brusje veel succes! ;-) Leuk!!

Melis ik had je steeds nog willen mailen! Dat spulletje tegen darmkrampjes heeft goed geholpen! Heb het alweer wat afgebouwd. Dank:-)

Ik blijf jullie volgen.

Geplaatst

Marlijnne, ik ben heel erg blij te lezen dat het geholpen heeft. Krampjes zijn vreselijk, zeker als er middeltjes bestaan om ze serieus tegen te gaan.

Nu lekker genieten van jullie kleine man!

Geplaatst

Hey Marlijnne: dank je wel!

Wat lijkt het al lang geleden dat wij samen in een topic schreven, ongeveer 2 jaar geleden...

Gaat het goed met jullie?

Nou, daar zeg je wat Melis! Vermoeidheid en onregelmatige diensten zijn idd funest voor een seksleven geloof ik! Dus de kans op een spontaan wondertje was natuurlijk al nihil bij ons (zeer slecht zaad), maar door moeheid ivm de gebroken nachten aangezien Levi niet doorslaapt en doordat manlief altijd pas rond 23:00 thuis is 's avonds hebben we die kleine kans ook zeker niet optimaal benut! Pff, mag hopen dat daar ooit wel weer verandering in komt ;-)...

Wat voor melk zou je anders op over stappen: halfvolle koemelk of wel nog kunstvoeding?

Levi slaapt bijna altijd nog wel 2 keer op een dag: 's nachts wordt hij dus meestal nog een keer wakker voor een voeding en rond 7.30 begint zijn dag. Dan weer een uurtje naar bed rond 10:30 en 's middags ook meestal nog ergens een uurtje, maar als we ergens anders zijn, schiet dat middag slaapje er vaak bij in, omdat hij dan erg graag wakker wilt blijven / vertikt te gaan slapen ;-)...

Geplaatst

Hahaha... Heel herkenbaar Ink! Hier wel een doorslaper, maar zodra ik mn kussen voel ben ik knock-out. Je kan echt een kanon afschieten naast mij, schaam schaam. Denk dat het seksleven er niet beter op wordt bij een brusje, maar lekker boeien.. We doen het er maar mee, of in dit geval dus niet of weinig, hahahahaha....

Twijfel nog, halfvoll melk of Nutrilon... Nutriloj zou meer vitamines bevatten.. cb zegt gewone melk is prima..

Geplaatst

Hahaha, ja inderdaad! Hebben wij het ook al over gehad hiero, maar het is dan gewoon niet anders haha, komt vast wel weer een keer goed (als ze het huis uit zijn ofzo :-P)...

Sja, ik denk dat als ze gewoon goed eten, ze daar wel genoeg vitamines uithalen en dat de kunstvoeding op een gegeven moment geld klopperij wordt van de producent die inspeelt op de wens van iedere moeder om hun kleintje het beste te geven (zeker nu ze die reclame maken voor kunstvoeding tot 4 jaar ofzo?!?). Haha, maar goed, luister vooral niet naar mij hoor, ik heb daar zo m'n mening over hoe marketing inspeelt op bepaalde behoeften (haha, terwijl ik bij andere producten ook maar al te goed weet dat ik er ook gewoon aan mee doe :-))... Levi drinkt nu overdag volle yoghurt, aangelengd met wat water uit een tuitbeker...

Geplaatst

Ik denk dus ook gigantisch geflasht te worden met die Nutrilon, dus waarschijnlijk wordt het dan gewone melk. Als hij dat lust natuurlijk, maar dat zal wel.

Nog niet echt veel meiden bij dit wachtbankje, jammer...

Wel gezellig met jullie, we 'kennen' elkaar natuurlijk al :):)

Geplaatst

Ja, vind het ook gezellig, weer samen op de bank :-)! En hopelijk straks ook in het "uitgerekend in.." topic!

Maar verder is het inderdaad nog erg rustig terwijl het bankje van feb volgens mij best druk was. Hoop niet dat we ze afschrikken met ons geklets? Verder is het natuurlijk ook nog niet zo ver, dus tegen de tijd dat er gestart gaat worden, wordt het vast ook wel drukker hier...

