Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Faye.......proficiat!!!! hieper de piep :clap2:

@noes hoe is het met je??

liefs linda

• Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank wel iedereen!!!

Colle ik had zelf nog 1 gonal over, en heb toen, omdat wij het ook echt niet konden betalen, hier op het forum van super lieve meiden iets gekregen of voor klein bedrag overgenomen. Kijk maar even bij "medicatie" topic halen en brengen. Daar zijn meiden die wat over hebben en ook die zelf nog nodig hebben zoals jij. Dankzij hen moet ik nu ongeveer de helft van het totaal betalen, volgens Vu ongeveer 1900 euro. Nog steeds veel geld maar scheelt ontzettend!

Geplaatst

Faye en Melis, van harte gefeliciteerd, echt super!!! En Mary en Lindaah ook zwanger, wordt het bankje toch nog lentegroen afgesloten!!

Clickstar, je hebt gelijk, een beetje rust en even geen "malle molen" is af en toe echt nodig. Altijd maar leven tussen hoop en wanhoop is niet echt gezond! Hopelijk straks weer met frisse moed de toekomst tegemoet! (dat rijmt...)

Lindaah, hier gaat het wel, het is natuurlijk weer een flinke teleurstelling dat het weer niet gelukt is. Ik heb 16 mei het gesprek en wil dan bij de eerstvolgende menstruatie weer beginnen met IVF poging 3. Nu maar weer lekker aan het sporten geslagen.

Hoe gaat het met jou, kun je het al een beetje bevatten? Hopelijk geen roze afscheiding meer? Heb je het al verteld aan je familie? Spannend hoor allemaal!!

Liefs,

Noes

Geplaatst
Faye en Melis, van harte gefeliciteerd, echt super!!! En Mary en Lindaah ook zwanger, wordt het bankje toch nog lentegroen afgesloten!!

Clickstar, je hebt gelijk, een beetje rust en even geen "malle molen" is af en toe echt nodig. Altijd maar leven tussen hoop en wanhoop is niet echt gezond! Hopelijk straks weer met frisse moed de toekomst tegemoet! (dat rijmt...)

Lindaah, hier gaat het wel, het is natuurlijk weer een flinke teleurstelling dat het weer niet gelukt is. Ik heb 16 mei het gesprek en wil dan bij de eerstvolgende menstruatie weer beginnen met IVF poging 3. Nu maar weer lekker aan het sporten geslagen.

Hoe gaat het met jou, kun je het al een beetje bevatten? Hopelijk geen roze afscheiding meer? Heb je het al verteld aan je familie? Spannend hoor allemaal!!

Liefs,

Noes

Hey Noes.

Ik vind het heel erg voor jullie dat het niet is gelukt heb veel aan je moeten denken.

Hoop zo dat het bij 3 maal scheepsrecht is..........

Sport je veel is dat je manier van uiten?

Hebben gisteren mijn verjaardag gevierd en we hebben het onze familie en beste vrienden verteld.......iedereen was heel verbaasd omdat we niemand behalve mijn moeder iets hadden verteld.

Ze waren heel blij voor ons zelfs ontroerd niemand had verwacht dat ik door mijn sterilisatie ooit nog zwanger zou worden.

Ik had soesjes in roze en blauwe glazuur gedoopt dus ja.......ze hadden het zo door.

Gelukkig was de afscheiding 1 malig.

Het besef begint langzamerhand te komen.....behalve hele gevoelige borsten voel ik me niet anders dan anders.

Ga heel veel voor je duimen nogmaals ik hoop het zo!!!!

Blijf je volgen hier op het forum.....

Dikke knuffel en liefs

Linda

L

Geplaatst

Faye@ !!!!!!!!wat een geweldig nieuws!!!!! Van harte!!!! Heeft het denken aan en duimen voor toch een beetje geholpen:-) Gebruik jij van die bolletjes? Heb je nog genoeg?? Let me know.

Clickstar@ idd door naar het meibankje, beetje dubbel gevoel, balend en verdrietig dat t afgelopen ronde niet is gelukt, nu weer vol aan de medicatie voor de tweede ronde, volg week maandag echo.

liefs!

Geplaatst
Hallo allemaal.Zal ik zal ik zal ik zal ik......morgen testen??dag 9 na TP.Heb er niet zo'n goed gevoel bij maar heb tot nu toe de week gehaald. Vorige keer werd ik na een week al ongi.Gevoelige (.)(.) zijn weg..door de pregnyl, maar had gehoopt dat het meteen over zou gaan in gevoelige (.)(.) van zwangerschap :(Ik voel me niet anders dan anders. Wel gister een zwaar gevoel in onderbuik gehad en wat lichte bruinverlies wat ik altijd heb voor ik ongi ga worden..dit was wel minimaal maar nu zo goed als weg. Wel 2 rozige mini sliertjes gezien op inlegkruisje. Volgens mij ga ik binnen nu en 2 dagen vreselijk ongesteld worden :( Maar kan niet wachten met testen, hoop zo op een wonder.Hadden we nog maar cryo's...dan voelde het niet zo definitief :(Ik weet..niet vooruit lopen, eerst nog testen en afwachten.Pfffff.lfs Colle
Hoi Colle, aan de datum te zien reageer ik te laat. Wat heb je uiteindelijk besloten: testen of niet testen?
Geplaatst
Dank je Dee! Heb jij al nieuws?
Faye1974, ik ken je historie niet maar ik zie aan de reacties van anderen dat er reden is om je te feliciteren: bij deze! gr Suus
Geplaatst
Afscheiding en gevoelige borsten... dat hoor ik hier ook... *duim *duim *duim...
Same here... ik ben tot de conclusie gekomen dat ik naar het meibankje moet... gr Suus
Geplaatst
Fayeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Gefeliciteerd!! :D:D:D:D:D:DHeb al een topic geopend voor uitgerekend december/januari ;-))Hoe laat ben je morgen bij het VU?
Hi Melis25! Goed nieuws lees ik... gefeliciteerd! Ik weet dat je ook bij het VU zit: had je IUI of IVF?
Geplaatst
Faye en Melis, van harte gefeliciteerd, echt super!!! En Mary en Lindaah ook zwanger, wordt het bankje toch nog lentegroen afgesloten!! Clickstar, je hebt gelijk, een beetje rust en even geen "malle molen" is af en toe echt nodig. Altijd maar leven tussen hoop en wanhoop is niet echt gezond! Hopelijk straks weer met frisse moed de toekomst tegemoet! (dat rijmt...)Lindaah, hier gaat het wel, het is natuurlijk weer een flinke teleurstelling dat het weer niet gelukt is. Ik heb 16 mei het gesprek en wil dan bij de eerstvolgende menstruatie weer beginnen met IVF poging 3. Nu maar weer lekker aan het sporten geslagen. Hoe gaat het met jou, kun je het al een beetje bevatten? Hopelijk geen roze afscheiding meer? Heb je het al verteld aan je familie? Spannend hoor allemaal!!Liefs,Noes
Hi Noes, ik ben nogal een rookie op het gebied van IUI en IVF. Kunnen IVF pogingen gewoon achter elkaar door? Bij welk ziekenhuis ben je in behandeling?
Geplaatst
Ik lees af en toe nog mee op dit bankje en ik zie dat er een aantal dames zwanger zijn..!!! Gefeliciteerd!!!! Wat een goed nieuws!!!
Hoi Misa, ik ben nog niet echt ervaren met de 'wachtbankjes' maar misschien zie ik je wel weer op het Mei-wachtbankje. Gr Suus
Geplaatst

Hoi Suuss, Ik zit bij het MCK in L.eiderdorp, gelukkig zijn hier geen lange wachtlijsten en kan ik gelijk door. Ik ben nl al 40 en dan wordt het toch een beetje opschieten... Het ligt natuurlijk ook aan jezelf of je dat wilt en of aankunt.

succes!!

Gr,

Noes

Geplaatst

Nog heel veel felicitaties aan de dames die positief getest hebben. Wat heerlijk voor jullie!

En wat ontzettend jammer voor diegenen bij wie het niet gelukt is. Veel sterkte nog aan iedereen. Waarschijnlijk zie ik een aantal van jullie wel weer terug op het mei-bankje. Ik heb gisteren alweer de pregnyl gezet, dus ik ben al weer volop door met de volgende poging. Maandag hopelijk een terugplaatsing van een cryo en dan daarna waarschijnlijk meteen een paar daagjes met vakantie. Heel fijn.

Geplaatst

Rond 8.30 uur. Ik was met man- en zoonlief :)

Oh, tegen mij zei ze tussen 13.30 en 16.00 uur. Nou ja, ik zie het wel!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden