Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
test viel een uurtje geleden op de mat, en ik kon mezelf niet beheersen om een test te doen.......

helaas negatief.... ergens had ik een gevoel zwanger te zijn (maar dat heb ik wel vaker na een terugplaatsing) en dat het allemaal goed zou komen,

maar nu heb ik sterk mijn twijfels pffff ergens nog steeds hoop....

misschien heb ik te vroeg getest???? ik heb woensdag de 27e een terugplaatsing gehad dus dit is dan wachtdag 8 wat denken jullie....

ik heb de test helemaal tegen het licht aangehouden en gewoon helemaal niks te zien niks nada nopes

Lieve Moki, ook ik kon mezelf niet tegenhouden en heb net na het typen van mijn berichtje op dit forum eerder vandaag een test gedaan. Helaas ook negatief, maar ga er maar vanuit dat het toch echt weer niet is en ik de komende dagen ongesteld wordt. Zet het niet door, dan test ik maandagochtend (zal wel zondag al worden, haha).

Maar ik weet ook niet wat wijsheid is, heb nog niet zo vaak hoeven/kunnen testen. Maar hoop dat als je over een paar dagen weer test er wel een streepje bij komt.

Veel succes.

• Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Lieve Moki, ook ik kon mezelf niet tegenhouden en heb net na het typen van mijn berichtje op dit forum eerder vandaag een test gedaan. Helaas ook negatief, maar ga er maar vanuit dat het toch echt weer niet is en ik de komende dagen ongesteld wordt. Zet het niet door, dan test ik maandagochtend (zal wel zondag al worden, haha).

Maar ik weet ook niet wat wijsheid is, heb nog niet zo vaak hoeven/kunnen testen. Maar hoop dat als je over een paar dagen weer test er wel een streepje bij komt.

Veel succes.

Hoi

er is al veel bij geschreven vandaag spannend allemaal

nee ik heb besloten om niet te testen ik voel van alles niet buikpijn ik test pas zondag ik ben bang voor een teleurstelling dus ik hou me in woensdag mag ik officieel bloedprikken dus misschien wacht ik wel totdat wie weet

succes allemaal

Geplaatst

O @Marco, wat een ongelooflijke tegenvaller. Hoe gaat het met Jacqueline? Wees extra lief voor haar maar het is vast overbodig dat ik dat zeg.

@Susan1, wat goed dat jij je zo lang in kunt houden, knap hoor.

@Vlindermama en @moki. Jullie zijn nog vroeg dus het kan nog alle kanten op. Las bij de vroegtester dat er ook voorbeelden zijn van vrouwen die op wd 12 of 13 positief testen terwijl ze daarvoor negatief testen.

Ik ga de volgende keer ook mijn agenda vol plannen met leuke en afleidende dingen. Goed voorbeeld ClauS :-). Ik ben er veel te veel mee bezig. Vooral tussen wd 6 en 10. Dan wordt het ineens rustiger in je buik, werd er erg onzeker van. Sinds dinsdag weer ontspannen. Even geen testen. Wel nog steeds een heel klein beetje bloedverlies, sinds woensdagavond. Raar. Heb ik nogmaals nooit gehad maar ja, al die hormonen maken dit ook niet echt vergelijkbaar met een normale cyclus.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wat een spanning bij iedereen, en begrijpelijk! Wij hadden vandaag onze terugplaatsing en we kregen het leuke nieuws dat er van de 8 eicellen, 7 gesprongen waren en 5 bevrucht via ICSI. Daarna was celletje nummer 8 toch nog gesprongen en bevrucht via IVF. We hadden er dus 6 waarvan er nu 1 veilig in mij opgeborgen zit. Wat er met de rest kan/gaat gebeuren horen we binnen 2-3 weken. Nu begint voor ons het wachten tot 19 april, dan mogen wij bloed prikken in het ZH. Ik zei:"Dat is toch wel gek, dat er nu een eitje is ingebracht en dat het er nu niet uitvalt". De arts antwoordde:"het is een suikerkorrel tussen 2 boterhammen met pindakaas!"Ik vond het een gezellige opmerking, dus nu ben ik potentieel mama in spe van suikerkorrel annex suikerkruimel! Houd er de moed maar in!

Marco, jammer dat de poging is afgebroken! Hopelijk snel een goed afsluitend gesprek van deze ronde en positief gestemd weer naar de volgende!

Iedereen succes met de laatste loodjes met wachten.... ik loop er een beetje achteraan, de rest zit vrij dicht bij elkaar... ik voel me een beetje de hekkensluiter van wachtbankje april!

Groetjes GeBee

Wie:

Melis25

Emsie

marcoenjacqueline

Susan 1

GeBee

Danore

Lucia

ClauS

e82

terrybrouwer

danikea

koolmees

noes73

Echo’s:

1e:

11 maart Emsie

18 maart Susan 1

19 maart GeBee

19 maart Danore

26 maart e82

26 maart marcoenjacqueline

29 maart noes73

2e:

13 maart Emsie

17 maart ClauS

22 maart Danore

22 maart GeBee

31 maart marcoenjacqueline

02 april e82

02 april noes73

3e:

15 maart Emsie

20 maart ClauS

25 maart Danore

26 maart GeBee

3 april marcoenjacqueline

4e:

28 maart GeBee

Punctie:

20 maart Lucia

22 maart ClauS

27 maart Danore

1 april GeBee

Terugplaatsing :

19 maart Emsie

23 maart Lucia

25 maart claus

25 maart Misa

29 maart Danore

4 april GeBee

23 maart koolmees

Testen:

2 april Emsie:mad:

7 april Lucia

7 april koolmees

10 april Danore

19 april GeBee

Geplaatst

Nee hoor gebee, jij zal zeker niet de hekkensluiter zijn, er zitten nog veel dames in het pre-wachtbankje.

Voor mij komt het "officiële" wachten ook dichterbij. Gisteren de pregnyl gezet (doet altijd zo'n pijn bij mij, nu nog steeds een zere plek) en as dinsdag de terugplaatsing als de cryo goed ontdooit. Hard duimen dus. En mezelf dan toch maar alvast op het lijstje gezet.... (heb ook meteen alle oude echo's weggehaald, het lijstje werd zo lang. Hij is wel erg incompleet, de meeste dames staan er niet op)

@ emsie: wat waardeloos!

@ Marco: wat vervelend dat de poging afgeblazen is. En jullie moesten al zo lang wachten sinds de vorige poging. Ik hoop vooral dat de volgende poging heel erg succesvol zal zijn en jullie dan blij zullen zijn dat hij nu gestopt was. Succes met deze harde dobber nu!

Punctie

20 maart Lucia

22 maart ClauS

27 maart Danore

1 april GeBee

Terugplaatsing

19 maart Emsie

23 maart Lucia

23 maart koolmees

25 maart claus

25 maart Misa

29 maart Danore

4 april GeBee

9 april Megan

Testen

marcoenjacqueline: helaas poging afgeblazen

7 april Lucia

7 april koolmees

10 april Danore

19 april GeBee

Geplaatst

ik dacht zet mezelf er ook even bij op het lijstje.

vlindermama, wie weet heb je ook wel te vroeg getest ik duim voor je...

Gebee, spannende weken zijn aangebroken succes met de wachtweken.

Lucia nog een paar dagen en dan mag je gaat testen....goed van je dat je wacht tot de testdatum.

hier nog steeds veel onzekerheid de negatieve test speelt door mijn hoofd ik heb nog steeds heel weinig bruinverlies bij het afvegen. ongi gevoel in rug ik word er een beetje gek van omdat ik gewoon niet weet waar het heen gaat..... mijn man zegt dan niet mee bezig zijn probeer er niet aan te denken, is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Hij heeft natuurlijk wel gelijk want je veranderd er toch niks aan als het fout gaat.....

nou ik ga zo lekker mijn bedje in

Punctie

20 maart Lucia

22 maart ClauS

27 maart Danore

1 april GeBee

Terugplaatsing

19 maart Emsie

23 maart Lucia

23 maart koolmees

25 maart claus

25 maart Misa

27 maart moki

29 maart Danore

4 april GeBee

9 april Megan

Testen

7 april Lucia

7 april koolmees

8 april moki

10 april Danore

19 april GeBee

Geplaatst

Ik heb mijn test en ook even bijgezet

Punctie

20 maart Lucia

22 maart ClauS

27 maart Danore

1 april GeBee

Terugplaatsing

19 maart Emsie

23 maart Lucia

23 maart koolmees

25 maart claus

25 maart Misa

27 maart moki

29 maart Danore

4 april GeBee

9 april Megan

Testen

1 april Misa :laugh:

7 april Lucia

7 april koolmees

8 april moki

10 april Danore

19 april GeBee

Lucia, je houdt me (ons) in spanning!! Mijn duimen zijn lam!!

Gebee, jaaa! Wat een mooie opbrengst en je bent nu heerlijk zwanger aan het zijn :clap2:

Megan, ja die prik is heel erg vervelend. Ik heb daar ook altijd een paar dagen een blauwe plek van :pinch: Maar wel heel fijn dat je as dinsdag mee gaat broeden.

Ik hoop dat het bankje vanaf hier wat groener wordt!!! Statistisch gezien zou dat wel moeten maar ja, die cijfers zeggen in het echte leven vaak zo weinig.. Toch duim ik me een ongeluk en hoop ik op veel groen dames!!

Hier gaat het prima, wat kramp en 'spierpijn' in mijn lies en bovenbeen en mijn rug doet pijn. Maar ik verwelkom het allemaal!! Zolang die test maar positief blijft :laugh:

..

Geplaatst

@Moki Ik heb al een paar keer getest hoor ;-). Kon me niet inhouden maar gister even niet.

Tja Misa, het blijft spannend. Vanmorgen negatieve kv test, op de clearblue een heel licht streepje maar had die te lang in de urine gehouden. Het is wd 13. Nog steeds heel klein beetje bloedverlies, raar, raar, raar. Heb al wel een goede fles wijn klaar staan voor het geval de poging mislukt is, maar de hoop is nog niet helemaal gevlogen. Jij weer een goede positieve test vanmorgen? Wen je er al een beetje aan je zwangerschap?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst
@Moki Ik heb al een paar keer getest hoor ;-). Kon me niet inhouden maar gister even niet.

Tja Misa, het blijft spannend. Vanmorgen negatieve kv test, op de clearblue een heel licht streepje maar had die te lang in de urine gehouden. Het is wd 13. Nog steeds heel klein beetje bloedverlies, raar, raar, raar. Heb al wel een goede fles wijn klaar staan voor het geval de poging mislukt is, maar de hoop is nog niet helemaal gevlogen. Jij weer een goede positieve test vanmorgen? Wen je er al een beetje aan je zwangerschap?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

He bah! Had gehoop dat je kv ook reactie gaf in de vorm van een 2e streepje! Maar ik ken alleen de digitale cb, betekend een streepje niet gewoon een streepje dan? Dan moet er toch hcg in je urine zitten?? Of is dat alleen zeker bij kv??

Hier gaat het goed hoor, ben nog niet gewend maar dat komt wel haha. Heb mijn echo ingepland (29 april) en dan zal het wel echt worden.. Al heb ik wel het gevoel dat het goed zit..

Maar vooralsnog wil ik ook hier wat meer positieve testen zien hoor! Kan toch niet zo zijn dat van het maart en april bankje zo weinig groen overblijft??

..

Geplaatst
Marco, bah wat een domper! Ook al hield je er misschien al rekening mee, het blijft naar. Wel goed bespreken met de arts hoe deze poging is verlopen hoor, zo vreemd allemaal.

..

Dat gaan we ook zeker doen en ik denk dat ze eerst bloed gaan prikken om te kijken of jacq niet in de overgang is gekomen ( is ze 8 maanden geleden ook al op getest en toen was het niet zo )

Geplaatst
O @Marco, wat een ongelooflijke tegenvaller. Hoe gaat het met Jacqueline? Wees extra lief voor haar maar het is vast overbodig dat ik dat zeg.

Het gaat redelijk met haar ze is er vrij emotioneel onder en geeft haar eigen de schuld hier van . Ik spreek dit ook zeer tegen en zeg ook dat zij er alles aan heeft gedaan deze poging te doen laten slagen .

En lief doe ik altijd tegen haar :happy: gisteren lekker naar Noordwijk geweest om lekker met de hond een paar uur te lopen over het strand en daarna in een restaurant heerlijk gegeten .

tevens hebben we zondag lekker samen geshopt hahahaha

Geplaatst
Het gaat redelijk met haar ze is er vrij emotioneel onder en geeft haar eigen de schuld hier van . Ik spreek dit ook zeer tegen en zeg ook dat zij er alles aan heeft gedaan deze poging te doen laten slagen .

En lief doe ik altijd tegen haar :happy: gisteren lekker naar Noordwijk geweest om lekker met de hond een paar uur te lopen over het strand en daarna in een restaurant heerlijk gegeten .

tevens hebben we zondag lekker samen geshopt hahahaha

Jij bent goed bezig Marco :laugh:

En natuurlijk kan zij hier zelf niets aan doen!! Dat is het nadeel, je moet alles uit handen geven want het is compleet afhankelijk van je lichaam.. Zolang zij geen alcohol en/of drugs misbruikt kan zij hier geen invloed op uitoefenen hoor! Dat moet ze echt proberen los te laten al is dat makkelijk gezegd..

Hopelijk ontdekken ze nu tijdig wat er gaande is zodat jullie volgende poging goed verloopt. Ze heeft iig nog eitjes toch? Dus met wat aanpassingen in medicatie zou het moeten lukken lijkt mij.. Maar dat zal vast goedkomen!

..

Geplaatst

Susan, dan heb ik waarschijnlijk wat gemist ik dacht dat je nog niet getest had maar je hebt gewoon een dag overgeslagen hahahahaha.

ik heb vannochtend ook nog getest heel stom natuurlijk want gistermiddag negatief en dan adviseren ze na 48 uur weer te testen bij mij zat er nog niet eens 24 uur tussen en natuurlijk negatief, ik ga er maar vanuit dat ik ongesteld ga worden, mocht het doorbreken dan het liefst nog vandaag want het weekend moet ik werken en op het werk weten ze niks......

Misa ik zie dat onze zoons net een week schelen, ik moet zeggen dat ik er toch wel anders insta, natuurlijk hoop ik dat dit lukt maar ik geniet zo van mijn zoon en heb er zo lang over gedaan om het te krijgen, dus ik ben blij dat ik uberhaubt een kind heb..... maar jij hebt toch een hele mooie positieve test. volgens mij heb ik je nog niet eens gefeliciteerd. nou bij deze

Marco wat ben je lief voor je vrouwtje, en wat bijzonder dat er een man meeschrijft dat zie ik mijn man niet doen, die ervaart dit hele proces totaal anders dan mij.

jacqueline kan hier natuurlijk niks aan doen maar kan begrijpen hoe zij zich voelt ze voelt alsof haar lichaam faalt, misschien een ander medicijn dat beter op haar lichaam reageerd

nou verwen haar maar lekker en de afleiding die je doet is altijd goed nogmaals sterkte

Geplaatst

vandaag inseminatie gehad van onze eerste iui poging. heel erg spanndend nu.

jammer te horen dat als het niet is gelukt we een maand wachten voor de volgende poging.

ik hoop zo dat het allemaal goed gaat komen.

Geplaatst
Dat gaan we ook zeker doen en ik denk dat ze eerst bloed gaan prikken om te kijken of jacq niet in de overgang is gekomen ( is ze 8 maanden geleden ook al op getest en toen was het niet zo )

Tjonge wat een verhaal Marco, zo niet leuk! Baal met jullie mee!

Geplaatst

Hallo allemaal, Ik sluit mij bij deze aan bij het oh zo spannende wachtbankje.

Op dinsdag 9 april krijgen wij onze eerste cryoterugplaatsing. Hiervoor hebben we al heel wat ellende meegemaakt. De kinderwens is 10 jaar aanwezig en het is elk jaar zwaarder om kinderloos te zijn. Bij een punctie van 24 eitjes kreeg ik recent een forse overstimulatie waardoor terugplaatsing niet mocht. Van alle eitjes zijn er uiteindelijk 3 embryos overgebleven waarvan 1 er door een fout van een ander verloren is gegaan... Nu nog 2 over. Ik hoop dat het goed zal gaan aanstaande dinsdag. Ik wens iedereen hier veel kracht en geluk, want dat hebben we volgens mij allemaal hard nodig.:mountainClimb:

Cochanel

Geplaatst

Jeetje Cochanel wat een verhaal zoveel eitjes en dan maar 3 bevrucht zal wel een zware punctie zijn geweest of niet, en hoe is het mogelijk dat er 1 embryo verloren is gegaan? Nou na tien jaar verdien je het wel eens om ook een klein wondertje te krijgen.

voor jou ook veel kracht en geluk ik hoop dat het allemaal goed gaat dinsdag....

Hier krijg ik toch telkens meer het gevoel dat ik ongi ga worden, en gevoel onder in mijn buik en rug vertellen me ik kom eraan, ook begint het bruinverlies meer te worden......en heel stom toch blijf ik hoop houden niks anders doen dan wachten.... morgen 14 dagen na de eisprong dus we zullen het wel zien.

Glitter voor jou zijn de spannende wachtweken ook aangebroken veel succes de 1e week in nog te doen maar de 2e is vaak killing..... tenminste zo heb ik het met alle behandelingen ervaren.

Geplaatst

Ohhhh dames hier draaien de duimen ook overuren voor jullie!! Ik hoop het zo! Ik vind jullie allemaal zo moedig, enorme doorzetters! Dat wachten en de stress is gewoon al vreselijk en jullie zijn vaak al zo lang bezig. Dat het zo oneerlijk verdeeld moet zijn he... bah!

Wbt de stress; ik las van de week een artikel over een onderzoek dat stress geen invloed heeft op zwanger worden danwel blijven. Roken wel. Alcohol ook. Stress niet. Dus stressen over de stress hoeft niet.

@Misa: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Gebee: koester die suikerkruimel :) wat een leuke beeldspraak van de arts!

@Glitter; hoop dat er een bevruchting is

@Lucia; hoe gaat het vandaag met jou?

@Marco; bijzonder inderdaad, een man die meeschrijft. :) Jullie hebben ook al een pittig traject achter de rug met PGD. Wij zijn die dans ontsprongen; onze oudste dochter heeft een genetische leverziekte en wij hebben genetische testen gedaan om te zien of wij dit hadden doorgegeven of dat het bij haar spontaan was ontstaan. In ons geval gelukkig het tweede, maar mijn oudste dochter zal zelf later wel het PGD traject in moeten. :(

@Cochanel: heel veel succes dinsdag. Jeetje 24 eicellen (dat zal een pittige punctie zijn geweest :( ) en dan 3 over en nog 1 kwijt ook. Door een fout in het ziekenhuis? Heel veel geluk toegewenst!

@Moki: virtuele knuffel voor jou

@Emsie: :( ook een dikke virtuele knuffel voor jou

Nog iets meer dan een dagje dan is de eerste wachtweek voorbij voor het wenspaar waar ik aan doneerde. Pfoe spannend zeg. Alles wat jullie noemen, noemt zij ook. Er valt echt geen peil op te trekken he.... :(

:goodluck::gekruiste vingers 2

mijn duimen draaien door!!!

Geplaatst

Morguhhh lieve dames :)De bollen zitten erin op wd 13 !!!Begint aardig op te lijken dat ik ongi word, maar dat gaat mijn pret niet drukken hier no way.Ik ga straks fietsen en dan naar mijn vriendje Louis V...Lekker eten, drinken, shoppen en keuvelen staan er op de planning.Weet je ik heb bewust geen tests meegenomen en dat is fijn.Als de poging mislukt is kom ik er gauw genoeg achter.Waarom mezelf gek maken met 1 streepje of vage streepjes enzNemen jullie mij niet kwalijk, maar ik ben een nuchter mens.Voel met iedereen mee, en sommige verhalen zijn herkenbaar.Heb ook wensen en verlangens maar ga er anders mee om !!Happy Saturday......

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wat wordt er veel geschreven hier ik kan het bijna niet bijhouden. Sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer.

Iedereen die bijna mag testen of aan het vroegtesten is, wat een stress hè. Ik heb vanochtend ook een kruidvat test gedaan, negatief. Zit nu in een dip, denk dan dat het nooit meer gaat lukken etc. Ik ga in ieder geval nooit meer zo vroeg testen, je hebt er niets aan!

GeBee super resultaat, ik duim voor een positieve test voor je op 19 april en nog een paar cryo's

Marco wat een domper voor jullie! Ik hoop niet dat jullie nu weer zo lang moeten wachten? Ik heb wel vaker gehoord dat iemand op een hogere dosis medicijnen slechter reageerde dan op een lagere, raar maar waar.

Misa al een echo afspraak, top! Dan wordt het allemaal alweer een beetje "echter" hè. Hebben jullie het al aan iemand verteld?

Blue fairy die wachtweken zullen voor jou wel bijna net zo spannend zijn als voor het wenspaar! Zijn het vrienden of familie van jou?

Geplaatst

Claus wat fijn als je er zo in kunt staan, probeer ik ook maar zit toch anders in elkaar denk ik. Geniet ze nog ff daar is het mooi weer? Hier sneeuwde het vanochtend :-)

Geplaatst

Danore, we hebben het aan een stel goede vrienden en de opa en oma's verteld. Zij weten ook in welk traject we zitten. Moet ik er wel bij zeggen dat ik niet zo moeilijk vind om het mensen te vertellen.. Het kan altijd goed of fout gaan en ik wil er vanaf moment 1 van kunnen genieten :laugh: Stel het gaat verkeerd, heb ik liever tot die tijd genoten dan gestressed...

ClauS, heerlijk rustige manier van ermee omgaan! Ik ben er alleen veel te ongeduldig voor hahaha :pinch:

..

Geplaatst

Blue fairy die wachtweken zullen voor jou wel bijna net zo spannend zijn als voor het wenspaar! Zijn het vrienden of familie van jou?

In het begin geen van beiden; heb via het Freya forum een oproep gedaan en zij reageerde heel fijn. Vorig jaar maart was dat. Eerst hebben zij nog IUI en IVF geprobeerd, nu een jaar later dus ECD. In zo'n jaar bouw je wel een band op.

Geplaatst

hoi meiden,

ben bang dat bij mij toch echt mijn menstruatie is doorgebroken echt bloedverlies en menstruatie krampen, ik ben erg teleurgesteld.

wel minder verdrietig dan voorheen omdat we al een geweldig wondertje hebben rondlopen die lekker vrolijk aan het zingen is dus hij herinnerd mij aan wat we al hebben.

We hebben nog eventueel 1 poging met cryo en dan stoppen we ermee. ik word dit jaar alweer 37 dus zie ik een heel ivf traject niet meer zitten.

vannacht te horen gekregen dat mijn oom is overleden in zijn slaap hij was al wel opgegeven maar het is veel te snel gegaan, daar was ik ook erg verdrietig van hij had volgende maand 66 moeten worden veel te vroeg heengegaan.

sorry even een egobericht........

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden