Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat zou even leuk zijn om elkaar te zien!

Mijn NOD zou 2 mei zijn, dus ik denk wel dat ik 1 mei gewoon ga voor bloedprikken!

Ik heb al getest op WD 2/4/5, het streepje wordt lichter (door de Pregnyl).

Ben benieuwd of ie nog donkerder mag gaan worden.

Welke WD zit jij nu??

• Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja, dat snap ik!

Ik heb totaal geen idee welke kant het bij mij op gaat. Enorme buikgriep momenteel (zit de halve dag op het toilet :-() en verder rommelende buik. Wel een hele zachte gezichtsuitdrukking en een hele heldere/vrolijke blik, ondanks dat ik me hondsberoerd voel.

Morgen weer testen :-D

Geplaatst

Testen

1 april Misa (mk)

2 april Emsie (IUI)

7 april Lucia

7 april koolmees

8 april moki

10 april Danore

10 april Susan1 (mk)

15 april wensmoeder van blue_fairy

19 april GeBee

19 april ClickSTAR(cryo)

20 april Glitter (IUI)

24 april Megan (cryo)

24 april Cochanel

25 april Kimky (cryo)

26 april Lindaah

26 april noes73

26 april Elisa (cryo)

26 april Colle

28 april E82

30 april Faye

1 mei Melis

Heb het lijstje er weer even bijgezocht. Weet niet wie er in de tussentijd nog positief/negatief getest hebben, maar vul maar gewoon aan hoor!! :):)

Wordt een mager uitgerekend in december/januari topic als ik het lijstje hierboven zie :(:(:(

Geplaatst

@melis25.......ik heb ook positief getest...wil je mij groen maken.

Lukt niet met mobiel.

@ noes......heb je nog getest vandaag????

Ben zo voor je aan het duimen.

Liefs linda

Geplaatst

Done Linda!!

Ik test vrijwel dagelijks, haha. Lijk wel een junk:):) Vanmorgen was de test wederom licht positief, het streepje is afgenomen tov WD 2 en WD 4. Ik vermoed dat dit komt door de afname van de Pregnyl die ik op 13 april heb gespoten.

Morgen weer een dag :)

Hoe voel je je?

Geplaatst
Done Linda!!

Ik test vrijwel dagelijks, haha. Lijk wel een junk:):) Vanmorgen was de test wederom licht positief, het streepje is afgenomen tov WD 2 en WD 4. Ik vermoed dat dit komt door de afname van de Pregnyl die ik op 13 april heb gespoten.

Morgen weer een dag :)

Hoe voel je je?

Ik hoop voor jou ookdat de test positief zal zijn!!

Heb vanaf zaterdag ook iedere dag getest.....gisteren was hij een stuk lichter dan die van maandag.

Vond dat best eng dus heb er vandaag nog maar een gedaan .. deze wad weer donkerder

Ik voel me op wat steekjes onder mn navel heel goed.

Heb nog steeds een flinke buik...je zou denken dat ik een maand of 4 ben.

Heb vd week gedroomd dat er 2 waren...

Hopelijk kleurt het bankje toch wat groener als nu!!

Liefs

Geplaatst
@melis25.......ik heb ook positief getest...wil je mij groen maken.

Lukt niet met mobiel.

@ noes......heb je nog getest vandaag????

Ben zo voor je aan het duimen.

Liefs linda

Hoi, vanmorgen weer getest en zoals verwacht weer omo-wit!!! blehhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

Wat heerlijk voor je dat je zwanger bent, kun je het al een beetje bevatten?

Liefs Noes

Geplaatst
Hoi, vanmorgen weer getest en zoals verwacht weer omo-wit!!! blehhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

Wat heerlijk voor je dat je zwanger bent, kun je het al een beetje bevatten?

Liefs Noes

Potverdomme Noes......wat kl#te...........

Ga nu nog harder voor je duimen dat hij morgen positief is hoor het moet gewoon!!

Voel je nog niks wat ongesteldheid betreft??

heb nog niet echt het besef......test nog iedere dag was gister erg onzeker omdat hij erg licht was...maar vandaag weer de goeie kleur.

begin nu onderin de buik wat krampjes te krijgen.... heb het ff gegoogeld maar dat is normaal..

ohh nou meid ik hoop echt dat hij positief wordt....xx

@melis25......bedankt en beterschap!!

Geplaatst

Hallo dames, het is echt een heel klein bankje aan het worden. Hoop dat er betere berichten gaan komen. Voor de dames waar het dit keer niet gelukt is: sterkte in deze k...etijd.

Ik zit vandaag op wd 12. Nog steeds kunnen weerhouden om te testen. Morgenavond komt mijn man thuis, denk niet dat ik me dan nog kan inhouden. Vrijdag bloed prikken in het ziekenhuis. Ik voel me prima, geen buikpijn niets. Maar ja ik zit aan de utro en progy dus een menstruatie komt toch niet op gang. Afwachten tot vrijdag dus.

Heb vandaag heerlijk kunnen genieten van het mooie weer, net als Colle. Hoop dat jullie allemaal hebben kunnen genieten ondanks alles!

Geplaatst

Hey Dames,

Nou jullie zullen het niet geloven, maar manllief appte vanochtend een foto op mijn werk. Ik had nl de test van vanochtend weggelegd, want na 3 a 4 min zag ik kiks. Mooi balen dus.

Maar daarna ook niet meer gekeken, aangekleed en naar het werk gegaan omdat er te iks te zien was. op de foto die manlief was dus een streep te zien en deze was duidelijker dan gisteren.

Vanmiddag die andere kruidvat test gedaan en wat schets onze verwachting weer een duidelijke streep.

Manlief was er helemaal gek van en is naar de winkel gereden en cleaurbleu met indicator opgehaald.

Vanaaf om 16.30 gedaan en ja hoor: 1 a 2 weken zwanger!!!!!!!

Kan het nog steeds niet bevatten.

Maar wou jullie foto laten zien maar weet niet hoe ik die op de site krijgt. Vrijdag bloed laten prikken!!

Sorry meiden voor dit lange ego bericht!! Ga even bijlezen van vandaag.

Geplaatst
Potverdomme Noes......wat kl#te...........

Ga nu nog harder voor je duimen dat hij morgen positief is hoor het moet gewoon!!

Voel je nog niks wat ongesteldheid betreft??

heb nog niet echt het besef......test nog iedere dag was gister erg onzeker omdat hij erg licht was...maar vandaag weer de goeie kleur.

begin nu onderin de buik wat krampjes te krijgen.... heb het ff gegoogeld maar dat is normaal..

ohh nou meid ik hoop echt dat hij positief wordt....xx

@melis25......bedankt en beterschap!!

Hoi Lin, Ik zit nog aan de extra utro-bollen, dus dan breekt de menstruatie niet zo snel door. Ik heb wel een licht ongi-gevoel en voor de rest niets. Ben bang dat het 'm deze keer ook niet gaat worden. Morgenochtend nog maar een testje. Dan alweer de 3e en waarschijnlijk laatste ivf poging.

Wat je lichte test betreft, het is natuurlijk maar net hoe geconcentreerd je urine is. En die steekjes had ik de vorige keer ook, dat schijnt je baarmoeder te zijn die aan het oprekken is. Leuk allemaal, die dingen die je voelt.

Melis, beterschap en nu hopen dat het streepje overgaat in een dikke vette positieve streep!!

Elisa, Jij mag ook vrijdag testen, spannend. Goed dat je je hebt kunnen inhouden. Ik hoop echt dat je een positieve uitslag hebt!!

Faye, het gaat ook alweer spannend worden, nog even volhouden!!

Clickstar: ik kan me voorstellen zo snel allemaal achter elkaar, een beetje rust en afleiding ertussen kan helemaal geen kwaad.

Voor wie ik vergeten ben: sterkte allemaal met prikken, testen en wachten!!!

Liefs,

Noes

Geplaatst
Hey Dames,

Nou jullie zullen het niet geloven, maar manllief appte vanochtend een foto op mijn werk. Ik had nl de test van vanochtend weggelegd, want na 3 a 4 min zag ik kiks. Mooi balen dus.

Maar daarna ook niet meer gekeken, aangekleed en naar het werk gegaan omdat er te iks te zien was. op de foto die manlief was dus een streep te zien en deze was duidelijker dan gisteren.

Vanmiddag die andere kruidvat test gedaan en wat schets onze verwachting weer een duidelijke streep.

Manlief was er helemaal gek van en is naar de winkel gereden en cleaurbleu met indicator opgehaald.

Vanaaf om 16.30 gedaan en ja hoor: 1 a 2 weken zwanger!!!!!!!

Kan het nog steeds niet bevatten.

Maar wou jullie foto laten zien maar weet niet hoe ik die op de site krijgt. Vrijdag bloed laten prikken!!

Sorry meiden voor dit lange ego bericht!! Ga even bijlezen van vandaag.

Wat geweldig voor jullie!!! Gefeliciteerd!!!

Carpe Diem!!!

Geplaatst

Noes meid wat ontzettend k*t die witte test, hoop ontzettend voor jullie dat wonderen nog niet uit de wereld!!!

Melis en Faye voor jullie wordt het ook spannend meiden!

En beterschap melis!!

Linda hoest verder met jou? Kun je het al een beetje bevatten dat je zwanger bent?

Colle, lekker kunnen genieten van het weer vandaag??

Geplaatst

Hallo dames,

Ik ben vandaag goed de dag door gekomen. Beter als afgelopen dagen. Ik ben de hele dag samen met vriendlief vrij geweest. Wasjes gedaan, buiten opgehangen, caviahok ingericht, caviaatjes gekocht en veel met K.ian bezig geweest...die vond het helemaal geweldig dat hij 2 levende knuffeltjes kreeg :) Dus genoten van zijn blije snoetje.

Nu K.ian in zijn bedje ligt en ik rustig op de bank zit voel ik me weer ellendig worden.

Ik weet dat ik weer MOET testen maar ik durf niet. Ergens weet ik dat hij negatief zal zijn maar dan is het meteen zo definitief...dan is het over en uit.

Bloed nog steeds al word het wel steeds minder.

Ik ga nu lekker douchen en dan kruip ik heel diep onder mijn deken. Morgen staan ze hier om 07.15 uur weer voor de deur.

Pffff ik hoop dat ik morgen wakker word en er achter kom dat het maar een droom was.

Slaap lekker allemaal.

lfs Colle

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Ten eerste heel veel sterkte voor degenen met negatief resultaat, it sucks en is alles behalve eerlijk. Ik ben hier wel nieuw maar niet groen meer op het gebied van de verschillende behandelingen.

Voor degenen met positief resultaat, van harte, wat gaaf en eindelijk!!

Ik ben Mary, je kan me vinden bij wie is wie, ik heb me gisteren ingeschreven. Ik mag de 29ste bloedprikken in Tilburg (Elisabeth ZH) en zit vandaag op wd 12 na tp tweede cryo van de eerste ivf. Ik wil morgen al testen, als het dan nog nodig is... Voel me vandaag vrolijk en opgelaten, meestal is dat bij mij een voorbode van menstruatie, fingers crossed.

Wil een van jullie mij vertellen hoe ik mezelf op het nog vrije plekje van 29 april kan zetten en hoe ik mijn historie hieronder kan vermelden? Ben echt nog een leek op deze website.

Groetjes Mary

Geplaatst

Ik denk dat onze poging mislukt is :-(

Zojuis getest, WD 6 en 12 dgn na 10.000 Pregnyl, en een heeeeeeeel vaag streepje. Lichter dan de vorige WD, mijn inziens dus de afname van Pregnyl.

Heb een blasto teruggeplaatst gekregen en die had zich allang moeten innestelen waardoor ik zelf HCG zou moeten aanmaken.

Geplaatst

He melis nee hoor! We gaan samen woensdag naar het Vu met de dag daarvoor een positieve test hoor!

Ik denk dat onze poging mislukt is :-(

Zojuis getest, WD 6 en 12 dgn na 10.000 Pregnyl, en een heeeeeeeel vaag streepje. Lichter dan de vorige WD, mijn inziens dus de afname van Pregnyl.

Heb een blasto teruggeplaatst gekregen en die had zich allang moeten innestelen waardoor ik zelf HCG zou moeten aanmaken.

Geplaatst

Welkom Mary! Sterkte met de komende wachtdagen from hell!

Je ka helemaal rechts bovenin bij "gebruikersinstellingen" je " handtekening" wijzigen. Daar kun je je historie ed opschrijven.

Hallo Allemaal,

Ten eerste heel veel sterkte voor degenen met negatief resultaat, it sucks en is alles behalve eerlijk. Ik ben hier wel nieuw maar niet groen meer op het gebied van de verschillende behandelingen.

Voor degenen met positief resultaat, van harte, wat gaaf en eindelijk!!

Ik ben Mary, je kan me vinden bij wie is wie, ik heb me gisteren ingeschreven. Ik mag de 29ste bloedprikken in Tilburg (Elisabeth ZH) en zit vandaag op wd 12 na tp tweede cryo van de eerste ivf. Ik wil morgen al testen, als het dan nog nodig is... Voel me vandaag vrolijk en opgelaten, meestal is dat bij mij een voorbode van menstruatie, fingers crossed.

Wil een van jullie mij vertellen hoe ik mezelf op het nog vrije plekje van 29 april kan zetten en hoe ik mijn historie hieronder kan vermelden? Ben echt nog een leek op deze website.

Groetjes Mary

Geplaatst

Afgeproken! Tja dat vroegtesten. Ik moet me deze keer zo inhouden....maar heb mezelf beloofd het niet te doen. Ik was de vorige keer zo teleurgesteld met twee dagn positieve test en 1 dag voor bloedtest omowit! Getver!

Deal, daar gaan we dan voor!

Ellendige wachtweken ook, ik had nooit zo vroeg al moeten testen :-(

Geplaatst

Hallo Mary, welkom op het forum!! Knap dat je zo lang kunt wachten, morgen dus een spannende dag voor je.

Ik zit hier op wd13 en helaas vanmorgen weer een omo-witte test. Ik ben inmiddels met de utro-bollen gestopt zodat de menstruatie ook door kan komen. Ik heb alweer gekeken wanneer het dan weer allemaal kan gaan beginnen. Poging 3 alweer voor de IVF, waarschijnlijk de laatste. In ieder geval de laatste vergoede poging. Pff, de tijd vliegt wel als je hier mee bezig bent. Ik probeer ook altijd wel andere dingen te doen en in te plannen, maar eigenlijk ben je vooral hier mee bezig...

En E82, nog getest vanmorgen??? Wat een heerlijkheid he, als je toch het streepje gaat zien, fantastisch!!!

Elisa nog getest, of wacht je tot vrijdag?

Colle, nog durven te testen? Wel fijn dat het bloeden wat minder is, maar van de onzekerheid word je ook helemaal gek, sterkte meid!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Helaas ik werd wakker en het bleek geen droom te zijn :(

Dan maar meteen een test. Blerghhhhh iniministreepje maar al een heeeel stuk minder dan de vorige 2.

Ik heb dat hele kleine beetje hoop opgegeven.

En nu?? Nu gaan nadenken hoe we verder moeten.

Ik kan me er nog niet bij neerleggen hoor :(

Lfs Colle

@Melis..hoop houden, zolang je nog een streepje hebt. Hij kan morgen/overmorgen zo maar ineens weer donkerder worden van je eigen HCG toch?

(ik weet ik heb makkelijk praten...had bij mezelf nieteens hoop. Maar wil jou graag hoop geven :( )

@Mewe...welkom hier op de site en heel veel geluk en op naar een positieve test.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden