Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Danore wat fijn gefeliciteerd meid :36_1_13: inderdaad vasthouden en wie weet zijn het er wel 2? spannend

Geplaatst

Danore: Van harte meid :happy7::toppie: met zn allen gaan we duimen op een goede afloop en komen we op kraamvisite !

Wanneer ben jij overgestapt naar Dusseldorf? Heb jij info daarover?

Dit was onze 1e IVF, en echt balen dat er geen cryos zijn, maar ach ja....

Geplaatst

@ Danore: Wat super voor je! Ontzettend gefeliciteerd!

@ Emsie, Lucia, Koolmees en Moki: wat ontzettend ellendig voor jullie. Veel sterkte met de teleurstelling verwerken.

Geplaatst

Danora, van harte!! Goed nieuws na al die negatieve berichten. Ik ga in mei ook naar Düsseldorf. Ben erg benieuwd en hoop dat het daar wel lukt!

Geniet van je zwangerschap!

Geplaatst

Wauw Danore Gefeliciteerd wat fijn dat je zwanger bent . Hou het vast en vertroetel ze .

Alle nieuwe dames welkom op het bankje

Hier even iets minder geschreven om de teleurstelling toch even te verwerken .

Het gekke is de vorige poging is er een tp geweest en sloeg niet aan en daar heb ik minder moeite mee gehad dan dat er nu een poging is afgeblazen omdat er te weinig eitjes waren . Tis een zure appel en gelukkig hebben we snel een afspraak om verder te kijken en vast te stellen waar het fout is gegaan .

Sorry was even een ego berichtje ;-)

Geplaatst

Susan1, het kan nog zeker alle kanten op! het kan vrijdag heel goed innesteling zijn geweest maar dat weet je... maar kan me voorstellen dat je denkt dat dit negatief afloopt. maar probeer idd woensdag weer te testen.

Helena, hoe is de uitslag van je bloedtest? Ben zo benieuwd. 4 embryo's toch? wouw! ik wist niet dat er ergens op aarde zoveel teruggeplaatst mochten worden.

Claus home sweet home! zet m op en hoop je weer op het mei bankje te mogen volgen.

Danore, gefeliciteeerd met je positieve test meid! wat leuk voor je! enne het kunnen er dus twee zijn?? Hoe voel je je?

Noes en Lindaah, suc6666 morgen. zet m op meiden! (loop zelf ook in MCK en ben ook supeR tevreden) Enne prop de bolletjes er maar weer in ;-)

Moki, vervelend dat deze poging mislukt is, bah wat balen. Heb je nog wel bloed laten afnemen? vreemd dat je dit alsnog moest doen want dit zegt toch al genoeg niet?! en je hebt wel andere dingen aan je hoofd denk ik!

Vlindermama ook negatief....balen meid! Phoe jij hebt heel wat meegemaakt zie ik aan je handtekening. jullie gaan dus verder met iui?

Marco moet idd een teleurstelling zijn geweest voor jullie. Worden jullie nu weer onder aan de wachtlijst gezet? een vriendin van mij zit ook in pdg traject en moet nu 5mnd wachten. phoe dat is echt niet nix. ik hoop dat jullie weer snel van start kunnen. evt een hogere dosering hormonen de volgende keer?!

Cochanel, jij morgen de terugplaatsing??? Komt er vanuit de kliniek nog een 'compensatie' omdat ze een embryo hebben gegooit. zo bizar! hoe is het mogelijk....

Ook ik heb nagedacht over accupuntuur maar ik geloof er niet in dus heb me er nog niet in verdiept. Ik verwacht dat onze laatste cryo's niets gaan opleveren en we hebben daarom alvast een afspraak in Gent gepland voor eind mei. Tja slaat misschien nergens op maar er is een wachtlijst en wil straks snel door met de derde ICSI. DD zou ook optie zijn voor ons maar is voor ons verder weg (Gent 2 uur rijden, DD 2,5 uur?!) Maar Gent staat toch gelijk aan DD of niet?!

Ik heb mezelf even aan het lijstje toegevoegd!

Echo

11 april - Melis25 (uitgangsecho)

Terugplaatsing

19 maart Emsie

23 maart Lucia

23 maart koolmees

25 maart claus

25 maart Misa

27 maart moki

29 maart Danore

4 april GeBee

9 april Megan

Testen

1 april Misa

2 april Emsie

7 april Lucia

7 april koolmees

8 april moki

10 april Danore

19 april GeBee

19 april ClickSTAR

Geplaatst

Whow Danore super zeg! Eindelijk weer groen hier in het topic. Ontzettend fijn voor je meid, op naar fijne zwnagerschap!!!

Geplaatst

Hier vandaag 4 echo gehad tot nu toe 9 follikels, maar er zaten ook nog 3 a 4 follikels die net nog niet groot genoeg waren dus vandaag nog een daggie spuiten, Morgenvroeg weer voor echo om te kijken of die 3 a 4 follikels ook nog mee gaan doen. Zoals het er nu voor staat a.s donderdag de punctie. Morgenaaf de pregnyl spuiten. Het eind is inzicht. Maar merk dat nu de kriebels wel beginnen te komen.

Geplaatst

Danore!!! Wat fijn!!!! Heerlijk wat groen erbij op het wachtbankje! Super!!!

Ik zal de testdatum van "mijn" wensmoeder erbij zetten, volgens mij is zij de volgende.

Echo

Terugplaatsing

19 maart Emsie

23 maart Lucia

23 maart koolmees

25 maart claus

25 maart Misa

27 maart moki

29 maart Danore

4 april GeBee

9 april Megan

Testen

1 april Misa

2 april Emsie

7 april Lucia

7 april koolmees

8 april moki

10 april Danore

15 april wensmoeder van blue_fairy

19 april GeBee

19 april ClickSTAR

Geplaatst

Danore@ wat een mooi nieuws! Heel welkom nieuws ook! Het houdt de moed er voor mij in! Ik merk dat de verdrietige berichten van de meiden hier mij echt raken.... Ik voel gewoon persoonlijk met jullie mee.....

Van het ziekenhuis krijg ik als compensatie voor het per ongeluk weggooien van ons embryootje een soort van 4e poging, ik hoop alleen in ...naam dat dit nooit nodig hoeft te zijn.

ik ben gespannen emotioneel en blij, soort van stuiterbal effect voor de TP morgen...... Vreemd te merken dat ik nu al een soort van nesteldrang creër door voorraad boodschappen in huis te halen....

Pik hou de moed erin dat het ontdooien morgen goed zal gaan...... En hopelijk morgen met iets prachtigs in mijn buik thuis mag komen......

Lieve groet, cochanel

Geplaatst

Bedankt voor alle lieve reacties hier! Ik hoop dat jullie snel mogen volgen! Ik voel eigenlijk niet veel, af en toe wat ongi achtige pijn en snel last van mijn darmen na het eten. Het kan inderdaad een tweeling zijn, dat is nog wel even heel spannend!

@koolmees wat goed dat jullie naar DD gaan. In mei de intake? Dan kan je meestal de eerstvolgende cyclus beginnen. Ik hoop met net zoveel succes als bij mij. Als je vragen hebt, laat maar weten.

@ClauS wij zijn meteen na de IUI naar Düsseldorf gegaan. Ik kreeg namelijk het etiket "onverklaarbaar verminderd vruchtbaar" en dat vond ik onacceptabel. Ik had gelezen dat ze in DD veel verder zijn met onderzoek, technieken etc en alles wordt veel meer op de persoon afgestemd dan in Nederland. Er zit een Nederlandse arts met Nederlandse assistentes dat is fijn alhoewel de Duitse artsen ook heel aardig zijn. Als je meer wil weten let me know.

@e82 dat ziet er goed uit! Ik hoop voor je op veel mooie embryootjes!

Geplaatst

Kun je gewoon kopieren en in een berichtje plakken Cochanel. Maar hier is 'ie

Echo

Terugplaatsing

19 maart Emsie

23 maart Lucia

23 maart koolmees

25 maart claus

25 maart Misa

27 maart moki

29 maart Danore

4 april GeBee

9 april Megan

9 april cochanel

Testen

1 april Misa

2 april Emsie

7 april Lucia

7 april koolmees

8 april moki

10 april Danore

19 april GeBee

19 april ClickSTAR

Geplaatst

Hey meiden,

Ik kom graag aanschuiven! Ik ben begonnen met de Gonal en hoop woensdag te horen dat er een paar mooie follikels groeien.

Danore gefeliciteerd! Wat een heerlijk nieuws!

Ook helaas veel verdriet las ik..................sterkte meiden en Marco.

Geplaatst

Echo

10 april Faye (1e FM)

Terugplaatsing

19 maart Emsie

23 maart Lucia

23 maart koolmees

25 maart claus

25 maart Misa

27 maart moki

29 maart Danore

4 april GeBee

9 april Megan

9 april cochanel

Testen

1 april Misa

2 april Emsie

7 april Lucia

7 april koolmees

8 april moki

10 april Danore

19 april GeBee

19 april ClickSTAR

Geplaatst

@ Linda, Sorry, een beetje laat, ik kom net terug van een drukke avonddienst... De flamoes-pillen mag je bewaren tot vrijdag morgen. Je krijgt morgen ook weer verdere instrukties.

Sterkte, en ontspannen he!! :sleepy2:

Liefs Noes

Geplaatst

Dank je wel Noes!

Echo

10 april Faye (1e FM)

12 aprl - patrician (tweede echo in KID traject)

Terugplaatsing

19 maart Emsie

23 maart Lucia

23 maart koolmees

25 maart claus

25 maart Misa

27 maart moki

29 maart Danore

4 april GeBee

9 april Megan

9 april cochanel

Testen

1 april Misa

2 april Emsie

7 april Lucia

7 april koolmees

8 april moki

10 april Danore

19 april GeBee

19 april ClickSTAR

Carpe Diem!!!

Geplaatst

Heb t even ingekleurd voor je.

Echo

10 april Faye (1e FM)

12 aprl - patrician (tweede echo in KID traject)

Terugplaatsing

19 maart Emsie

23 maart Lucia

23 maart koolmees

25 maart claus

25 maart Misa

27 maart moki

29 maart Danore

4 april GeBee

9 april Megan

9 april cochanel

Testen

1 april Misa

2 april Emsie

7 april Lucia

7 april koolmees

8 april moki

10 april Danore

19 april GeBee

19 april ClickSTAR

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden