Ga naar inhoud

Wachtbankje maart 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het is hier inderdaad nog rustig, maar ja dat zal vanzelf wel veranderen zodra we maart beginnen te naderen. En tja, ik moet eerst nog op mijn ongi wachten dus heel veel spannends gebeurt er momenteel niet natuurlijk...

Wel bijna de verjaardag van Yente. Kan me eigenlijk niet meer voorstellen dat ik vorig jaar nu ongeveer op klappen stond hihi. Toen wisten we niet eens dat we een dochter zouden krijgen en nu is ze al niet meer weg te denken uit ons leven.

Hebben jullie eigenlijk een voorkeur qua geslacht bij de tweede? Natuurlijk weet ik dat het absoluut niet uitmaakt. Het is al een wonder als we weer zwanger mogen raken en gezondheid is het allerbelangrijkste, maar misschien toch stiekem een voorkeur?

Mijn man wilde in eerste instantie wel een zoon, maar nu Yente dus een dochter is vindt hij dat toch wel erg leuk. En nu zegt hij opeens dat de tweede ook wel een meisje mag worden. Haha, mannen....

Ik heb eigenlijk echt geen voorkeur. Ik geniet heel erg van mijn dochter, dus nog een meisje lijkt me wel wat. Ook wel zo praktisch qua meidenspulletjes die we nu in huis hebben (kleertjes enzo), maar het lijkt me ook wel heel leuk om een zoon te mogen meemaken. Is ongetwijfeld weer heel anders. Kortom, het maakt me eigenlijk niet uit. Ik ben gewoon benieuwd of het uberhaupt weer wil gaan lukken. Vorige keer hebben we er toch 4 IVF-pogingen voor nodig gehad en hebben we er dus 1 zelf betaald. We hebben afgesproken dat nu niet meer te doen. We gaan voor de 3 vergoede pogingen en daar laten we het bij.

• Reacties 850
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja, wij hebben beide een voorkeur; een meisje. Uiteraard is zowel een jongen als meisje onwijs welkom, maar een meisje lijkt ons erg leuk. Vince is een echte jongen. Aan de andere kant, zou een jongen veel op z'n oudere broer lijken? Anyway, zolang het maar een gezond kindje is!

Vandaag telefoon gehad van de fertiliteitarts, bloeduitslagen waren keurig in orde. Ze kon zien dat m'n eisprong erg vroeg is, dag 8/9 bij een cyclus van 30 dagen. Mag me nu definitief volgende cyclus aanmelden, woehoe!!

Poezebeest, ik heb de tp in eind februari volgens de planning en zal dus in maart mogen testen. Kom gewoon gezellig hier meeschrijven, het komt niet aan op een paar dagen.

Geplaatst

Even inbreken Melis, spannend eind februari de tp!

Poezebeest, jij ook hier?! Leuk dat je ook voor een brusje gaat!

Ik heb vandaag definitief bevestigd gekregen van het VU dat ik zwanger ben na m'n cryo-tp.

Ik ga ook voor jullie duimen!!

Geplaatst

Yolandeeeeeeeeee, gefeliciteerd, wat een goed nieuws!! Zwanger van een brusje!

Hopen dat alles goed blijft gaan en je over 8 maanden een brusje kan vasthouden in goede gezondheid!!

Ik zit ook in het VU, geeft me goede hoop dat jij daar ook weer zwanger bent geworden!!

Geplaatst

Ja, dat is ook nog een optie. Maar vind de wachtbankjes vaak wat onpersoonlijker omdat sommige eraf vallen en de zwangeren verder schrijven in een uitgerekend topic. Maar bij het wachtbankje van maart 'ken' ik de meiden en schrijf ik al langer met ze. Toch een iets andere band dan sommige eendagsvliegen ;-)) Kom je anders ook hier meekletsen Floor??

Geplaatst

Haha! Ja hoor, ik laat me niet afschrikken door de datum ;-) Trouwens, ben ik mooi bij voor het geval we voor een cryo mogen gaan :-) Zie je, ik ben op alles voorbereid... Fijn van het bloed trouwens, nu echt groen licht voor je. Zet 'm op. Ben je nog steeds gestopt met roken? Dat komt nu wel heel mooi uit. Nu niet meer beginnen hè? Ga ik ook niet meer doen :-)

Geplaatst

Ik blijf lekker hier zitten, vorige keer testte ik op 1 april positief, doe ik dit keer gewoon op 31 maart ;-)

Ik had me in december al aangemeld, maar wegens een wachtlijst kunnen we pas eind februari beginnen. Heb er ontzettend om gebaald, maar het is niet anders. Het was de afgelopen weken ook een ver van mijn bed show, maar nu februari dichterbij komt wordt het toch weer spannend. Volgende week de medicatie bestellen en dan wordt het helemaal echt. Dit keer weet niemand dat we weer gaan beginnen, vind ik wel eens fijn, maar dat maakt dat ik hier meeschrijven ook heel fijn vind.

Yolande; wat een goed nieuws dat je weer zwanger bent! Ik duim dat alles goed gaat!

Floortje; jou wil ik hier niet zien, jij bent deze ronde gewoon zwanger meid!

Melis; een brusje voor Vince! Hoe kijk jij tegen een volgende zwangerschap aan na de PE? Ik ben wel bang dat het weer gebeurd, maar dat houdt me niet tegen voor een 2e te gaan. Ik sta er gewoon op dat de gyn me goed in de gaten houdt.

Geplaatst

Poezebeest, vervelend dat je zolang hebt moeten wachten, maar nu is het al bijna zover! In het VU kunnen ze ook een wachttijd hebben ivm drukte, ze kunnen geloof ik max 6 cryo's ontdooien op een dag. Hoop dus van harte dat ik komende cyclus mee mag doen!

PE, tja, ik maar ook mijn man zijn er bang voor, mn moeder en zusje hebben het ook tijdens hun zwangerschappen gehad en ik de 1e keer ook. Maaaaaaar... we laten ons er niet door uit het veld slaan. Zal ik je stiemem vertellen dat ik de ernst van toen alweer deels vergeten ben, laat staan de ziekenhuisopname met 25 weken.

Een ding is me altijd bijgebleven Poezebeest, en dat zijn jouw lieve woorden en enorme steun die jij me in die periode hebt gegeven!! Je bent een lieverd!!

Geplaatst

Ja, vind het ook echt super leuk om weer met jullie te schrijven! Haha, back in town :-)...

Ik "hoor" misschien dus ook wel in april te schrijven, omdat ik dan misschien pas mag testen, maar mijn hele traject zit in maart, dus ik blijf lekker hier hoor!

Merk wel dat ik het nog erg onwerkelijk vind om weer te starten.

Afgelopen donderdag gingen we naar het ziekenhuis, omdat ik benaderd was voor de impect studie (kort uitgelegd: onderzoek naar cellen in de baarmoeder / verschil daarin bij vrouwen die wel of niet zwanger werden na een ivf of icsi poging). Ik wilde daar wel aan mee doen, omdat ik het goed vind dat er meer onderzoek komt en hopelijk ook ooit een oplossing voor de meiden die niet zwanger raken na een tp, dus ik moest voor een biopt daarheen.

Had gelijk gevraagd of het gecombineerd kon worden met een evaluatiegesprek, omdat het een dik half uur heen en weer rijden is (en dan parkeerplaatsen zoeken nog niet meegerekend, wat daar altijd lastig is ;-)). En dat kon dus gelukkig en wat bleek: ze hadden zelfs al rekening gehouden met een punctie voor ons in maart!!!

Haha, dus dat ging wel erg snel, maar merkte dat we beiden erg blij van dat idee raakten, dus we gaan er gewoon weer voor!!!

In eerste instantie had ze me voor het lange protocol ingepland: moet ik mijn 1e menstruatie al starten om in maart uit te komen. Vorige keer deed ik mee met de cetro trial studie, dus kort traject en heb aangegeven dat ik dat nu ook graag weer wil. Gelukkig was dat geen probleem.

Ik word als het goed is over een paar dagen ongesteld en dan weer als het goed is begin maart, en dan starten we dus en komen we waarschijnlijk op een punctie half maart uit.

Was even bang dat mijn ongi nu al weer kwam: na de biopt 5 dagen terug bleef ik bloed verliezen. Zou niet kloppen, want moet dus pas rond dit weekend ongesteld worden en dat zou dan dus de hele planning in de war schoppen. Ik had heel stoer gezegd dat ik 3 maanden na de vorige bevalling al weer regelmatig ongesteld was geworden, ondanks dat ik nog steeds borstvoeding geef. Was bang dat ze daarom niet wilden starten met de behandeling, maar omdat ik nog maar een keer of 2 a 3 per dag (en nacht helaas :-P) voed en dus regelmatig ongesteld ben, liet ze de keuze gelukkig aan mij.

Ik weet dat ik een luxe positie heb om borstvoeding te mogen geven aan een kindje die we al mogen hebben, maar ik vind het om een of andere gekke emotionele reden niet eerlijk tegenover hem om daarmee te moeten stoppen omdat wij de wens hebben voor een 2e kindje. Wat als deze behandeling niet lukt en ik er wel voor gestopt zou zijn? Dan zou ik voor niets gestopt zijn zeg maar... Vaag of kunnen jullie m volgen?

Anyway, ben weer lekker op dreef met tikken :-)...

Hier gaat het verder erg goed met ons. Levi is een erg vrolijk en makkelijk manneke. Gelukkig zelden ziek of wat dan ook.

Helaas heeft hij nog geen ene nacht doorgeslapen, dus daar zie ik wel een beetje tegenop als ik zwanger mag raken, maar daar komt vast ook wel weer een oplossing voor :-)... Binnenkort zijn 1e verjaardag: echt leuk! Haha, wie vindt dat trouwens leuker: hij of wij ;-)?

Qua voorkeur: mijn man dacht bij Levi al dat het een meisje werd. Ik een jongen en dat bleek dus het geval :-). Voorkeur had ik verder niet. Nu denk ik aan de ene kant misschien wel leuk een meisje er bij, omdat mijn man daar zo op ingesteld was (en nu weer is), maar aan de andere kant denk ik wel leuk als je 2 jongens hebt (en makkelijk met kleertjes die de kleine dan van zijn broer aan zou kunnen - scheelt toch een hoop in de kosten)... Dus kortom, heel cliché, "als het maar gezond is!".

Ben ik nu wel iets banger voor, omdat we nu al een gezond kindje hebben: "hebben we de volgende keer weer zoveel geluk?". Hebben jullie dat ook?

Als we zwanger worden, komen ze trouwens wel bij elkaar op het kamertje te liggen: we hebben een minihuisje, maar verhuizen zit er voorlopig niet in vanwege de restschuld die we op dit huis nu hebben...

Haha Melis, moet ineens denken aan onze afspraak om naar de zwangerbeurs te gaan, vorig jaar :-). De 2 reuzen met hun dikke buiken rond de datum dat we uitgerekend waren :-)... Kan me voorstellen dat het wel spannend is of je weer die complicaties krijgt. NIet te hopen natuurlijk! Aan de andere kant weet je nu gelukkig wel dat je er een super leuk en gezond minimensje aan over houd!

Geplaatst

Ink, ik snap de issue m.b.t. de borstvoeding. Maar je geeft L.evi t.z.t. dan al een jaar borstvoeding, dat is toch al enorm lang?! Ik zou daar juist enorm trots op zijn!! Probeer het van de positieve kant te bekijken, wellicht helpt dat.

Ook hier weleens de gedachte of een tweede kindje ook gezond geboren mag worden, we hebben het geluk tenslotte al een keer mogen meemaken. Er kunnen zo gigantisch veel zaken mis gaan, maar daar moet je niet bij stilstaan zolang dat niet nodig is denk ik dan maar (zeg de hypochonder herself ;-))

Jaaaaaaaaaaaaaa, wij hebben nog een date staan Inkie... Maar ik was al bevallen, dus helaas.. Wellicht kunnen we volgend jaar samen gaan? Oh nee, dan zijn we alweer bevallen (jaja, we worden met alle meiden hier gewoon weer zwanger ;-))

Ben al druk bezig met 'zwanger worden' vitamines slikken en granaatappelsap drinken, ter voorbereiding. Baad het niet dan schaad het niet, toch?!

Geplaatst

Melis; je bent zelf een lieverd!

Ink; dan ben ik gelukkig niet de enige illegale 'april-tester' in dit topic.

Wat betreft jongen of meisje, het maakt mij helemaal niet uit. Naam-technisch liever een meisje want jongensnamen vind ik zoooo moeilijk en ik vind meisjeskleren ook zo leuk. Maar een jongetje is net zo welkom, een mannenhuishouden ♥ Ik houd er echter ook rekening mee dat het niet gaat lukken, zou ik erg jammer vinden, maar we hebben al een kindje, dat was al een cadeau!

Geplaatst

Ja, dat bedacht ik me ook al stiekem, dat volgend jaar daar zwanger rond lopen weer niet lukt omdat we dan hopelijk al weer bevallen zijn hahaha...

Is er niet ook 1 in het voorjaar ergens op een andere locatie? Ach, maar even in de gaten houden dan hé?!

Poezebeest: nee, wij sluiten dan dit wachtbankje gewoon samen af met een positieve test als laatsten van het rijtje :-)... Hoe oud is jouw zoontje eigenlijk als ik vragen mag?

Hier zaterdag ook de pillen weer in huis gehaald. Vorige keer nam ik alleen visolie capsules en foliumzuur, dus beiden heb ik weer in huis gehaald.

Ga na Levi's verjaardag (20 feb) denk ik pas alle medicatie in huis halen voor de start vna het traject. Is dan ruim anderhalve week van te voren: moet vroeg genoeg zijn, toch? Anders past de taart niet in de koelkast :-P...

Oh ja en in de wachtweek na de tp heb ik alcoholvrije wijn gedronken dus dat moet ik ook maar weer in huis gaan halen tegen die tijd om zo hopelijk de succesformule te herhalen ;-)...

Geplaatst

Same here Poezebeest, omdat we al een kindje hebben is de druk om mama te worden veel minder en houden ee er ook rekening mee dat het alleen bij zoonlief blijft. Jammer, maar we zijn al enorm gezegend!

Meisjeskleren zijn zoooooooo schattig, ga dan helmaal los qua kleertjes, haha.

Hoop zo dat het geluk weer aan onz kant staat meiden!!

Geplaatst

Er zijn in april wel mama mazzeldagen bij P.renatal, op alles dan 20% korting.

Libelle zomerweek, is dat iets? Haha..

Je schrijt ook niet meer bii jan/feb/mrt mama's hé?

Geplaatst

Haha super Melis, daar ben je al vroeg bij dan vast, die prenatal actie ;-)...Of zo'n goed geheugen van vorig jaar?

Voel hier de druk ook wel stukken minder als bij Levi, maar denk dat als we straks echt weer begonnen zijn met spuiten, follikel metingen, wachtweken etc etc, die zenuwen wel weer zullen verergeren...

Nee, lees af en toe nog wel mee, maar haakte op een gegeven moment na die meeting een beetje af. Kon er toen helaas niet bij zijn en had het gevoel er niet meer helemaal in te passen: Kon het ook niet goed bijhouden en het ging toen veel over flesvoeding / bijvoeding, waar ik toch niet over mee kon praten, aangezien ik dus bv gaf en pas bij 6 mnd begon met rapleyen / geven van stukken voedsel. Lees nu wel weer veel herkenning, wat ik wel weer erg leuk vind daar, maar om na zo lang weer mee te gaan schrijven vind ik ook zo wat...

Geplaatst

Ink; samen afsluiten met een positieve test vind ik een strak plan! Hoewel ik een positieve test ook wel heel erg eng vind vanwege die mk's. Mijn zoontje is in november 1 geworden. Ik vind het zo leuk om mama te zijn en het wordt echt steeds leuker, mijn mini komt nu bijvoorbeeld zelf naar me toe om te knuffelen, zo lief ♡

Geplaatst

Goed geheugen hé Ink, dat is ook het enige wat ik heb onthouden, mijn hoofd is een zeef sinds de zwangerschap!

Heb toevallig vd week een paar berichtjes gepost, maar ik schrijf er ook al een tijd niet meer mee om dezelfde reden als jij. Vond dat er veel werd vergeleken enzo en daar hou ik niet van.

Kan me voorstellen dat bij een hele nieuwr poging de zenuwen weer om de hoek komen, hoop dat het allemaal vlotjes gaat verlopen voor jullie.

Geplaatst

Goh, dat vind ik fijn te lezen: mijn geheugen werkt ook nog steeds echt niet half zo goed meer als voor de zwangerschap! Dacht dat dat na 9 maanden over moest zijn, maar ben bang dat het nooit meer goed komt ;-()...

Poezebeest: oh, dus jouw ventje is ook nog lekker klein? Scheelt maar 4 maandjes dan. Leuk hoor, als het straks mag lukken weinig leeftijdsverschil er tussen! En daarna hopelijk in een keer uit de luiers haha! Had je voor hem ook meerdere pogingen / miskramen gehad? Kan me voorstellen dat je zenuwen dan absoluut nog niet weg zullen zijn na een positieve test. Kan me de zenuwen van de ww en ook van na die positieve test echt nog heel goed voor de geest halen: had na de test nog bloedverlies en was zo bang dat het alsnog fout zou gaan dat ik niet gelijk blij durfde te zijn. Laten we hopen dat het ook na die test eind maart goed blijft gaan...

Geplaatst

Is trouwens inderdaad heel erg leuk dat ze nu meer eigen intitiatief kunnen tonen tot dingen hé? Je krijgt de eigen karaktertjes en willetjes nu steeds meer te zien heb ik het idee...

Geplaatst

Ink; ja mijn mini is ook nog lekker klein. Als de volgende poging lukt 2 jaar leeftijdsverschil. Van mij had het verschil kleiner mogen zijn, maar goed, dat heb ik helaas niet voor het zeggen. Bij mini was het de 1e poging gelijk raak. Mijn man heeft een tese gehad en we hadden 4 rietjes, als er al 3 voor mini nodig waren geweest was een brusje sowieso lastig geworden. Gelukkig hebben we nu nog 2 rietjes en 2 pogingen. Hoop dat ik snel zwanger ben of de duidelijkheid heb dat het bij mini blijft.

Wanneer begin jij met de deca?

Geplaatst

Spannend zeg! Weten ze waar die mk door kwamen?

Ik word als het goed is dit weekend ongesteld en dan hoef ik nog niets te doen. Pas bij aanvang van mijn volgende cyclus moet ik beginnen met het spuiten van gonal (begin maart, aangezien mijn cyclus na de bevalling iets langer is geworden: was eerst 26 dagen, nu 30 dagen ongeveer - soms 1 eerder of later). Is een kort protocol gelukkig: vorige keer geloof ik iets van 10 dagen gespoten en toen de punctie al, dus dat zal zo rond half maart zijn...

Geplaatst

Nopez, vette pech is het. We hadden wel bloedonderzoek kunnen laten doen maar vaak komt daar niks uit, dus wij hebben daar nu nog niet voor gekozen. Ik hoop dat het hierbij blijft.

Jij doet een kort protocol dus? Ik moet de 23e beginnen met deca, 10e met gonal en dan 17e eerste fm, verwacht rond de 21e dan de punctie. Toch wel weer spannend allemaal!

Geplaatst

Poezebeest, als ik jouw geplande schema zo lees, gaan we (er van uitgaande dat onze cryo goed ontdooit) ongeveer gelijk lopen! Gezellig :):)

Kan me je angsten heel goed voorstellen, ik vind eigenlijk alles even spannend.

Zwanger worden is 1, zwanger blijven en een gezond kindje op de wereld zetten is zo'n enorm wonder, ik ben er nog elke dag dankbaar voor!!

Manlief en ik hebben tijdens de zwangerschap van zoonlief gezegd dat we voor een brusje alleen nog de cryo's willen proberen, geen verse poging meer. We hebben 5 cryo's verdeeld over 3 rietjes, dus 3 kansen. Gerekend met een slagingskans van 35-40% in het VU ga ik er vanuit dat het uitloopt op een domper, geen zwangerschap dus. Dit omdat we het geluk al eens aan onze kant hebben gehad.

Daarentegen ga ik superpositief en vol goede moed/energie de poging in. Ben ook heel blij dat die druk veel minder is dan bij de tp van zoonlief.

Zullen we anders een lijstje maken met de planning?

Melis25 - +/- 13 februari aanmelden voor een cryo tp in eigen cyclus

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden