Ga naar inhoud

Wachtbankje april 2013


Melis25

Aanbevolen Berichten

Wat veel berichtjes zeg.. ik kan het niet eens bijhouden.hihih

 

maar iedereen succes!!

Spannende pasen gebee..wel apart dat die arts dan niet opgeroepen kan.worden..je wilt toch een beste poging..zoveel kansen krijg je niet en wat je er zeker allemaal voor moet doen..maar zal wel beleid zijn ofzo..dat kwam.ik vaak tegen in ziekenhuizen..helaas.

 

Bedankt voor jullieve worden..wordt inderdaad spannend nu..weet niet meer goed of ik ooit de testdag heb gehaald..maar ben van plan evt 2e paaadag te testen.

 

Groetjes peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Wat veel berichtjes zeg.. ik kan het niet eens bijhouden.hihih

 

maar iedereen succes!!

Spannende pasen gebee..wel apart dat die arts dan niet opgeroepen kan.worden..je wilt toch een beste poging..zoveel kansen krijg je niet en wat je er zeker allemaal voor moet doen..maar zal wel beleid zijn ofzo..dat kwam.ik vaak tegen in ziekenhuizen..helaas.

 

Bedankt voor jullieve worden..wordt inderdaad spannend nu..weet niet meer goed of ik ooit de testdag heb gehaald..maar ben van plan evt 2e paaadag te testen.

 

Groetjes peggy

 

Spannend! Moeilijk he dat wachten? Zet jij jezelf anders ook even op het overzichtslijstje, dan kunnen we goed meeleven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Wat een goede berichten zie ik alweer voorbij komen! Het begin van een cryo traject bij Terry en 2 beebs die bij Danore de boel van binnen gaan opvrolijken. Ik zou denken aan de beebs die mama alvast gaan kietelen vanaf de binnenkant hahaha! Zet m op morgen he Danore! En goed zorgen voor je Paaskuikentjes! Emsie, veel succes met de laatste loodjes voor het testen!!

 

Hier hadden we weer een heel broedsel bij elkaar gebroed hoor. Links grotere eitjes, 26 en 20 mm alweer en 4 wat kleinere van 15, rechts 1 van 18 en 15 en nog wat klein spul. De grootste worden nu opgeofferd zodat de kleinere nog wat kans hebben om te groeien en we zo meer te oogsten hebben op 2e Paasdag om 09.00 uur!!!! De grootste zullen dan waarschijnlijk niet goed genoeg meer zijn, maar beter maandag 4 goede grootte, dan zaterdag te groot en te klein. Maandag dus de punctie en dan mag mijn man vers produceren, hopen dat er nog steeds zaadjes zijn, want dat is niet zeker. De uroloog is gemaild, maar de kans is klein dat hij op 2e paasdag terug gaat komen voor een Pesa behandeling, dus als er dan vers niks meer te halen is, dan gebruiken we het materiaal uit de vriezer ook al is dat vrij slecht. Ik heb nog gevraagd of het dan niet zonde is van deze poging, maar wachten tot dinsdag was ook het verspillen van een poging, want dan zijn alle eitjes waarschijnlijk te groot en het zaad in de vriezer is wel heel slecht, maar we hebben maar 1 zaadje nodig, niet?! En we hopen natuurlijk dat de verbindingen nog steeds open zijn hahaha, zou het allermooiste zijn! De arts heeft de vorige keer gezegd dat het kwalitatief eventueel nog zou kunnen verbeteren aan 1 kant, want daar is een omleiding gemaakt en die hebben vaak langer nodig om goed open te gaan, maar we gaan het meemaken maandag. De terugplaatsing is volgende week donderdag om 11.00 uur als alle tussenstapjes goed gaan en we een mooi paaskuikentje mogen ontvangen!

 

Fijne paasdagen allemaal en lief zijn voor jezelf en de kleine eitjes, broedseltjes of grote kleine wensen!

 

haha moet om jou lachen, je bent grappig! Ik duim voor goed vers zaad!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Danore, veel succes zo bij de tp. En dan maar lekker broeden op je paaseieren! Was gister bij de acupunctuur en hij vertelde dat zelfs ooit het effect van lachen is onderzocht. Ze hadden een groep die de dag ervoor en erna komische films hadden gekeken en dat had effect. Eromheen lachen is dus ook belangrijk. Goed dat je al grappige dingen aan het bedenken bent, voorpret!

 

Esmi, nog niet getest? Om gek van te worden hè al die tegenstrijdige gevoelens en signalen.

 

Bij mij wordt het steeds rustiger in mijn buik... Hmmmmmm. Alleen mijn borsten zijn gevoeligmaar dat zijn ze al een hele tijd, daar kan ik niet veel mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

 

Graag wil ik me hier aanmelden wij zouden in aprl een TP van onze laatste Cryo hebben als die goed ontdooid mijn. de TP vind plaats in mijn eigen cyclus dus als goed is de eerste echo op 8 april en daarna de TP rond 15.

 

Ik wens iedereen veel succes meiden en hop naar mooie opbrengst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames en heer,

 

Ook ik kom hopelijk deze maand op dit wachtbankje zitten voor een terugplaatsing van een cryo in eigen cyclus.

Van de terugplaatsing in Januari ben ik zwanger geweest, maar dit is helaas geëindigd in een vroege miskraam. Daarna kwam mijn cyclus weer (te) snel op gang, inclusief giga cyste, waardoor ik twee maanden rust heb moeten nemen. Zo noemt het ziekenhuis het, ik noem het vooral wachten, wachten, wachten. Afgelopen week controle echo gehad en gelukkig ziet alles er nu weer goed uit, dus een go. Volgende week woensdag weer terug voor echo en dan de week erna de tp.

 

Ik lees al een tijdje mee, maar zal nog niet zo actief schrijven. Ik heb eerder gehad dat de tp van een cryo niet doorging omdat hij op het laatste moment het loodje legde. Vond dat erg pittig, dus probeer nu een beetje af te wachten tot het nieuws of de tp er daadwerkelijk gaat komen en er niet te veel op te rekenen. Zelfbescherming noemt men dat, maar of het werkt... Ben er toch veel mee bezig, uitrekenen hoeveel dagen nog tot de echo, bedenken wanneer de pregnyl en tp waarschijnlijk zullen zijn, uitrekenen wanneer ik wrs dan iets zal weten. Zal jullie niet onbekend zijn. Living in the moment? Nee dus, altijd bezig met volgende week, of de weer erna of de weer daarna. Haha, fijn dat met jullie te delen.

 

Sommigen van jullie ken ik al van eerdere wachtbankjes, anderen zijn nieuw voor mij. Iedereen veel succes en een fijn pasen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden!Ik heb vorige cryo-ronde niet meegeschreven omdat ik even wilde proberen wat afstand te nemen. Gaat maar moeilijk moet ik zeggen... Heb me maandag aangemeld voor nieuwe cryo-ronde, en werd tot mijn verrassing gebeld door fa die opperde iets anders te proberen omdat mijn cyclus redelijk lang is. Ben laatste ronde 6x voor echo geweest en paar keer bloed geprikt, vond ze erg belastend voor me. Nu stelde ze progynova icm utrogestan voor. Mijn bms wordt dan leidend ipv ei. Progynova stimuleert aanmaak bms, zodra die goed is begin ik met utrogestan (jek!) en plannen we tp. Heeft iemand hier ervaring mee?Ik heb inmiddels wel ervaring met het wachten, leef met jullie mee! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom nieuwe meiden!

 

@terrybrouwer het duurt voor jullie dus nog even, waar zijn die medicijnen voor?

 

@marco ik hoop dat er morgen heel veel paaseieren gevonden worden bij je vrouw :-)

 

@emsie ga je morgen testen? Wat zenuwslopend zijn die wachtweken hè.

 

@gebee ik hoop voor jullie op goed vers zaad!

 

Hier 2 babies am bord haha. 1 topper en 1 middel goed. Met assisted hatching, dat hebben we bij onze dochter ook gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Meiden,

 

Ik wil me graag bij jullie aansluiten, ik ben al een behoorlijke tijd niet actief geweest op het forum. Maar in de tijd dat ik bezig was met behandelingen heb ik altijd goede steun gehad aan deze forums.

 

We hebben afgelopen woensdag een terugplaatsing gehad van een cryo en dus ook voor ons zijn de wachtweken ingegaan, het blijft weer spannend want blijft hij zitten of word het weer een teleurstelling.

 

Ik moet wel zeggen dat ik er dit keer wat minder mee bezig ben, maar dat komt waarschijnlijk omdat we al een zoontje hebben.en voorheen was het continue afvragen zullen we ooit ouders worden....

 

ik wens iedereen veel succes en dat we in april maar een positieve test in handen mogen hebben.

 

gr. moki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie:

Melis25

Emsie

marcoenjacqueline

Susan 1

GeBee

Danore

Lucia

ClauS

e82

terrybrouwer

danikea

 

Echo’s:

1e:

11 maart Emsie

18 maart Susan 1

19 maart GeBee

19 maart Danore

26 maart e82

26 maart marcoenjacqueline

 

2e:

13 maart Emsie

17 maart ClauS

22 maart Danore

22 maart GeBee

31 maart marcoenjacqueline

02 april e82

 

3e:

15 maart Emsie

20 maart ClauS

25 maart Danore

26 maart GeBee

 

4e:

28 maart GeBee

 

Punctie:

20 maart Lucia

22 maart ClauS

27 maart Danore

1 april GeBee

 

Terugplaatsing :

19 maart Emsie

23 maart Lucia

25 maart claus

25 maart Misa

29 maart Danore

4 april GeBee

 

Testen:

2 april Emsie

7 april Lucia

10 april Danore

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer even de lijst naar voren gehaald! Volgens mij missen er nog heel wat dames, zoals Marco al zei, vul maar aan als jullie willen.

 

morgen ga ik idd testen, ben trots op mezelf dat ik het zo lang heb vol gehouden deze keer. Verwacht een witte test, voel eigelijk al bijna ongesteld....we zullen zien! Uiteraard laat ik het jullie weten en bijt ik daarmee het spits af, zou mooi zijn als we groen openen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@emsie, succes met testen! Knap dat je het zo lang hebt volgehouden en duim voor een positieve test.

 

@marcoenjacqueline. Pasen, dat moet toch wat opleveren :-). Spannend hoor.

 

Voor mij WD8 en toch stiekem getest, negatief... Weet, het is nog veel te vroeg maar ja, op zoek naar zekerheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Danore jij de terugplaatsing achter de rug. Succes met wachten meid. En over twee weken ontzettend goed nieuws voor jullie!!

 

Emsie, wat ontzettend balen zeg! Bah elke keer weer die teleurstelling, dikke knuffel!

 

Marco, succes zo bij de echo. Hopelijk een goede pasen voor jullie met goede eitjes die groeien!!!!.

 

Hier druk aan het spuiten, dinsdag weer de echo. Hopelijk gauw zicht op wanneer de punctie. Heb best veel hoofdpijn van de deca. Maar goed geen klaagzang hoor. Allemaal fijne pasen!!

 

Nieuwe dames, welkom en succes met alles!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucia, ik zie dat wij gelijk oplopen. Ik mag 7 april ook testen. Net als jij heb ik vanochtend voor het eerst getest en was hij helaas negatief. Natuurlijk is het nog vroeg (WD8). Laten we hopen dat er snel twee streepjes komen en dat april een vruchtbare maand gaat zijn voor iedereen hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè Emsie, wat ontzettend jammer. Een dikke knuffel. Het was je zo gegund en zeker nu. Sterkte, ook met je vader.

 

@Koolmees. Ellendig dit wachten hè? Voel nu ook menstruatiekrampen maar ja, wat moet je ermee? Ik begrijp dat vanaf nu ook de menstruatie in kan zetten, het is mijn eerste tp dus weet niet zo goed hoe dit in te schatten. Afwachten ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wachten is inderdaad niet leuk. Die krampen kunnen ook wijzen op een innesteling. Dat is het vervelende, het kan beide kanten opgaan. Het is niet te voorspellen. Ik voel me goed, alleen een beetje moe van de utrogestan. Hopelijk krijgen we snel duidelijkheid en goed nieuws!

 

Emsie, wat ontzettend balen dat het niet gelukt is. Veel sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@emsie , wat een enorme domper . heel veel sterkte samen om dit een plekje te geven . Gaan jullie wel door met pogingen ? Voor de andere dames in de wachtweken ik duim met jullie mee !!!Hier is de domper van afgelopen echo over gelopen in een domper van deze echo . links 1 van 14 en 1 van 7 en een in aantocht en rechts een heel kleine die te klein was om te meten . nu nog drie dagen door spuiten en woensdag weer een echo en bij geen verbetering is deze poging afgelast . raar dat er zo veel verschil zit vorige keer150 en 8eicellen en nu 225 en maar drie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

Ik ga maandag de 2de wachtweek in, ik zit dan op dag 11. Ivm vakantie zijn deze dagen voorbij gevlogen!

Ik heb sinds 2 dagen ineens een heel positief gevoel en teken van zwangerschap. Pijnlijke eierstokken( overstimulatie) en word met de dag vaker opvolgend

Bij mijn andere kindje heb ik dit ook gehad

dit kan nooit door de ustro komen. Ik heb wel om de tien minuten pijn, trekkend, maar heb nog nooit zo graag pijn gevoeld hihi. Heb de dokter toch gebeld en deze bevestigde dat dat in principe een positief teken is.

 

Ik sluit me graag aan, want de 2de week lijkt wel ineens heel langzaam te gaan. Verder ben ik natuurlijk benieuwd naar jullie tekenen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden