Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 315
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ink meid dat is ontzettend balen he, zou idd overleggen met zh en mss is utro een optie. He versie wat een domper, alleen daarom heb ik soms geen zin meer in ivf, elke keer die teleurstellingen. Meid dikke knuf voor jou!

Click star, zaterdag komt nu wel dichtbij, hoop zo voor je dat het raak. Nog eventjes do or bikkel en!!x

Mieke ook voor jou bijna zat en dan die beruchte wachtweken.

Lisselotje, waar neer begon je ook alweer met de pil?

Hier nog steeds wel een beetje een gevoelige buik, vooral als ik druk ben geweest. Ook met plassen merk ik het nog steeds een beetje. Nou ja zal ook wel over gaan.

Moet zeggen dat ik nu ook drukker in de weer ben dan de vorige keer. Druk voor de vakantie as zat. We gaan 2 weken kamperen met de tent.

Maar eerst straks om 14.00 de top. Hoop zo ook dat er cryo's zijn dit keer, maar ben er bang voor!

Geplaatst

Dank jullie lieve meiden. Ben er idd wel weer verdrietig om. Had aanvankelijk geen hoop, tot ik 4 dagen geleden echt dacht wat anders te voelen, maar helaas ben ik echt flink goed ongesteld in 1 x, lijkt bjjna erger dan anders... Vraag me af of utro een oplossing is voor ons, aangezien ik daar ook gewoon doorheen ongesteld word...

Geplaatst

He Ink, wat verdrietig! Zou pregnyl na de tp een oplossing kunnen zijn? Het schijnt dat dat het bms langer 'rustig' houdt. Het is niet wetenschappelijk bewezen, maar er zijn wel vrouwen die hierdoor wel (eindelijk) zwanger raakten.

Zelf gaan we dit ook weer proberen (vanmiddag cryo, zondag pregnyl) Twee keer eerder gedaan bij een cryo, 1 keer daarvan heel kort zwanger. Ik heb altijd het gevoel dat mijn lichaam het bms al heel vroeg afbreekt. Twee of drie dagen na de tp krijg ik soms al menstruatiepijn. Bij 'verse' pogingen word ik ook dwars door de Utro ongesteld. Met pregnyl duurt het net iets langer. En die 2 keer dat ik pregnyl spoot na de tp kreeg ik geen menstruatiepijn. Ja, pas de dag voordat ik echt ongesteld werd. Maar het bleef dus langer 'rustig' in mijn lijf. Dat gaf mij een erg goed gevoel! De vorige tp (nr. 9) was vers, met een beginnende overstimulatie na de punctie. Mijn arts wilde toen niet dat ik pregnyl ging spuiten....

Pregnyl lijkt me iig het proberen waard! Vraag het aan je arts, baat het niet dan schaadt het niet....... (en als ie het niet wil voorschrijven dan heb ik nog een extra ampul die je mag hebben!!)

Heel veel sterkte voor nu, het is toch weer een enorme klap elke keer!

Geplaatst

E82, succes met de tp straks! En lekker op vakantie in je ww...

Kim, heeft het bij jou doorgezet?

Clickstar, nog niet getest vanmorgen? Ben verder totaal niet benieuwd voor je je hoor ;-) haha...

Lisselotje, nou, zitten we straks dus gezellig op het volgende wachtbankje...

Demidepemi, al last van klachtjes? Hebben jullie het nieuws al aan anderen verteld?

Miekske, weer een nachtje dichterbij jouw tp...

Ik word als het goed is eerdaags gebeld door het zh: diegene die ik aan de tel had ging mijn situatie voorleggen aan de arts met de vraag of ik medische ondersteuning kan krijgen. Kon zij zelf niets over zeggen...

Geplaatst

Fleur, wat lief van je. Als de arts me belt ga ik jouw tip zeker aan haar vragen! Dank je! Bij mijn zwangerschap had ik op dag 9 na verse tp ook al bloedverlies. Toen bleef ons ventje desondanks gelukkig wel plakken, maar toen was het dus ook al onrustig, een week lang qua afschieding, dus nog geen ene keer "normaal" verlopen. 1x leek het langer te duren voor ik echt echt ongi werd, maar de 3 of 4 dagen daarvoor had ik ook al af en toe bruin of rood verlies, dus dat klopt e ook al niet...

Pff, nou, hoop dat ze er wat op verzinnen, want zo ga ik mijn volgende poging echt helemaal met 0 vetrouwenin

Geplaatst

Owww Ink wat een vreselijke domper.....

Inderdaad misschien is de pregnyl en utrogestan na TP een goeie tip.

Ik ben ook altijd een groot voorstander van bepaalde vitaminen preparaten... In het buitenland is hier al veel onderzoek naar gedaan en wordt daar echt geadviseerd. Weet niet of je iets gebruikt? Vooral tarwekiemolie is goed mbt het baarmoederslijmvlies. Ik heb bij mijn eerste ICSI dit gebruikt en ook vitamine d3 en omega 3 visolie. En ook nog een de zwanger worden multivitamines van de Etos. Daar zit gelijk ook foliumzuur in.

Kijk je weet natuurlijk niet of het echt helpt, maar ik ben wel zwanger geworden. En baadt het niet dan schaadt het niet toch!

Maar nu eerst deze teleurstelling te boven komen, balen, balen, balen.....

Geplaatst

Miekske, ik gebruik inderdaad ook al vanaf het begin tarwekiemolie. Bij de 1e dacht is dus dat het hielp, maar nu al 4 keer niet, dus geloof dat dat helaas okm weinig verschil uitmaakt ;-(... Maar wel bedankt hoor, ik blijf het waarschijnlijk toch gewoon doorgebruiken onder het mom van baadt het niet dan schaadt het niet...

Ben wel benieuwd naar wat de arts zegt, hoop dat ze het niet alleen schuift op "pech"...

Geplaatst

Helemaal eens met Miekske hoor Ink! Utrogestan bij de pregnyl kan ook geen kwaad. Ook de vit. D en de visolie zijn goede aanraders! Zelf gebruik ik 2000 eenheden vit. D (op aanraden van dr. Pf. in DD) en 2 capsules visolie (hoge dosering) En liters granaatappelsap van de Appie.

Niet dat dat bij mij tot nog toe blijvend succesvol is geweest :( Maar het zijn wel allemaal goede dingen.

Enne... er zijn maar weinig artsen die tegen pregnyl zijn hoor!

Het is zo erg al die teleurstellingen, want de hoop lijkt steeds groter te worden en het vertrouwen steeds minder.... Ik ken het! Je durft al niet meer te hopen op een wonder..

Zelf gaan we vanmiddag voor tp 10. Met een afspraak voor Gent en één voor DD in de pocket, omdat we al niet meer durven hopen dat deze cryo (of de volgende = allerlaatste) het gaat worden. Wonder boven wonder is dit de 7de cryo. En alle cryo's zijn goed door het ontdooien gekomen. Altijd Toppers, of net ietsje minder, maar nooit 'matig'. Wonderlijk dat er nooit iets blijft plakken..... (al denken wij dat mijn stollingsafwijking het probleem is, hiervoor heb ik nu 20 mg prednison)

En soms voelt het alsof we er zo dichtbij zijn. Alsof ik ook al bijna naar de P*renatal mag... Alsof wij ook al bijna kunnen verbouwen, op zoek moeten naar een mooie wagen, een maxi-cosi. En dan ineens 'weten' we welke naam we gaan kiezen.. En durven we ineens weer te hopen en te vertrouwen in een goede afloop. Totdat dat vertrouwen weer bruut de grond ingeslagen wordt... Maar tot die tijd is er hoop. En op dat wolkje zweven we nu nog even..

Geplaatst

Nou Ink je leest het: vlgd keer pregnyl en utro en nog meer vitamines.....

Ik heb nu 3x100 utro, maar bij vers 3x200 dus dat moet nog even goed navragen bij je arts. Ik lees dat de ene arts adviseert om hier 2 dgn na je ei mee te starten, ook lees ik adviezen 2dgn voor tp en ik moest zelf starten op de dag vd tp..... dus welke optie is nu de beste?????

Goh Fleur, jij alweer je 10de tp??? ik heb een intake in Gent gehad (wat een verschil met NL zeg) Bij mij zijn 12 buizen bloed afgenomen. Hier zijn geen afwijkingen in gevonden. In aug krijg ik een hystroscopie. die laat ik in NL doen. maar hopelijk is dat niet nodig want meiden in heb nog niet getest. LEES: niet durven testen. ik kan de teleurstelling niet meer aan hoor..... gatver....

Nou Ink *knuffel* voor jou en Kim hoeist met jou???

e82 nog een uurtje meid! nogmaals suc6666 en duimen voor cryo's!!!!

Geplaatst

Ink wij vallen vandaag samen van het wachtbankje af. Vandaag heeft de ongi echt doorgezet. Ik baal en voel me leeg. Ben wel blij dat het nu al gebeurd is niet op vakantie.

Heb meteen met het ziekenhuis gebeld en we hebben geen cryo's. Dus dat is nog eens extra balen, al had ik het wel een beetje verwacht want we hebben tot nu toe ooit maar 1 cryo gehad.

Nu eerst op vakantie en dan een evaluatie met de arts op 15 augustus en dan waarschijnlijk de menstruatie daarna weer beginnen.

Geplaatst
Ink wij vallen vandaag samen van het wachtbankje af. Vandaag heeft de ongi echt doorgezet. Ik baal en voel me leeg. Ben wel blij dat het nu al gebeurd is niet op vakantie.

Heb meteen met het ziekenhuis gebeld en we hebben geen cryo's. Dus dat is nog eens extra balen, al had ik het wel een beetje verwacht want we hebben tot nu toe ooit maar 1 cryo gehad.

Nu eerst op vakantie en dan een evaluatie met de arts op 15 augustus en dan waarschijnlijk de menstruatie daarna weer beginnen.

Jeetje Kim! Veel sterkte! Hopelijk kun je daarna snel met de volgende poging beginnen.

Geplaatst

Fleur, wat omschrijf je dat mooi! En pff, tp 10 al voor jou! Jeetje zeg... Hopelijk maakt de prednison nu het verschil voor jou uit en hoeven de afspraken in de andere zh niet door te gaan!

Ach Kim, jij dus ook al er naast? En helaas geen cryos, wat balen! Gaat het een beetje met je?Aan de ene kant heb ik vertrouwen dat het ooit lukt, omdat ik weet dat het immers kan ( levende bewijsje kigt heerljjk boven te tukken). Maar nu voor het eerst begilangzaam omslaat naar jaloezie: bleh!

Maar goed, ik heb jullie recepten haha, dus daarmee gaat het in augustus vast lukken...

bang te worden dat hij enigs kind blijft. En voel ook anders als ik nu dikke buiken zie: eerst voelde ik me meer verheugd in de hoop dit ook weer mee te gaan maken, maar merk dat het nu langz

Geplaatst

Wenn en Patrician bedankt voor jullie steun.

Het gaat op zich wel met me, baal natuurlijk en vooral ook omdat we weer geen cryo's hebben. Ik heb hierdoor de angst dat we maar drie kansen hebben en de eerste is nu al mislukt. Nu weet ik ook dat de kans op een zwangerschap met een cryo nog kleiner is, maar elke extra kans is er weer 1.

Ik herken je gevoel wel Ink dat je weet dat het kan, maar ook de angst dat ze enig kind zal blijven. Niet dat die kinderen ongelukkig zijn of zo, maar ik zou zo graag een broertje of zusje voor haar willen.

e82 en Fleur jullie hebben nu de tp gehad en ik hoop dat jullie dit bankje wat groener kunnen laten kleuren. En Clickstar nog steeds niet getest?

Geplaatst

Na een paar vervelende berichten heb ik EINDELIJK weer eens goed nieuws te melden. Vanochtend getest en zie hier het resultaat :-)

Ben zelf nog niet overtuigd hoor. Mede omdat het nog (te) vroeg is, het is nog geen knalstreep en ik heb eerder een miskraam gehad. Morgen vertrekken we naar Ibiza dus dan hebben lkkr de tijd voor onszelf.

Ik hoop zo dat het blijft zitten, please laat het zo zijn. Ik zit echt (nog) niet te juichen hoor meiden. Maar ik besef ook heel goed dat ik naar jullie toe niet moet zeuren. Sorry ik moest dit even kwijt....

Demi en Patrician zijn jullie ook onzeker? kunnen jullie een beetje genieten?

Miekske, succes morgen, ik geef bij deze alvast het (groene) stokje aan je door....

Ink inderdaad je weet dat je zwanger kan worden, dat broertje of zusje gaat echt komen. Ga een goed gesprek met je arts aan en hopelijk komt hij met ideeën.

Kim jij ook positief blijven he?! shit joh geen cryo's. echt kl*te! jij gaat mrgn toch ook op vak? even bijkomen en weer energie bij elkaar rapen. geniet ervan!

e82, sterkte komende wk. ga je eerder testen?? ik duim voor je hoor!

Lisselotje, jij ook straks beginnen he? spannend meid je hebt er hard voor moeten knokken, nu kan het echte knokken beginnen ;-)

cochanel, ik weet niet of jij nog meeleest? maar ook jou gun ik een pos resultaat. weet je al wanneer je verder gaat?

Fleur, hou dat wolkje vast!!! en mocht dit hem niet worden (ervan uit gaande dat je weer een tp hebt gehad gisteren) in Gent ben je in goede handen. ik ken meerdere meiden die daar zwanger zijn geraakt na meerdere pogingen in NL.

Enne, voor alle andere meiden zet hem op!!!

Zal proberen om jullie op de hoogte houden. Weet nl niet of ik daar gemakkelijk internet heb.....

[ATTACH=CONFIG]5358[/ATTACH]

Geplaatst

Clickstar gefeliciteerd!

Wij gaan inderdaad ook morgen op vakantie. Heb vandaag alleen ontzettendeo menstruatiepijn en dan alles in pakken is echt geen pretje. Daarbij ook nog dat benauwde weer, heb op dit moment echt nergens zin in. Sorry oor mijn gezeur maar moest het even kwijt.

Geplaatst

@click: wat een mooie test!!! Ik ben zeker onzeker ja vooral omdat ik natuurlijk maar weinig merk aangezien het kindje bij Daphne woont. Maar woensdag kunnen we hem of haar zien :D

Carpe Diem!

Geplaatst

Lieve allemaal,

Aan het begin van deze maand me bij dit bankje aangemeld en daarna amper geschreven. Zo bang dat het ook deze keer niet lukt. Of er dan uberhaupt nog een ICSI voor ons in zit, is maar de vraag. De kans is zeer groot dat er geen levend zaad meer gevonden wordt. Zo onzeker allemaal. Vind het erg lastig op het moment. Ik ben wel met jullie mee blijven lezen. Clickstar gefeliciteerd met je mooie test! De eerste hobbel heb je overwonnen. Ik duim voor je dat hij of zij lekker blijft zitten! Alle dames bij wie het deze maand niet gelukt is, wat klote is het toch! Maar jullie tijd komt ook!

Afgelopen dinsdag is onze laatste cryo in ICSI 1 goed ontdooit en teruggeplaatst. Volgens de arts was hij 7-cellig. Dat stemt me niet echt hoopvol. Sinds vandaag een zeurend gevoel in mijn buik. Dat had ik bij de vorige mislukte cryopoging ook. Ik werd toen op wd8 ongesteld. Dit keer gebruik ik utrogestan dus zal af moeten wachten tot de testdag op 5 augustus. Of mijn menstruatie moet door de bollen heen breken.

Ik durf niet te hopen. Het is denk ik een soort zelfbescherming om te denken dat het toch niet lukt. Dan kan het ook niet tegenvallen. Stom, want dat doet het natuurlijk alsnog als het definitief mis is...

Geplaatst

Ink en Kim. wat vreselijk voor jullie...heel veel sterkte met deze hele grote teleurstelling ;(

click...wat een super nieuws.. geniet ervan..al zou ik niet weten hoe dat moet...pffff kanhet gewoon nog steeds niet geloven vandaag de echo gehad was nog weinig op te zien...wel een vruchtzakje. over 2 weken weer terug.

iedereen die met vakantie gehad geniet ervan!!!!

Geplaatst
Na een paar vervelende berichten heb ik EINDELIJK weer eens goed nieuws te melden. Vanochtend getest en zie hier het resultaat :-)Ben zelf nog niet overtuigd hoor. Mede omdat het nog (te) vroeg is, het is nog geen knalstreep en ik heb eerder een miskraam gehad. Morgen vertrekken we naar Ibiza dus dan hebben lkkr de tijd voor onszelf.Ik hoop zo dat het blijft zitten, please laat het zo zijn. Ik zit echt (nog) niet te juichen hoor meiden. Maar ik besef ook heel goed dat ik naar jullie toe niet moet zeuren. Sorry ik moest dit even kwijt....Demi en Patrician zijn jullie ook onzeker? kunnen jullie een beetje genieten?Miekske, succes morgen, ik geef bij deze alvast het (groene) stokje aan je door....Ink inderdaad je weet dat je zwanger kan worden, dat broertje of zusje gaat echt komen. Ga een goed gesprek met je arts aan en hopelijk komt hij met ideeën. Kim jij ook positief blijven he?! shit joh geen cryo's. echt kl*te! jij gaat mrgn toch ook op vak? even bijkomen en weer energie bij elkaar rapen. geniet ervan!e82, sterkte komende wk. ga je eerder testen?? ik duim voor je hoor!Lisselotje, jij ook straks beginnen he? spannend meid je hebt er hard voor moeten knokken, nu kan het echte knokken beginnen ;-)cochanel, ik weet niet of jij nog meeleest? maar ook jou gun ik een pos resultaat. weet je al wanneer je verder gaat?Fleur, hou dat wolkje vast!!! en mocht dit hem niet worden (ervan uit gaande dat je weer een tp hebt gehad gisteren) in Gent ben je in goede handen. ik ken meerdere meiden die daar zwanger zijn geraakt na meerdere pogingen in NL.Enne, voor alle andere meiden zet hem op!!!Zal proberen om jullie op de hoogte houden. Weet nl niet of ik daar gemakkelijk internet heb.....[ATTACH=CONFIG]5358[/ATTACH]
Clickstar wat een mooie test!!! Zachtjes gefeliciteerd!! Een hele fijne vakantie en geniet ervan... Ik blijf zeker je berichtjes nog even volgen...
Geplaatst

Wauw Clickstar, wat gaaf voor je! Van harte, het is je gegund meid!

De arts heeft me vandag terug gebeld en er is pas half auugustus was pas plek voor telefonisch consult. Die heb ik wel in latenplannen om opties te bespreken, maar voor die tijd gaan we wel nog een cryo poging doen (en ga ik denk ik wel zelf opnde dag van de tp starten met utrogestan! Anders heb ik er echt geen vertrouwen in!). Vandaag echt een jank dag, het hakt er toch wel weer even in merk ik...

Pip, succes met wachtennog even! Knuffel voor alle andere meiden en Kim, ook speciaal voor jou een hele grote!

Geplaatst

clickstar gefeliciteerd, super gaaf meid!!!

meiden wij stappen zo in de auto en gaan lekker op vakantie. Op de camping is slechte wifi, dus ik hoop af en toe online te komen. zo niet tot over 2 weken.

Meiden allemaal super veel succes, fijne vakantie voor degene die vandaag ook vakantie gaan of nog gaan!!!!

Geplaatst

Lieve meiden wat leuk jullie reacties....

Net weer een kruidvat én digitale cb er tegenaan gegooid en beide positief. Streepje is veel donkerder en cb geeft 2-3 wk aan... Zou het toch echt?!?!?!

Nouja we zien wel, laat het maar over me heen komen. Eerst lkkr op vakantie!

Ink, laat de moed niet zakken. Zag dat je een aug bankje hebt geopend? Goed zo meid doorgaan! En dan nu met utro? Denk dat je dit gewoon kan aangeven hoor. Hoeveel ga je gebruiken? Is je arts met vakantie omdat die belafspraak zover weg is? Een belafspraak moet toch wel eerder kunnen lijkt mij?

Kim jij ook een fijne vakantie en hopelijk kom je terug met goede moed!

Demi, je hebt een echo gehad? had je verwacht dat er meer op te zien was??? Nog twee wkjes afwachten dus..... Bah ik vind het ook maar niets hoor. wachten wachten wachten en toch pos blijven!

e82 fijne vakantieieieieieie op de camping ;-) en hopelijk terug met een mooi resultaat!

pip83 jij ook sterkte komende wk. weet je al wanneer je gaat testen? en het aantal cellen zegt niets maar dat moet je vast gelezen hebben. Dus probeer erin te geloven. maar kan me voorstellen dat je liever zou hebben dat het embryootje verder door gedeeld zou zijn bij de tp. Vraagje, hoeveel utro gebruik jij nu???

@Miekske ben je al gebeld? Mocht er een tp zijn suc666 meid!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden