Ga naar inhoud

Uitgerekend in december 2013 / januari 2014!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Binnenkort komt er hier vlakbij in Zoetermeer ook een primark... Oktober zou die open gaan, misschien is die nu al open?

ik ben er nog nooit geweest, misschien binnenkort eens op een dinsdagochtend... Als iedereen aan het werk is! Hihi

heb je nog leuke dingen geshopt Melis?

Vandaag idd de dekbedhoes afgemaakt, zal even een foto plaatsen. Ook is onze trap hersteld vanwege de veiligheid van Linck, ben ik helemaal blij mee!

Vandaag op het forum kwam het toetsenbord iedere keer niet tevoorschijn, dus ik kon verder ook niet typen (ipad)

Morgen om 9.30 controle vk en echo... Lekker vroeg!

Idd rustig hier... Alles goed met iedereen?

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fijn dat de dekbedhoes af is!

Mooie tijd voor controle, zit je er niet de hele dag op te wachten. Ben benieuwd naar het geschatte gewicht van je kindje!

Heb niks gekocht, ik haat het als het zo druk is in winkels. Primark is een leuke winkel, het kost er geen drol, maar de kwaliteit is het net niet. Accessoires zoals haarklemmen, portemonnees en tassen zijn wel oké.

Geplaatst

Thnx!!

Ik moet zeggen dat koopjes natuurlijk wel leuk zijn, maar het moet niet van goedkoopheid uit elkaar vallen...

zo hebben we hier van de kerk in het dorp een 2e hands schuur met spullen die mensen brengen en dan gaat de opbrengst naar het goede doel.

heb ik gister van beaba een stoomflessenwarmer gekocht voor 3 euries en een superleuke lederen tas, ook voor 3 euro!

het is maar net wat mensen weg brengen, soms hebben ze dus echt leuke/goede spullen en daar ben ik echt gek op! Hihi

Die tas is echt helemaal lollig... Als ik hem in een winkel zou tegen komen zou ik hem zeker willen hebben, het is supermooi leer. (licht camel)

Naja... Das mijn tik dan hihihi

Geplaatst

Ennieweej... Iets te veel off topic geklets!

Zojuist een groeiecho gehad. Beeb wordt geschat op 1442 gram en in zijn geheel redelijk op schema. Groei loopt in de curve iets onder de middellijn, maar vergelijkbaar met Linck. Deze beeb zou iets lichter zijn dan Linck als hij ook met 38.1 weken geboren zou worden. (hij woog 3016)

Geen groot kind dus... Buik liep wat achter (29w) en hoofd keurig op schema.

Naja we zien het wel, ik moet iig rustig aan doen en zeker niet meer werken. Mijn bloeddruk was godzijdank een stuk lager dan de laatste keer.

Fijne dag vandaag ladies...

Geplaatst

Wie is wie?

Melis25 - 27 jaar - zwanger van 2e kindje - jongen!

Freggel - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - jongen!

Zjoediezzz - 37 jaar - zwanger van 2e kindje - jongen!

lindaah - 35 jaar - zwanger van 2e kindje - meisje!

Faye1974 - 38 jaar - zwanger van 2e kindje - meisje!

Eve1980 - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - meisje!

Elmo80 - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - meisje!

Wanneer uitgerekend?

03 december - Freggel

06 december - Zjoediezzz

31 december - Elmo80

31 december - lindaah

05 januari - Melis25

05 januari - Faye

16 januari - Eve1980

Afspraken/echo's

04 oktober - Freggel - controle internist (31w3d)

07 oktober - Melis25 - controle glucose (bloed) (27w1d)

08 oktober - Melis25 - controle verloskundige + bepalen rhesusfactor baby (27w2d)

09 oktober - Freggel - controle gyne (32w1d)

10 oktober - Lindaah - controle gyne (28w2d)

12 oktober - Lindaah - 3D/4D echo

17 oktober - Melis25 - groeiecho 28 weken (28w4d)

23 oktober - Zjoediezzz - controle vk (33w5d)

24 oktober - Lindaah - controle gyne + 30 weken echo (30w2d)

4 november - Zjoediezzz - liggingsecho gyn (35w3d)

5 november - Zjoediezzz - controle gyn ivm zh bevalling (35w4d)

14 november - Melis25 - groeiecho 32 weken (32w4d)

Geplaatst

goedemorgen dames,

ook ikke is weer van de partij.

vanmorgen fysio gehad voor mn schouder mag nog 1 x terug komen.

gisteravond een info avond gehad bij babypark....over borst en flesvoeding. was erg leuk en een goed gevulde goodybag meegekregen.

vandaag zijn eindelijk na zolang wachten het hemeltje en de gordijntjes bezorgd.

[ATTACH=CONFIG]5462[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]5463[/ATTACH]

Wat fijn dat de controle goed was Judith......dat het buikje iets achter loopt is toch geen probleem? zolang de beeb het maar goed doet toch?

heb verder weinig te melden...

fijne dag lady's

Geplaatst

Ha meiden,

was ik ook weer even!

Freggel hoe is het met je? Geen last meer gehad na die avond?

Wat ben jij handig Judith! Heel eerlijk... Ik weet eist eens hoe een naaimachine werkt ( schaam.. Schaam..) misschien moet ik dat maar eens gaan leren tijdens mijn verlof ;) volgens mij maakt het inderdaad niet zoveel uit als je buik achterloopt, rust is volgens mij inderdaad het beste voor de groei van je kleine! Gaaf die tas!! Leuk dat je man een reclame bedrijf heeft kan hij ook zelf het kaartje ontwerpen?

Ik haat het ook als het zo druk is de winkel Melis, geef mij dan maar online shoppen en inderdaad primark is goedkoop maar is ook wel heeeeeel veel zooi vaak! Voel jij je verder goed? Ik zie dat jij ook de rhesusfactor bij de baby moet laten bepalen, ik ga dat ook maandag laten doen, heeft te maken met anti d geloof ik hè?

Mooi hoor Lindaah het kamertje lekker gevoel denk ik om helemaal klaar te zijn, t is bij ons in ons hoofd wel een aardig eind op weg, maar moeten even wachten op de naaister voor het wiegje ( zie je ik moet echt leren omgaan met een naaimachine...;)

hier is het nu weer ok, maar ben dinsdag wel enorm geschrokken, had dinsdag de hele dag vergadering en ook t gesprek over het minder werken, was de dag ervoor nog naar dokkum geweest maar voelde me de dinsdag echt klote, heel veel bandenpijn, rugpijn, en enorm veel beweging door de kleine.. Toen ik s middags maar de wc ging had ik opeens bloedverlies ( wel bruinig maar toch) als een gek naar huis gereden en t ziekenhuis gebeld, gelukkig kon ik wel meteen terecht.. Baby maakt t gelukkig heel goed, echo gemaakt en een half uur ecg maar gelukkig geen reden tot zorg. Bloedverlies wordt wrs veroorzaakt door actieve baby in combi met laagliggende placenta. Was wel lichtelijk in paniek en heb mezelf echt lopen vervloeken dat ik me nog zo druk maak om mijn werk.. Kortom: ik heb me woensdag voor 50 procent ziek gemeld reactie was niet begrijpend maar dat maakt me niet uit.

Dus lekker rustig aan nu... Voelt wel goed als ik dan s nachts niet kan slapen maakt dat ook niet zo heel veel uit..

Geplaatst

Fijn dat jullie kleine mannetje goed groeit Judith. Dat je buik wat achterloopt op termijn is toch niet zo'n ramp? Trekt wellicht wel weer bij!

Lindaah, ziet er erg mooi uit! Daar zal jullie prinses vast heerlijk in slapen :)

Zojuist een relax fauteuill opgehaald voor in de babykamer, kunnen we de baby mooi 's nachts in voeden. Bij V. deden we dat in onze eigen slaapkamer, met als gevolg dat de ander ook wakker was. Dat gaan we deze keer dus anders doen.

Straks de Tripp Trapp ophalen!

Verder alles goed, geen bijzonderheden mbt de zwangerschap. Heb de groeiecho vervroegd naar 14 oktober, ruim 9 weken geen echo trek ik echt niet!

Geplaatst

Nee de buik van de baby loopt achter... Niet die van mij.Hoofd en bovenbeen op schema maar de buikdoorsnede was vergelijkbaar met +/- 28 weken. (morgen 31 weken zwanger)Dus voor nu heel rusig aan en hopen dat het bijtrekt

Geplaatst

Hopelijk maakt het ng een sprongetje... Over 5 weken nog een liggingsecho en dan kijken ze verder.

advies was vooral rustig aan doen.

Heerlijk trwns Melis, een stoel in de babykamer! Hebben wij ook en daar hebben we veel gebruik van gemaakt. Ook later met boekjes lezen.

Hoe is je tripp trapp? Beetje netjes?

Compleet begrijpelijk hoor... 9 weken is echt lang, zeker op een zwangerschap van 36-40 weken toch?

Mooi bedje hoor Lindaah! Wat is dat meisjes spul toch anders en schattig he? Ik ben lij met mijn knullen, maar al dat roze had ik ook wel errug leuk gevonden!

Oh Elmo wat een schrik!! Goed dat je het nu rustiger aan gaat doen... Hopelijk lijft alles verder rusig.

Geplaatst

Doe maar rustig aan jij! Vreemd dat ze maar een groeiecho doen. Ze hebben mij verteld dat je alleen op basis van min. 2 echo's de groei van de baby kan monitoren. Anders heb je geen meetpunt. Ach, wellicht doen ze dit nog tijdens de liggingsecho. Krijgt iedereen eigenlijk standaard een liggingsecho?

Tripp trapp is supernetjes, weinig tot geen gebruikssporen. Voor een mooi prijsje ;-)

Lig al lekker in bed, manlief heeft nachtdienst :-( Weltrusten dames!!

Geplaatst

Hoi dames.

Nu aan het wachten in zh op controle glucose.

Judith, idd rustig aan doen. Vorige keer met 26 wk liep onze jongen ook bijna 2 wkn achter met de buik. De laatste keer zelfs 2 wkn voor, gewoon tussendoor proberen te rusten en gezond eten ;-)

Leuke tas en dito bedovertrek!!! Ik val trouwens nooit flauw....was echt combi van zwanger zijn, warmte en de hormonen. Voel me weer ok gelukkig, lief dat je het vroeg!

Melis, fijn je tripp trapp! Zal je veel plezier van hrbben!

Linda, mooi lief bedje!!! Zit je nog steeds vaak in de kamer? Hihi en wanneer voor de box kijken?

Elmo, neem je rust maar hoor....je beeb en jij zinn het belangrijkst!

Geplaatst

Wat staan er veel afspraken gepland! Spannend dames, we schieten allemaal echt op!

Alles was prima, ik stond zo weer buiten. Geen zwangerschapssuiker en ook geen insuline spuiten! Hoef niet meer terug tot 2 maanden na de geboorte.

Wie is wie?

Wanneer uitgerekend?

03 december - Freggel

06 december - Zjoediezzz

31 december - Elmo80

31 december - lindaah

05 januari - Melis25

05 januari - Faye

16 januari - Eve1980

Afspraken/echo's

08 oktober - Melis25 - controle verloskundige + bepalen rhesusfactor baby (27w2d)

5 november - Freggel - tel afspraak diabetes vpk (36wkn)

5 februari - Freggel- nacontrole internist ivm glucose + bloedprikken , 2 mnd na geboorte.

Geplaatst

Goed zo Freggel, fijn! Wat een schrik dat je je tijdens de info avond zo duizelig werd.

Ben je nu wat meer ontspannen Elmo, nu je 50% bent gaan werken? Naar dat ze zo weinig begrip tonen, maar hee, jij een je kindje zijn veel belangrijker dus heel goed gedaan! Ik snap dat je vreselijk geschrokken bent van dat oud bloed. Nu nergens meer last van gehad?

Nu maar extra-extra rustig aan doen Judith. Maar het lijkt me dat als het abnormaal zou zijn ze je eerder voor controle terug laten komen toch? Voel jij je er vervelend onder?

Wat een lekkere roze meisjeskamer heeft jullie dame Linda! Ik heb die roze box laatst niet zien staan bij van asten, maar zag 'm wel online. Heb je hem al besteld?

Goed dat je je echo hebt kunnen vervroegen Melis, ik zou dat ook veel te lang vinden. En fijn, zo een relaxstoel op de babykamer!

Ik slaap op het moment echt vreselijk slecht en voel me vaak niet lekker/moe. Vanmorgen intake kraamzorg gehad, dat stelde inderdaad niet zoveel voor. Als ik me morgen fit voel wil ik nog wat dingen (matrasje, lakentjes, commode etc) gaan kopen voor op baby's kamer. Zal zo mijn afspraken ook toevoegen op 't lijstje.

Happy weekend!

Geplaatst

Wie is wie?

Wanneer uitgerekend?

03 december - Freggel

06 december - Zjoediezzz

31 december - Elmo80

31 december - lindaah

05 januari - Melis25

05 januari - Faye

16 januari - Eve1980

Afspraken/echo's

11 oktober - Eve1980 - Controle Gyn (26w1d)

25 oktober - Eve1980- groeiecho gyn (28w1d)

1 november- Eve1980-controle gyn (29w1d)

19 november -Eve1980 -groeiecho gyn (31w5d)

5 februari - Freggel- nacontrole internist ivm glucose + bloedprikken , 2 mnd na geboorte.

Geplaatst

Wie is wie?

Wanneer uitgerekend?

03 december - Freggel

06 december - Zjoediezzz

31 december - Elmo80

31 december - lindaah

05 januari - Melis25

05 januari - Faye

16 januari - Eve1980

Afspraken/echo's

11 oktober - Eve1980 - Controle Gyn (26w1d)

14 oktober - Melis25 - groeiecho 28 weken (28w4d)

25 oktober - Eve1980- groeiecho gyn (28w1d)

1 november- Eve1980-controle gyn (29w1d)

19 november -Eve1980 -groeiecho gyn (31w5d)

Geplaatst

Elmo, wat vervelend dat er vanuit je werkgever weinig tot geen begrip is m.b.t. je zwangerschap. Ik heb dat tijdens mijn vorige zwangerschap ook meegemaakt en dat heeft mij enorm veel stress bezorgd. Doe a.u.b. wel rustig aan en blijf goed naar je lichaam luisteren!

Eve, wat vreselijk dat je je zo beroerd/moe blijft voelen! Kan je op deze manier wel genieten van je zwangerschap? Hopelijk voel je je morgen wat beter en kan je op pad voor wat babyspullen.

Zjoeeeeeeeeeeeeeeeeeediezzzz, hoe gaat het met je?

Freggel, fijn dat de glucosetest goed was en dat je voorlopig niet meer terug hoeft te komen! Scheelt weer een paar afspraken ;-)

Hebben jullie allemaal een naam voor jullie baby? Een die ook vast staat? Hier zijn we er definitief uit, we hebben van de week een proefdruk van het geboortekaartje ontvangen. Hij staat boven ons bed, we zijn er erg blij mee!

Zojuist met m'n laatste kracht voor vandaag zoonlief in bad gedaan. Nu lekker bankhangen en op tijd naar bed want ik sliep gisteravond pas laat :(

Fijne avond dames!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden