Ga naar inhoud

Wachtbankje maart 2013

Aanbevolen Berichten

• Reacties 850
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier alles goed hoor. Die fm heeft wel voor wat rust gezorgd. Heb gisteren lekker een etentje bij vrienden gehad. Dus heb mezelf getrakteerd op een lekker goed glas wijn bij het eten 😃.

Het enige wat een beetje vreemd blijft is dat mijn vriendin (waar we ook dat etentje hadden) hoogzwanger is. Dus met een beetje geluk wisselen we elkaar af. Zij is vandaag uitgerekend en als alles een beetje meezit heb ik volg week de punctie en tp. Gelukkig heb ik er niet zo'n last van hoor, maar het blijft iets vreemds. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar het heeft er denk ik mee te maken dat je zo hoopt ook zo'n klein wondertje in je te mogen dragen.

Geplaatst

Kan je gevoel heel goed begrijpen. Ik heb dat ook met een vriendin gehad die heeft nu inmiddels 3mooie kindjes.

dat zou super zijn als jullien wisseling van wacht kunnen doen hihi.

hebben jullie lekker gegeten? Gek he zon laatste avondje met alleen de vrienden! Athans neem aan dat de volgende keer de baby er al is!

wanneer heb je weer een fm?? Heb jij PCO toevallig?? Bij mij is er ook geen pijl op te trekken ene keer super veel follikels en de boel staken en de andere keer groeit er niks! Blijft dus altijd spannend. Blijf voor je duimen hoor!!! :wav:

Geplaatst

Het was heerlijk. Haar vriend kan heel goed koken, dus was lekker relaxed. Ze hebben al een zoontje, dus volg keer is er alleen nog eentje bij. Ik ben heel benieuwd.

Ik heb inderdaad ook PCO, dus is er geen pijl op te trekken. Dus ik herken het helemaal.

Geplaatst

Altijd goed een goede kok in de vrienden kring!

Waardeloos is dat he. Hopelijk blijven de fm er rustig uit zien. Wanneer heb je weer een echo?

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Er groeien 7 grote follikels: grootste is nu 15mm. Er zitten ook nog wat kleintjes die misschien nog mee gaan doen.

Is redelijk te vergelijken met vorige x, toen had ik er uiteindelijk 10, waarvan 6 bevrucht geloof ik...

Dit keer wel 1 of 2 dagen extra spuiten vergeleken met toen. Maandag om 8.10 nieuwe fm en dan wo of do de punctie...

Fijn om te lezen dat jij die gedachten / gevoelens herkent Eef. En inderdaad moeten we eerst nog zwanger zien te worden, maar mn man zegt telkens, je bent zwanger tot het tegendeel is bewezen, want dat maakt het traject minder zwaar en teleurstellen doet het toch wel als de poging mislukt, zelfs als je er wel rekening mee houdt, dus ik probeer me braaf aan zijn optimisme te houden :-)...

Lisa, ik vond het altijd erg moeilijk en confronterend om zwangere vriendinnen te hebben, nog minder dan wanneer het kindje er eenmaal was. De wens is zo groot het ook mee te mogen maken/ ook te ervaren hoe het is... En ik moet zeggen, ik heb daar ook echt van genoten en miste mijn buik zelfs toen Levi er was. Niet dat ik wilde dat hij er nog niet was hoor, haha, maar wilde gewoon ak

llebei hihet is ook zooo bijzonder!!! En hopelijk ben jij nu gewoon al 1 of 2 weken zwanger haha! Wanneer denk je dat jij uitkomt met de punctie?

Verder met alle andere meiden goed?

Bianca, vervelend vd diaree. Kan ik me niet herinneren vd vorige x, dus misschien nog n bijwerking of buikgriepje? Geloof niet dat het kwaad zou kunnen voor jeukkie hoor... Positive thinking...

Geplaatst

wauw ink wat gaat dat hard bij jou zeg! je gaat nu helemaal in een rap tempo zeg!! Lekker hoor! nu lekker genieten van je weekend!

komt goed vanmorgen weer even contact gehad. Was het zo beu en had een diaree remmer ingenomen maar de ivf verpleegkundige zei dat ik het beter niet kon doen.belde me een uur later terug dat er wel een middel was die je in kon nemen als je zwanger was. durfde gelijk niet te zeggen dat ik toch al een pil in had genomen. Hmmm hoe stom kan ik zijn! Op de verpakking stond beginnen met 2 en had er express 1 ingenomen. ach dan denk ik als je niet weet dat je evt zwanger zou kunnen zijn neem je het ook in. dus we zullen zien!!

ze vermoeden een buikgriepje een bijwerking is het iig niet. voorgaande keren werd ik altijd op dag 7 ongesteld. 1x met een cryo tp niet was toen zwanger. dus ben benieuwd wat het deze ronde doet!!

Geplaatst

Ink, mooie score voor een eerste fm, schiet lekker op zeg! Komende week alweer de punctie, op naar een mooi aantal eicellen/bevruchtingen en een tp.

Bianca, wat vervelend zeg die diarree, zorgt natuurlijk voor een hoop stress! Komt goed meisje, bananen werken diarree een tegen, misschien kan je dat proberen?

Ink & Eef, ik herken wat jullie schrijven of een tweede kindje wel gezond zal zijn omdat wij al gezegend zijn met een gezond kindje. Die 'angst' hangt hier ook in de lucht en ook ik ben (nog?) niet zwanger. Laten we proberen van het positieve uit te gaan!

Ga zo ff de markt over en dan bij mams eten, lekker lui weekendje!

Geplaatst

Zal idd hopelijk wel mee vallen dan, maar wel netjes dat ze terugbellen: iets goed te maken?

Je zit nu op wd 6 toch? Zal zo het lijstje weer even opzoeken...

Geplaatst

Bianca, ik heb maandag weer een echo. Dus vooral even rustig aan.

Ink, dat klinkt heel goed. Ben je er zelf ook tevreden mee? Kunnen we maandag allebei weer naar het zkhs voor een echo. Bij mij hadden ze nog geen idee voor de punctie. Ze kunnen namelijk niet echt een pijl trekken op de groei van mijn blaasjes. Dus we wachten maar gewoon af.

Ik vind het fijn om te lezen dat je de confrontatie met zwangere vriendinnen herkent. Soms denk ik wel eens dat het vreemd is dat ik zo denk. Gelukkig kan ik er wel goed met die vriendin over praten en zij vraagt er ook altijd naar.

Ik ga nu ook even lekker naar de markt. Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Turbo INK, wat een mooie score zeg TOPPIE.....

Lisa, succes maandag hoop dat ze mooi bijgegroeid zijn.

Rommelige weekend hier grrrrrr.

Wij zijn een weekendje in Friesland omdat wij hier een vakantiehuis hebben. Wij willen/moeten een nw keuken plaatsen (hebben besloten dit jaar in NL te blijven)

Onderweg op het idee gekomen meteen langs Zwolle te gaan voor het ponsplaatje van mn man, zodat hij t op de dag zelf niet nog eens langs de balie moet.

Daar aangekomen, kom ik erachter dat ik de Deca thuis ben vergeten dus 45 minuten terug rijden naar huis.

In het huisje bleek dat de koelkast niet goed dicht was, alles was bevroren dus een paar uur bezig geweest de boel te ontdooien en schoon te maken.

Vanmorgen vroeg keukenboer geweest, nu ff een dutje en de boekjes doornemen.

We eten straks bij vrienden in Haren, dus hoef ik me niet druk te maken over het eten vanavond.

Heel veel koppijn van de DECA maar kan nu tot 17.00u lekker luieren...

Fijn weekend....

Geplaatst

Ink, dat klinkt ook goed bij jou hoor! Dus aankomende week waarschijnlijk al de punctie. Dat schiet lekker op!

Bianca, hier nog geen brief gehad. Hoeveel waren er bij jou nog goed genoeg om in te vriezen?

Ik vind dat bij mij altijd zo tegenvallen.... Bij de voorgaande 4 IVF-pogingen was er tot 2 x toe uiteindelijk niets goed genoeg om in te vriezen, bij 1x eentje en 1x 2 cryo's.

Ik heb het idee dat ze vrij streng zijn bij het invriezen; ze moeten echt van heel goede kwaliteit zijn volgens mij...

Als ik dan wel eens lees dat meiden uit 1 poging soms wel 3 of 4 terugplaatsingen hebben, ben ik wel eens een beetje jaloers...

Bij mij is het meestal 1 verse poging en dan is de poging dus ook klaar. Bij de laatste poging toen wel nog een cryopoging gehad, waar ik dus geen enkele vertrouwen in had. En ja hoor, dat is nu dus Yente!

Maar dan zal ik begin volgende week ook wel de brief krijgen, want volgens mij had ik 2 dagen na jou de punctie.

Geplaatst

Hey Kletsmajoren,

Hier weer even een teken vanaf mij kant. Maar tjonge wat wordt hier ontzettend veel gekletst, gezellig hoor.

En ook een paar meiden erbij zag. Kan het nu allemaal niet meer goed bijhouden wie wat heeft geschreven, maar dat ligt aan mijzelf. Heb het momenteel erg druk op school, alle leerlingen moeten weer getoets worden en daar weer een IHP van maken. Maar ik lees wel altijd even wat jullie schrijven.

Hier afgelopen woensdag naar de 2e intake geweest en ben begonnen met de pil en heb de tas vol met spuiten meegekregen en de beruchte vieze bollen hihi.

Voelde me net een junk met die tas vol spuiten in de hand. Maar wel fijn van het zh dat hun het allemaal al hadden geregeld. 15 maart begin ik met spuiten en 19 maart voor de uitgangsecho heen en dan kan het beginnen.

Hopelijk zijn velen van jullie dan al zwanger, ik hoop het van harte meiden.!!

Sorry dat ik nu niet op ieder persoonlijk reageer maar jullie hebben zoveel gekletst.

Fijn weekend allemaal nog!!

Geplaatst

Hallo dames,

Hebben jullie nog een beetje ruimte op het wachtbankje? Ik heb vandaag de tp gehad en ben dus ook aangekomen in de verschrikkelijke wachtweken! Er is vandaag 1 blasto teruggeplaatst en hopelijk heb ik de afgelopen dagen een mooi bedje gemaakt waar onze ieniemienie de komende maanden wil bivakkeren! Is er een ook lijstje van het wachtbankje?

@Claus; ik zag jou berichtje over de deca, ik had ook wel eens ineens iets nodig en dan kan je vaak wel even wat lenen in Zwolle. Ik belde dan meestal even of ze het hadden, scheelde me weer een ritje naar huis;) Veel plezier van het weekend en hopelijk heb je niet teveel hoofdpijn vd deca!

Liefs Esly!

Geplaatst

Ink, behalve een opgeblazen gevoel en vreetbuien nog geen tekenen van m'n ongi. Manlief is dit weekend thuis. M'n moeder herstelt langzaam, ze krijgt een enorme cocktail aan pijnstillers. Maar ze komt er vast wel bovenop!

Echt balen dat je net in de buurt woont, zou leuk voor V.ince en L.evi zijn als ze samen konden spelen en wij gezellig kletsen!

Esly, welkom op het wachtbankje. Gefeliciteerd met je terugplaatsing, wanneer mag/ga je testen?

Knuffel voor jullie meiden!

Geplaatst

Haha e82, dat klopt er is hier veel gekletst :).

Esly, welkom. Natuurlijk is hier plek voor jou. Fijn dat je de tp al gehad hebt. Nu op naar een mooi resultaat. Alleen nog even die wachtweken door komen. Succes.

Geplaatst

Esly - tuurlijk ben je ook welkom hier! Jeetje, las je onderschrift en wat heftig zeg! Pfff, weet ff niet veel te zeggen, behalve dat ik ontzettend hoop dat na de spannende ww, ook de periode er na bij je goed blijf gaan! Is er een oorzaak gevonden dat het 2 keer bij 22 weken mis ging?

e82 - ja, kletsen kunnen we wel goed hé?!? Gezellig, toch? En het is inderdaad erg veel wat je nodig hebt hé? Ik heb te weinig cetrotide: morgen is mijn laatste op. Gelukkig maandag dus echo, zodat ik gelijk daar in het zh 1 of 2 er bij kan halen. Vond het zonde om van te voren extra te regelen, want dadelijk zou ik er 1 of 2 over houden, terwijl het toch ontzettend veel geld kost voor de verzekeringen...

Melis, inderdaad jammer van de afstand! Anders hadden we inderdaad lekker kunnen beppen / de jongens kunnen spelen, terwijl de mannen weer eens aan het werk zijn :-)... Vervelend dat het herstel langzaam gaat voor je moeder.

Bedankt voor de lieve reacties op m'n 1e tussenstand :-). Ben wel blij dat het ongeveer gaat zoals vorige keer, alhoewel we er natuurlijk nog lang niet zijn, is dit een mooi begin. Vorige keer hadden wij 2 embryo's terug geplaatst gekregen van 6 cellen en de rest was dus ook niet goed genoeg om in te vriezen. Net als jou, Eef, was ik dus ook beetje jaloers op de dames met cryo's. Hoop dat dit keer de kwaliteit beter is / er wel wat in de vriezer gaat, zodat als we nu een tp krijgen en die niet blijft plakken, ik niet weer opnieuw hoef te spuiten. Petje af voor de meiden met het lange traject hoor dames, want m'n buik begint een speldenkussen te lijken met al die rode gaatjes en blauwe plekjes!

Lisa - dus maandag gezellig tegelijk weer een fm? Hoe laat moet jij? Ik om 8:10. Ben ook benieuwd bij jou - misschien lopen we wel tegelijk op...

ClauS - vervelend van de Deca en je hoofdpijn die je er van krijgt!

Morgen naar verjaardag schoonouders in t noorden van t land, dus bijna de hele dag op stap. Niet zo heel veel zin in eerlijk gezegd. Zij praten niet zo veel / zijn niet zo open en dat ben ik niet zo gewend. Ik had bijv een sms gestuurd dat we vandaag al weer de 1e fm hadden, maar heb daar helemaal geen reactie op gehad! Ook niet er na om te vragen hoe het is geweest ofzo... Nu zullen ze er misschien morgen wel over beginnen, maar denk ik ook alleen maar als wij er eerst over beginnen... Vind dat dan zo jammer, want je probeert ze er wel bij te betrekken, omdat we ze dus al niet zo vaak zien, maar op deze manier merk ik dat ik ook niet echt gemotiveerd raak om ze iets te vertellen...

Geplaatst

Wie oh wie?

ClauS

Ink

Eef78 (IVF)

Poezebeest

Melis25

Lisa1805

PinkButterfly

Aanmelden op/voor…

+/- 8 maart voor een cryo behandeling – Melis25

Echo’s

Lisa1805: 4 maart

Ink: 4 maart

ClauS: 6 maart

Punctie

Bianca: 21 februari (16 eitjes, waarvan 7 bevrucht)

Eef78: 23 februari (13 eitjes, waarvan 5 bevrucht)

Terugplaatsing

PinkButterfly 23 februari

Bianca 24 februari

Eef78 25 februari (1 embryo)

Testen

PinkButterfly 7 maart

Bianca 9 maart

Nienna 9/10 maart

Eef78 10/11 maart

Geplaatst

Esly, welkom hier! En dus inmiddels al een tp gehad. Was het een verse poging of een cryo?

En jeetje, wat heb jij al veel ellende meegemaakt zeg.... Sowieso dapper dat jullie er nog een keer voor willen gaan, want dat zal neem ik aan heel emotioneel zijn allemaal....

Heel veel succes.

Ink, je schoonouders weten waarschijnlijk niet hoe ze moeten reageren. Misschien dat ze ook al iets ouder zijn en sowieso niet zo bekend zijn met het hele traject?

Hoe was dat tijdens het traject bij L.evi? Of waren jullie er toen minder open over?

En ach, misschien moet je dan maar niet alles vertellen en is de wetenschap dat jullie weer bezig zijn voor een brusje voor hen voldoende.

Ik weet dat mensen bij ons in de omgeving ook vaak niet wisten of ze er nu wel of niet naar moesten vragen.

Ik had de afgelopen 2 dagen flinke hoofdpijn. Zou dat een bijwerking van de pregnyl kunnen zijn? Ik vind het dan wel vreemd dat het alleen de afgelopen 2 dagen was. Daarvoor niet (terwijl ik toen toch echt een veel hogere dosis had gespoten) en nu wordt het ook weer minder. Nou ja, je lichaam reageert iedere keer anders zullen we maar denken.

Begin het inmiddels alweer spannender te vinden. Ga de tweede wachtweek in....

Geplaatst

Eef- spannend hoor. Ik hoop dat dat klachten zijn van de zwangerschap/innesteling. Succes.

Ink- Ik moet maandag pas aan het einde vd dag er zijn, om half 5 geloof ik. Weer afwachten dus. Ik voel nu wel links meer ter hoogte van mijn eierstok. Dus ik ben wel benieuwd hoe het loopt.

Geplaatst

Hallo allemaal!!

Ik zou graag met jullie mee willen kletsen !

Afgelopen vrijdag mijn 1e IUI gehad en mijn nod is 17 maart.

groetjes Zwaantje

Geplaatst

Zwaantje76: welkom hier en heel veel succes in ww

Esly: jammer dat ik daar niet aan gedacht heb, was wel balen terug te moeten rijden maar tja volgende x beter checken.

Hoe voel jij je verder, kun je je een beetje vermaken tijdens het wachten?

Ink: ik vind het lange traject ook niets hoor, want ben nog niet eens begonnen met het spuiten van de GonalF realiseer ik me.

We hebben nog wel ff te gaan voordat er iets gaat gebeuren, woensdag ga ik dat ter sprake brengen.

Geplaatst

@Melis; Ik mag 12 maart testen maar of ik het vol ga houden om zo lang te wachten....dát weet ik nog niet! Waar zit jij in het traject? Ga je beginnen zodra je ongi doorbreekt?

@Lisa; inderdaad..."even" de ww doorkomen, ik vind het altijd het meest pittige van het hele traject! Heb jij morgen weer fm?

@Ink; het is inderdaad heel heftig! Gister bij de terugplaatsing werd ik ook wel een beetje emotioneel, de film kwam weer aardig voorbij:( A.s. vrijdag is het een jaar geleden dat ons tweede zoontje is geboren en overleden. Ik ben helemaal onderzocht en men heeft niks kunnen vinden, waarschijnlijk is de oorzaak een te zwakke baarmoederhals. We hebben uiteindelijk een gesprek gehad in het Radboud en bij een volgende zwangerschap krijg ik een buikcerclage. Jij morgen ook fm? En hoe was het bij je schoonouders?

@Eef; het was een tp van een verse embryo. Morgenochtend kan ik bellen en horen we of we nog cryo's hebben. Het traject is inderdaad heel emotioneel en ik neem dan ook zoveel mogelijk vrij de komende periode, ik heb mn hoofd er toch niet bij! Hoe voel je je?

@Zwaantjel; welkom hier en succes met wachten!

@Claus;Wanneer ga je beginnnen met de Gonal-f? Heel veel succes met je traject! Ik heb een paar jaar in Zwolle "gelopen" en moet zeggen dat ik ze daar best mis! Ze zijn zo lief daar!

Geplaatst

Wie oh wie?

ClauS

Ink

Eef78 (IVF)

Poezebeest

Melis25

Lisa1805

PinkButterfly

Esly

Aanmelden op/voor…

+/- 8 maart voor een cryo behandeling – Melis25

Echo’s

Lisa1805: 4 maart

Ink: 4 maart

ClauS: 6 maart

Punctie

Bianca: 21 februari (16 eitjes, waarvan 7 bevrucht)

Eef78: 23 februari (13 eitjes, waarvan 5 bevrucht)

Esly: 25 februari (6 eitjes, waarvan 4 bevrucht)

Terugplaatsing

PinkButterfly 23 februari

Bianca 24 februari

Eef78 25 februari (1 embryo)

Esly 2 maart (1 embryo)

Testen

PinkButterfly 7 maart

Bianca 9 maart

Nienna 9/10 maart

Eef78 10/11 maart

Esly 12 maart

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden