Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

E82@ ik hoop dat de echo goed is! Ik denk aan je!

Kim@ succes en ik hoop dat het mee zal vallen.

Miekske@ Bloedprikken is ook niet mijn hobby, maar we hebben weinig te willen helaas, ik vraag nu altijd van te voren of ze voorzichtig willen prikken!

Hier gaat ie redelijk, wachtdag 7 vandaag, heb steeds krapjes in mijn buik, maarja...die heb ik wel vaker gehad... spannend!

Cochanel

• Reacties 315
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Punctie zit erop en die viel wel mee, alleen de kleinere follikels waren wat pijnlijk. Heb nu alleen wel heel veel last van mijn buik. Kan ik me niet herinneren van de vorige keren. Super goed resultaat ook 9 eicellen waarvan 7 goede en 4 milj. zwemmers. Maandagochtend krijg ik telefoontje of er bevruchting heeft plaats gevonden. En dan als het goed is om 10.40 de tp.

Geplaatst

@kim, fijn dat meeviel! hoop nu hard meje mee dat ze alle bevrucht worden!

bij mij waren de follikels ver te zoeken. rechts 2 van 1,1 mm. links kon ze niet in beeld krijgen, eierstok lag plat tegen de buikwand aan. deze is altijd moeilijk in beeld te krijgen.

hoop niet dat we weer zolang moeten stimuleren als de vorige keer.

dinsdag weer heen voor echo, ben benieuwd!

Geplaatst

Goedemorgen allemaal. ik heb gisteren iets stouts gedaan. :(( ik heb een test gedaan. en die was positief. veel te vroeg natuurlijk.... i know maar kon me niet beheersen... er gebeurd dus wel iets vanbinnen... nog een weekje geduld tot de officiele datum. met iedereen verder alles goed. spannend kim duim voor je. voor jullie allemaal trouwens.

Geplaatst

@e82, balen dat er zo weinig te zien was. Hoop dat het bij jou net zo gaat als bij mij.

@Demidepemi, dat is inderdaad wel heel vroeg maar jij hebt natuurlijk geen pregnyl gespoten of wel. Hopelijk blijft ie plakken en is de test volgende week ook nog positief.

Ik Heb nu alleen heel veel last van napijn. Waarschijnlijk zijn het mijn darmen die enorme krampen veroorzaken. Ik heb natuurlijk vorige week buikgriep gehad en daar was ik pas sinds dinsdag vanaf. Nu is alles natuurlijk erg opgezet van binnen en dat duwt volgens mij tegen mijn darmen. Heb gisteren zelfs nog de dienstdoende gyn gebeld omdat ik een paar keer het idee had flauw te vallen van de pijn. Mocht toen paracetamol en ibuprofen nemen. Heb een onrustige nacht gehad en de gyn heeft vanochtend nog gebeld. Zij gaf aan dat het best mijn darmen kunnen zijn. Zo lang ik geen koorts krijg of misselijk wordt of natuurlijk de pijn niet meer aan kan moet ik gewoon rustig aan doen en paracetamol nemen zo nodig en veel drinken.

Geplaatst

Cochanel, jij ook weer op dit wachtbankje helaas of aan de andere kant fijn, want mooi resultaat dit keer zeg! Samen met e82 ook in april / mei wachtbankje met je geschreven. De duimen draaien hoor!

Kim, hoe gaat het met je? Pijn al minder geworden? Spannende dag morgen voor jou!

e82, jammer dat er nog niet zo veel te zien was. Hopelijk dinsdag meer. Hoe lang moest je de vorige keer wachten op actie?

Demidepemi, jeetje wat fijn, een positieve test! Spannend! Wanneer ga je weer testen? Ik kan ook nooit wachten tot de officiele testdatum hoor! Veel te nieuwsgieirig!

Ik heb gisteren weer pregnyl moeten spuiten? Vrijdagochtend krijg ik een telefoontje of er een cryo goed ontdooid is en dan s middags hopelijk weer een terugplaatsing en dan beginnende de spannende ww weer...

Miekske, wanneer heb jij denk je je tp? Want dat is dan zeker ook zo rond die tijd of niet? Lopen we gezellig gelijk op :-)...

Geplaatst

He ink, wat goed dat je er ook weer bent.Ik zal voor je duimen dat je cryo goed ontdooit.Hoe is het verder met je?Met mij goed . Begin augustus mag ik beginnen met de pil... Dis het gaat dan ook echt beginnen voor mij...Dames die positief hebben getest gefeliciteerd en de rest nog even sterkte met wachten..

Geplaatst

Dank je Lisselotje en wauw, wat een fijn nieuws voor jou dat je startdatum in zicht is! Erg knap gedaan hoor, respect! En nu hopen dat je grote wens maar snel in vervulling mag gaan! Ga proberen je te blijven volgen en misschien schrijven we straks wel samen in het aug wachtbankje / uitgerekend in mei topic haha (heb niet zoveel vertrouwen er in bij mezelf met de cryos merk ik, maar goed, je hoort het vaak zat en elke kans is er tenminste weer 1 probeer ik mezelf dan weer moed in te praten)...

Geplaatst

Oh, tegelikk Kim, maar joepie, mooi resultaat! Hoor je dan gelijk of de rest ingevroren wordt of morgen pas? Nou, vanmiddag zwanger tot het tegendeel bewezen is he?!? toitoitoi! En lachen tijdens de tp schijnt te helpen las ik op de andere wachtbankjes haha, dus laat je partner maar gek doen!

Geplaatst

Oké dan zal ik mijn man gek laten doen, zodat ik de slappe lach krijg. We krijgen in de loop van de wachtbekken per post te horen of er nog zijn ingevroren. Maar dat hebben we pas 1 keer gehad.

Ink ik hoop dat jouw cryo vrijdag ook goed ontdooit en dan zitten we echt samen op het bankje.

Geplaatst

He Kim wat goed 6 Emmy's. Hoe is de tp gegaan? Succes met de wachtweken.

Ink: zou wel leuk zijn als het samen lukt. Zal vast goed komen.. Gewoon blijven hopen... En hoede moed houden..

Geplaatst

Hey ink, leuk je weer tegen te komen, zullen we nu eens een goed bankje maken? hihi.... spannend dat je vrijdag telefoontje gaat krijgen, ik ga voor je duimen dat je eskimootje fijn in je buik mag komen vrijdag!

Kim, welkom bij de wachtenden onder ons, spannend hoor! Hoe voel jij je?

e82, succes morgen met de echo! dat er maar wat moois uit komt!!!

Demi, owww wat mega spannend!!! Ik heb ook getest, uiteraard omowit.... maar ik zit nog maar op wd 9.....

Nou meiden, succes allemaal!!!!

Liefs Cochanel

Geplaatst

De tp is goed gegaan. Voel me nu ook gelukkig weer een stuk beter, de pijn is vandaag een stuk minder. Morgen weer voor het eerst werken. En nu inderdaad wachten, wachten en nog eens wachten. We hebben wel tegen het eind van de wachtweken een vakantie voor de deur staan.

Geplaatst

Joehoe Kim 6 Emmy's en nu lekker een in de buik! Nu blijven zitten!!

Demi wauw nu al een positieve test! En helemaal geen pregnyl gespoten? Dat belooft in ieder geval veel goeds! Nu duimen dat ie zo blijft!

Cochanel begint spannend te worden nu!! Nog even wachten....

Ink ik mag vrijdag terug komen voor bloedafname en echo! Ik verwacht dan ongeveer de pregnyl te spuiten? En daarna nog 5 daagje wachten voor de TP. Jij zult dus iets eerder zijn als mij....

Hopelijk krijg je vrijdag goed nieuws en kun je lekker gaan broeden! Volgens de arts in Brussel is de kans op goede ontdooiing 85/90 %. De technieken zijn erg goed tegenwoordig! Dat hoop ik dan maar want wij hebben maar 2 cryo's...

(Al ben ik daar natuurlijk heel blij mee!)

Geplaatst

whow wat fijn kim, je hebt het achter de rug wat betreft die spuiten enz. Nu het vervelendste het wachten. Meid geniet even van het moment dat in ieder geval er 6 emmy's zijn en 1 daarvan draag je nu bij je. Op naar het groen over 2 weken!!!

cochanel, meid het wordt nu wel weer spannend. maar nog even volhouden!!!!! heb het je al vaker gezegd het is jullie ontzettend gegund!!

lisselootje, fijn dat jullie straks van start kunnen gaan!! fijn vooruitzicht.

mieske, hopelijk ook voor jullie vrijdag goede berichten!!!

Geplaatst

Cochanel, vandaag ook nog getest? Oh wat zijn die laatste dagen voor DE datum vreselijk spannend... Zou fijn zijn als jij voor gaat, dan hoop ik dat ik er achterqan kan hobbelen ;-)...

Wd 1 Kim, ga jij je denk je aan je testdaum houden? Ik kan dat zelf niet zo goed. Krijg op wd 6 na een cryo al testdrang ;-(...

Demidepemi, hoe gaat het met jou? Alles nog steeds goed?

Miekske, sorry, dacht dat jij ook al bloed had geprikt om te kijken voor de eventuele piek / zetten van pregnyl. Maar dat zit er dus ook aan te komen, spannend weer! En fijn dat de ontdooiingspercentages zo goed zijn, he?! Maar evenwel spannend om dat telefoontje af te moeten wachten...

E82, hoe was jouw echo vandaag? Gebeurt er al wat meer?

Geplaatst

hoi meiden

moet nog wel even bijlezen maar ik kom me ook weer aanmelden op dit wachtbankje. een paar meiden (ink lisselotje cochanel e82) ken ik nog van het feb/mrt/april bankje. goed jullie hier weer tegen te komen meiden! voor de meiden die me niet kennen zie mn handtekening....

wij hebben gisteren onze laatste cryo uit onze 2de ICSI teruggeplaats gekregen na 2,5 mnd rust te hebben gehad. nu het klompje cellen weer in mn buik zit merk ik dat het toch wel weer spannend is ondanks dat ik niet het idee heb dat dit hem gaat worden.

inmiddels een intake gehad in G.ent. wij gaan ervanuit dat icsi III een feit wordt. maar goed who knows eerst dit maar weer even afwachten!

@kim 1980 wij lopen gelijk, vandaag WD 1 he?!

@cochanel al getest???

@lisselotje, lees ik nu goed dat jij mag gaan starten, wow wat spannend!

@patrician, gefeliciteerd met jullie pos test! super!

@ink jij ook weer bijna in de race?!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]5345[/ATTACH]

Hallo Dames dit is tot nu toe het resultaat. Testen zijn van afgelopen zondag 8 dagen na tp. De 26ste mogen we komen voor een echo... Spannend kim en ClickSTAR

ClickSTAR ik had ook niet gedacht dat het deze ronden raak zou zijn. Ondanks dat alles 100% positiever was voor ons deze ronden. Zie handtekening. Mensen zeggen altijd je moet positief denken... Zou het graag willen maar soms is alle hoop en positiviteit ff weg na alle teleurstellingen... Heel veel s6 iig met wachten..

ink Hier gaat alles nog prima...

Cochanel Heb je nog een test gedaan??? Hoe kom je aan je nickname??

Íedereen heel veel succes in welke fase je ook zit.

Geplaatst

@clickStar: Dank je wel!!! En geef de hoop niet op voor het tegendeel bewezen is ;)

@demidepemi: toch wel duidelijk positief lijkt me. Maar wanneer krijg je nou definitief de uitslag? Of wist je die nou al? Ben het ff kwijt haha.

Geplaatst

@Demidepemi wat goed, gefeliciteerd. En wat een duidelijke test zeg.

@Clickstar, we lopen inderdaad gelijk voor mij ook wd1 vandaag. Alleen jij een cryo en ik een verse tp. Dus jij mag eerder testen denk ik.

@Ink, vandaag weer lekker gewerkt en dus voldoende afleiding. Ik weet dat ik het de tweede wachtweek het spannendst vind. Bij mijn vorige behandelingen heb ik de eerste keer helemaal niet hoeven testen want op wd9 of 10 werd ik al ongi. Bij de tweede behandeling heb ik me kunnen inhouden tot wd 13 volgens mij.

Geplaatst

wauw demidepemin, odie zijn super duidelijk, dus van harte gefeliciteerd meid! Wat heerlijk! Durf je er zelf al in te geloven?

Hey Clickstar! Jij ook weer gezellig hier?! Gefeliciteerd met je tp! Ik kom 4 dagen achter jou en Kim aangehobbeld, dus scheelt niet veel!

Hoop dat we allemaal niet weer een bankje op hoeven te schuiven, maar ook ik heb er eigenlijk een hard hoofd in met de cryo's die we nu hebben. Maar aa de andere kant is elke kans natuurlijk wel weer een kans, dus we zullen het weer gaan zien...

Kim, lekker afleiding dus gehad. Ik had ook telkens dat ik al zo vroeg ongesteld werd, maar zh zei dat dit niet buiten de perken viel (met de cryo een klein weekje na de tp al!)...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden