Danore Geplaatst 21 Maart, 2013 Geplaatst 21 Maart, 2013 @claus, succes bij de punctie morgen! Ik hoop dat het je meevalt en dat er veel goede eitjes gevonden worden @lucia, hoe voel je je nu? Voelt je buik al iets minder beurs? Wanneer hoor je hoeveel eitjes er bevrucht zijn en wanneer de tp is? Ik vind het bijzonder dat je het verhaal vertelde over het lachen tijdens de terugplaatsing. Toen ik zwanger werd van mijn dochter heb ik namelijk gelachen tijdens de tp. Ik zag mijn eigen blaas op de echo en die had zo'n rare vorm, het leek wel een barbapapa. Ik heb later nog vaak gedacht dat dat invloed heeft gehad en nu begin jij erover, gek hè. Ik weet niet of het spontaan lachen moet zijn of dat neplachen ook helpt? @Gebee morgen weer een echo hè, ik ben best zenuwachtig. Ik denk namelijk dat ik ongesteld ben geworden, volgens mijn arts was het geen ramp als dat zou gebeuren, maar mijn arts is vanaf morgen de hele week weg en dan moet ik naar een Duitse arts die niet volgens dezelfde methode werkt. Ik heb vandaag nog wel gebeld om te vragen of mijn arts even wilde overleggen met de Duitse arts, zodat zij weet wat ze moet doen, ik hoop maar dat dat goedkomt. @Marco de eerste echo komt voor jullie nu gelukkig ook al wat dichterbij! @Emsie die vakantie van jullie klinkt heerlijk (ook al kan ik niet tennissen, die 20 graden zou ik ook wel willen nu :)) Alvast veel plezier als ik je niet meer "spreek" Quote
Emsie Geplaatst 22 Maart, 2013 Geplaatst 22 Maart, 2013 He dames en heer, Hier zijn het roerige tijden, mijn vader ligt doodziek in het ziekenhuis, elke dag kan de laatste zijn. We hebben de vakantie om die reden geannuleerd! Heel jammer maar die komt nog wel. Wil voor geen goud nu op een strandbed liggen terwijl mijn fam rond het bed van mijn lieve pappie staat. Heftig idee dat ik dertig ben en als mijn vader straks weg valt ik en mijn broers en zussen straks wees zijn. Nooit zullen ze ons hopelijk nog te verwachten kindje zien of in hun armen kunnen nemen.....pfff hoe ga ik dit trekken. Quote
Danore Geplaatst 22 Maart, 2013 Geplaatst 22 Maart, 2013 Oh Emsie wat verschrikkelijk, is dit plotseling gebeurd? Heel veel sterkte, ik zal aan je denken. Quote
GeBee Geplaatst 22 Maart, 2013 Geplaatst 22 Maart, 2013 Goh Emsie, dat is echt verschrikkelijk nieuws, niet alleen voor nu, maar ik kan me voorstellen dat de beelden die je hebt over je ouders met hun kleinkind wat jullie zo vurig wensen, ook wel even slikken moet zijn ja en waarschijnlijk nog lang voelbaar. Veel sterkte de komende tijd met afscheid nemen. Quote
e82 Geplaatst 22 Maart, 2013 Geplaatst 22 Maart, 2013 Emsie, ontzettend veel sterkte en kracht en deze moeilijke tijd. Maar ook zo kostbare tijd die je nooit meer kunt inhalen over overdoen. Ik weet precies hoe je je voelt. Mijn moeder is straks 15 april 1 jaar overleden. Vorig jaar 13 feb kreeg ze de uitslag dat ze blaaskanker had. Maar hier kun je niet aan overlijden, maar bij scans en mri's bleek dat ze uitzaaiingen had in haar hele lichaam van lymfeklierkanker. De eerste maand in maart ging het nog goed maar haar, maar begin april werd ze steeds zieker en viel heel erg af. Uiteindelijk een week hebben we bij haar aan bed gezeten en zakte ze steeds iets langzamer vanons vandaan. Maar ik zal dan ook nooit die kostbare momenten in die week met haar willen missen, die waren,zijn zo kostbaar! En ja het gemis is nu ontzettend groot!!! Dus meid ik leeef met je mee!!!! Nogmaals ontzettend veel sterkte voor nu, maar vooral ook voor straks. Dikke knuffel. Quote
e82 Geplaatst 22 Maart, 2013 Geplaatst 22 Maart, 2013 Zo zie dat er een paar nieuwe meiden bij zijn gekomen, gezellig. Hier wel meegelezen hoor, maar niet gereageerd. Druk met werken, duo-collega is zwanger maar door hele last van haar bekker eerder gestopt met werken. Ik ga haar nu tot de zomervakantie vervangen. Dus dat betekent 5 dgn in de week voor de klas. Wel lekker voor financiele plaatje nu manlief bij huis zit. Nu lekker daggie C-verlof. Verder gisteraaf ongie geworden. Dinsdag de echo, hopelijk is dan alles goed en kunnen we beginnen met gonal te spuiten. Quote
e82 Geplaatst 22 Maart, 2013 Geplaatst 22 Maart, 2013 Claus succes vandaag. Hoop voor je dat de punctie te doen is!! En dat de oogst natuurlijk super is! Quote
ClauS Geplaatst 22 Maart, 2013 Geplaatst 22 Maart, 2013 Dames & Marco het was een ramp :( Ik kreeg mijn roesje en was bijna meteen slaperig. Om 08.30u werd ik opgehaald en naar de behandel kamer gebracht. Op de echo nog steeds 8 grote en een aantal kleintjes. Maaarrrrrrr het prikken was een ellende, door die stoot met de naald lifte ik uit automatisme steeds mn kont en kon de gyn er niet goed bij. 5 grote aangeprikt, en de rest zat ver achter en ze kon er maar niet bij en ze stopte ermee om geen schade te veroorzaken. Weet je ze zegt ontspannen, maar het deed vreselijk pijn dus natuurlijke reactie dat ik omhoog schoot. Ik zei ook tis goed zo, want ik voelde ondanks de roes wel de pijn en die was NIET fijn..... Na de punctie ben ik naar t toilet geweest en terwijl ik naar de behandelkamer liep ( zelfde ruimte hoor 3 stappen ) ging ik van mn stokje hoorde ik achteraf van mijn man. Tja daar lag ik dan LOL In Zwolle hebben ze geconstateerd dat er maar 3 eicellen zijn terwijl mijn man super goed heeft gedaan. 80 miljoen waarvan 60 miljoen uitstekende. Nou om eerlijk te zijn ben ik zwaar teleurgesteld in me zelf want het moet nog blijken als ze alle 3 bevrucht worden.... Maandag tp als er bevruchting heeft plaats gevonden. Ik ga mn teleurstelling verwerken in bed en mn deken over mn kop. Fijn weekend allemaal.... Quote
marcoenjacqueline Geplaatst 22 Maart, 2013 Geplaatst 22 Maart, 2013 Owww Emsie wat verschikkelijk is dit voor je . Was het plotseling dat je vader opgenomen is of was hij hier voor ook al ziek . Leef met je mee en hopelijk gaat het straksiets beter met je vader . Quote
marcoenjacqueline Geplaatst 22 Maart, 2013 Geplaatst 22 Maart, 2013 @claus , alsje een roesje hebt gehad en de pijnstiller van te voren hebt genomen en dan nog pijn ervaart dan is de arts ook wel lomp bezig geweest lijkt mij . Je moet je daar niet schuldig over gaan voelen ook jij hebt een pijn grens en daar kan je een beetje overheen maar met midicatie nog niet te harden dan is dat dus in het echt er ver over heen . Je hebt er toch drie eicellen uitgekregen en als deze allemaal bevrucht worden is er toch niets aan de hand . Je moet eerder gewoon trots op je eigen zijn want je hebt al wel wat moeten doorstaan (iedere dag spuiten en dergelijke) . Ga maar met een lekkere kruik tegen de buik vroeg onder de wol en laat de man je maar verwennen . Quote
marcoenjacqueline Geplaatst 22 Maart, 2013 Geplaatst 22 Maart, 2013 Wie:Melis25 Emsie marcoenjacqueline Susan 1 GeBee Danore Lucia ClauS e82 Echo’s: 1e: 11 maart Emsie 18 maart Susan 1 19 maart GeBee 19 maart Danore 26 maart e82 26 maart marcoenjacqueline 2e: 13 maart Emsie 17 maart ClauS 22 maart Danore 22 maart Geri 3e: 15 maart Emsie 20 maart ClauS Punctie: 20 maart Lucia 22 maart ClauS Terugplaatsing : 19 maart Emsie 23 maart Lucia 1e week van april marcoenjacqueline Testen: 2 april Emsie7 april Lucia even weer bij gewerkt Quote
Lucia Geplaatst 22 Maart, 2013 Geplaatst 22 Maart, 2013 @Esmie Wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte, ik kan me voorstellen dat het fijn is om deze kostbare dagen bij je vader te zijn. @ClauS Jeetje wat heftig hoe de punctie bij jou is gegaan. Ik vond het ook heel erg pijnlijk, bij mij onderbraken ze het ook af en toe, maar zo heftig als het bij jou was. En je moet jezelf niets kwalijk nemen, je hebt het ontzettend goed gedaan. En drie eicellen, dat is toch fijn. Ik snap dat je op meer hoopte maar als deze bevrucht raken, dat zou top zijn. Wanneer hoor je het? Ik zit in Utrecht, het UMC, en krijg de ochtend van de tp een belletje maar ik begrijp dat er ook ziekenhuizen zijn waar ze het de dag na de punctie doorbellen. Laat je idd lekker verwennen, even niets doen. @Danore Jij bent dan het levende bewijs dat lachen helpt :-). Wat ik heb begrepen maakt het niet uit of je echt lacht of gemaakt. Ik merk zelf ook het gevoel als ik lach of chagrijnig kijk. Je voelt het meteen in je lichaam. En de innesteling duurt toch ook even dus veel blijven glimlachen... Morgen hoor ik of mijn eicellen zijn bevrucht, vind het ontzettend spannend. Quote
GeBee Geplaatst 22 Maart, 2013 Geplaatst 22 Maart, 2013 Hallo allemaal, Nou, bij mij zit het er weer op hoor, de 2e echo is gemaakt en we gaan op voor numero 3! Er waren wel 2 blaasjes bijgekomen, dus rechts nu 10 en links nu 7 waarvan 1 13 mm en rechts nu nog steeds 1 op 10 mm. We gaan dus omhoog met de hormonen en wel van 112,5 naar 150... Geen idee of dat een grote sprong vooruit is en wat het effect zal zijn, maar we zullen het zien. Dinsdag weer terug voor de 3e ronde. Ze gaven wel aan dat met eierstokjes zoals de mijne, het stimulatieproces vaak langere tijd in beslag neemt omdat ze willen voorkomen dat er overstimulatie ontstaat, dus voorzichtigheid is geboden, maar dat kan natuurlijk ook geen eeuwen duren. Ze twijfelde of ze naar 137.5 zou gaan, maar koos toch voor 150.... ik ben benieuwd. Word het dan misschien toch een terugplaatsing met pasen? Een paas-ei voor mij?? Goh ClauS; dat was even een tegenvaller zeg dat het zoveel pijn en last veroorzaakte. Ik kan me voorstellen dat je baalt, maar je hebt er in ieder geval 3!!! Goed gedaan dus! Danore: hoe was jouw score vandaag?? Lucia: Veel succes morgen! Marco en E82: nog een weekendje en dan is het voor jullie ook bijna zover! Maak er een leuk weekend van allemaal! Quote
GeBee Geplaatst 22 Maart, 2013 Geplaatst 22 Maart, 2013 Wie:Melis25 Emsie marcoenjacqueline Susan 1 GeBee Danore Lucia ClauS e82 Echo’s: 1e: 11 maart Emsie 18 maart Susan 1 19 maart GeBee 19 maart Danore 26 maart e82 26 maart marcoenjacqueline 2e: 13 maart Emsie 17 maart ClauS 22 maart Danore 22 maart Geri 3e: 15 maart Emsie 20 maart ClauS 26 maart Geri Punctie: 20 maart Lucia 22 maart ClauS Terugplaatsing : 19 maart Emsie 23 maart Lucia 1e week van april marcoenjacqueline Testen: 2 april Emsie 7 april Lucia Quote
Danore Geplaatst 23 Maart, 2013 Geplaatst 23 Maart, 2013 @Gebee nog lekker even doorbroeden dus! Komt goed! @Claus wat een ramp zeg die punctie. Maar houd moed, onze dochter is ook uit een "oogst" van 3 eitjes geboren. Hoe kansloos een situatie er ook uitziet, altijd hoop blijven houden. De kans dat wij ooit een kindje zouden krijgen was echt minimaal, maar het is toch gebeurd. Hoop dat ik je hiermee een hart onder de riem kan steken. @Lucia ik hoop dat alle eitjes bevrucht zijn en dat ze vandaag teruggeplaatst worden. Ik ben gisteren weer geweest voor een echo. De eitjes waren alledrie aan het groeien en waren nu 12, 13 en 14 mm. Waarschijnlijk woensdag de punctie, maar ik moest eerst bloedprikken en daar bellen ze me vandaag over. Ik denk dat ik maandag nog terug moet om de dikte van mijn baarmoederslijmvlies te meten. Omdat ik ongesteld ben kan dat teveel afnemen. Als dat zo is, doen ze wel de punctie en worden de embryo's ingevroren en dan in een volgende cyclus teruggeplaatst. Ik hoop dat het niet nodig is want vers is natuurlijk altijd beter. Quote
ClauS Geplaatst 23 Maart, 2013 Geplaatst 23 Maart, 2013 Morguhhh allemaal.... Bedankt voor alle positieve reacties en geloof me het helpt ECHT hoor, ben daarom erg dankbaar dat ik hier deel uit mag maken. We werden net gebeld door het ziekenhuis en er zijn 2 bevruchtingen :) Maandagmiddag worden ze allebei teruggeplaatst. Wel jammer dat ze niet alle 3 bevrucht zijn, want dwz maar 1 poging voor ivf 1... Verder voel ik me goed hoor en klein beetje last maar niets byzonders hoor. 2x aspirine gehad en toen waren de krampjes ook over. Dit is mijn verwen weekend en daar ga ik lekker van genieten, eten ,drinken filmpjes kijken alles in bed LOL Quote
ClauS Geplaatst 23 Maart, 2013 Geplaatst 23 Maart, 2013 Wie:Melis25 Emsie marcoenjacqueline Susan 1 GeBee Danore Lucia ClauS e82 Echo’s: 1e: 11 maart Emsie 18 maart Susan 1 19 maart GeBee 19 maart Danore 26 maart e82 26 maart marcoenjacqueline 2e: 13 maart Emsie 17 maart ClauS 22 maart Danore 22 maart Geri 3e: 15 maart Emsie 20 maart ClauS 26 maart Geri Punctie: 20 maart Lucia 22 maart ClauS Terugplaatsing : 19 maart Emsie
Aanbevolen Berichten