Levi werd net toch nog even wakker. Het aapje een banaantje gevoerd, schone luier en wat drinken gegeven en nu slaapt hij gelijk weer lekker verder en heb ik ook een gerust hart :-). Moet wel eens aan de zin denken "together with motherhood, guilt was born" - oh zo waar!

Geplaatst

Wat gaan jullie snel hier. Kan het niet bijhouden, nu al niet, terwijl er nog helemaal niet zoveel mensen posten. Ik ga zo ook eens mijn bed opzoeken, komende week mijn lange werkweek (4 dagen). Vind ik altijd wel pittig.

Geplaatst

Zal je ff bijkletsen Poezebeest, al die lappen tekst gingen over seksleven na de bevalling, tandjes, koemelkallergie vs. Nutrilon, zwemmen, naar bed zonder eten maar dat is goed gekomen, toch Ink? ;-))

Kanme voorstellen dat 4 dagen werken erg pittig is, succes lieverd!

Geplaatst

Handig zo'n samenvatting melis haha! Hier is het seksleven er ook niet beter op geworden. Dus de hoop om misschien wel spontaan zwanger te worden was ook hier misschien niet erg realistisch haha.

Gisteren een leuke dag gehad, maar ook wel erg vermoeiend. Normaal gesproken gaat Yente 's avonds heerlijk slapen, maar nu was het huilen. Ik denk dat het misschien toch wel erg druk was allemaal.

Vanochtend naar de dierentuin geweest. Ze vond het best leuk, maar volgens mij vonden papa en mama het leuker. We hebben nu een jaarabonnement dus hopelijk snapt ze het over een tijdje iets beter allemaal. Het voordeel van een abonnement vind ik dat je niet gelijk een hele dag hoeft te gaan (dat zou ik anders doen omdat de toegang zo achterlijk duur is) maar gewoon even een of twee uurtjes kan gaan. Het oceanium (dus waar de vissen over je heen zwemmen) was wel een succes.

Nou, voor mij nog ongeveer een weekje. Dan verwacht ik mijn menstruatie en kunnen we gaan beginnen!

Geplaatst

Haha, bedankt voor de samenvatting Melis. Ik moet echt even spuien, maar wat kunnen mensen toch vreselijk lomp zijn. Ik had afgelopen zaterdag een feestje van een vriendin. Een paar vriendinnen op het feestje weten van onze situatie, maar er waren ook een heleboel mensen die nergens iets van af wisten. Dus ik had zoiets van lekker even eruit, nergens aan moeten denken, heerlijk... En toen kwam ineens de klapper op het feestje die binnen kwam als een bom. Een meisje die ik ken van vroeger, stelde out-of-the-blue zonder aanleiding heel direct: “En ben jij al zwanger?”. Ik schrok er zo van. Het enige dat ik nog kon zeggen was NEE. Gelukkig had een vriendin dat, volgens mij, door en begon over de spotjes aan het plafond. Werkelijk ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik kon praten over spotjes aan het plafond. Jeetje, wat had ik een knoop in mijn maag. Het overdonderde me zo en ik had het ook helemaal niet zien aankomen, anders had ik mezelf er nog een beetje tegen in bescherming kunnen nemen. Ik vond het in ieder geval heel vervelend, maar had ook weinig behoefte om haar het hele verhaal te vertellen.

Geplaatst

Eef - dierentuin, leuk!! Welke dierentuin zijn jullie geweest? Zag dat je me had geaccepteerd op facebook, leuk. Post niet zo heel veel, like af en toe en reageer soms.. Ben meer het fb type 'spion' haha... Nee hoor, gekkigheid! Was je vandaag vrij?

Lisa - wat vervelend zeg, kan me voorstellen dat je zo'n directe vraag niet verwacht. Die zijn ook weleens aan mij gesteld, maar ik kan heeeeeeel bot reageren dus degene die hem durft te stellen trap ik meteen de grond in. Niet heel aardig, maar mensen moeten voorzichtig zijn met hun vragen want daar kan je mensen mee kwetsen.

Ga zo spinazieflensjes eten en vissticks voor Vince. Ben benieuwd of hij het lekker vindt.

Hier ook aan het wachten op mn ongi, komt u maar!!

Geplaatst

Ja Melis, goed samengevat! En gelukkig viel het mee vannacht: 1x om 4u wakker, speen er in gestopt en toen om 6:15 pas de 1e x om te drinken: voor zijn doen een erg goede nacht, dus zojuist hem weer zonder eten weg gelegd... Aahhhh, nee hoor, hij heeft nu wel netjes gegeten ;-P...

En hoe vond Vince zijn eten? Ik slik net m'n laatste hap pas door: tot 17:00 werken, Levi ophalen, hem eten van gisteren gegeven, op bed gelegd, zelf eten koken, pff, lekker drukke avondspits :-). Meestal eet ik op maandag bij m'n ouders, maar die zijn op vakantie. Normaal zorg ik dat ik dan al wat klaar heb staan wat ik alleen maar op hoef te warmen, maar had kip ontdooit die vandaag op moest...

Lisa: wat een vervelende situatie zeg! Helemaal omdat hij zo out of the blue kwam! Ze mag wel eens wat beter na gaan denken voor ze zo'n vraag stelt!

Eef: ben ook benieuwd hoe dat op Levi's verjaardag zal gaan met slapen. Hoop dat hij toch wel gewoon naar bed wilt als er visite zit...

Leuk, de dierentuin. Oceanium in Blijdorp Rotterdam? Wonen jullie er vlakbij?

Poezebeest: wat voor werk doe je? En hoeveel uur werk je?

Ik werk 28 uur onregelmatig, maar vind het eigenlijk teveel. Alleen mag ik in mijn functie helaas niet minder uren werken. Ben al een tijdje aan het rondkijken voor wat anders, maar helaas liggen de banen absoluut niet voor het oprapen :-(...

Zat me trouwens te bedenken: ik ben van verzekering overgestapt. Zit nu bij Menzis. Vorige keer dat we startten met de ICSI had ik even gebeld om ze van te voren in te lichten (had ergens gelezen dat dat moest). Twijfel of ik dat nu dus weer even moet doen? Weten jullie dat?

Goh, de startdatum voor een aantal van jullie is nu dus echt al in zicht! Haha, dan hebben jullie dadelijk al een positieve test nog voor ik in de 2 wachtweken zit!

Eef - ben het even kwijt, maar volg jij nu verder hetzelfde protocol als bij jullie 2e behandeling? En hoe lang zat er bij jou tussen je 1e spuit en de punctie?

Geplaatst

Klinkt inderdaad als een goede nacht Ink, fijn voor jou en je nachtrust! Vince vond de gegratineerde couscous erg lekker, vandaag heeft hij o.a. vissticks gegeten.

Wat heb je gemaakt met kip?

Wij hebben net gevulde flensjes met spinazie en roomkaas gegeten, ook erg lekker!! Recept uit het Opperdepop kookboek :-)

Ik werk 24 uur en dat is prima te doen. Alleen erg jammer dat de sfeer op het werk te snijden is omdat onze vestiging financieel niet zo best gaat. Veel opdrachtgevers zijn afgehaakt en mogelijk gaan er dus mensen ontslagen worden. Ik kom er om te werken en doe wat er van mij verwacht wordt, verder bemoei ik me nergens mee, haha.

Jij mag toch ook je volgende ongi starten Ink? Begin maart toch?

Geplaatst

Oh, zal eens kijken naar dat gerecht, wij hebben dat boek namelijk ook op de plank staan..

Heb voor mezelf burrito's gemaakt (simpel en snel via het knorr wereldgerechten pakje ;-)). Niet heel veel inspiratie momenteel...

Ja, eind feb / begin maart wordt ik als het goed is ongesteld en mogen we starten. Maar jij loopt dan 2 weken voor als je over 10 dagen al je ongi verwacht denk ik. Niet dat het iets uitmaakt hoor; als we eenmaal weer gestart zijn, is elke fase weer spannend vind ik...

24 uur lijkt mij ook fijner. Maar er zijn weinig vacatures en áls ze er al zijn, dan is het vaak voor bepaalde tijd, zoals jaarcontract. En mooi dat ik m'n vaste contract nu niet op ga geven!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden