Ga naar inhoud

Uitgerekend in december 2013 / januari 2014!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Geen sorry nodig hoor Elmo, niemand is verplicht zich hier te melden. Maakte me alleen een beetje zorgen!

Ik heb wel FB, ben alleen moeilijk te vinden. Als je wil kan je me een PB sturen, dan voeg ik jou toe!

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pfff ik heb tijdens het lopen echt van die gemene steken aan de "onderkant" loopt echt niet fijn, iemand die dit herkent?!

Fijn weekend!

Geplaatst

Zjoediezzzz 39 weken, gefeliciteerd! was je Ctg OK? Straks krijg je een ultiem sinterklaascadeau ;) ( al hoop dat ik dat niet voor de kleine en jullie gezin..!)

Geplaatst

Thnxx Elmo!!

Begint nu echt op te schieten! Vraag me alleen af of ze me daadwerkelijk nog inleiden bij max. 37 weken omdat de bloedwaardes al een aantal controles redelijk stabiel zijn. A.s. dinsdav nog maar eens navragen.

Hoe is het met jou?

En hoe is het met de andere meiden?

Geplaatst

Ben ik ook benieuwd naar Melis, als alles stabiel is lijkt me er niet echt een reden om in te leiden.. Maak je je nog veel zorgen? Hier alles prima merk wel dat t zwaarder wordt maar t is december en al t een beetje meezit wordt deze maand onze kleine meid geboren: zo benieuwd..! Manlief is vanmiddag en vanavond weg ik ga lekker naar mijn ouders me laten verwennen :)

Hoe is het met de rest??

Geplaatst

Ik geloof ook niet dat het zkh dan een reden ziet om me in te leiden, ik ga het de volgende controle even vrage. Blijft natuurlijk wel elke keer spannend; zijn de waardes stabiel of slechter geworden. Ik vind het niet zo'n prettig idee om langer dan 37/38 weken door te lopen met het risico erg ziek te worden. Dinsdag weten we meer.

Fijne zondag dames!!

Geplaatst

Hoi dames,

Aangezien het hier de laatste tijd erg rustig is en ik regelmatig een nieuwe post schrijf na mijn eigen reactie, heb ik besloten om hier niet langer meer te schrijven.

Ik wil jullie bedanken voor de steun, het lezend oog (i.p.v. luisterend oor) en alle belangstelling.

Ik hoop dat jullie allemaal nog in goede conditie de laatste loodjes van de zwangerschap kunnen doorbrengen en wens jullie allemaal een voorspoedige bevalling toe.

Liefs, Melis

Geplaatst

Ha Melis,

Wat jammer dat je dit besluit hebt genomen.

Het is inderdaad saai(er) als het rustig is, maar dan schrijf je zelf wat minder als je dat vervelend vindt? Natuurlijk ben je vrij hierin maar ik vind het zonde ;-)

Als iedereen dit beslist is er echt niemand meer over.

jij ook bedankt voor alle input, leuke verhalen en tips!

Omdat ik al bevallen ben, ben ik stukken minder op internet te vinden. Eigenlijk dagelijks alleen Facebook. Als jij je mannetje hebt zal dat ook weer minder zijn.

Wil je svp laten weten zodra jullie man geboren is? Daar ben ik natuurlijk erg nieuwsgierig naar! Alvast heeeel veel succes met de bevalling. Zet m op!

Freggel

Geplaatst

Heel erg jammer Melis! Ga je missen.....! Het is inderdaad heel erg rustig hier, iedereen denk ik lekker in zijn eigen cocon... Ik zou het zonde vinden als "ons" topic hiermee stopt, jullie ( en ik een later stadium) hebben al zoveel met elkaar gedeeld..

Succes morgen, ik duim voor meer duidelijkheid!

Knuffel

Geplaatst

Hey Elmo!

Het topic stopt niet hoor met het vertrek van Melis ;)

Hoogstens wordt het nóg rustiger nu. Als iedereen bevallen is zul je merken dat het topic wel langzaam gaat 'verdwijnen'. Op zich jammer (je deelt idd best wat gedurende die 8 maanden) maar ook begrijpelijk natuurlijk. Ik merk dat zelf nu ook. Je prio ligt gewoon ergens anders nu.

Hoe voel je je Elmo? Doet de rust je extra goed? Heerlijk hè?!

Ik ben idd eergisteren voor de eerste keer gaan wandelen. Machtig!! Zo trots achter de wagen gelopen. Heerlijk! Jij binnenkort ook!!

R doet het verder prima! Groeit goed! Hij gaat al om zich heen kijken en krijgt al bollere wangetjes (was vrij smal met zijn 2535 gr geboortegewicht) geloof dat hij nu tegen de 2700 gr is.

Donderdag naar het CB voor de eerste keer.

Zelf was ik na een week hersteld. Enkel nog wat vloeien en conditioneel. Lichamelijk gaat t goed.

Lfs

Geplaatst

Lieve dames,

Ik was hier al even niet meer geweest. Zo ontzettend moe, druk nog, en me voornamelijk aan het richten op wat komen gaat.

Jammer dat je besloten hebt niet meer hier te schrijven Melis, maar misschien zo nu en dan een up date is wel leuk toch ;-) Hopelijk gaat het deze laatste weken allemaal voorspoedig met je!

Elmo, heerlijk van je verlof aan het genieten. Gaat het allemaal goed, geen gekke klachten? Is jullie meisje al ingedaald?

Freggel, jullie moeten echt in de wolken zijn. Ik kan me helemaal voorstellen hoe trots je achter die wagen hebt gelopen. Zo zalig! Mogen we nog een foto update van je knappert, of via PB? Als je dat liever niet doet ook prima natuurlijk!

Judith, misschien is jullie manneke er al? Hopelijk gaat het allemaal goed met je?

Faye, wat meer rust nu je verlof hebt? Alles goed?

Linda, misschien lees je nog mee? Ik hoop dat jij inmiddels ook wat meer rust hebt!

Mijn bloeddruk is op het moment ook te hoog (150/90), alhoewel ik er geen (niet merkbaar) last van heb afgezien van een wat gejaagd gevoel. Vanmiddag word ik nog terug gebeld met alle andere uitslagen. Baby was ook weer gedraaid en lag weer met haar hoofd boven. Op zich ook niet heel gek op deze termijn geloof ik.

Fijne dag!

Geplaatst

Ow Freggel wat zal je trots zijn...! Went jullie leven met zijn 3-en al een beetje? Ik ben ook wel heel benieuwd wat er allemaal op ons af gaat komen.. Het is ook logisch dat het hier rustiger wordt, zeker als we straks allemaal mama zijn..

Eve goed weer even van je te lezen, balen dat die moeheid zo aanhoudt, ik heb anderhalve week geleden heel bewust voor mezelf gekozen, en dat helpt, volgens mij mag jij ook bijna met verlof toch? Ik vond het echt enorm helpen om alle sociale dingen maar even te laten voor wat het is en me te richten op mezelf, geeft in elk geval veel rust in mijn hoofd! Hou die bloeddruk wel goed in de gaten he? Ik denk nog niet dat ons meisje is ingedaald, althans niet volledig, ze ligt nog steeds zo hoog, de laatste keer was er volgens de gyn echt geen ruimte meer aan de bovenkant, maar ik heb het idee dat ze het toch probeert.. Continue druk op mijn longen en ribbenboog bovenin ;) Op jouw termijn maakt met het hoofd naar boven nog niet zoveel uit volgens mij, rond de 36 37 weken moet de baby ingedaald zijn, dan heeft ze echt geen ruimte meer om om te draaien.

Geplaatst

Hoi dames,

Eef, inderdaad rustig aan doen met deze tensie. Zit op de grens!

als het goed is heb je nu je laatste week, of net gehad! Kun je met verlof en rustig aan doen.

doen hoor!

ik zal zo ff foto plaatsen.

Tis inderdaad heerlijk hoor! De nachten wennen en dat maakt dat we meer en meer genieten!

Zodra jij bevallen bent hoor ik graag hoe jullie het ervaren ;-)

de Joolz rijdt heerlijk trouwens!! Mercedes onder de wagens!

Elmo, er gaat idd heel wat op je af komen. Je beseft dat het een hele verantwoording is, zo'n kleintje.

geniet nog even van de rust en slaap lekker uit!

Gek genoeg mis ik mijn buik tot nu toe niet. Geen tijd om erbij stil te staan denk ik!

Wanneer heb je een groeiecho? Kunnen ze kijken of je meisje al met haar koppie beneden ligt.

vanmorgen voor het eerst naar het CB geweest. Belevenis op zich zeg!

R is goed gegroeid. Weegt nu 3 kilo (!) en is 49.6 cm groot. (Bij geboorte 2535 en 48 cm)

echt super hard gegaan dus! Hij had dan ook wat in te halen.

Tot later weer!

lfs Freggel

*foto na 1,5 dag weer weggehaald ivm privacy*

Geplaatst

Prachtig manneke hoor Freggel, heb de foto nog gezien!! Zo bijzonder dat hij er dan nu eindelijk is. Is jullie geboortekaartje naar wens geworden?

Verheug me op het straks kunnen gaan wandelen met die mercedes onder de wagens ;-)

Heerlijk dat ie zo goed groeit! Voel jij je onzeker als mama of gaat dat juist heel goed?

Hopelijk daalt jullie meisje snel in Elmo, dat moet haast wel. Voel die druk bovenin ook voortdurend en ik vind dat heel onprettig. Hoe is het met je paard? Lukt het je daar nog dagelijks (?) te komen?

Ik spreek ook zo min mogelijk af. Heb nu officieel verlof en dat voelt meer dan zalig. Heb nog een aantal creatieve projecten liggen die ik graag wil afmaken, en de laatste dingen voor de babykamer moeten we nog afronden. Verder wil ik rust en nog meer rust.

Ben ook erg emotioneel de laatste tijd. De spanning neemt toe denk ik, en het feit dat ik over twee weken moet stoppen met de medicatie en ik dat doodeng vind. Ze gaan het tegen die tijd goed opvolgen, maar toch....

Geplaatst

Freggel ik heb je foto ook nog gezien wat een ontzettend wonder! Blijft toch echt heel bijzonder na 10 jaar! Klop tzt zeker bij je aan, kan vast nog wel goede adviezen gebruiken.. Gaat de flesvoeding helemaal goed en heb je zelf ook niet veel last van stuwing gehad?

Eve goed dat je verlof hebt, kan je je lekker gaan focussen op de dingen die echt belangrijk zijn. Welke medicatie moet je gaan afbouwen? Kan me voorstellen dat dat nu extra spannend is, zeker omdat je een jaar geleden door hetzelfde ging :( heb je nu wekelijks controle? Kom niet meer dagelijks op stal meer, merk dat bukken niet echt grappig meer is, maar probeer nog wel dagelijks buiten te lopen: helpt ook voor een leeg hoofd!

Ik heb maandag weer een groei echo dan bijna 37 weken, weer een mijlpaal! De tijd gaat nu opeens wel heel hard...!

Meiden tot later typ op mijn tel en is niet heel fijn knuffel!

Geplaatst

Dank jullie wel dames! Ben erg trots op ons ventje! Hij is idd prachtig gelukt hihi.

Elmo succes met je groeiecho vandaag! En idd....morgen 37 weken. Jeetje.....! Op 37.1 braken mijn vliezen!

vanaf morgen mag ze geboren worden. Veel plezier!

Judith, schrijf jij ook nog mee? Jij je 40 weken voorbij. Of ben je inmiddels al bevallen? Omdat het al langer rommelt bij je?

eef, is de kamer inmiddels al af?

Hebben jullie ook al de enveloppen voor de geboortekaartjes geschreven? Of moet er nog een kaartje uitgezocht worden?

Wij zijn werkelijk overspoeld door de reacties op ons kaartje. Iedereen vond hem prachtig, nooit eerder gezien en waanzinnig mooi. Ook de tekst. Nou, dan ben je ook stiekem wel trots hoor hihi. ;-)

tis ook een heel apart en bijzonder kaartje.

Wel laat verstuurd....R was al 2 weken oud! Omdat hij in het zh lag na zijn geboorte zijn we er niet mee bezig geweest. En daarna kregen we ze eindelijk; stond er een drukfout in! Dus dag erna opnieuw ontvangen, zonder drukfout.

tot een volgende keer maar weer, succes dames!

x

Geplaatst

Ha meiden,

was ik ook weer ff, echo afgelopen maandag was goed, ze is alleen nog steeds niet volledig ingedaald..

Weegt nu naar schatting 2750 dus helemaal goed.. Nu maandag weer! Ik ben me nu wel bewust van het feit dat het ieder moment kan beginnen, spannend, al denk ik dat het nog wel ff duurt.

Freggel waar hadden jullie je kaartje besteld? Ben nu wel heel benieuwd! Ben je al alleen thuis en hoe is dat?

Faye hoe is het?

Eve al wat meer rust en al een beetje aan het genieten?

Tot later!

Geplaatst

Lieve dames,

Wil jullie laten weten dat ik vandaag om 20.33 ben bevallen van een prachtige dochter Sterre.

Ze weegt 3060 gram.

Ben gisteravond om 23.00 ingeleid vanmiddag om 14.00 zijn de vliezen gebroken.

Het was erg pittig totaan de ruggeprik.

Ze ligt nu in de couveuse onder 2 blauwe lampen om de antistoffen van 70% in het bloed af te breken.

Verder gaat het goed.

Dames die aan het aftellen zijn zet em op!!!

Liefs linda

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter S.terre!

Hopelijk knapt ze snel op en mag ze uit de couveuse.

Rust goed uit en geniet van alles wat komen gaat!

Geplaatst

Wauw! Gefeliciteerd Linda!

Neem de tijd om elkaar te leren kennen, en geniet!!

Ze is er dan eindelijk!!!wat een wonder hè?!

Jeetje wat heeft de bevalling een tijd geduurd zeg! Goed gedaan.

Liefs

Geplaatst

-Breek even in- Lindaah, van harte gefeliciteerd met je mooie dochter!! Ik hoop dat ze snel met je mee naar huis mag en lekker samen kan genieten!

Wat gaat de tijd toch snel, zo lig je nog naast elkaar op de uitslaapkamer en nu ben je alweer bevallen! Leuke naam trouwens!

Als alles goed blijft gaan, ben ik begin augustus aan de beurt!!

Liefs,

Noes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden