Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei 2013


ClauS

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 530
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Armands, gefeliciteerd en nu lekker broeden.!! Geniet er van.

 

Hier niet meer eerder getest wacht nu braaf tot vrijdag. Voel eigenlijk niks tus kan nog alle kanten op. Alle andere terugplaatsingen die niet gelukt waren had ik pijn in mij liezen. Nu niet dus wie weet.

 

Succes allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga toch ook maar wat schrijven. 2 jaar geleden een zoontje gekregen via icsi en toen alleen maar meegelezen. Was ik nu ook weer aan het doen,maar heb nu toch wat meer behoefte om ook wat te schrijven. Dit is onze eerste icsi poging voor een brusje en het wacht valt mij erg zwaar. Ik moest deze keer op 3,6, 9 pregnyl 1500 spuiten en hoewel ik weet van het vals positief testen heb ik toch weer getest. Ik heb zaterdag mijn eerste test gedaan en deze was natuurlijk positief, zondag weer getest om te kijken of hij lichter werd,maar de kleur bleef gelijk. Zondagavond weer 1500 gespoten en vanochtend weer een positive test die iets donkerder lijkt te zijn dan die van zondag. Hoe gek kan een mens zichzelf maken (ernstig is het met mij) hoe dik zal zo een pregnyl streep zijn? De streep is bijna net zo dik als de controle steep. Vrijdag is het twee weken na de punctie.... snappen jullie het allemaal nog? Ik hoop dat de mensen die nog in de race zijn goede berichten hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ judylou: welkom! Je moet dus 3x na de tp pregnyl spuiten? Dan zit je idd wel extra lang in de onzekerheid voordat je echt kan testen. Zwaar hoor, sterke met de spanning.

@ ink: dan is het een kleine pleister op het verdriet van deze ongeslaagde poging dat je snel ongesteld bent geworden en dus weer lekker snel met de volgende poging door kan! En dan hopelijk die voor je vakantie kan afronden! Het maakt dit traject wel extra zwaar dat je steeds extra stress hebt of je cyclus leuke plannen van vakanties en weekendjes weg niet in de war gooit. Ik vond dat bij mijn miskraam extra zwaar. Ik dacht eindelijk weer eens lekker onbezorgd wat leuke dingen te kunnen gaan plannen.... Niet dus haha, net weer een halve vakantie ingeleverd. Maar voor een goed doel hopen we steeds maar weer.

@ Terry: spannend hoor. Vrijdag is al erg dichtbij. Ik krijg altijd heel veel hoop voor dames die zo dichtbij hun testdatum komen! Heb je helemaal niet meer getest?

@ cochanel: gezellig dat je ook hier mee komt schrijven, ons april bankje is toch wel echt een beetje verlaten aan het raken..

@ Armanda: gefeliciteerd met je terugplaatsing. Wat fijn dat hij meteen goed ontdooid is!

@ de rest: sorry als ik mensen vergeten ben. Allemaal ook veel sterkte/succes

 

Van mijn kant weing nieuws. Hopen maar dat dat goed nieuws is.. Vandaag wd 9

Ik zat me vandaag af te vragen hoe vaak ik eraan denk. Ik vrees toch wel elk uur even. Ik wou dat ik het vaker een paar uur even uit mijn hoofd zou kunnen krijgen. Iemand tips?

 

fijne avond allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, fijn dat er hier actief wordt geschreven, en idd ik hoor ook op dit bankje :-)

Ik heb voor degene die t nodig hebben een tip; bij de action 2 zwangerschapstesten voor maar 1, 49!!!

Ink en Marij@ Vrijdag ga ik testen... En ik hou jullie zeker op de hoogte!

armanda@ wat fijn dat jij je TP hebt gehad, wat bijzonder hè!

Megan@ wat spannend.....!!! Heel herkenbaar van dat denken aan....sterkte! En idd het bankje april is bizar rustig, ik dacht eerst dat het forum niet bereikbaar was ofzo...

Voor de nwe schrijvers, welkom op het meibankje! En ik wens jullie heel veel succes en positieve kracht, dat wens ik iedereen op dit bankje!

 

Hierbij nog ff een foto van onze trots :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terry, knap dat je volhoudt tot vrijdag, is dat je testdatum? Spannend die laatste dagen voor de datum. Kun je nog rustig naar de wc? Begrijp dat het een alles of niets kans is voor een broertje of zusje. Knap dat je die keuze zo duidelijk kunt maken. Hoop voor je op een positieve test vrijdag!

 

Judylou, ik had ook altijd 1500 pregnyl 3 keer na de TP. Alle keren ongesteld geworden met een licht streepje 2 dagen voor de testdatum. Maar net als jij kon ik me ook nooit bedwingen om te wachten tot die datum. Streepje werd wel lichter of bleef gelijk. Wat kun je jezelf gek maken, maar ja je moet toch wat die tweede week. Succes met afwachten en testen, ben benieuwd. Zaterdag jou officiële testdatum?

 

Megan, wd9 alweer, tja dan kan ik het ook niet meer zo goed los laten. Doe lekker je ding denk eraan en laat je gedachten weer gaan. Wordt wel spannend nu. Wanneer is jou officiële testdatum? Of ga je eerder testen?

 

Cochanel, goeie tip van de action, gebruik nu de 2 voor 5 van kv, maar dit is nog goedkoper. Vrijdag testen, welke wachtdag zit je dan? En hoe oud was je cryo? En doe je natuurlijk of kunstmatige cyclus? Wat is ie mooi!!!! Wij hebben ook twee keer fotootje gemaakt, toen ik dacht dit gaat hem echt worden, leek me zo grappig om later aan je kind te laten zien. Ga deze keer weer foto maken!

 

Armanda, hou hem vast, koester hem en bovenal geniet weer van een embryootje in je buik!

 

Hier alles rustig, spanning komt vrijdag na de middag wel, dan gaan ze ontdooien en als het niet goed gaat horen we dat voor 16 uur, want dan is de TP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marij, zo spannend wachten op het telefoontje, duim voor je. Ik gebruik de "bollen" dus wordt niet ongesteld het hangt echt af van de test. Ik kan de keuze duidelijk maken omdat ik afhankelijk ben van mijn zussen voor eiceldonatie. Na 5 pogingen is het klaar met ons wonder Sofie. Ik ga niet weer 1 van mijn zussen het traject laten doen. Dit is voor ons een extra kans vandaar ook zo snel er achter aan dan kunnen we een periode afsluiten of heel gelukkig zijn op nog een wonder.

 

Cochenille, wou wat gaaf als je de Emmy zo op beeld hebt. Ik vind dat zo fijn omdat het dan echt tastbaar is. Dit wordt ons kindje! En nu maar broeden. Jij gaat vrijdag testen. Ik mag vrijdag testen. Had wel stiekem een week eerder getest maar ben er mee gestopt. Nu gewoon braaf wachten hoe moeilijk ik het ook vind.

 

Megan, lastig hè om er zo mee bezig te zijn. Hoe dichter bij de testdatum hoe erger. Dus sorry ik kan je niet helpen. Wanneer ga jij testen? Voor jouw ook erg spannend. Hoe voel je je. Ik erk dat ik toch dingen ga vergelijken en stiekem toch een beetje hoop heb. Ach als het niet zo is ben je toch verdrietig dus dan maar extra. Voor nu gewoon het idee dat we alles nog een keer mogen meemaken.

 

Judylou, spannend hoor, ik ben in de overgang dus hoef geen spuiten te zetten, ik duim voor je dat je testen positief blijven. Succes!!!!!!!

 

Armanda, je bent weer n de race, spannend hoor, succes met deze twee weken.

 

Ik wil graag de mensen de negatief hebben getest een dikke knuffel geven en ze sterkte wensen!

 

Melsele en c&d ik kom er aan op het uitgerekende bankje! ( misschien)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd we zitten ook nog op het wachtbankje. Zaterdag weer terug voor echo. En als alles zo goed gaat dan hebben we volgende week ergens de inseminatie !

De enigste bijwerking wat ik tot nu toe heb van de hormonen dat ik weer puisjes krijg in me gezicht. Voor de rest gaat het prima! Hoop dat we zaterdag meer weten over een datum!

 

Ik wens iedereen verder sterkte en succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terry shit zeg! Idd fijn dat jullie een geweldig meissie hebben maar toch heel erg jmmr dat er geen brusje komt

jullie hebben je best gedaan en daar mogen jullie trots op zijn

knap van jullie en heel veel succes met wat er ook komt in de toekomst xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat vervelend om te lezen dat het niet gelukt is! Hier toch weer getest.... De streep is weer donkerder geworden. Het kan dus bijna niet meer van de pregnyl zijn. Ik heb afegelopen zondag 1500 geprikt en de test kan nu niet donkerder worden. Hij is nog donkerder dan de controle streep! Ik begin er een beetje in te geloven dat ik zwanger ben.

Morgen gaan we lekker naar Frankrijk, toch maar een beetje opletten met de kaasjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah Terry bah, had het graag anders gezien voor je. Zou toch een mooi kadootje zijn geweest. Knap dat je er zo definitief in staat, maar kan me het voorstellen dat je niet nog een ronde door wil voor je zussen. Geniet lekker van jullie kleine meid! En toch beetje sterkte, tis toch een afsluiting.

 

Judylou, als ie zo knalt moet het wel goed zitten! Gefeliciteerd een mooi begin van jullie vakantie. Veel plezier en geniet ervan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terry, heb je lang niet meer 'gesproken', maar wat klote dat het niet gelukt is.

Maar, je hebt je mooie Sophie zeg je! Ik ben blij te lezen dat het dus goed met jullie gaat. Heel veel geluk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terry@ ik kreeg kippenvel van je berichtje....ik vind het heel erg jammer voor jullie, natuurlijk zijn jullie al blij met je kindje, maar het is nu zo definitief... Sterkte!

 

Judylou@ ik ga je dan toch alvast feliciteren ? Geniet ervan, en een fijne vakantie.

 

Marij@ ik heb vanmorgen getest...negatief :-( maar ik probeer mezelf te troosten dat dag 7 ook erg vroeg is om te testen (??)

 

Zijn er meer meiden hier die voor dag 13 eerst negatief hebben getest en later alsnog positief? Plesse give me some hope..... :-s

 

Liefs Cochanel

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Terry: wat verdrietig dat het niet gelukt is, maar wat een wonder hebben jullie al! Sterkte met het verwerken dat er geen brusje komt en lekker genieten van de kleine dame

 

@ judylou: gefeliciteerd! Klinkt goed. Geniet van je vakantie en ik hoop dat hij positief blijft.

 

@ cochanel: ik heb idd al getest. Ik wilde het nog even voor me houden omdat ik er nog niet helemaal in durf te geloven: maar ik had twee streepjes. Nog wel licht. Gisterochtend getest op wd 10. Morgenochtend ga ik weer testen en dan hopelijk donkerder. Erg spannend, na de miskraam in januari durf ik nog even niet echt blij te zijn, eerst maar eens de officiële testdatum (maandag) halen en dan verder zien. En om antwoord te geven op je andere vraag: ik heb ook op wd 7 al getest en toen had ik maar 1 streepje. Ik dacht wel na 15 min een soort schaduw van een schaduw van een 2e streepje te zien, maar was eigenlijk gewoon niet zichtbaar. Dus er is absoluut nog hoop op wd 7 bij een negatieve test. Wanneer verwacht je je menstruatie? Ik blijf voor je duimen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal,

Ik ben hier nieuw. Ben ook aan het wachten... Maar dat is op uitslag van de bevruchting. Had 6 eitjes en vandaag hoorde ik dat er alleen maar 1 bevrucht is en dat de andere het niet zo goed deden. We moeten morgen afwachten zei ze.

 

 

Voorzover het er nu voor staat, zondag terugplaatsing van 1 embryo en dan is het weer vol spanning afwachten. Succes allemaal :)

 

 

Lana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cochanel, wat balen dat er niet gewoon duidelijk een mooie tweede streep was. Maar je bent nog vroeg met testen, je zit nog niet na je menstruatie datum. Het is nog mogelijk. Megan geeft het voorbeeld. Wanneer ga je weer testen?

 

Megan, wauw het begin is er, ben benieuwd naar je test morgen. Ik snap je terughoudendheid als ik je geschiedenis zie. Op naar een knaltest, gewoon lekker duidelijk.

 

Daphnejewel, succes morgen met de echo.

 

Lana, spannend morgen, hopelijk wordt er een mooi embryo teruggeplaatst morgen.

 

Hier vanmiddag een mooie 8 cellige teruggeplaatst gekregen. Vind het altijd wel weer bijzonder. Nu afwachten, officiële testdatum 31 mei, maar dat kan wel eerder!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden