Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Blue fairy als ik het goed begrijp wilde je dus graag mensen helpen met hun kinderwens, wat een mooi mens ben jij, echt lief!

Moki wat een tegenslag voor jou, sterkte! Het is inderdaad wel anders als je al een wondertje hebt rondlopen je kan dan iets makkelijker relativeren vind ik.

• Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier hard van het april bankje afgevallen. De menstruatie heeft echt doorgezet. Bah, wat een ontzettende teleurstelling is dat. Vanavond ga ik een goed glas wijn drinken. Ik hoop dat ik medio mei mijn eskimootjes teruggeplaatst krijg maar moet eerst nog langs de fertiliteitsarts, hoop dat ik snel terecht kan.

Ik wens een ieder na mij een positieve uitslag.

Ik heb de laatste lijst even geüpdate.

Punctie

20 maart Lucia

22 maart ClauS

27 maart Danore

1 april GeBee

Terugplaatsing

19 maart Emsie

23 maart Lucia

23 maart koolmees

25 maart claus

25 maart Misa

27 maart moki

29 maart Danore

4 april GeBee

9 april Megan

Testen

marcoenjacqueline: helaas poging afgeblazen

1 april Misa

2 april Emsie

7 april Lucia

7 april koolmees

8 april moki

10 april Danore

19 april GeBee

Geplaatst

Balen, Lucia! Hier idem dito. Helaas heb ik geen cryo's. In mei begin ik met m'n 6de IVF. Hopelijk dan meer geluk! Eens moet het toch lukken ?!

Ik heb de lijst geupdate. Ik hoop dat de overige meiden de lijst een stuk groener gaan maken! Succes! :gekruiste vingers 2

Punctie

20 maart Lucia

22 maart ClauS

27 maart Danore

1 april GeBee

Terugplaatsing

19 maart Emsie

23 maart Lucia

23 maart koolmees

25 maart claus

25 maart Misa

27 maart moki

29 maart Danore

4 april GeBee

9 april Megan

Testen

1 april Misa

2 april Emsie

7 april Lucia

7 april koolmees

8 april moki

10 april Danore

19 april GeBee

Geplaatst

Hola senorita's !Hier hartstikke ongi en erg veel rugpijn :(Maar laatste avondje Barca, dus geen bollen maar hup 2 aspirientjes en straks de hort op!Ik mag drinken, dus gaan we doen. Thuis zal ikjanken maar nu ff niet.Op m'n iPhone gaat t lezen best lastig maar voor alle dames die ook van t bankje zijn gevallen opstaan en we gaan door !!!!!Op naar de Cava.......

Geplaatst

Lucia en Koolmees, wat lees ik nou?!?! Wat ontzettend balen en verdrietig!!

En voor ClauS ook! Ook al sta je er heel nuchter in, en bewaar je je tranen ff voor thuis, groot gelijk heb je! Nu nog ff genieten vrouw!

...

Geplaatst

Lucia, Moki, koolmees, Claus alle vier van het bankje af, wat ontzettend kl#^*$te zeg! Het bankje wordt wel erg rood zo, het wordt tijd voor goede berichten. Ik verwacht hier ook rood helaas.

Geplaatst
Lucia, Moki, koolmees, Claus alle vier van het bankje af, wat ontzettend kl#^*$te zeg! Het bankje wordt wel erg rood zo, het wordt tijd voor goede berichten. Ik verwacht hier ook rood helaas.

hallo meiden

zie veel slechte berichte helaas dat is minder maar juli houden het wel positief

hier nog alles rustig gelukkig ;)

fijn wknd nog

Geplaatst

Even snel een berichtje kom net van mijn werk, was best een zware dag dag vandaag mijn hoofd voelt raar waarschijnlijk van alle spanning van de afgelopen week en vanwege het bericht van mijn oom...... (ik zie dus zoooo tegen de begrafenis op)

lucia koolmees en Claus allemaal tegelijk ongesteld geworden hopen dat het de volgende keer wel lukt sterkte allemaal.....

mijn man blijft zeggen maar je kan toch een testje doen want na de terugplaatsing van onze zoon had je ook een dag bloedverlies weet hij veel dat ik deze week al een 2 keer heb getest dus voor zijn gemoedrust morgenochtend even een testje tegenaan.....(als ik hem vertel dat ik al 2 testen heb gedaan vind hij het geldverspilling jullie weten toch hoe mannen kunnen zijn)

Susan spannend meid ik hoop dat hij de eerste 9 maanden daar lekker blijft zitten......

Punctie

20 maart Lucia

22 maart ClauS

27 maart Danore

1 april GeBee

Terugplaatsing

19 maart Emsie

23 maart Lucia

23 maart koolmees

25 maart claus

25 maart Misa

27 maart moki

29 maart Danore

4 april GeBee

9 april Megan

Testen

1 april Misa

2 april Emsie

7 april Lucia

7 april koolmees

8 april moki

10 april Danore

19 april GeBeen

nou ik ga slapen en hoop dat ik me morgen beter voel.

Geplaatst

Hey Dames,

Wat veel gekletst hier door jullie, gezellig.

Hier afgelopen dinsdag en vrijdag echo gehad en er zijn waarschijnlijk 7 follikels die mee gaan doen voor de punctie. Morgenochtend w.s de laatste echo en dan krijgen we te horen wanneer de punctie gepland wordt. Dus het einden van het spuiten is inzicht.

Dames die ongesteld zijn geworden wat ontzettend k*t! Dikke knuffel voor jullie.

Meiden die nog op het wachtbankje zitten succes nog even!

Marco wat ontzettend balen voor jullie, wat een tegenvaller zeg. Ook knuffel voor jullie.

Allemaal fijne zondag!

En Claus heerlijk Barcelona!! Genietste nog even!!!!

Geplaatst

@koolmees, jeetje joh, jouw 6e IVF. Wat je zegt, eens moet het toch lukken! Doe je dat nog in Nl of ga je naar het buitenland? Positief blijven maar kan me voorstellen dat het soms moeilijk is. Ik vind dit nu al heftig, meer dan 1,5 jaar teleurstelling na teleurstelling, hoeveel kan een mens aan? Heel veel sterkte en op naar de volgende ronde. Wie weet komen we elkaar daar weer tegen.

@ClauS, geniet nog van de laatste momenten Barcelona? Of is het nu met een kater ;-)?

@Danore en @Moki, de hoop nog niet opgeven, wie weet gebeurt er nog een wonder.

Alle andere dames, succes met prikken, de echo's en broeden. Jullie moeten het bankje groener maken.

Geplaatst

Zo er is weer een hoop geschreven in korte tijd duseven de tijd genomen om bij te lezen .

@bleu_fairy + @moki zo gek vindt ik het niet hoor dat er een man meepraat . ik heb dat bij beide pogingen gedaan en juist de vrouw die zich niet gek wil laten maken en niet op forums zit .

@moki , @claus ,@lucia en @koolmees , wat verschikkelijk voor jullie allemaal . Ik leef met jullie mee . dikke knuffel voor jullie allemaal

Voor de nieuwe dames Welkom .

Mocht ik iemand overgeslagen hebben sorry het waren veel pagina's die geschreven waren

Geplaatst
(als ik hem vertel dat ik al 2 testen heb gedaan vind hij het geldverspilling jullie weten toch hoe mannen kunnen zijn)

Niet alle mannen moki ik wil juist vroeg testen en veel testen en de vrouw wilt juist alleen op de datum testen

Geplaatst

marco dank je wel. Jullie de teleurstelling al een beetje een plekje kunnen geven? Heb met jullie te doen. Hopelijk kunnen jullie gauw weer starten.

Geplaatst

Meiden & Marco, er wordt hier zo druk geschreven dat ik het niet kan bijhouden. Probeer wel mee te lezen.

Ik heb a.s. donderdag de uitgangsecho voor onze cryo-behandeling voor een brusje. Ga zo de P.regnyl ophalen!

Zal het lijstje er even bij gaan zoeken....

Geplaatst

Echo

11 april - Melis25 (uitgangsecho)

Terugplaatsing

19 maart Emsie

23 maart Lucia

23 maart koolmees

25 maart claus

25 maart Misa

27 maart moki

29 maart Danore

4 april GeBee

9 april Megan

Testen

1 april Misa

2 april Emsie

7 april Lucia

7 april koolmees

8 april moki

10 april Danore

19 april GeBeen

Geplaatst
Even snel een berichtje kom net van mijn werk, was best een zware dag dag vandaag mijn hoofd voelt raar waarschijnlijk van alle spanning van de afgelopen week en vanwege het bericht van mijn oom...... (ik zie dus zoooo tegen de begrafenis op)

lucia koolmees en Claus allemaal tegelijk ongesteld geworden hopen dat het de volgende keer wel lukt sterkte allemaal.....

mijn man blijft zeggen maar je kan toch een testje doen want na de terugplaatsing van onze zoon had je ook een dag bloedverlies weet hij veel dat ik deze week al een 2 keer heb getest dus voor zijn gemoedrust morgenochtend even een testje tegenaan.....(als ik hem vertel dat ik al 2 testen heb gedaan vind hij het geldverspilling jullie weten toch hoe mannen kunnen zijn)

Susan spannend meid ik hoop dat hij de eerste 9 maanden daar lekker blijft zitten......

Punctie

20 maart Lucia

22 maart ClauS

27 maart Danore

1 april GeBee

Terugplaatsing

19 maart Emsie

23 maart Lucia

23 maart koolmees

25 maart claus

25 maart Misa

27 maart moki

29 maart Danore

4 april GeBee

9 april Megan

Testen

1 april Misa

2 april Emsie

7 april Lucia

7 april koolmees

8 april moki

10 april Danore

19 april GeBeen

nou ik ga slapen en hoop dat ik me morgen beter voel.

Moki, bah wat een rottige periode is dit voor je! Hoe voel je je nu? Heb je de test al gedaan en hoe reageerde je man?

..

Geplaatst

Moki @ wat een heftige periode maak je door zeg, gecondoleerd met het verlies van je oom.. Ik wens je heel veel sterkte. Ook sterkte met de spanning rondom het testen.

Bleu fair@ bedankt voor je reactie, de punctie was idd heftig, ik had de laagste dosering aan pijnstilling aangezien ik altijd zo misselijk word van die troep. Het was zwaar om te horen dat er van de 24 eitjes maar 3 embryo's overbleven. En de grootste teleurstelling was nog wel dat ze in het ziekenhuis een embryo per ongeluk hadden weggegooid (!!!) dat was de embryo die teruggeplaatst zou worden (maar dat kon niet doorgaan omdat alle waarden gevaarlijk hoog waren en er al vocht in mijn buik aan het lekken was), het voelt voor mij alsof er een kind bij de vuilnis is gezet, heel frusterend.....

Maar goed....a.s. Dinsdag is de langverwachte TP, heel spannend, maar het lijkt me ook prachtig om vanaf dan iets in mij te mogen dragen.

Ik wens iedereen hier heel veel sterkte, kracht en geluk. Het is fijn om te weten dat er meer mensen zijn die in de molen zitten, want om me heen krijgt iedereen baby's door de onderbroeken naast elkaar aan de waslijn te hangen...

Liefs cochanel

Geplaatst

Danore en lucia, voor mij was de menstruatie toch wel een feit hoor, en het testje was vannochtend uiteraard negatief maar ik had ook niet anders verwacht.

maar omdat ik bij de terugplaatsing van mijn zoon ook een dag gewoon bloedverlies had en daarna stopte dacht mijn man misschien is het nu ook wel zo, maar die hoop had ik al lang niet meer.

Marco ja grappig is dat ik moet zeggen dat ik bij alle terugplaatsingen niet zo vroeg heb getest of eigenlijk helemaal niet heb getest ik heb altijd gewacht op de uitslag van het bloedonderzoek, alleen bij mijn zoontje na de bloeding die stopte toen heb ik een test gedaan omdat ik dacht hey geen bloed meer dus misschien........ en toen was het raak, en ja dit keer heb ik testen in huis gehaald (beetje uit bijgeloof) ik hoopte een beetje dat het hetzelfde zou blijven.

maar grappig dat juist jij degene bent die behoefte heeft om mee te schrijven enzo en je vrouw helemaal niet... ik heb altijd erg veel steun gehad aan deze site mensen in mijn omgeving weten/begrijpen vaak niet wat het allemaal inhoud en degene die hier meeschrijven ervaren alles gewoon hetzelfde.

e82 succes met de echo morgen spannende tijden ga je tegemoet.

melis ook jij veel succes

Cochanel jeetje wat een verhaal hoe kunnen ze zoiets nou weggooien, die hadden ze toch ook gewoon in kunnen vriezen. veel succes dinsdag

knuf allemaal moki

Geplaatst

Moki@ wat jammer dat je toch ongi bent geworden.....

Ze konden het embryo ook gewoon invriezen maar ze dachten dat het bakje leeg was(!!!!)

Sterkte! Liefs

Geplaatst

Hi meiden,

Ik stap over van het mrt naar het april bankje.

Vandaag onze 3de cryo uit onze 2de ICSI terug geplaatst gekregen. Dat ontdooiingsproces gaat elke keer wonder boven wonder goed maarja nu nog dat innestelen! Moet zeggen dat ik niet veel geloof meer heb in deze cryo's. Maar het was vanmiddag toch wel weer een bijzonder momentje....

Maar wat een slechte start van april hier. Pfff bah bah bah! Voor de meiden die neg getest hebben sterkte ermee!

Claus, ik zie nu ook jou bericht. Wat een sterkte vrouw ben jij dat je je weekendje niet laat verpesten, is toch wel even moeilijk he?! Ben je weer thuis?!

Misa bij deze van harte gefeliciteerd meid, supeRRRR, nu op naar de eerste echo.

Voor alle meiden zie ah wachten zijn, zet m op!

Jullie mogen me op het lijstje zetten. Zal straks ff proberen bij te lezen.

Er wordt hier druk geschreven, dus hoop dat ik het een beetje bij kan houden.

Wij hebben lkkr chinees besteld, jummie. Fijne avond iedereen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden