Ga naar inhoud

wachtbankje augustus 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh poezebeest, hoe kon ik jou nou vergeten zijn gister?! Sorry! Maar jij gaat dus je tp hebben opnde dag dat het voor mij weer er op of er onder zal zijn, want word telkens zo rond die dag ongesteld... Hoop dat we samen door mogen schrijven hoor! En natuurlijk dat er nog veel meer van hier okm naar een uitgerekend in mei mogen gaan!

MamavanCarmen, lastig he, wat wel doen, wat niet doen/ laten etc... Ik porbeerz zo veel mogelijk door te leven zoals anders. Drink toch al bijn geen koffie etc. Maar dat slijm is rond je eisprong om de eitjes en zaadjes bij elkaar te brengen, toch? Dus dan klopt het dat een reeds bervrucht eitje later wordt terug geplaats...

• Reacties 351
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh poezebeest, hoe kon ik jou nou vergeten zijn gister?! Sorry! Maar jij gaat dus je tp hebben opnde dag dat het voor mij weer er op of er onder zal zijn, want word telkens zo rond die dag ongesteld... Hoop dat we samen door mogen schrijven hoor! En natuurlijk dat er nog veel meer van hier okm naar een uitgerekend in mei mogen gaan!

MamavanCarmen, lastig he, wat wel doen, wat niet doen/ laten etc... Ik porbeerz zo veel mogelijk door te leven zoals anders. Drink toch al bijn geen koffie etc. Maar dat slijm is rond je eisprong om de eitjes en zaadjes bij elkaar te brengen, toch? Dus dan klopt het dat een reeds bervrucht eitje later wordt terug geplaats...

Geplaatst

Ink, heb jij inmiddels de TP gehad? Wanneer ga je testen?

Poezebeest, voor jou ook veel succes!

Hoop voor jullie beide dat het goed gaat deze keer, knuffel!

Geplaatst

Hey Melis! Ja, heb eergisteren de tp gehad, dus wd 2 is "al" bijna om... Jeetje, wat ga jij al hard zeg, 19 weken al! Weet nkg goed dat wij de tp al hadden en jij een maandje moest wachten en kijk nu eens...

Geplaatst

Nog een paar uurtjes en WD 2 zit erop Ink :-)

Ja, kan het me ook nog herinneren. Ik heb twee maanden moeten wachten ivm drukte en toen was jij al volop in de race! Vreemd hoe dingen soms kunnen lopen hé? Bij L.evi meteen raak en nu wordt je geduld op de proef gesteld. Ik hoop dan ook van harte van het deze keer raak mag zijn voor je, we hebben tenslotte nog een dagje 9 maanden beurs gepland staan, remember? ;-)

Tijd vliegt! Zondag alweer 20 weken. Afgelopen woensdag de 20 weken echo gehad en die was prima! Baby lijkt erg veel op V.ince hevben we op 3D/4D gezien!

Ik blijf je volgen, en Poezebeest ook! :-)) Succes lieve meiden!!

Geplaatst

Sper hoor Melis, lachen dat je dat al zo kan zien met zo'n echo!

Ja, die date zouden we heen gaan met 2 dikke buiken, maar dat zal sowieso dit keer ook weer niet gaan haha, want dan loop jij wel erg overtijd! Haha, zou ongezeond zijn...

Maar thanks voor het duimen, over een klein weekje weten we weer meer...

Geplaatst

Geeft niks, tzt heb jij een dikke buik en hobbel ik er wel met mijn nieuwe aanwinst achteraan ;-) Waarschijnlijk heb ik dan alsnog een dikke buik en die zal wel even blijven gok ik, LOL!!

Spannende tijden weer, mijn duimen draaien voor je!!

Geplaatst

Laten we het hopen!!! Zou zo fijn zijn als het dit keer raak is, maar ben bang dat de cryos allemaal niets doen bij mij...

Geplaatst
Laten we het hopen!!! Zou zo fijn zijn als het dit keer raak is, maar ben bang dat de cryos allemaal niets doen bij mij...
Heyy Ink: hoe bevalt de granaatappelsap je? Is ie een beetje te pruimen :-DIk ben vooral heeel moei hahaha en soms heb ik t gevoel alsof ik BUIKGRIEP krijg.. Super irritant.. Dan weer geen hongerdan weer wel.. Moedeloos gevoel soms... Maar het is voor t goede doel en zie het maar zo dat korreltje wil groeien :-)Ik geloofde ook nooit zo in de cryo's.. T heeft dan ook wel 4 cryo's gekocht maar nr 5 is dus nu RAAK!!! YeeehhMamavancarmen: hoe is t met jou??AlleAndere dames: succes sterkte enik blijf mn duimpjes ophouden voor jullie!!
Geplaatst
Noes, jij nog nieuws???

Hoi, helaas weer geen goed nieuws: gisteravond toch maar even een testje gedaan en hij was weer OMO-wit, blehhhhhhhh!!! Voel ook helemaal niets, alhoewel ik me donderdag een beetje grieperig voelde (hoop, hoe slechter je je voelt, hoe beter de voortekenen zijn..) Maar vrijdag voelde ik weer niets, dus ik was al bang dat het weer niet gelukt was. Zit nu op WD11. Morgenochtend nog maar even een testje doen. Het is altijd zo'n teleurstelling na zoveel ervoor te hebben gedaan. Maargoed nog 2% hoop dat het nog goed gaat komen.

Jij alweer op WD3? nog even volhouden! :myfignerscrossed:

Melis, wat fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad, 20 weken alweer, zo snel!!

Inflame: gaat ook goed met al je zwangerschapskwaaltjes! Ik vind het granaatappelsapje best lekker, tenminste niet zo zoet.

Poezebeest, haha, dat doe ik ook altijd, lekker wijntje, sushi, heeeeeeeeerlijk!!

Succes allemaal, op naar volle groene bankjes, eens moet het toch lukken??

Noes

Geplaatst

Noes nog even volhouden.

Melis, ik was ook direct zwanger van mijn eerste cryo en was de tweede dochter en het was paar maandjes nadat jij voor de eerste keer het traject in ging. Ik had verwacht dat deze cryo ook meteen zou lukken, dat was een beetje dom. Nu op naar het laatste rietje en ben zooooo bang dat het nu over is. Heb dit keer geen enkele medicatie.

Ink ik snap je hoor wat betreft cryos. Maar ik weet dat het echt kan. Ik denk eerlijk gezegd dat met utrogestan voor jou wel gaat lukken. Zou zo leuk zijn als we allebei kunnen genieten van ons cryootjes.

Inflame. Wanneer heb je eerste echo?

Sinds gister hele dag moe en geslapen. Zal ik misschien op natuurlijke manier zwanger geworden zijn? Nee dat kan niet, zal wel vorm van schijnzwangerschap zijn.

Morgen moet ik bellen en misschien de tp. Spannend !!!!!

Geplaatst
Noes nog even volhouden.

Melis, ik was ook direct zwanger van mijn eerste cryo en was de tweede dochter en het was paar maandjes nadat jij voor de eerste keer het traject in ging. Ik had verwacht dat deze cryo ook meteen zou lukken, dat was een beetje dom. Nu op naar het laatste rietje en ben zooooo bang dat het nu over is. Heb dit keer geen enkele medicatie.

Ink ik snap je hoor wat betreft cryos. Maar ik weet dat het echt kan. Ik denk eerlijk gezegd dat met utrogestan voor jou wel gaat lukken. Zou zo leuk zijn als we allebei kunnen genieten van ons cryootjes.

Inflame. Wanneer heb je eerste echo?

Sinds gister hele dag moe en geslapen. Zal ik misschien op natuurlijke manier zwanger geworden zijn? Nee dat kan niet, zal wel vorm van schijnzwangerschap zijn.

Morgen moet ik bellen en misschien de tp. Spannend !!!!!

ik ga duimen voor je!! Echt ook zonder medicatie kan het meis!! Ik heb ook geen utrogestan gebruikt deze keer en zwanger!! A.s. Woe de echo!!!!

en... Mocht t nietlukken (waar we NIET vanuitgaan!).. Denk dan niet dat het aan jezelf ligt of omdat je geen medicatie hebt gebruikt meis!!!

Ik duimmmm net zoals voor de rest!!!

Geplaatst
Hoi, helaas weer geen goed nieuws: gisteravond toch maar even een testje gedaan en hij was weer OMO-wit, blehhhhhhhh!!! Voel ook helemaal niets, alhoewel ik me donderdag een beetje grieperig voelde (hoop, hoe slechter je je voelt, hoe beter de voortekenen zijn..) Maar vrijdag voelde ik weer niets, dus ik was al bang dat het weer niet gelukt was. Zit nu op WD11. Morgenochtend nog maar even een testje doen. Het is altijd zo'n teleurstelling na zoveel ervoor te hebben gedaan. Maargoed nog 2% hoop dat het nog goed gaat komen.

Inflame: gaat ook goed met al je zwangerschapskwaaltjes! Ik vind het granaatappelsapje best lekker, tenminste niet zo zoet.

Poezebeest, haha, dat doe ik ook altijd, lekker wijntje, sushi, heeeeeeeeerlijk!!

Noes

He wat bale meis!! Nou probeer het morgen inderdaad nog even!!! Ik duimmmmmm

ik ben alleen moe... Hahah verder af en toe buikgriep gevoel en de ene dag meer energie dan de andere en zere (.)(.) hihihi.

wat fijn dat je hem lekker vindt!! Hihi drinkse nog even ;-)

Geplaatst

Noes

Ik duim voor je Noes!!!!!! Zoooooo frustrerend en spannend....

Geplaatst

Poezebeest, haha, heeeel herkenbaar! Mijn ouders hadden heeele lekkere muscatel wijn mee genomen uit Spanje en ik heb het allemaal opgedronken voor de tp, onder het mom van kom maar op, straks mag het hopelijk eindelijk 9 maanden niet meer haha! Best krom, want daarnaast pillen slikken om situatie optimaal te maken voor innestelen haha, maar goed, na de tp geen druppeltje meer op...

Inflame, eigenlijk vind ik dat granaatappelsap eigenlijk ook helemaal niet vies haha, was op het ergste voorbereid door de berichten hier, maar smaakt me best haha... En sja, weet natuurlijk dat ook elke cryo wel een kans is, maar gevoel gelooft er niet helemaal in, hoe oneerlijk misschien ook tegenover dat wat er nu in mn buik zit misschien...

MamavanCarmen, ik herken dat naive hoor en voel me achteraf oom dom: van Levi in 1x raak en dan heb je toch stiekem een hoopje... Is het voor jou echt afgexloten als deze cryo niet zou lukken? Of ergens twijfel voor een nieuwe verse poging? Lijkt mij namelijk heel moeilijk als je zo hoopt op een kindje het er danineens weer bij te moeten laten... Maar hopelijk natuurlijk een overbodige vraag en heb je morgeneen mooie tp! Hoelaat mag je bellen?

Ach lieve Noes, zou het echt weer niet zo zijn? Meid, wat ontzettend kut dan weer! Nog even duimen we voor je door hoor!

Wd3 is hier bijna om. Dacht ik de vorige keren van alles te voelen, voel ik nu echt helemaal niets! En datterwijl ik nu hormonen gebruik... Of misschien juist daardoor ofzo? Geen idee... Nog 3 dagen wachten en dan denk ik dat ik dinsdag

Geplaatst

Ga testen (te snel verzonden). MamavanCarmen, wat ze nog in het zh zeiden tegen mij: ze kunnen wel kijken naar het aantal cellen, maar dat zegt niet per definitie wat over de kwaliteit van die cellen en dat kan dus ook doorslaggevend zijn of een cryo / embryo het wel of niet gaat doen, dus dat nielp mij wel met de oorzaak niet perse bij mezelf te zoeken...

Inflame, spannend volgende week echo!

Moes, welke dag heb jij je gesprek?

Geplaatst
Ga testen (te snel verzonden). MamavanCarmen, wat ze nog in het zh zeiden tegen mij: ze kunnen wel kijken naar het aantal cellen, maar dat zegt niet per definitie wat over de kwaliteit van die cellen en dat kan dus ook doorslaggevend zijn of een cryo / embryo het wel of niet gaat doen, dus dat nielp mij wel met de oorzaak niet perse bij mezelf te zoeken...

Inflame, spannend volgende week echo!

Moes, welke dag heb jij je gesprek?

Donderdagmiddag! En dan hopelijk de week erna weer de molen in.....dáár kijk ik niet direct naar uit, maar ook weer wel...

Geplaatst

Spannend Moes, is altijd gemengd he, ene kant weer die spanning, andere kant wel weer een kans... Heb je last van de hormonen?

Ik heb wel het idee dat ik nu vergeetachtiger ben / beetje last van opvliegers heb door de utro. Geen idee eigenlink of dat daar door kan komen, maar had ik volgens mij de 1e x oom toen ik die utro na een verse tp gebruikt e...

Geplaatst

Mijn jongste dochter zette het op een krijsen net, dus ik haar bij me in bed genomen, slaat ze toch inene keihard in mijn oog, mijn oog trilt helemaal en voelt dik en branderig aan. Lekker dan als ik morgen met een dik of blauw oog naar de tp moet😝

Ink, soms twijfel ik wel eens over verse poging, maar heb al twee kinderen en zie echt op tegen het traject en vooral het aanprikken. We willen dolgraag een derde en misschien ook wel een vierde, maar we vinden ook dat we genoegen moeten nemen met wat het leven ons al gegeven heeft. Maar de wens is er zeer zeker.

Nou morgen horen we of we een tp hebben. Ik moet mijn ogen maar eens dicht gaan doen denk ik, doet echt zeer. 😜 En de kleine boef is nu ondeugend aan het doen, wat vast te maken heeft met het licht van mijn iphone

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden