Lucia Geplaatst 23 Maart, 2013 Geplaatst 23 Maart, 2013 Erg mijn best gedaan te lachen tijdens de tp maar dat viel niet mee. Mijn baarmoedermond lag gedraaid, uiteindelijk de baarmoedermond met een tang vastgepakt, voelde als een heftige menstruatiekramp. Lachen was echt een opgave. Het was allemaal veel gedoe en dan beginnen meteen de twijfels. De gyn zei dat het geen impact heeft. Tja, in dit traject wordt je over alles zo onzeker. Nou, ze zitten saampjes in mii, nu is het grote wachten begonnen. @Terry, veel succes donderdag. Ik hoop zo voor je dat het deze keer ook positief afloopt. @Danore, zou fijn zijn als je woensdag de punctie hebt. Sterkte nog even met spuiten. Quote
Emsie Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 Hoi allemaal, bedankt voor jullie medeleven. Mijn vader was al ziek (kanker), maar kreeg daar van de week een hersenbloeding overheen waardoor zijn hele linkerkant verlamd is. Ze zijn nu aan het uitzoeken of het een herseninfarct was of dat het komt door weer een uitzaaiing en dat het om een hersentumor gaat. Voor de bloeding ging het redelijk goed met hem en maakte we voorzichtige toekomst plannen....nu zitten we weer in een heel ander scenario. Mijn vader kan nu eigenlijk niets meer zelf, erg moeilijk om te zien. De wachtdagen is iets waar ik nu niet echt mee bezig ben, af en toe denk ik, zou toch nog even mooi nieuws zijn om pa te vertellen. Aan de andere kant geloof ik er niet erg in deze ronde, maar ik laat me graag verassen dus we houden hoop! Door de MK die ik gehad heb vind ik het wachten zodra ik het weet en het zou positief zijn nog spannender dan deze wachtdagen. Ben zo bang dat het weer mis gaat. Dames en heer, broedse en succes met prikken en wachten! Quote
e82 Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 Hey Emsie, Heftig hoor, en snap idd dat je nu weinig met de wachtdagen bezig bent. Wie weet is het wel gewoon raak is deze ronde!! Sterkte met alles! Quote
e82 Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 Claus, getsie vervelend dat de punctie pijnlijk was. Gelukkig zijn er van de 3 toch 2 embryo's ontstaan. succes maandag met de terugplaatsing van deze embryo's. en hopelijk dan over twee weken "dubbel" geluk voor jullie!!!!! Lucia, jij gisteren de terugplaatsing gehad, ook voor jou ontzettend veel succes de twee slopende wachtweken.!!! Danore, jij ook alweer bijna de punctie. Hopelijk kan deze woensdag plaatsvinden en zit je samen straks met de andere dames op het vervelende wachtbankje. en gaan jullie me allemaal voor op dan op het roze-bankje te gaan zitten!! Hier vrijdag ongesteld geworden, niet zo heftig als normaal, gelukkig. A.s dinsdag echo, hopelijk mogen we dan in de loop van deze week beginnen met spuiten. Hoop dat mijn baarmoeder er goed uitziet. Dit is elke keer weer de vraag i.v.m. mijn niche. Marco, jullie ook dinsdag de echo, succes!!! Fijne zondag allemaal Quote
terrybrouwer Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 Gebee, Dit is echt de laatste poging, we hebben 4 lieve donoren gehad. Wat echt super is! Uiteindelijk bij poging 5 gelukt! Ik ga niet nog een keer aan iemand vragen dit voor ons te doen. Dus dit is echt de laatste poging daarom ook zo snel dan weet ik waar ik aan toe ben. Weet nog niet hoe ik ga reageren als het niet lukt maar dan kunnen we iniedergeval de mmedische molen afsluiten. Jij bent aan het spuiten hoe gaat het? Quote
terrybrouwer Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 Danone, wat leuk dat je echter ook Sophie heet!!! Spannend weer voor een tweede, succes met de punctie. Lucia, wat vervelend dat de terugplaatsing zo moeilijk ging. Maar goed je twee Emmy's zitten aan boord. Deze twee weken maar veel lachen dan!! Succes. Claus, succes met de terugplaatsing. Zijn vast super Emmy's!!!! E82 succes met de echo hopelijk mag je beginnen. Meise, wat vervelend van je vader, nog zachtjes uitgedrukt. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat je zwanger bent en dat dat jullie als familie kracht gaat geven. Ik duim voor je!! Alle andere succes met spuiten, echo's punctie's en wachten. Dikke knuffel Terry Quote
marcoenjacqueline Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 ZO een paar dagen weinig online kunnen komen en wat is er weer een hoop geschreven en beleefd . @lucia Super 4 van de acht en er al een paar onboard . broed er maar goed op . @ claus super 2 bevruchtingen en morgen al de terugplaatsing . ik duim met je mee . @Terrybrouwer welkom op het bankje van april en leuk dat je mee schrijft . @emsie wat erg van je vader en heel begrijpelijk dat je daardoor je w8 dagen niet in de gaten hebt . Heel veel sterkte met deze moeilijke dagen . @e82 ja wij hebben dan inderdaad ook de echo , Spannend en kijken wanneer we de punctie gaan krijgen . Hier gaat het iets beter met de griep, vandaag voor het eerst met de paracetamol geminderd en het gaat goed . Quote
marcoenjacqueline Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 Wie:Melis25 Emsie marcoenjacqueline Susan 1 GeBee Danore Lucia ClauS e82terrybrouwer Echo’s: 1e: 11 maart Emsie 18 maart Susan 1 19 maart GeBee 19 maart Danore 26 maart e82 26 maart marcoenjacqueline 2e: 13 maart Emsie 17 maart ClauS 22 maart Danore 22 maart Geri 3e: 15 maart Emsie 20 maart ClauS25 maart Danore 26 maart Geri Punctie: 20 maart Lucia 22 maart ClauS Terugplaatsing : 19 maart Emsie 23 maart Lucia 25 maart claus 1e week van april marcoenjacqueline Testen: 2 april Emsie 7 april Lucia Quote
marcoenjacqueline Geplaatst 25 Maart, 2013 Geplaatst 25 Maart, 2013 @claus ,heel veel succes vandaag bij de TP en lachen ;-) Quote
Danore Geplaatst 25 Maart, 2013 Geplaatst 25 Maart, 2013 Even snel voor Claus, veel succes vandaag! Ik zit nu weer te wachten in Düsseldorf gemiddeld een uur wachttijd. Later meer. Quote
Peggy Geplaatst 25 Maart, 2013 Geplaatst 25 Maart, 2013 Hoi allemaal, Ik zit ook op het wachtbankje.. omdat het toch altijd zn spannende tijd is.. schrijf ik graag met jullie mee. Heb er toen der tijd ook veel aan gehad dus nu ook maar weer in die spannende wachtdagen. 6x iui mislukt aug 2009 ivf mislukt okt 2009 icsi mislukt 25 augustus 2010 ons wonder s-t-a-n geboren januari 2013 weer bij de ivf op gesprek geweest en nu 3x iui proberen eigen cyclus. 17 maart ovitrelle gezet 19 maart 1ste iui Groetjes Peggy Quote
ClauS Geplaatst 25 Maart, 2013 Geplaatst 25 Maart, 2013 Welkom Peggy :) Jut & Jul zijn aan boord hoor, nu lekker broeden. Ze zijn 2 luilakken want ze zijn 4 cellig op dag 3 ipv 8 cellig wat wil zeggen dat ze redelijk zijn dus wij zijn tevreden met ze. Lucia: hoe is t met je? Danore: hee; veel succes in Dusseldorf :) Hoe is het met de rest? Ik heb een lekker drukke week gepland, dus veel klanten bezoeken van Adam tot Limburg :) Volgende week ga ik 4 dagen met mijn dames club naar Barcelona dus ik kan dan niet eerder testen dan op zondag 7 april bij thuiskomst hahahahha Ik ga genieten van mijn appeltaart, heb ik verdiend vind ik zelf LOL Quote
ClauS Geplaatst 25 Maart, 2013 Geplaatst 25 Maart, 2013 Oja, ik schoot in de lach want mijn man vroeg zich af als niet zo mooie embryos ook qua uiterlijk niet zo best ( lelijk zijn ) hahahahah. Daar moest ik zo hard om lachen, en de gyn stelde hem gerust door te zeggen dat zelfs de lelijkerds de mooiste babies worden...... Maar dat had niet niet Jut & Jul te maken hoor ( die zijn nu al de mooiste ) hij keek op een plaatje die de verpleegkundige ons liet zien :) Quote
ClauS Geplaatst 25 Maart, 2013 Geplaatst 25 Maart, 2013 Wie:Melis25 Emsie marcoenjacqueline Susan 1 GeBee Danore Lucia ClauS e82terrybrouwer Echo’s: 1e: 11 maart Emsie 18 maart Susan 1 19 maart GeBee 19 maart Danore 26 maart e82 26 maart marcoenjacqueline 2e: 13 maart Emsie 17 maart ClauS 22 maart Danore 22 maart Geri 3e: 15 maart Emsie 20 maart ClauS
Aanbevolen Berichten