Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he dames,

hier even een blijde ego-bericht.

Ben net gebeld door het lab van het zh en van de 10 eitjes zijn er 9 bevrucht!!!!

Helemaal blij.

Zondag 13.30 de terugplaatsing

• Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hè Misa, ik lees net je berichtje. Wat ongelooflijk verdrietig, een dikke knuffel. Is je man alweer terug? Het is niet fijn om nu alleen te zijn. Hè bah, wat naar dit. Nou, ik zie ja dan denk ik weer in mei. Deze maand moet ik overslaan en hoor dinsdag of mijn eskimootjes in mei teruggeplaatst kunnen worden. Heel veel sterkte.

Geplaatst

Vanmorgen de TP gehad van 1 Emmy.

De andere 5 worden ingevroren ze waren alle 6.....8 cellig als ik het goed begrepen heb.

Nu breken de 14 zenuwslopende 14 dagen aan.

@ noes......hoe is het gegaan?

worden de overige 2 ingevroren?

Was leuk om nu het gezicht achter de gelezen woorden te zien!!

Misschien gaan we elkaar wel vaker tegenkomen.

Als alles goed mag gaan heb ik 17 mei de eerste echo.

Liefs Linda

Geplaatst

Misa: wat vreselijk.... had je liever NIET op het meibankje :((((

Maar doe je nog een bloedtest?

Ik had ook bruin bloedverlies, maar was wel zwanger hoor. Dus ga aub toch ff testen voor de zekerheid...

Dikke digi knufff

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wat spannend allemaal om te lezen en moeilijk bij te houden ook. Ik lees veel herkenbare dingen en helaas lees ik ook verdrietige berichten.

@Misa, wat een verdrietig moment, ik hoop dat je samen met je partner de tijd neemt om dit een plekje te geven!

Gelukkig ook goede berichten over terugplaatsingen, veel gevulde eitjes enz.

@E82 Geniet ervan zondag

@Linda: ook jij lief zijn voor je kleine mede bewonertje! Geniet er maar van!

Hier kregen we gister het bericht dat er geen enkele bevruchte eicel in aanmerking is gekomen om in te vriezen. Helaas... Mijn man vroeg zich meteen af of het eitje wat we nu terug hebben gekregen dan wel kwalitatief goed genoeg was, maar ik heb hem gezegd dat dat niet perse iets met elkaar te maken hoeft te hebben. Dat zei ik natuurlijk niet alleen voor zijn gemoedsrust, maar ook van die van mezelf. Ze zullen geen kwalitatief slechte Suikerkruimel hebben teruggeplaatst en hoe de verdere deling verloopt, tja, daar kunnen zij verder ook niks over zeggen natuurlijk.

We wachten gewoon gestaag verder, we zijn op de helft, nog een weekje wachten!

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Vandaag ook 2 emmy's teruggeplaatst gekregen. Helaas waren van de 4 bevruchte eicellen maar 2 door blijven delen. Geen cryo's dus deze ronden. Nu zijn er een 4 en een 5 cellig embryo teruggeplaatst. Het broeden kan weer beginnen!!

Linda, leuk je te zien vandaag! Wat goed zeg, 6x 8-cellige embryo's helemaal top!!! Nu hopen dat de emmy's doorgaan delen en innestelen! Ik had nog aangegeven aan de dokter dat ik voor de zekerheid langer met de U.trogestan door wou gaan, en dat was helemaal geen probleem, ik kreeg gelijk een recept mee! Ik mag op 16 mei weer terugkomen voor de echo of het gesprek. Een dagje voor jou dus.

E82, wat een goede score, 9 bevruchte eicellen!! Daar mag je zeker blij mee zijn! Zondag succes met de terugplaatsing.

Geebee, Het is toch een teleurstelling he, als je geen cryo's hebt (heb ik nu ook) Gelukkig wel een terugplaatsing gehad, dat is het belangrijkste! Hopelijk heb je ze ook helemaal niet nodig!! Ze plaatsen zeker niet iets terug wat geen zin heeft. Sterkte met het laatste wachtweekje.

Misa, gaat het een beetje met je?

Liefs,

Noes

Geplaatst

Hmmm net scheen de zon volop, nu ineens hagel en regen. Typisch NL!

Heb weer even snel snel bijgelezen.

Noes en Lindaah, gefeliciteerd met de terugplaatsing! bijzonder moment he? nu twee spannende weken. You can do it!

Misa hoeist met jou meid? heeft bloeden echt doorgezet? Nogmaals een *knuffel*....

e82, wat een fantastisch resultaat! succes met de tp zondag. het wordt mooi weer vlgsmij dus zou dat een voorteken zijn? :-)

GeeBee, volgende wk officieel testen? jammer dat je geen cryo's hebt. bij mijn 1ste icsi had ik ze ook niet. maar laten we hopen dat het raak is! hoe voel je je?

Hier wd5, nog 7 te gaan! Maar verwacht net als vorige keren as di of woe ongi te worden..... pfff spannend dus!

Geplaatst

Hallo dames, ik meld me ook graag aan voor het wachtbankje van april. Vandaag een Cryo Tp gehad. De cryo heeft zich na het ontdooien vandaag goed ontwikkeld. Artsen waren zeer positief... En wie ben ik om aan daar aan te twijfelen ;-)

Succes allemaal de komende dagen.

Geplaatst

Hey elisa, welkom hier. Zo jullie hebben ook al een heel traject ahter je, pittig. En dit de laatste poging las ik in je handtekening. Hoop voor jullie dat deze mag slagen.

Linda en Loes jullie de embryo's lekker in je, broedse. Hopelijk kleuren jullie allebei het bankje groen over twee weken!!!!

Geebee, jammer dat er jullie geen cryo's meer heben. Maar he die hebben jullie ook helemaal niet nodig. Want over een goede dikke week zitten jullie met een knaller van een positieve test in de handen!!

Clickstar, meid nog even volhouden, jij gaat ook mee op het groene bankje, geen gesodemieter. Hoop het echt voor je!!

Geplaatst

hier vanaaf erg last van mijn buik en eierstokken, poe geen pretje. Lekker op tijd onder tijd wol en niet klagen, haha. Maar denk dat ik vandaag iets teveel heb gedaan. Wordt gelijk afgestraft.

Marco hoe is het met jullie???

Geplaatst
hier vanaaf erg last van mijn buik en eierstokken, poe geen pretje. Lekker op tijd onder tijd wol en niet klagen, haha. Maar denk dat ik vandaag iets teveel heb gedaan. Wordt gelijk afgestraft.

Marco hoe is het met jullie???

Hier gaat het weer , bekomen van de schrik en teleurstelling en aankomende donderdag op gesprek en mischien mogen we aankomende maand weer verder maar denk het niet want de vrouw is nog steeds niet ongesteld geworden en dat kon nog wel twee weken duren volgens de arts.

doe een lekkere kruik maken en tegen je buik zodat het een beetje verlichting kan geven . en een lekker bak thee om je lichaam vocht te geven ;-) verder wel alles goed aan die kant ?

Geplaatst

Yes!! Cryo is goed ontdooid, om 12.15uur terugplaatsing! Dus ik ga lekker met jullie mee broeden straks. Succes allemaal!

Geplaatst

Kimky@ wat fijn dat je de TP hebt gehad! Elisa@ ik hoop dat dit jouw gouden kans zal zijn! E82@ succes morgen! En meiden wat is dat wachten toch spannend!!!!!!!! Zijn er veel meiden die al na 1 week ( of zelfs eerder) hebben getest of dit van plan zijn?? Ik heb een voorraadje testen in huis, dus ik denk dat ik die 2 weken niet vol hou... Zit nu 4 dgn na de TP en heb af en toe steekjes in mijn buik..... Wat een spanning zeg!

Geplaatst

Hallo,

Ik sluit me weer aan op het wachtbankje.

Gister heb ik 2 embryotjes terug gekregen. (5 en 8 cellig) en dit is onze laatste IVF poging :nerves: en ik ben ontzettend bang.

Ik probeer er alles aan te doen om het te laten slagen.

Vitamintjes, voetjes warm houden, lekkere warme douche op de buik, buik warm houden, granaatappelsap etc...., en zelfs het sporten laat ik voor wat het is ook al weet ik dat dat gewoon kan en mag.

Ik ben zo ontzettend bang dat het niet lukt...en dan??? wat dan??? Ik kan mij er nog niet bij neerleggen :ohno:

De wens voor een broertje of zusje voor ons zoontje is zoooo enorm groot, ik vind het zelfs een vreselijke gedachten als hij die nooit zou krijgen, of klinkt dat gek want we geven hem natuurlijk alle liefde en zorgen er natuurlijk voor dat hij een super mooi, leuk en gelukkig leven krijgt als hij alleen blijft. Maar toch...ik weet hoeveel ik aan mijn zus heb gehad, hoeveel lol ik met haar had en hoe fijn ik het vond dat we met z'n twee waren als we op vakantie gingen en ik niet in mijn eentje vriendjes hoefde te maken maar ook mijn zus had. Niet altijd bij mijn ouders op de lip te hoeven zitten maar erop uit met mijn grote zus. Geheimen met haar delen die niemand anders mocht weten etc...

Misschien moet ik niet zo denken want hij zou niet anders gewend zijn...maar toch!

Ik hoop zou dat er in iedergeval 1 embryotje lekker blijft zitten..en de 2e is meer dan welkom natuurlijk! Bij de eerste IVF poging waarvan ik zwanger raakte van K.ian werden er ook 2 embryos terug geplaatst. Dit omdat ze van 'matige' kwaliteit waren (4-cellig) Ik heb nu de hoop dat het dan weer moet lukken dit keer maar probeer me daar niet te veel aan vast te klampen want iedere poging is weer anders.

Ben nu weer als een dwaas internet aan het afstuinen en voel ieder steekje, kriebeltje, pijntje...pfff en de TP was pas gister, hoe ga ik deze 2 weken volhouden?

Cochanel, ik ben ook een vroegtester...ik kan het nooit laten om te wachten. Bij mijn vorige zwangerschap teste ik op dag 10 of 11 al positief.

Reken ze eigenlijk 14 dagen na PU of na TP dat je mag testen.

Nou ik lees even jullie verhalen bij.

Lfs Colle

Geplaatst

Colle ik duim voor je en volg je.

Ik herken je gevoel heel erg en wat gaat de tijd toch snel.

3 jaar geleden waren we nog aan het babbelen en jij al zwanger via ivf-d en ik bijna zwanger:D

Geplaatst

Hallo allemaal,

@ Elisa74, wat een heftig onderschrift zeg, dat het voor jullie maar mee mag zitten deze keer! Het moet toch een keer lukken he!!

@ Noes: daar ga je dan, het broeden is begonnen, wees maar zuinig op je kleintje!!

@ Clickstar, wij mogen testen op dezelfde dag, maar ik zie bij jou dat je gister op wachtdag 5 zat en nog 7 te gaan, dat betekent dat jij 12 dagen moet wachten zeg maar.... ik moet er 15 wachten.... kijk, daar krijg ik dan de kriebels van! Zou ik dan ook al eerder kunnen/mogen testen? Ik durf het niet zo goed namelijk. Ik had zelf zoiets van ik wacht tot woensdag en ga dan stiekem een testje doen, dan is het wachtdag 13, maar het advies van de arts was om gewoon te wachten tot de testdag. Dan mag ik 's morgens bloed prikken en 's middags bellen voor de uitslag.

En hoe ik me voel, nou ik kan je zeggen: behoorlijk beroerd! Ik pik allerlei geuren op, word soms kotsmisselijk van bepaalde geuren, moet aan sommig eten niet denken, ben ook nog eens verblijd met een bijholte ontsteking (ze zeggen dat je tijdens je innesteling een verlaagde weerstand hebt om de blasto niet als gevaarlijke cel te laten zien, zodat hij zich kan innestelen zonder gevaar....ik wil maar al te graag geloven dat deze bijholteontsteking daar ALLES mee te maken heeft ;-) Ik ben dood- en dood moe (maar dat ligt natuurlijk he-le-maal niet aan het feit dat ik vannacht tot 02.00 uur moest optreden hahaha ;-) en verder babbel ik elke dag tegen mijn suikerkruimeltje, duim ik me suf, steek ik iedere dag een kaarsje aan en geniet ik van elk moment zolang als het tegendeel nog niet bewezen is!!! Ik had van de week een dag verschrikkelijke buikpijn en was er echt een dag helemaal niet goed van. Nu alleen af en toe een krampgevoeletje onder in het buikje. En verder heeft de Utrogestan natuurlijk nog een behoorlijke invloed en alle hormonen die je hebt ingenomen en wil ik me niet blij maken met een dode mus (heb van mezelf al geen sterke maag en geen sterke weerstand en een super gevoelige neus ....), maar fantaseren is het leukste wat ik kan doen op dit moment. En van de week zag ik een auto rijden met in het nummerbord de letters van onze jongensnaam en daarna op dezelfde dag zag ik een jas met daarin het merk van onze meisjesnaam....en het leuke is dat je dat dan perfect op kan pakken als hint van boven.... en het fantaseren gaat dan dus gewoon gestaag verder (I love this bubble!). Ik heb overigens wel nog een test in huis hoor, die ligt er al een jaar ofzo, ooit gekocht in zo'n pakket met ovulatietesten en spermatest, maar nog nooit gebruikt dus. Weet niet eens of het een gevoelige test is of niet. Stond vandaag in de DA bij de Predictor early te koekeloeren, maar vond 11,50 wel een hoop geld eigenlijk, zeker als je hier leest dat Kruidvat eigenlijk net zo goed is. Maar zoals ik al zei, een test kan ook laten zien dat het niet zo is en dan knapt mijn bubbeltje voortijdig en dat wil ik liever niet hahaha. (toen we maanden geleden mochten bellen voor de uitslag van de zaadtest van mijn man na zijn 1e hersteloperatie, ging ik ook een dag eerder bellen om vervolgens met gebak naar huis te rijden om het te vieren, maar helaas was er niks te vieren want er was 0,0 levend zaad aangetroffen en toen was het ineens heel stil in mij en om mij heen....bizar dat de wereld gewoon doordraaide terwijl mijn wereld echt even stil stond....dus hoe langer ik dit mag koesteren, hoe fijner het eigenlijk. Ben nog nooit zo dichtbij geweest, het is moeilijk om dat los te laten en op te geven. Fantaseren over hoe ik het mijn partner zou vertellen of mijn ouders is dan toch echt veel en veel leuker!).

Maar de komende week blijft spannend, onze eerste keer wachtweken en we weten dat het procentueel gezien een enorm kleine kans is dat het de eerste keer lukt, maar er zijn toch nog steeds stellen bij wie het lukt, dus E82, wij gaan voor jouw conclusie: Aan het eind van de week zitten we met een knaller van een positieve test!!!

@E82: Geniet er morgen enorm van, jouw eigen suikerkorreltje tussen 2 boterhammen met pindakaas!

@Kimky: geniet jij ook van je kleine nieuwe wondertje en koester het maar lekker warm en liefdevol de komende tijd (die hopelijk lang mag duren)!

Geplaatst

Zo! Gebeurd hier veel zeg! Lekker broeden allemaal!

en welkom nieuwe meiden!

Geebee: balen meis ik snap wat je bedoeld. Ik ben ook meteen sceptisch over de kwaliteit als ik hoor dat de rest niet goed genoeg is voor cryo. Maar het gaat echt om dat mooie emmy'tje dat is teruggeplaatst. Zet hem op!

E82 heb je al een tpgehad?

Cochanel erg hè die wachtwken! Ik heb de laatste drie keer getest vanaf dag 9. En soms erg gestraft met pos test die per dag lichter werd en met de testdatum omo wit was.... Ik denk dat ik deze keer, als ik een tp mag krijgen, netjes wacht. Denk ik....hoop ik......:)

Vanavond pregnyl en maandagochtend punctie! Gek Dat je naar zoiets uit kan kijken!

Geplaatst

haha Geebee wat zeg je dat grappig, ons rijstekorreltje tussen twee boterhammen met pindakaas. Morgen om 13.30 de terugplaatsing, ook krijgen we dan te horen wat de kwaliteit is van de embryo's en hoeveel er over zijn gebleven van de 9. en of dit goed genoeg is om in te vriezen. spannend!!!

Geplaatst

Haha, GeBee, leuk verhaaltje! Wat kunnen we onszelf gek maken hè?! Ik bedenk ook steeds al hoe ik het ouders enzo ga vertellen, al zal het voor weinigen echt verassing zijn omdat we er erg open over zijn geweest. Hebben jullie ook niet dat je na tp bij alles wat je doet na gaat denken? Ik moest gister huilen bij secret millionaire en dacht meteen shit, moet nu niet verdrietig zijn. Vast niet goed voor innesteling.. Net als bepaalde dingen eten, of iets te fanatiek trap af lopen. Mag dan wel hagelslag tussen brood met boter zijn, wie weet was hij net aan het innestellen en nu los geschoten... Pff... En tegelijk ben je heel blij, immers heeeel dichtbij positieve test. Zou het deze keer lukken..?? We doen ons best. Succes met tp e82!

Geplaatst

Lekker druk weekend, weer veel gebeurd. Ik kan het allemaal niet zo goed meer bijhouden.

Welkom Elisa en Colle!

Veel felicitaties en vervolgens succes aan alles die een terugplaatsing hadden.

Volgens mij stormen we met een grote groep op de testdata af. Ik zal proberen het lijstje weer eens op te vissen...

Hier WD 5, de tijd kruipt voorbij. Ik heb wel de hele tijd een licht pijnlijk (is eigenlijk te groot woord) onderin mijn buik. Had ik bij vorige poging ook toen de rijstkorrel even goed aan de pindakaas vastgeplakt zat, zullen we maar zeggen. Hopen dat het goed nieuws gaat betekenen en dan nu voor wat langer dan een paar weken, bij voorkeur een maand of 8!

Punctie

15 april Faye 1974

Testen

1 april Misa

2 april Emsie (IUI)

7 april Lucia

7 april koolmees

8 april moki

10 april Danore

10 april Susan1

15 april wensmoeder van blue_fairy

19 april GeBee

19 april ClickSTAR

20? april Glitter (IUI)

24 april Megan (cryo)

24 april Cochanel

26 april Lindaah

26 april noes73

26 (?) april Elisa (cryo)

26 (?) april Colle

27 (?) april Kimky (cryo)

28 (?) april E82

Geplaatst

Megan@ wat fijn dat je de lijst up to date hebt gemaakt. En idd wat zijn er een boel die binnenkort gaan testen.... Ik zit met jou op dezelfde Testdatum..... Zo spannend allemaal, ik voel die kraampjes/steekjes ook, en die wachtdagen schieten zooo niet op..... Vandaag maar niet gaan sporten... En.... Sorry voor dit onderwerp...maar ben ik de enige hier die niet durft te vrijen ivm "gevaar" ???? Ach ik gooi t maar in de groep... ;-)

Geplaatst

Hahaha...dat vrijen, dat herken ik wel! Sowieso niet heel smakelijk met die fijne Utrogestan, maar ik heb gisterochtend toch maar een poging gewaagd hoor, weliswaar dus pas op wachtdag 10 maar had er zo'n zin in!! Trouwens, mijn man durfde ook niet zo goed uit angst dat het misschien wel een negatieve invloed kon hebben. Bij ons in het ziekenhuis hebben ze er niks over gezegd, in andere ziekenhuizen adviseren ze een week te wachten.

Geplaatst

Spijtig genoeg moet ik juli vertellen dat ik een vroege miskraam heb gehad zondag begon ik te bloeden

ik kom weer op wachtbankje van mei we hebben nog twee cryos over.

op de moment voel ik me leeg maar ik besef nu heel goed dat we zo geluk hadden met onze tweeling van de eerste ivf dat gelijk was gelukt

succes voor iedereen hoop voor juli dat juli negen maanden zwanger mogen zijn

Geplaatst

Ach Susan, wat ontzettend naar voor je. Ik weet hoe het voelt, echt heel ellendig, zullen even een paar zwaardere weken worden. Veel sterkte!

Geplaatst

Ach Susan, wat een teleurstelling!!! Verdorie, je hoopt zo dat het goed gaat! Sterkte, neem er rustig de tijd voor! Gelukkig nog wel 2 cryo's, sterkte meid.

Liefs,

Noes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden