Ga naar inhoud

wachtbankje augustus 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb van vanochtend 9 tot 10 geklust in huis en tuin en de twee kinderen vermaakt. Ben gebroken. Net op de wc bij afvegen lichtbruine afscheiding. Is doorgaans voorafgaand aan menstruatie. Aangezien ik ook geen gevoelige tepels heb, denk ik dat het misgaat. Maar we blijven positief gestemd toch😄

Sowieso is dit een heel groen bankje en zie ik hier veel geluk om me heen 😊

• Reacties 351
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Drukke dag voor jou Mamavancarmen! Ik hoop dat je fout zit en het geen voorbode van je menstruatie is!

Hier een heerlijk relaxt dagje. Vanmorgen op kraamvisite geweest en vanmiddag lekker in de tuin gezeten terwijl mini zat te spelen, genieten!

Ik ben wel alweer misselijk, dat heb ik bijna iedere keer gehad de dag na een tp, het zegt echter helemaal niks dus ik vind het vooral heel vervelend.

Ik drink btw de drank van coolbest, zit granaatappelsap en nog het een en ander in. Ik vind het lekker, ik hou wel van zuur.

Geplaatst
Mamavancarmen; geen idee hoeveel cellist, is iig a-kwaliteit, dus een goeie. Nu hopen dat die in mijn buik ook goed groeit.

*****breek ff in*****

Super Poezebeest: dat hij er weer in zit! Ga hard voor je duimen.

Ik heb (dankzij jou ;-) ) zondag de punctie. Nog wel spannend i.v.m. vocht in mijn baarmoeder en dun bms. Hopelijk wel een tp volgende week.

*****breek weer uit*****

Geplaatst

Poezebeest, hoe oud is jouw mini eigenlijk?

MamavanCarmen, ik voel ook helemaal niets nada noppes hoor! En bij de poging van Levi had ik de 1e week ook bruin en zelfs rood bloed verlies, dus oom dat hoeft niet perse iets te betekenen... Kortom, im hou moed voor je!!!

Moes, hoe is jouw gesprek geweest gister?

Geplaatst

O ja, wist geloof ik wel dat het in de buurt van Levi zat, maar wist niet meer precies...

Melis, nee, moet zeggen dat het nog best onwerkelijk is. Voel me totaal nog niet anders ofzo, enige wat er op duidt is dat ik nog niet ongi ben. Morgen vieren we de verjaardag van mijn man en trekken we Levi een shirt aan met "stoer, ik word grote broer". Ben benieuwd naar de reacties! Iedereen weet toch dat we rond deze tijd moeten testen, dus veel langer kan ik toch niet wachten. Ja of ik moet er over liegen, maar dat vind ik niets. Door er over te kunnen praten wordt het ook wel wat echter denk ik ;-). En als het fout gaat wil ik dat toch ook vertellen, dus dat is voor mij geen reden om te wachten...

Had trouwens het zh gebeld. Moet echt wachten totndag 15 met testen voordat ze een echo willen plannen (pff, bij week 9 pas!!!). Dus voor hen ben ik nu nog niet e ht zwanger?!?

Morgen weer even testen of hij wel donkerder wordt...

Geplaatst

Flauw zeg dat ze nog geen afspraak willen maken voor een echo :-( Zit er geen particulier echobureau in de buurt? Wellicht kan je dan eerder, tegen betaling, een echo laten maken.

Wat een leuk idee om Le.vi zo'n tshirt aan te trekken! Manlief had destijds een foto op FB geplaatst met een foto van het boek van Kluun, 'Help, ik heb m'n vrouw zwanger gemaakt' Hele leuke reacties op gehad!

Geplaatst

Ink, dat is ook wat zeg... Ben je zow blij moet je van t zh wachten hahaha! Naja meid streep is streep en is zwanger dus lollll met het shirt van Levi morgen! Super gaaf zeg,..... En wat fijn dat jullie zo open zijn zeg, tenminste dat zou ik als familielid/vriend fijn vinden :-)

poezebeest: zo leuk voor je je terugplaatsing!! Spannende periode weer! Duim duim!! Trouwens leuke naam heb je, "poezebeest"hihi

mamavancarmen: we blijven positief meid... Misschien innestellingsbloed? Ik had trouwens bij deze poging ook wat licht bruinig bloedverlies.... Bij de terugplaatsing wsl wat beschadigd dacht de arts ad telefoon.... En u ziet... Ik ben zwanger!!!

Geplaatst

O Inflame ik hoop dat het zoiets is.

Ink. Wij hadden bij mijn tweede niemand wat verteld, op mijn verjaardag hadden we mijn dochter ( toen net 1 jaar) en shirt aangedaan met grote zus. Omdat niemand het zo snel achter elkaar had verwacht, snapte men het tshirt eerst niet. Ik zal nooit de blik van mijn pa vergeten, zijn mond viel echt open. Dus geheid dat je morgen leuke reacties krijgt😄😄😄😄😄zeker als er mensen bij zijn die zoiets niet verwachten. Ik ben echt benieuwd naar de reacties.

Geplaatst

Ink; wat stom dat het ziekenhuis nu nog geen echo wil plannen. Ik bel ook pas altijd op de officiële testdag en de echo is altijd pas heel laat 8/9 weken. Gezien mijn eerdere mk's ga ik zelf op zoek naar iemand die met 7 weken een echo wil maken, het maakt me niet uit of ik er voor moet betalen, ik wil gewoon duidelijkheid.

Melis; morgen?! Haha, nee vrijdag pas, heb donderdag pas de tp gehad, testte alle andere keren een week later positief dus dan is vrijdag een mooie testdag.

Geplaatst
Ink; wat stom dat het ziekenhuis nu nog geen echo wil plannen. Ik bel ook pas altijd op de officiële testdag en de echo is altijd pas heel laat 8/9 weken. Gezien mijn eerdere mk's ga ik zelf op zoek naar iemand die met 7 weken een echo wil maken, het maakt me niet uit of ik er voor moet betalen, ik wil gewoon duidelijkheid.

Melis; morgen?! Haha, nee vrijdag pas, heb donderdag pas de tp gehad, testte alle andere keren een week later positief dus dan is vrijdag een mooie testdag.

Ik heb ook zelf echo's geregeleld.gewoon bij devk en ze kosten mij €35! Valt mee vinden wij en je bent toch even gerustgestelder!

Geplaatst

O meiden vandaag geen ongesteldheid en gevoelige tepels en sinds gisteren schoonmaakwoede (exceptioneel voor mij). Kon dat sliertje lichtbruine afscheiding dan gisteren toch een innestelingsbloeding zijdgeweer. Zou het zou het☺

Geplaatst

Wat een goed bankje is dit zeg!!! De ene positieve na de volgende.

Klinkt goed allemaal bij jullie.

Ik ga wat vertraagd weer verder, krijg nu eerst hysteroscopie over week of twee en als er niks bijzonder te zien is volgende maand starten. Ze willen er alles aan gedaan hebben, wat op zich fijn is. Er zijn ook geen aanwijzingen dat deze ingreep wat gaat opleveren maar je weet nooit.

Dus ik kwam wat verbaasd weer naar buiten moet ik zeggen. Fijn dat er iets onderzocht wordt, raar pas bij de vijfde poging. Ze hebben nog nooit wat onderzocht bij mij verder.

Nog mensen van jullie die dit gehad hebben??????

Groetjes!!

Geplaatst
Fijn dat er iets onderzocht wordt, raar pas bij de vijfde poging. Ze hebben nog nooit wat onderzocht bij mij verder.

Nog mensen van jullie die dit gehad hebben??????

Ja hoor, hier ook pas een hysteroscopie na 8 terugplaatsingen (waarvan 1 BBZ), en dan vooral omdat ik zo aandrong dat ik wilde dat er iets anders gebeurde dan alle vorige pogingen. Verder was er bij mij ook nog nooit iets onderzocht. Op de hysteroscopie was niets te zien overigens. Ook direct een bioptje baarmoederslijmvlies afgenomen om te onderzoeken. Ook dat was in orde. Dus dat kun je ook nog vragen of ze dat direct doen. Kleine moeite. Bij iemand in het UMCU topic werden toen toevallig ontstekingscellen gevonden.

Geplaatst
Oooow Moes, fijn hoor dat ze haan onderzoekenTesten? Misschien morgen? Vandaag verjaardag van mijn oudste vieren
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je oudste...Moes goed dat Ze Gaan onderzoeken.Ink heb je alweer een test gedaan om te kijken of hij donkerder is geworden of een clear blue?
Geplaatst
Ja hoor, hier ook pas een hysteroscopie na 8 terugplaatsingen (waarvan 1 BBZ), en dan vooral omdat ik zo aandrong dat ik wilde dat er iets anders gebeurde dan alle vorige pogingen. Verder was er bij mij ook nog nooit iets onderzocht. Op de hysteroscopie was niets te zien overigens. Ook direct een bioptje baarmoederslijmvlies afgenomen om te onderzoeken. Ook dat was in orde. Dus dat kun je ook nog vragen of ze dat direct doen. Kleine moeite. Bij iemand in het UMCU topic werden toen toevallig ontstekingscellen gevonden.

Goed, bedankt voor de tip Okaasan! Ga ik vragen daar. Hoe vond je de ingreep? Welke medicatie kreeg je? Ik heb twee bbz's gehad. Dus HSG was geen meerwaarde gezien ik de eileiders kwijt ben...

Ik hoop dat het snel herstelt én er niks gevonden wordt. Ik heb ook nergens last van tenslotte. Dan zullen we eventueel nog ergens op eenzelfde wachtbank terecht komen.

Groetjes!

Geplaatst

Moes, op zich fijn dat ze even verder gaan kijken, just in case...

Wij gaan morgen 2 weekjes kamperen meiden, dus zal misschien niet online kunnen zijn, weet niet of ik daar bereik heb.

Hoop dan morgen nog positief nieuws van jou in ieder geval vast te lezen MamavanCarmen!

Heb vanmorgen nog een testje gedaan. Die was gelukkig donkerder, dus lijkt allemaal nog de goede kant op te gaan...

Geplaatst

Wow Ink, goed hoor. Lijkt me een fijne geruststelling (althans voor eventjes).

@Moes: ik vond de ingreep goed te doen. De pijnstillers die ik van te voren had moeten in nemen, had ik op thuis op tafel laten liggen. Oepsie.

De hysteroscopie was prima te doen, het biopt was even heel gemeen. Maar dat is echt maar eventjes. Ik was wel erg blij dat er geen poliepjes of myoompjes gevonden werden, want die zouden ze dan ook direct weghalen. Dat lijkt me niet echt een pretje zonder enige pijnstilling. Als ze iets groters zouden vinden, zou dat later (met meer verdoving) gebeuren. Niets gevonden dus. Alleen geruststelling :-)

Ik geloof dat ik na de ingreep niet zelf auto mocht rijden, maar ik was ook wel blij dat ik niet alleen was. Want ik vond het wel heel spannend, brrr. Uiteindelijk viel het dus alles mee.

HSG heb ik ook nooit gehad.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden