Gast lindaah Geplaatst 29 April, 2013 Geplaatst 29 April, 2013 @Faye.......proficiat!!!! hieper de piep :clap2: @noes hoe is het met je?? liefs linda Quote
Faye1974 Geplaatst 29 April, 2013 Geplaatst 29 April, 2013 Dank wel iedereen!!! Colle ik had zelf nog 1 gonal over, en heb toen, omdat wij het ook echt niet konden betalen, hier op het forum van super lieve meiden iets gekregen of voor klein bedrag overgenomen. Kijk maar even bij "medicatie" topic halen en brengen. Daar zijn meiden die wat over hebben en ook die zelf nog nodig hebben zoals jij. Dankzij hen moet ik nu ongeveer de helft van het totaal betalen, volgens Vu ongeveer 1900 euro. Nog steeds veel geld maar scheelt ontzettend! Quote
Dee78 Geplaatst 29 April, 2013 Geplaatst 29 April, 2013 Faye!! Wauw.... gefeliciteerd!!!!!! Fijn dat het gelukt is :-) Quote
Noes73 Geplaatst 29 April, 2013 Geplaatst 29 April, 2013 Faye en Melis, van harte gefeliciteerd, echt super!!! En Mary en Lindaah ook zwanger, wordt het bankje toch nog lentegroen afgesloten!! Clickstar, je hebt gelijk, een beetje rust en even geen "malle molen" is af en toe echt nodig. Altijd maar leven tussen hoop en wanhoop is niet echt gezond! Hopelijk straks weer met frisse moed de toekomst tegemoet! (dat rijmt...) Lindaah, hier gaat het wel, het is natuurlijk weer een flinke teleurstelling dat het weer niet gelukt is. Ik heb 16 mei het gesprek en wil dan bij de eerstvolgende menstruatie weer beginnen met IVF poging 3. Nu maar weer lekker aan het sporten geslagen. Hoe gaat het met jou, kun je het al een beetje bevatten? Hopelijk geen roze afscheiding meer? Heb je het al verteld aan je familie? Spannend hoor allemaal!! Liefs, Noes Quote
Gast lindaah Geplaatst 29 April, 2013 Geplaatst 29 April, 2013 Faye en Melis, van harte gefeliciteerd, echt super!!! En Mary en Lindaah ook zwanger, wordt het bankje toch nog lentegroen afgesloten!! Clickstar, je hebt gelijk, een beetje rust en even geen "malle molen" is af en toe echt nodig. Altijd maar leven tussen hoop en wanhoop is niet echt gezond! Hopelijk straks weer met frisse moed de toekomst tegemoet! (dat rijmt...) Lindaah, hier gaat het wel, het is natuurlijk weer een flinke teleurstelling dat het weer niet gelukt is. Ik heb 16 mei het gesprek en wil dan bij de eerstvolgende menstruatie weer beginnen met IVF poging 3. Nu maar weer lekker aan het sporten geslagen. Hoe gaat het met jou, kun je het al een beetje bevatten? Hopelijk geen roze afscheiding meer? Heb je het al verteld aan je familie? Spannend hoor allemaal!! Liefs, Noes Hey Noes. Ik vind het heel erg voor jullie dat het niet is gelukt heb veel aan je moeten denken. Hoop zo dat het bij 3 maal scheepsrecht is.......... Sport je veel is dat je manier van uiten? Hebben gisteren mijn verjaardag gevierd en we hebben het onze familie en beste vrienden verteld.......iedereen was heel verbaasd omdat we niemand behalve mijn moeder iets hadden verteld. Ze waren heel blij voor ons zelfs ontroerd niemand had verwacht dat ik door mijn sterilisatie ooit nog zwanger zou worden. Ik had soesjes in roze en blauwe glazuur gedoopt dus ja.......ze hadden het zo door. Gelukkig was de afscheiding 1 malig. Het besef begint langzamerhand te komen.....behalve hele gevoelige borsten voel ik me niet anders dan anders. Ga heel veel voor je duimen nogmaals ik hoop het zo!!!! Blijf je volgen hier op het forum..... Dikke knuffel en liefs Linda L Quote
patrician Geplaatst 29 April, 2013 Geplaatst 29 April, 2013 Afscheiding en gevoelige borsten... dat hoor ik hier ook... *duim *duim *duim... Quote
Cochanel Geplaatst 29 April, 2013 Geplaatst 29 April, 2013 Faye@ !!!!!!!!wat een geweldig nieuws!!!!! Van harte!!!! Heeft het denken aan en duimen voor toch een beetje geholpen:-) Gebruik jij van die bolletjes? Heb je nog genoeg?? Let me know. Clickstar@ idd door naar het meibankje, beetje dubbel gevoel, balend en verdrietig dat t afgelopen ronde niet is gelukt, nu weer vol aan de medicatie voor de tweede ronde, volg week maandag echo. liefs! Quote
Suuss Geplaatst 30 April, 2013 Geplaatst 30 April, 2013 Hallo allemaal.Zal ik zal ik zal ik zal ik......morgen testen??dag 9 na TP.Heb er niet zo'n goed gevoel bij maar heb tot nu toe de week gehaald. Vorige keer werd ik na een week al ongi.Gevoelige (.)(.) zijn weg..door de pregnyl, maar had gehoopt dat het meteen over zou gaan in gevoelige (.)(.) van zwangerschap :(Ik voel me niet anders dan anders. Wel gister een zwaar gevoel in onderbuik gehad en wat lichte bruinverlies wat ik altijd heb voor ik ongi ga worden..dit was wel minimaal maar nu zo goed als weg. Wel 2 rozige mini sliertjes gezien op inlegkruisje. Volgens mij ga ik binnen nu en 2 dagen vreselijk ongesteld worden :( Maar kan niet wachten met testen, hoop zo op een wonder.Hadden we nog maar cryo's...dan voelde het niet zo definitief :(Ik weet..niet vooruit lopen, eerst nog testen en afwachten.Pfffff.lfs Colle Hoi Colle, aan de datum te zien reageer ik te laat. Wat heb je uiteindelijk besloten: testen of niet testen? Quote
Suuss Geplaatst 30 April, 2013 Geplaatst 30 April, 2013 Dank je Dee! Heb jij al nieuws?Faye1974, ik ken je historie niet maar ik zie aan de reacties van anderen dat er reden is om je te feliciteren: bij deze! gr Suus Quote
Suuss Geplaatst 30 April, 2013 Geplaatst 30 April, 2013 Afscheiding en gevoelige borsten... dat hoor ik hier ook... *duim *duim *duim...Same here... ik ben tot de conclusie gekomen dat ik naar het meibankje moet... gr Suus Quote
Suuss Geplaatst 30 April, 2013 Geplaatst 30 April, 2013 Fayeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Gefeliciteerd!! :D:D:D:D:D:DHeb al een topic geopend voor uitgerekend december/januari ;-))Hoe laat ben je morgen bij het VU?Hi Melis25! Goed nieuws lees ik... gefeliciteerd! Ik weet dat je ook bij het VU zit: had je IUI of IVF? Quote
Suuss Geplaatst 30 April, 2013 Geplaatst 30 April, 2013 Faye en Melis, van harte gefeliciteerd, echt super!!! En Mary en Lindaah ook zwanger, wordt het bankje toch nog lentegroen afgesloten!! Clickstar, je hebt gelijk, een beetje rust en even geen "malle molen" is af en toe echt nodig. Altijd maar leven tussen hoop en wanhoop is niet echt gezond! Hopelijk straks weer met frisse moed de toekomst tegemoet! (dat rijmt...)Lindaah, hier gaat het wel, het is natuurlijk weer een flinke teleurstelling dat het weer niet gelukt is. Ik heb 16 mei het gesprek en wil dan bij de eerstvolgende menstruatie weer beginnen met IVF poging 3. Nu maar weer lekker aan het sporten geslagen. Hoe gaat het met jou, kun je het al een beetje bevatten? Hopelijk geen roze afscheiding meer? Heb je het al verteld aan je familie? Spannend hoor allemaal!!Liefs,Noes Hi Noes, ik ben nogal een rookie op het gebied van IUI en IVF. Kunnen IVF pogingen gewoon achter elkaar door? Bij welk ziekenhuis ben je in behandeling? Quote
Suuss Geplaatst 30 April, 2013 Geplaatst 30 April, 2013 Ik lees af en toe nog mee op dit bankje en ik zie dat er een aantal dames zwanger zijn..!!! Gefeliciteerd!!!! Wat een goed nieuws!!!Hoi Misa, ik ben nog niet echt ervaren met de 'wachtbankjes' maar misschien zie ik je wel weer op het Mei-wachtbankje. Gr Suus Quote
patrician Geplaatst 30 April, 2013 Geplaatst 30 April, 2013 Same here... ik ben tot de conclusie gekomen dat ik naar het meibankje moet... gr Suus Ik zit gewoon op allebei ;) Quote
Noes73 Geplaatst 30 April, 2013 Geplaatst 30 April, 2013 Hoi Suuss, Ik zit bij het MCK in L.eiderdorp, gelukkig zijn hier geen lange wachtlijsten en kan ik gelijk door. Ik ben nl al 40 en dan wordt het toch een beetje opschieten... Het ligt natuurlijk ook aan jezelf of je dat wilt en of aankunt. succes!! Gr, Noes Quote
Faye1974 Geplaatst 30 April, 2013 Geplaatst 30 April, 2013 ZekeR!!! Spannend vind ik het! Faye, tot morgen? Quote
Megan80 Geplaatst 1 Mei, 2013 Geplaatst 1 Mei, 2013 Nog heel veel felicitaties aan de dames die positief getest hebben. Wat heerlijk voor jullie! En wat ontzettend jammer voor diegenen bij wie het niet gelukt is. Veel sterkte nog aan iedereen. Waarschijnlijk zie ik een aantal van jullie wel weer terug op het mei-bankje. Ik heb gisteren alweer de pregnyl gezet, dus ik ben al weer volop door met de volgende poging. Maandag hopelijk een terugplaatsing van een cryo en dan daarna waarschijnlijk meteen een paar daagjes met vakantie. Heel fijn. Quote
Melis25 Geplaatst 1 Mei, 2013 Topic Starter Geplaatst 1 Mei, 2013 Faye, ik heb je niet gezien, wat jammer! Word je ook tussen 13.30 - 16.00 uur gebeld voor de uitslag? Quote
Faye1974 Geplaatst 1 Mei, 2013 Geplaatst 1 Mei, 2013 Hoe laat was jij daar? Ze zei rond 1500 want het was erg druk! Quote
Melis25 Geplaatst 1 Mei, 2013 Topic Starter Geplaatst 1 Mei, 2013 Rond 8.30 uur. Ik was met man- en zoonlief :) Oh, tegen mij zei ze tussen 13.30 en 16.00 uur. Nou ja, ik zie het wel! Quote
Melis25 Geplaatst 1 Mei, 2013 Topic Starter Geplaatst 1 Mei, 2013 Jammer :( Laat je weten als je je waarde hebt gehoord? Quote
Melis25 Geplaatst 1 Mei, 2013 Topic Starter Geplaatst 1 Mei, 2013 Woehoeeeeeeeeeeeeee, officieel zwanger met een hcg waarde van 385 op WD 12 :D:D:D 21 mei eerste echo in het VU! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.