Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo het wordt lekker druk hier! Gezellig!

Peggy en Misa welkom hier!

Marco, Geri en e82 ik hoop dat jullie vandaag mooie echo's hebben.

Marco goed om te horen dat het beter gaat met de griep, houden zo. Hier begint de verkoudheid wel weer toe te slaan, zowel bij de kleine meid als bij mij. Kom zomertje, kom!

Gisteren weer in DD geweest. Het zag er goed uit, ze zag nu 5 follikels en morgen is de punctie. Gisteravond de laatste spuit gezet, zo blij dat ik daar vanaf ben! Of er een terugplaatsing komt is nog onzeker, omdat ik nog ongesteld ben. Daar gaan ze morgen ook weer naar kijken. Ik hoop het wel want als de embryo's ingevroren worden moet je maar afwachten of ze goed ontdooien.

Emsie, gewoon eerder testen hoor, kan best. Hoe gaat het nu met je vader?

• Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wie:

Melis25

Emsie

marcoenjacqueline

Susan 1

GeBee

Danore

Lucia

ClauS

e82

terrybrouwer

Peggy

Misa

Echo’s:

1e:

11 maart Emsie

18 maart Susan 1

19 maart GeBee

19 maart Danore

26 maart e82

26 maart marcoenjacqueline

2e:

13 maart Emsie

17 maart ClauS

22 maart Danore

22 maart Geri

3e:

15 maart Emsie

20 maart ClauS

Geplaatst

Hallo meiden

Ik zit nog niet zo lang op IVFmoeders omdat ik de site wat onoverzichtelijk vind (of ik ben gewoon niet handig) maar lees momenteel wel met deze topic mee, dus leek me wel zo netjes om wat te laten weten...

We zijn inmiddels in IVF2, nadat IVF1 op onze 5e vroege miskraam was uitgelopen.

Afgelopen vrijdag hebben de de tp van 2 emmies gehad in Leuven, hopelijk blijven ze nu netjes hangen de komende 8 maanden...

Iedereen veel sterkte hier met de puncties, tp's en de vreselijke wachtperiode!

Geplaatst

Marco, Geri en E82; echoboost!! Ik ben benieuwd hoe het is gegaan!

Danikae; welkom hier! Broed lekker met ons mee :laugh:

Hier een baaldag; ben al een week ziekig en nu wordt het erger. Ook nog daarbij de steekjes in lies en buik en het plaatje is compleet :pinch:.

Danore; wat goed toch 5 eitjes :) Spannend morgen! We zullen aan je denken. Maar hoe komt het dat je ongesteld bent? Wordt dat niet plat gelegd?

ClauS; tis inderdaad niet zo'n ultrafris idee die bollen. Maar ja, ze zijn het wel gewend daar en ik denk dat ze het eerder vreemd zullen vinden als ze het niet zien... ;)

Ik doe het allemaal zo rustig mogelijk maar ik ontkom niet helemaal aan het tillen... Maarre, ff mijn boekverslaafde geest bevredigen; een auteur te eten? Wat voor werk doe je?? (als ik mag vragen....) Have fun in A'dam, heerlijke stad en zeker de PC :laugh:

Geplaatst
Marco, e82, geri succes bij de echo vandaag, hopelijk mooie resultaten en startpunt.

ik begin nu toch van alles te voelen en merken aan mijn lijf, dikke onzin waarschijnlijk, maar ja tijdens het wachten let je overal extra op. Ik zit nu op wachtdag 6, morgen is de eerste week al weer voorbij. Ben van plan om zondag een testje te doen, dan is het wachtdag 12, lijkt me ver genoeg van de pregnyl vandaan, weet van de vroegtesters dan het eerder kan, maar ga voor meer betrouwbaarheid als ik mijn nieuwsgierigheid kan inhouden tenminste!! Heb tot nu toe 2 testen in huis dus veel eerder testen kan ook niet, tenzij ik er weer op uit ga, ze zien me weer aankomen.....er zijn in elk geval een aantal mensen die weten dat we proberen zwanger te worden...haha!

Succes allemaal

is helemaal geen onzin hoor dat je van alles voelt! Je bent er alleen waarschijnlijk meer van bewust dan iemand die 'gewoon' zwanger is geworden :) Wachtdag 12 is lang zat hoor, maar ja ik ben een vroegtester haha. We knap dat je het volhoudt tot dan :laugh:

Geplaatst

@misa: Dankjewel :happy7:

@Emsie: wat voor kwaaltjes heb je? en je zit een week na de tp, toch?

@ Claus: de gyn riep vrijdag bij de tp keihard om nog meer poetsmiddel omdat ze wel erg veel witte prut tegen kwam en niets zag...tja, ik ben er erg trouw mee, bloosbloos :laugh::laugh:

Geplaatst

Het wordt idd lekker druk hier :-). Alle nieuwelingen, welkom!

@ClauS, hoe ga je je daar uitpraten in Barcelona? Niet gezellig een wijntje meedrinken, heb je al een goede smoes bedacht? En ook ongezien de utrogestan gebruiken met die nieuwsgierige vriendin van je ... Succes!

@Danore, ik hoop voor je dat je morgen goed nieuws krijgt en dat ook de tp door kan gaan. Ieg sterkte met de punctie.

Benieuwd hoe alle echo's zijn gegaan vandaag. @Geri, al groen licht voor de punctie?

Ik ben nog een beetje herstellende van de punctie en tp, pffffff. Alles is nog erg gevoelig en heb lichte krampen. Dit is mijn eerste tp en ik weet nu al dat ik niet 18 dagen gerekend vanaf de punctie kan wachten, heb al een voorraadje kv 2v5 aangeschaft. Veel te vroeg natuurlijk maar ja, zijn ze maar vast in huis en ik ga morgen even testen of de pregnyl al uitgewerkt is.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Eindelijk weer een woordje van mij en ik vrees dat ik het allemaal niet eens meer kan bijhouden hier hahaha, met alle "nieuwe" mensen. Leuk dat jullie er zijn, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Vandaag had ik mijn 3e echo en mijn eitjes zijn wakker geworden hoor. Ze zei: dat word paaseieren rapen! Dus we hadden links 6 grotere eitjes (grootste nu 18mm) en links 2 grote (13 mm) en 5 kleintjes. Uitgerekend heb ik nu links zo'n 70 mm aan eitjes bij me, vandaar dat ik me een behoorlijk broedkipje voel ondertussen hahaha. Donderdag terug voor echo nummertje 4 en dan zaterdag, zondag of maandag de punctie. Getsaag vorderen we in ieder geval en ze was erg tevreden met hoe het eruit zag. Baarmoederslijmvliesje nu 11 mm.... Dat is toch wel leuk hè, eitjes halen met Pasen!! Ik word er in ieder geval behoorlijk vrolijk van en vind het spannend, maar vooral fijn dat de volgende stap steeds dichterbij lijkt te komen!

Danore: mooie score hoor, 5 eitjes! Veel succes morgen! Duimen draaien voor een TP!

Marco: hoe was het bij jullie vandaag? En E82, hoe was het bij jullie?

Wat vervelend Lucia dat je zoveel naweeën hebt van de punctie, hopelijk voel je je snel wat beter!

Ik krijg al helemaal de kriebels er van, en dan lees ik ook nog eens over die smakelijke Utrogestan bolletjes (jaja, we worden bolletjes"slikkers") en ik krijg ook kriebeltjes bij het woordje "vroeg testen". Gewoon het idee alleen al dat we volgende week misschien misschien wel voor het eerst een embryootje hebben die terug mag komen bij mij in mijn broedmachientje en dan mogelijk wel eens zou kunnen leiden tot allerlei moois.....zo dichtbij ben ik nog nooit geweest!! Fijn dat ik dus met jullie allemaal mee mag lezen, ideeën op kan doen en zo een beetje van me af kan "tokkelen".

Succes allemaal he!!

Groetjes Geri

Geplaatst

Wie:Melis25

Emsie

marcoenjacqueline

Susan 1

GeBee

Danore

Lucia

ClauS

e82terrybrouwer

Echo’s:

1e:

11 maart Emsie

18 maart Susan 1

19 maart GeBee

19 maart Danore

26 maart e82

2e:

13 maart Emsie

17 maart ClauS

22 maart Danore

22 maart GeBee

3e:

15 maart Emsie

20 maart ClauS25 maart Danore

26 maart GeBee

4e:

28 maart GeBee

Punctie:

20 maart Lucia

22 maart ClauS

27 maart Danore

Terugplaatsing :

19 maart Emsie

23 maart Lucia

25 maart claus

1e week van april marcoenjacqueline

Testen:

2 april Emsie

7 april Lucia

Geplaatst

hallo allemaal ,

Nou aan deze kant is het somber gesteld vandaag(kan het ook nog niet geloven ).

Vanochtend geweest voor de eerste echo ( uitgangsecho niet gedaan omdat ze wisten hoe mijn vrouw reargeerde op medicatie) .

Het eerste wat de vrouw vroeg nadat ze het echo apparaat erin had was of we wel begonnen waren met spuiten want ze kon geheel NIETS VINDEN .

Die vraag kwam aan als een moker . Vorige ronde had de vrouw 150 gonal-f per keer moeten spuiten en om de opbrengst te verhogen was die deze ronde verhoogd naar 225.

Dus zal je ook gaan denken dat er dan iets te zien moet zijn . De baarmoeder slijmvlies was ook nog maar 4 mm dus die was ook nog niet goed zoals het zou moeten zijn .

Nu hadden we een afspraak gemaakt voor vrijdag maar die is nu al verzet naar zondag en de gonal-f is verhoogd naar 300 . phhh wat een gedoe zeg en het komt hard aan .

Het is gek ze kon zelfs de eierleiders niet vinden , dus mijn idee is dat zij niet goed haar best heeft gedaan om te zoeken want de vorige keer kreeg de vrouw 15 cm aan doeken onder de kont en nu maar 3 cm .

Heeft iemand hier ook wel eens last van gehad ?

Geplaatst

Marco, wat bizar! En helemaal dat ze er genoegen mee nam dat ze de eierstokken niet kon vinden... Als dit de volgende afspraak weer zo gaat zou ik haar vragen er iemand (arts) bij te halen om mee te kijken.

Ik kan me voorstellen dat dit een grote klap is. Hopelijk reageert ze 'gewoon' wat traag en zien jullie zondag mooie eicellen.

Geplaatst

Marco,

Bij mijn zus( mijn donor) lag 1 eileider achter devbaarmoeder en die konden ze alleen zien met een hoop geduw. Ik vind het idd raar dat ze niet door gezocht heeft. Je weet dus niet wat er zat. Hopelijk lukt het de volgende echo wel en wie weet door de verhoging van medicatie hebben jullie straks meer eicellen. Ik duim voor jullie

Geplaatst

Hey Allemaal,

Ook hier de echo gehad en gelukkig zag het er mooi en rustig uit van binnen, linkerkant 6 en recherkant 5. Vocht vanuit de niche in de baarmoeder was nu ook nog niet aanwezig, hele opluchting. Vaf vandaag ook de gonal erbij spuiten. En dan volgende week dinsdag weer echo. Wie weet doet een paasweekend goed voor onze eieren haha!!

Geplaatst

Marco: wat een verhaal zeg. Daar wordt je toch niet vrolijk van, zeker als je vrouw zich iedere dag rot zit te prikken en dan is er niets???

Ik ben er totaal niet bekend mee, maar de volgende keer wel doordrammen hoor want anders ben je voor niets al die tijd bezig geweest.

Wens je vrouw maar succes en niet opgeven hoor het komt goed.

Gebee: zo dat wordt een paaseieren festijn zo te horen aankomend weekend, wel goed warm houden de eitjes hoor :)

e82: ook jij bent goed bezig. Das toch erg fijn na al die naalden :) ga zo door zou ik zeggen....

Geplaatst
Hey Allemaal,

Ook hier de echo gehad en gelukkig zag het er mooi en rustig uit van binnen, linkerkant 6 en recherkant 5. Vocht vanuit de niche in de baarmoeder was nu ook nog niet aanwezig, hele opluchting. Vaf vandaag ook de gonal erbij spuiten. En dan volgende week dinsdag weer echo. Wie weet doet een paasweekend goed voor onze eieren haha!!

Goed nieuws! Op naar dinsdag :laugh:

Geplaatst

Wie:

Melis25

Emsie

marcoenjacqueline

Susan 1

GeBee

Danore

Lucia

ClauS

e82

terrybrouwer

danikea

Echo’s:

1e:

11 maart Emsie

18 maart Susan 1

19 maart GeBee

19 maart Danore

26 maart e82

2e:

13 maart Emsie

17 maart ClauS

22 maart Danore

22 maart GeBee

31 maart marcoenjacqueline

02 april e82

3e:

15 maart Emsie

20 maart ClauS

25 maart Danore

26 maart GeBee

4e:

28 maart GeBee

Punctie:

20 maart Lucia

22 maart ClauS

27 maart Danore

Terugplaatsing :

19 maart Emsie

23 maart Lucia

25 maart claus

25 maart Misa

Testen:

2 april Emsie

7 april Lucia

Geplaatst
hallo allemaal ,

Nou aan deze kant is het somber gesteld vandaag(kan het ook nog niet geloven ).

Vanochtend geweest voor de eerste echo ( uitgangsecho niet gedaan omdat ze wisten hoe mijn vrouw reargeerde op medicatie) .

Het eerste wat de vrouw vroeg nadat ze het echo apparaat erin had was of we wel begonnen waren met spuiten want ze kon geheel NIETS VINDEN .

Die vraag kwam aan als een moker . Vorige ronde had de vrouw 150 gonal-f per keer moeten spuiten en om de opbrengst te verhogen was die deze ronde verhoogd naar 225.

Dus zal je ook gaan denken dat er dan iets te zien moet zijn . De baarmoeder slijmvlies was ook nog maar 4 mm dus die was ook nog niet goed zoals het zou moeten zijn .

Nu hadden we een afspraak gemaakt voor vrijdag maar die is nu al verzet naar zondag en de gonal-f is verhoogd naar 300 . phhh wat een gedoe zeg en het komt hard aan .

Het is gek ze kon zelfs de eierleiders niet vinden , dus mijn idee is dat zij niet goed haar best heeft gedaan om te zoeken want de vorige keer kreeg de vrouw 15 cm aan doeken onder de kont en nu maar 3 cm .

Heeft iemand hier ook wel eens last van gehad ?

Marco,

Mijn baarmoeder ligt naar achter, dus zijn ze ook altijd opzoek en vinden ze de eileiders op een iets andere plek dan ze verwachten. Dit staat echter in mijn dossier, toch zeggen ze het elke x, ze lezen zich duidelijk niet in van te voren. Daarom zeg ik het elke keer, zeker omdat er elke keer een ander aan je sleutelt....ze willen dan dat ik lager ga liggen en rommelen heel wat voodat ze wat in beeld krijgen. Elke keer denk ik....hallo dit is gevoelig hoor, beetje voorzichtig graag.

Hebben jullie hier eerder niet mee te maken gehad? Dat de eileiders moeilijker waren te vinden, je schrijft over handoeken onder de billen, was het dan de vorige x ook aan de orde?

Wat een onwijze tegenvaller zeg! Op naar zondag!

Geplaatst

@emsie ,

De vorige keer hadden ze ook problemen hem ineen keer te vinden maar die mevrouw stopte niet meteen omdat het slijmvlies al 9 mm was en die heeft door een heel dik pak doeken onder de kont te doen ze toen wel gevonden . Wat ik bemerkte deze keer is dat de vrouw meteen zag dat het slijmvlies pas 4 mm was en dat zij daardoor de zoektocht niet serieus heeft genomen omdat zij waarschijnlijk dacht dat er dan ook geen eitjes zichtbaar zijn en dus geen moeite voor hoeft te doen .

Dit terwijl mijn vrouw toch een lage onderrug pijn heeft en voelt dat er iets veranderd .En ik weet dat de onderrug pijn ook van de deca kan komen maar je wilt toch uitsluiten of het geen over stimulatie gaat worden aangezien de medicatie verhoogd is .

Dat ze ze niet kon vinden en dan stopt snap ik gewoon niet . Als ik die echo had bediend was ik niet gestopt voor ik iets had kunnen zien want uiteindelijk kom je om te beoordelen hoe het gesteld is met de ei productie .

Nu gaat ze dus 200% spuiten ten op zichte van poging 1 dus is de medicatie enorm op geschroefd . en dan is nu ook dan de afspraak verzet van vrijdag naar zondag .

Hoe snel groeit trouwens het slijmvlies bij een vrouw ?

Hoe is het met jou ?

Geplaatst

Hey Getsie Marco, wat een vervelend bericht, dat is niet waar je rekening mee houd als je gaat. Ik kan me de teleurstelling goed voorstellen!

E82: jij ook al een mooie score! Lief zijn voor jezelf en de eitjes! Hier zitten ze er lekker warmpjes bij hahaha!

Raar toch eigenlijk, dat ze zich niet inlezen end at je het iedere keer opnieuw moet vertellen. Aan de andere kant zijn het ook zoveel verschillende mensen hoor ik jullie zeggen. Ik heb tot nu toe alledrie de keren dezelfde arts gehad bij de echo, alleen wel een andere assistente. Dus bij mij valt het wel mee. Onze arts heeft wel vanaf het begin af aan aangegeven dat we vooral ook zelf dingen moeten en mogen aangeven tijdens het proces om zo het gevoel te hebben dat je zelf ook nog meebeslist over de stappen die je zet en niet het hele proces voor je geleefd word. Maar als idd je eileiders moeilijker te vinden zouden zijn, dan zou daar toch een aantekening of een pop up van in het scherm moeten komen. Ze noteren toch ook hoeveel en hoe groot de eitjes zijn voor de volgende keer om de groei goed in de gaten te houden?

Geplaatst

@Marco: Mijn baarmoeder ligt naar links gekanteld waardoor het standaard meer moeite kost om de follikels links te vinden...ze starten altijd met de woorden "links doet niet erg mee deze keer" om vervolgens links alleen al 4-5 follikels te vinden...mijn bms blijft ook vaak wat achter...hebben jullie de vorige keer ook decapeptyl gebruikt? ik had vorige keer met suprefact een prima bms, nu met deca wat te dun...de hormonen zijn flink opgeschroefd, zonder dat ze bang waren voor overstimulatie terwijl ik al ca 10 follikels bij elkaar had (om mijn bms extra te stimuleren), en ik heb progynova gekregen ter extra ondersteuning van het bms...heb uiteindelijk met een veel hogere dosis hormonen 10 eitjes en redelijk bms en geen overstimulatie gehad...dat misschien wat ter geruststelling...anderzijds, als jullie je er niet goed bij voelen volgende keer net zolang je poot stijf houden tot je het gevoel hebt dat er goed onderzoek gedaan is...ik heb wel eens een onervaren artsassistent gehad en daar zit toch echt verschil in tov een ervaren gynaecoloog in wat ze kunnen vinden...

Veel succes aan onze PAASdames tav het eitjes zoeken!!!

Geplaatst

Hallo allemaal

sory dat ik niet zo vaak reageer maar ben meer een stille lezer

morgen krijgen we te horen of we een terugplaatsing krijgen van een cryo we hebben er drie en we krijgen er een terug geplaatst ben zo zenuwachtig . Word ik morgen voor twaalf uur gebeld dan hoef ik niet te komen anders om twee uur de tp

wens iedereen heel veel succes en hopen dat april een mooie vruchtbare maand word :bootyshake:

Geplaatst

Marco,

Mijn linker eierstok was bij de uitgangsecho ook niet zichtbaar. Nadat ik, op eigen initiatief, 15 kg ben afgevallen en ze met enorm geweld op mijn buik drukten, kwam mijn eierstok in beeld. Mijn eierstokken liggen erg hoog, vandaar dat ze niet te vinden waren.

De punctie was dan ook geen pretje, omdat twee verpleegkundigen in mijn buik moesten drukken zodat de follikels aangeprikt konden worden.

Geplaatst

@marcoenjacqueline Oooh, wat een ongelooflijke tegenvaller. Ik kan me voorstellen dat jullie even helemaal van jullie stuk zijn. Ik duim voor een goede echo zondag, don't give up hope.

@esmie, net als Misa ga ik ook vroeger testen hoor!

@GeBee Paaseieren, dat moet wel een goed voorteken zijn!

@Susan1 Spannende dag morgen en wie weet beginnen dan ook voor jou de ww.

Het valt me niet echt mee het wachten, veel te ongeduldig. Vast herkenbaar. Kon ik de klok maar een week vooruit draaien, warmer weer en het resultaat bekend ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden