Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Aah nee he joyce. Shitzooi!

dus het wordt voor jou even rustig kijken hoe t nu gaat allemaal, met je cyclus enzo...

hier zit de pregnyl er in (gisteravond)

woe word ik gebeld of de cryo goed ontdooid is en hopelijk dan die middag een tp... Spannend!

wat mij betreft zijn de verschrikkelijke ww al begonnen...

• Reacties 530
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ink, idd fijn dat de ongi er is..laat het dan ook maar echt over zijn!

Nou ik weet nog niks van m'n evt cryo's. R'dam gebeld maar die hebben nog niks gehoord van Gent. Ik snap er geen r..t van. De communicatie is slecht tussen die ziekenhuizen dat hebben we al eerder gemerkt maar dit moeten ze toch ( ook willen) weten? Nu maar ff een mail naar Gent gestuurd. Wat een gedoe zeg.

joyce, wat ontzettend balen zeg!

Lfs

Geplaatst

Ach Joyce, wat klote! En nu dus een wachtmaand: moet je dan wel telkens voor echos zodat ze je natuurlijke cyclus kunnen bekijken?

Armanda, ja, spannend he? Merk je tekkens veel van de pregnyl? Ik gelukkig totaal niet

Geplaatst

Ja, inderdaad, vergat ik nog te schrijven, maar vaag van Gent zeg, en dat terwijl ik er meestal goede verhalen over lees...

Geplaatst
joyce wat balen zeg!

@jetje wat een raar gedoe zeg! ben benieuwd wat je voor antwoord gaat krijgen.

ink, ik heb antwoord. Helaas maar 1 embryo goed genoeg van de 4 die nu in de vriezer zit. Gent had al op 3 mei gefaxt naar R'dam..het ligt dus aan R'dam. Maar nu weten we wat.

Geplaatst

@Armanda en Ink ze gaan nu met echo's kijken hoe het met mijn natuurlijk cyclus is.

Het liefst heb ik gewoon dan we meteen doorgaan met de volgende poging.

ik heb nu wel het gevoel dat het 3/4 maanden stil leggen van mijn cyclus, met lucrin, geen nut heeft gehad. Alleen om mijn endometriose rustig te krijgen. Maar dat heeft nu ook geen zin gehad met de hormooninjecties enzo. En heb nu net zoveel pijn, van de endometriose, tijden mijn menstruatie als voor het stil leggen. Alsof ik weeën heb, ik lig hier nu weer puffend op de bank. Het positieve is dat ik in ieder geval het puffen al geoefend heb.

voor diegene die nog een terugplaatsing ondergaan, in de wachtweken zitten heel veel succes. Duimen dat er positief getest gaat worden!

Geplaatst

Joyce, getsie, wat naar dat je zoveel last hebt. Kan me voorstellen dat je baalt van het wachten en je twijfels hebt over het stil leggen. Bleh! Moest wel wat lachen om het oefenen van je weeën, ondanks dat het natuurlijk helemaal niet leuk is, is het wel knap van je dat je er een humoristische draai aan kan geven!

Jetje, fijn dat je nu weet hoe of wat van je cryo's. Wel jammer dat het er maar 1 is, maar geloof dat ze in Gent strenger zijn qua invriezen toch? Betekent misschien wel betere kans op een zwangerschap van die ene? Dat ga ik tenminste voor je hopen!!! Misschien heb ik er over heen gelezen hoor, maar mag je gelijk deze maand met die cryo door?

Ik heb de halve nacht wakker gelegen. Kon echt niet slapen! En kreeg daardoor een ontzettende Deja Vu want tijdens de zwangerschap van Levi lag ik ook 's nachts erg vaak wakker, dus kreeg ontzettende hoop dat het raak zou zijn deze ronde! Echter nu de dag weer is aangebroken heb ik geen enkel klachtje, dus is het weer twijfelen geblazen...

Weet ook nog niet of ik morgen wel zal testen: is pas wd 5 nu, dus morgen wd 6: nog wel erg vroeg en aangezien het op mn werk is en ik mn man daarna pas 's avonds laat zie, is het niet zo leuk om morgen te doen, maar aan de andere kant weet ik niet of ik mn nieuwsgierigheid kan bedwingen... Misschien gewoon geen test mee nemen: heb ik ook geen keus morgen haha...

Geplaatst

Jetje, balen dat er maar 1 goed genoeg was voor de vriezer. Maar je hebt indiedege al nog 1 kansje.

Joyce, wat jammer dat het niet gelukt is, sterkte!!

Sas, volgens mij mag jijbak bijna testen spannend hoor.

Ink hoe gaat het met jouw.

Ik heb op wachtdag 7 stiekem een test gedaan, helaas nog niks te zien, onze cryo was twee dagen oud toen Hij is terug geplaatst dus waarschijnlijk te vroeg getest. Althans dat wil ik geloven natuurlijk. Grr wat is dat wachten verschrikkelijk.

Vooral omdat mijn buik zo extreem dik is. Lijk echt 4 maanden zwanger. Ach zullen de medicatie wel zijn.

Dit weekend voor het eerst naar de camping en mijn mama's verjaardag vieren dus lekker veel,afleiding.

Ik weet niet meer wie het vroeg maar als ik positief of negatief test vertel ik het meteen tegen mijn ouders/ schoonouders.

Fijn weekend

Geplaatst

Terry, ik hoop inderdaad dat je te vroeg getest hebt! Kan volgens mij nog alle kanten op! Wanneer is jouw officiële testdatum? Wachten blijft lastig he en met vroegtesten hoop je op wat duidelijkheid, maar het kan dus ook alleen maar meer onzekerheid geven... Nou, gelukkig heb je lekker wat afleiding dit weekend zo te lezen: alvast gefeliciteerd met je moeder!

Ja, Sas, overmorgen is jouw officiële testdatum, of niet? En hoe voel je je? Al testdrang / kwaaltjes etc?

Geplaatst

ink, wanneer is jouw testdatum? Ga je morgen nog testen?

Meiden, het is erg rustig in het uitgerekend in december/januari topic :-( Hoop zo dat er snel een paar dames komen meeschrijven!

Succes in de wachtweken!

Geplaatst

Joyce balen meid dat het niet gelukt is

En wat erg dag je zo'n pijn hebt heel veel sterkte meid

Jetje balen meid maar 1 cryo

Terry kan alle kanten nog op heel veel succes

Ik wens iedereen heel veel succes

En de dames die nega hebben getest heel veel sterkte

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Melis, 12 dagen na tp, dus volgende week vrijdag (17 mei)... Testdrang is er wel al, maar morgen alleen op het werk vind ik niet zo gezellig, dus ik denk dat ik het probeer uit te stellen tot maandag thuis met manlief in de ochtend. Dan zit ik op wd7 van een cryo (vorige keer op wd 9 van een verse tp voor het eerst positief getest, dus dat komt dan denk ik overeen?)...

Geplaatst

Mijn test bij deze poging was ook enorm duidelijk op WD 7, je kan het proberen! Heb je Pregnyl gespoten? Moet je alleen even rekening houden met hoe lang dat geleden is, bij mij was het iig 12 dagen nadat ik had gespoten.

Geplaatst

Ik heb vorige week ma pregnyl gespoten, 29 april, dus dat is al wel ff geleden en zal er dus niet meer in zitten :-)... Hoe voel jij je verder Melis?

Geplaatst

Haha, nou, moe ben ik ook en honger ook, dus laten we hopen dat dat positief uitpakt haha, maar ik beken eerlijk dat ik dat altijd wel heb hihi... Maar verder niet misselijk ofzo?

Geplaatst

Nee, eigenlijk niet. Wel een weeig gevoel als ik te lang wacht met eten.

Was net in de Action en wat zag ik liggen? Twee zwangerschapstesten voor, hou je vast, € 1,49!! Heb er twee meegenomen om te kijken of het wat is. Ga zometeen voor het eerst cupcakes bakken, ben benieuwd of het lukt want ik ben alles behalve een keukenprinses :-((

Geplaatst

Ink, ik ga niet meteen deze cyclus door, we gaan eerst lekker op vakantie en ik hoop in juni de cryo te doen. Volgende week een afspraak bij de gyn dus dan zullen we dat bespreken.

Voor jou wordt het spannend... Ik ben benieuwd..duim voor je! Ik ben ook altijd vroeg aan het testen, ik kan dan niet langer wachten haha. Deze ronde heb ik er 5 gedaan.

Geplaatst

Terry, ik hoop dat je te vroeg getest hebt, misschien begin volg week nog eens proberen, ik duim voor je!

minoes, hoe gaat het met je dochtertje, al opgeknapt?

Geplaatst

@Jetje: wat balen zeg van die 3 embryo's die niet goed genoeg zijn!!! En wat stom dat je van Rotterdam dan niets hoorde.

@Joyce: vervelend zeg dat je zoveel pijn hebt!!!

@Ink: balen dat je de hele nacht wakker hebt gelegen!!! Tenzij het een reden heeft natuurlijk ;)

@Melis: zijn je cupcakes gelukt? Vast wel toch? Daar hoef je geen echte keukenprinses voor te zijn volgens mij hihi.

Geplaatst

terry hopelijk te vroeg getest kan nog alle kanten op! even een paar dagen wachten en opnieuw proberen!

pfff spannend he

@ink voor jou ook spannend, ga je nou morgen testen?

Mijn testdatum is eigenlijk maandag, maar dan moeten wij alle twee weer vroeg werken

dus ik test morgen 1 dagje eerder lijkt mij geen probleem

vind het erg spannend hoor nu

Geplaatst

Sas, en nog geen ongi te bekennen? Jeetje, erg spannend hoor! Vorige keer haalde ik mijn testdatum niet eens, jij wel? Want anders een extra goed teken! Op naar een positieve test op moederdag!

Patricia en Daphne: hoe gaat deze nieuwe ronde tot zover? Vallen de hormoonsters mee?

Jetje: waar ga je heen op vakantie? Vorige keer baalde ik dat we een maand over moesten slaan, maar achteraf was het toch wel even lekker en is het best snel om gegaan...

Melis: en, de zwangerschapstesten al uitgeprobeerd? En, ben je zwanger haha? Wel een goede om nu te testen: als je evt nog voor een brusje wilt of een keer twijfelt ofzo, dan weet je tenminste of ze betrouwbaar zijn. Maar volgens mij moeten ze wel aan richtlijnen voldoen voor ze verkocht mogen worden, toch?

Ik zit nu op mijn werk en heb geen test mee genomen. Daar baal ik ondertussen van haha, want begin toch wel heeeeel erg nieuwsgierig te worden. Als ik hem dus bij me had, weet ik zeker dat ik hem morgenochtend gebruikt zou hebben, maar ja, nu geen keus dan te wachten tot maandag...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden