Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Afgelopen zaterdag en zondag had ik heel licht roze/bruinig met afvegen als ik naar de wc ging. Dit had ik vandaag gelukkig niet meer. Maar ik heb wel hele lichte soort van menstruatiepijn in mijn onderbuik. Ik hoop maar dat ik niet ongesteld ga worden, zit nu op WD 9 (morgen 10).

Voor degene die zwanger zijn, heel erg gefeliciteerd!

En voor degene die nog wachten heel veel succes! Super spannend!

• Reacties 530
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Daar ben ik ook weer eens. Vandaag ongesteld geworden en dus kan de nieuwe ronde beginnen. Vandaag het zkh gebeld en we kunnen 17 mei komen voor de eerste FM van deze ronde. Dit zal ronde vier van de iui zijn. Ben reuze benieuwd, er hangt het 1 en ander van de zaadkwaliteit af deze keer, onder de miljoen en we stoppen met iui en gaan over op ivf/icsi. Boven de miljoen betekend verder tot de zesde iui. Of tot het weer onder de miljoen zakt.

Vanaf het starten van het mei bankje meegelezen dus zit er lekker in! Zet hem op dames! We gaan er voor!

Geplaatst

Hey meiden.

Terug van weekendje Texel en op de terugweg onze cryo opgepikt, dus ik zit nu echt weer officieel in de wachtweken...Zal morgen teruglezen wat hier verder gebeurd is. Hopelijk veel mooi nieuws?!?

Geplaatst

Ink, welkom terug! Hoe was jullie weekend op Texel? Wat fijn dat jullie cryo goed ontdooit is en dat hij nu veilig in je buik zit. Succes in de slopende wachtweken en ik zie je graag in uitgerekend in december/januari ;-)))

Geplaatst

Ink. Welkom terug en nu lekker broeden

Daphne en patrician succes

Hier nog niet zoveel te melden morgen eerste fm

Maar ben er nu niet zoveel mee bezig

Ons meisje is ziek hopelijk knapt ze snel op

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Even ego ;)

Net dus fm/echo gehad

De condities zijn goed. Eitje van 16 mm in zicht en bms in orde.

ik moet doorgaan met ovu testen en als ik don nog geen posi test heb, dan die avond pregnyl spuiten voor ovulatie. Dan dins embryo ontdooien en woe tp als alles goed gaat...

zit er nu echt weer midden in!!

Geplaatst

Thanks meiden, Texelmwas erg lekker? Heerlijk weer gehad en ondanks dat we een dagje eerder terug moesten ivm de tp, heb ik de mmm even lekker van me af kunnen zetten!

Jeetje, wat is er flink geschreven. Gaat me niet lukken alles terug te lezen, dus ga vanaf nu gewoon weer meeschrijven...

Armanda, fijn dat er schot in zit. Bijna ook weer in de wachtweken beland dus... Spannend!

Minoes, wat vervelend dat je kleintje niet lekker is. Wat heeft ze?

A.s. wo Morgen meer duidelijkheid voor meerderen hier las ik! spannend! mn duimen draaien een dagje extra overuren hoor!

Geplaatst

Vanmorgen echo gehad en bloed geprikt(vanmiddag ff bellen voor uitslag, want ik moest toch prikken op zwangerschap) vanavond weer beginnen met puregon. En 14 mei weer terug voor echo.

Geplaatst

Hey dames ik neem geen plaats op het wacht bankje ons meisje is zo ziek en heeft me nodig

Volgende maand gaan we dan beginnen

Ik wens jullie allemaal heel veel succes

En de meiden die niet zwanger zijn heel veel sterkte

Liefs Jessica

Geplaatst

Achos, wat naar Minoes, wat heeft ze? Sterkte en dat ze maar snel beter mag worden en jij volgende maand een mooie tp hebt!

Daphne, uitslag al binnen?

Geplaatst
Hey dames ik neem geen plaats op het wacht bankje ons meisje is zo ziek en heeft me nodig

Volgende maand gaan we dan beginnen

Ik wens jullie allemaal heel veel succes

En de meiden die niet zwanger zijn heel veel sterkte

Liefs Jessica

Hoop dat je meisje snel opknapt!

Geplaatst

Ik wacht op m'n ongi, voel het in heel m'n lijf.. We wachten af. Als er nog niks te bekennen is morgenochtend doe ik nog even een test. Morgen is tenslotte DE testdag! Toi toi toi meiden die ook gaan testen morgen!!

Geplaatst

Oh Jetje, wat spannend! Ik had toen ik zwanger was ook de heletijd het gevoel dat ik ieder moment ongesteldmging worden, incl krampjes, rugpijn en ook een week lang elke dag wat bloedverlies, maar het resultaat ligt boven in zn bedje! Ben benieuwd...

Geplaatst

@ink, nee raar hè! Gent zou een brief naar R'dam sturen over de cryo's maar ik heb nog niks van R'dam gehoord. Dat doet Gent zo omdat het "transport" is met het maasstad. Slecht vindt ik het. Je bent maar een nummer zo voelt het. Ik zal moet morgen toch de uitslag doorbellen dan vraag ik het meteen. Het kunnen 4 cryo's zijn..

Geplaatst

Nou, inderdaad niet erg netjes! Hopelijk heb je ze nu niet nodig, maar dan nog is het wel fijn om te weten natuurlijk!

Geplaatst
Daphne, uitslag al binnen?
Ik heb vanmiddag gebeld naar het ziekenhuis en men bevestigde daar dat er geen verhoging was van de hcg en dat Daphne dus niet zwanger is helaas. Ze moet nu dus 100IE Puregon spuiten per dag en volgende week terug. Dus we blijven nog even op het bankje hangen...
Geplaatst

Oh Patrician en Daphnewel wat shit he

Jullie dachten het al en nu is het bevestigd...

gelijk weer doorspuiten? Tjonge zet m op jullie!

Het is 8 mei... hoe is t met de anderen die mogen testen?

Geplaatst

Patrician en daphnewel balen dat het niet gelukt is, succes met de volgende poging!

Jetje, hoop dat je snel duidelijkheid hebt of je cryo 's hebt en dat je gewoon positief hebt getest.

Amanda, spannend dus volgende week hopelijk een mooi Emmy aan boord.

Minoes, wat vervelend dat je dochter ziek is. Beterschap

Weet niet wie er vandaag nog meer met testen maar op naar positief nieuws

Hier gaat het goed. Ben gewoon lekker alles aan het doen. Alleen die dikke buik ik kan hem bijna niet verbergen. Toch wel gek op wachtdag vijf. Maar ach zullen de hormonen wel zijn. De bollen doen goed zijn werk vanochtend weer lekker aan het kokhalsden scheelde weinig of ik moest overgeven. Vandaag de voortent inrichten en dan kunnen we er van het weekend heen. Voor het eerst met Sofie er slapen!!

Geplaatst

Dank jullie wel dames

Ze was echt heel ziek gelukkig knapt ze nu wat op ze drinkt weer beetje

Ze heeft pufje gekregen een kuur

Daphne en Patrician heel veel sterkte

En zo hard dat je al weer mag spuiten hopelijk gaat jullie droom snel invervulling

Dames die vandaag mochten testen succes op naar groen

Liefs Jessica

Geplaatst

@*Patrician en Daphnewel jeetje dat is geen goed nieuws. Heel veel succes met de volgende poging. Wel fijn dat jullie meteen door kunnen gaan.

@minoes heel veel beterschap voor je dochter. En heel veel succes met jullie volgende poging.

@terrybrouwer super leuk dat je zwanger bent, gefeliciteerd!

Voor degene die nog wachten, heel veel sterkte en succes!

Geplaatst

Ik heb zelf nog geen test gedaan.

Ik heb wel vanaf afgelopen weekend heel licht roze/bruinig met afvegen als ik naar de wc ga. Beetje last van mijn borsten. En sinds gister af en toe een beetje misselijk. Opgeblazen gevoel.

Ik durf nog geen test te doen. In de afgelopen jaren toen we probeerde om op een natuurlijke manier zwanger te worden, had ik ook af en toe dit soort verschijnselen. En was de test negatief.

Geen idee waarom ik toen wel zwangerschapsverschijnselen had, maar dus niet zwanger was.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden