Danore Geplaatst 26 Maart, 2013 Geplaatst 26 Maart, 2013 Zo het wordt lekker druk hier! Gezellig! Peggy en Misa welkom hier! Marco, Geri en e82 ik hoop dat jullie vandaag mooie echo's hebben. Marco goed om te horen dat het beter gaat met de griep, houden zo. Hier begint de verkoudheid wel weer toe te slaan, zowel bij de kleine meid als bij mij. Kom zomertje, kom! Gisteren weer in DD geweest. Het zag er goed uit, ze zag nu 5 follikels en morgen is de punctie. Gisteravond de laatste spuit gezet, zo blij dat ik daar vanaf ben! Of er een terugplaatsing komt is nog onzeker, omdat ik nog ongesteld ben. Daar gaan ze morgen ook weer naar kijken. Ik hoop het wel want als de embryo's ingevroren worden moet je maar afwachten of ze goed ontdooien. Emsie, gewoon eerder testen hoor, kan best. Hoe gaat het nu met je vader? Quote
Danore Geplaatst 26 Maart, 2013 Geplaatst 26 Maart, 2013 Wie: Melis25 Emsie marcoenjacqueline Susan 1 GeBee Danore Lucia ClauS e82 terrybrouwer Peggy Misa Echo’s: 1e: 11 maart Emsie 18 maart Susan 1 19 maart GeBee 19 maart Danore 26 maart e82 26 maart marcoenjacqueline 2e: 13 maart Emsie 17 maart ClauS 22 maart Danore 22 maart Geri 3e: 15 maart Emsie 20 maart ClauS
Aanbevolen Berichten