Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 440
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meisjes, ik lig helemaal in de kreukels :-) Sommie, wat ben je grappig... Hoewel ik vrees dat het cynisme komt door het slaaapgebrek.. (bij mij stopt sinds mijn burn out ook slapen als eerste, rotkwaal is het je herstelt er volgens mij nooit helemaal van) 37,6 is voor de gemiddelde man SEH waardig! Je zou ze eens moeten kunnen laten bevallen, dan was 24/7 overal anesthesie voor ruggeprik wettelijk verplicht! Wat? Bevallen onder narcose! ;-))

Fijne dag meisjes! Ik ben net wakker :-) Lig sinds 6 uur door Mini en Maxi heen te slapen, had echt geen puf en zelfs verse koffie onder mijn neus hielp niet! En het mooie is dat ze allebei zowaar nog in één stuk zijn en nu samen de hond zijn gaan uitlaten. Dat is relaxed wakker worden! Oh, er staan broodjes aan mijn voeteneind ;-) Hoera!

Geplaatst

Hier 38.6 dus op sterven na dood.... Is nu ff buiten sigaretje roken en meneer wil wel vers brood en een colaatje.... Of hij straks z'n bedje weer in gaat weet hij nog niet. Nou ja, de ibuprofen werd zonder tegenstribbelen ingenomen dus hij zal zich zo wel beter voelen!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Hahaha, die Floortje! En ja, zooo waar...bevallen onder algehele narcose is de enige manier, als mannen t zouden moeten doen :-)))

En Beanie...op sterven na dood bij 38.6...tena lady is niet genoeg... Ik blijf er in!! :-))))

Top geslapen Sommie!

Geplaatst

Ja, lekker relaxed dagje. Had wel op beetje zon gehoopt.

En morgen middagje werken...muziek. Altijd leuk!

En jij, nog wakker? Tuuuurlijk haha

Geplaatst

ZO SorpreSa, hoop dat vanacht de kleine snotneusjes je een beetje laten slapen.. ;)

Hier heb ik de ziekenboeg in de steek gelaten, weer terug in me eigen huisje.. Tsja de luxe van twee huishoudingen. Mijn vriend gaat morgen weer werken en ik wilde ook de goden niet langer meer verzoeken door in de buurt van de bacillen te blijven.

Nu maagzuur, maar ook ontzettend moe, dus ga proberen wat slaap in te halen. Hopelijk niet tot vanacht meisjes!!

Xxxx

Geplaatst
Nog iemand wakker hier? Ik zit snotneusjes te spoelen met zout en neuspeer... Ik kan leukere dingen bedenken pfff...

En zeker om die tijd hihi! Hoop dat het vannacht rustiger is....

Geplaatst
Hey Sometimes, lig jij nou te slapen? Hallo, alweer? :gap: Nee hoor meid, hoop dat je heerlijk slaapt vannacht!!

Helaas, too good to be tris. Bn weer klaarwakker.. :(

Geplaatst
Helaas, too good to be tris. Bn weer klaarwakker.. :(

Hier mijn bedje uitgeblaft door een schorre zeehond.... Idd soms best een voordeel, twee huishoudens! Ben nu ff jaloers!

Hij was vanavond een beetje boos op me. Want ik had het lef om te zeggen dat het geen zin had om elke 5 minuten te zeggen dat hij zo zielig is omdat hij zo moet snotteren en hoesten... Was ik te wreed? Hij was boos. Maar volgens hem waren het mijn hormonen. Zijn mannen nou onredelijk of zijn vrouwen dat?

Geplaatst

Beanie. Ik hou van me man, zou en niet willen missen. Maar als ze ziek zijn zijn het aanstellers eerste klas en worden het net kleine jongetjes. Natuurlik vond jouw man dat niet leuk en het feit dat je het hardop zegt heeft misschien te maken mrt jr hormonen, mast dat maakt het niet minder waar...!!

Lol.. mannen je kan niet met ze en ook niet zonder ze..:)

Geplaatst

Man is echt hartstikke lief voor me... Hou heel veel van hem. Maar echt elke 5 minuten roepen dat hij het zo warm heeft, of juist koud, of vragen waarom hij zo moet hoesten? Ik heb alleen maar gezegd dat het niet helpt om dat elke 5 minuten te zeggen, dat het daardoor echt niet sneller beter gaat. Dat hij ziek is geloof ik zo ook wel hoor. Maar het is wat je zegt: als zij ziek zijn, dan is het altijd 1000x erger dan wat een ander heeft meegemaakt!

Stel je eens voor dat zij in onze schoenen zouden staan met IVF... Volgens mij zou er geen IVF/ICSI baby meer geboren worden! Heb hem wel eens een prikje aangeboden, zodat hij kon voelen wat ik elke dag moest voelen. Maar nee, hij bedankte.

Maar nogmaals, hij is echt heel lief voor me en nu al gek op uk... Hij wordt zeker weten een hele leuke papa. Alleen die aanstelleritis hè.... Nou ja, gelukkig is het een algemeen mannelijk iets en waarschijnlijk evolutionair bepaald!

Hee, het is stil boven lijkt wel... Ik sluip zo maar weer richting slaapkamer! Ben moe van het sporten van vanmiddag!

Geplaatst

Oei herkenbaar...haha! Manlief was hier vorige week echt goed ziek, 39 graden koorts enzo maar dan idd de hele tijd kreunen dat hij dat niet wil. Wil je iets drinken schat? Nee ik wil beter zijn. Ja duhuh dat zou mij ook beter uitkomen! En als ik dan midden in de nacht na een voeding terug in bed kom gillen dat ik koud ben en uit de buurt moet blijven en vervolgens verkondigen dat hij zin heeft in Chinees... Alsof ik even in de auto moet stappen voor een portie zwartebonensaus. (Ik dacht eerst nog dat hij aan het ijlrn was, maar nee hij had alleen zin in chinees) Man wat ben ik blij dat er antibiotica bestaat, twee pillen en ik had weer een normaal mens naast me!Maar oke, ik ben negen maanden lang een zeurende bitch met acuut ontploffingsgevaar geweest dus ik zal verder nu niet klagen, ahem...Blij trouwens dat het snachts niet meer zo vreselijk koud is. Een evt volgende zwangerschap moeten we toch beter plannen ;-) geen nachtvoedingen in de winter

Geplaatst

Hahahaha, beanie. Idd typisch gedrag.. de mijne roept de hele tijd, ik hb zo een koorts... Dub, dat kan ik wel merken aan het aantal natte lakens dat ik van het bed afhaal.. Ze zijn zo schattig, zo ziekjes.

Henne, Chinees????? Eeeh, hij ws toch niet zwanger, met die lekkere trek midden in de nacht*? Lol.

Maar goed ze hebben heel wat te verduren met de zwangere dames aan hun zij, dus heel ff ziek en zielig zijn, dat mag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden