Ga naar inhoud

wachtbankje augustus 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ink; ik ga voor je duimen! Laat je het morgen gelijk weten?

Mamavancarmen; ben benieuwd of je kunt wachten tot de officiële testdatum, is mij nog nooit gelukt. Maar wat Ink ook zegt, 14 dagen na tp testen slaat nergens op.

• Reacties 351
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Poezebeest nog drie nachtjes slapen.....

Inflame ik ben stikchagrijnig. Wel zijn mijn borsten nu minder gevoelig dan vanochtend. Ik moet trouwens nog verjaardag dochter voorbereiden en heb hele dag opgeruimd. Ik hoop niet dat ik te hard gewerkt heb en daardoor de innesteling gedwarsboomd heb.

Ink, normaal ben ik een workaholic. Maar nu echt geen zin in en ben ook doodmoe.woensdag weer een meeting die standaard uitloopt en waar ik een politieke aanval kan verwachten. Vorige keer was ik om 8 uur sochtends op kantoor rn had toen ook de meeting en kreeg pas om 8 uur savonds permissie om de meeting te verlaten. Ik weet dat ik een aanval van de andere partij kan verwachten en ben bang dat ik door de stress mijn vruchtje verlies.

Ik weet eigenlijk niet eens wanneer ik ongesteld moet worden. Mijn man houdt dat voor mij bij, omdat ik altijd met mijn hoofd bij het werk ben. Maar ik kan dus 1 week eerder testen? Goed om te weten.

Werd vandaag gesmst of mijn oudste dochter morgen op auditie kan komen voor een commercial. Nu geregeld dat haar tante meegaat, want ik heb allerlei meetings. Ben wel supertrots dat ze gevraagd is.

Donderdag is ze jarig en heb vrij genomen. Denk je dat ik wel kan zwemmen, ik weet niet of de slijmprop al gevormd is. Gatver, wat wordt ik toch altijd onzeker van die wachtweken en gestrest. Val de hele dag tegen iedereen uit, vooral tegen mijn man. Ik zal blij zijn als ik een week verder ben.

Welterusten allemaal

Geplaatst
N, voel me verder totaal niet anders, maar dat had ik bij Levi ook niet. Haha, dacht vandaag even welmdat ik alles een stuknscherper rook, want dat had ik toen ook, maar dat kan natuurlijk verbeelding zijn ;-)...
Goedemorgen,Ink heb je al een test gewaagd? Ik ben heel benieuwd.Mamavancarmen: ook stiekem al test gedaan?Poezebeest: hoe is het met jou? Had jij nou de tp al gehad?Ik duim voor jullie allemaal!!!!!!
Geplaatst

Helaas, zelfs met veel fantasie niets te zien... Bleh, had het zo gehoopt, maar geef nog niet op, want ben ook nog niet ongi...

MamavanCarmen, volgens mij kan je prima zwemmen hoor en heeft dat allemaal weinig invloed op uk, hij doet het of niet simpel gezegd...

Wat leuk voor je dochter! En wat doe je voor werk eigenlijk?

Geplaatst

Lisselotje, het is pas twee dagen na de tp. Vorige keer testte ik ook vroeg en had toen positieve test en een paar dagen een negatieve, dus durf eigenlijk niet meer. Maar dit keer geen pregnyl gehad, dus misschien kan het geen kwaad om toch vroeg testen.

Ink ik werk in het bedrijfsleven en stuur een IT groep aan. Vind ik echt hartstikke leuk, alhoewel ik me vaak moet verdedigen, dat ik 4 dagen werk. Maar gisteren was ik zo moe en wilde geen risico lopen. Vorige maand had ik veel stress en toen is het misgegaan, dus heb gisteren naar mijn lichaam geluisterd.

Ink voor jou is het nog te vroeg om te testen toch? Hoeveel cellig was het cryootje bij jou ook alweer?

Geplaatst

Ow Ink bale nog.. Je wordt wel op de proef gesteld zeg!!

Mamavancarmen: jeetje eat irritant dat je chago bent.. Maar je hoeft hierdoor niet bang te zijn dat je de innestelling dwarsboomt of omdat je druk met je werk bent! Vorig jaar werkte ik nl na mn punctie diezelfde dag weer... En alle amdere dagen vd week... Ik kon toen veel minder goed atil staan bij mn gevoel en ging liever maar door da hoefde ik niet te praten! En voila ik was zwanger!! Dus meis maak je hier niet te druk om, beperk je stress alleen tot je werk.. Niet ook nog om Ukkie! :-)

Ik lees ook dat er een hoop leuke momenten deze week eraan komen... Super joh! Lekker genieten!!!! (Haha voel me hoe ik dit opschrijf nu net jomanda.. Ik lees... Hahahahah)

Geplaatst

Nou, mooiev voorspelling Jomanda!

Melis, ik zit nu op wd6. Jij had toen wel al positieve test he? Hoe hoopvol ik gister was, zoveel vrees ik nu weer... Straks slaapdienst weer in,dus weer wat afleiding. Hoop niet dat ik daar ongi ga worden... wd 7 hoop ik in ieder geval te halen ...

Noes, hoe is het met jou?

Fijne echo morgen inflame, voor ik het vergeet te zeggen...

Geplaatst

sorry mamavancarmen, ik dacht dat het al langer terug was... ik kan best begrijpen dat je niet zo goed vroeg durft te testen als je al eerder vals positief hebt gehad.

Ink... hopelijk veranderd het nog. zolang je nog geen menstruatie hebt kan het nog steeds... mijn duimen draaien heeeeeeeel hard voor je.

Geplaatst

Inflame..... Spannend morgen, steaks hoor je twee of drie hartjes kloppen....

Ink, nu is je hcg nog heel laag toch. Ik heb gekeken bij vroegtesters, maar over het algemeen is pas bij wachtdag 10 à 11 pas wat te zien

Geplaatst

Poezebeest, op naar een mooi telefoontje!

MamavanCarmen, ja daar had ik ook al even tussen gespiekt, maar dan vraag ik me af of dat dan ook pas de 1e keer is dat ze getest hebben / of dat ze al eerder negatief hadden getest en hij op de 10e of 11e dag pas positief werd zeg maar haha. En of het na een cryo of na een verse is? Hm, zit gewoon toch echt niets anders op dan afwachten. Bleef vandaag maar elke keer weer naar die test kijken of er toch niet wat tevoorschijn kwam haha, zelfs mijn vriend deed mee! Staken wel lekker de draak met elkaar en op een gegeven moment heb ik er met rode pen een streepje bij gezet: zo! Ik ben zwanger! Haha, maar kan niet wachten tot overmorgen om weer te testen. Tot nog toe nog steeds geen bruine of rode afscheiding, dus dat is in ieder geval al vast positief!

Geplaatst

Ink tot wanneer gebruik jij die utrogestan? Ik baal nog steeds dat ik niks gekregen heb.

Ik herken het wel hoor. Ik zit steeds aan mijn tepels te voelen of ze gevoeliger worden hahaha. Had ik namelijk bij mijn tweede heel erg. Ook constant broekloeren. En ruiken aan het wc papiertje ( op afstand he, wordt anders wel erg onsmakelijk) bij zwangerschap ruikt het namelijk weeïg en bij aankomende menstruatie naar ijzer/ metaal. ......Het ruikt positief! ......Nou Noes ben weer benieuwd naar jouw gevatte humor hierop😜

Ink vraag anders aan je man of hij even wil ruiken whahaha😜 kont vast goed meis

Ik zou niet weten hoe ik zonder jullie deze wachtweken doorkom

Geplaatst
Ink tot wanneer gebruik jij die utrogestan? Ik baal nog steeds dat ik niks gekregen heb.

Ik herken het wel hoor. Ik zit steeds aan mijn tepels te voelen of ze gevoeliger worden hahaha. Had ik namelijk bij mijn tweede heel erg. Ook constant broekloeren. En ruiken aan het wc papiertje ( op afstand he, wordt anders wel erg onsmakelijk) bij zwangerschap ruikt het namelijk weeïg en bij aankomende menstruatie naar ijzer/ metaal. ......Het ruikt positief! ......Nou Noes ben weer benieuwd naar jouw gevatte humor hierop

Ink vraag anders aan je man of hij even wil ruiken whahaha kont vast goed meis

Hoe gaat het met Noes?? Ik deed utro tot de eerste echo. In het eerste trimester kan het geen kwaad zei mijn arts. Niet dat het hielp......maar wel voor mijn eigen idee.

Klinkt goed het broekloeren zover! Herkenbaar wederom...

Ik donderdag op gesprek en hopelijk over drie weken zo'n beetje punctie.....ga ik ook weer de stress in....maar hopelijk zónder jullie op mijn wachtbank!!

Geplaatst

Ik herken het wel hoor. Ik zit steeds aan mijn tepels te voelen of ze gevoeliger worden hahaha. Had ik namelijk bij mijn tweede heel erg. Ook constant broekloeren. En ruiken aan het wc papiertje ( op afstand he, wordt anders wel erg onsmakelijk) bij zwangerschap ruikt het namelijk weeïg en bij aankomende menstruatie naar ijzer/ metaal. ......Het ruikt positief! ......Nou Noes ben weer benieuwd naar jouw gevatte humor hierop

Ink vraag anders aan je man of hij even wil ruiken whahaha kont vast goed meis

Hashhond??? En waar moet de man van Ink nou weer aan ruiken??? haha, het kan ook te gek hoor!!:bum:

Het is toch ook bij iedereen hetzelfde he, internet afspeuren naar ervaringsverhalen, symtomen bij jezelf proberen waar te nemen, onzeker zijn met alles wat je doet.... het is ook zo spannend!!

Ink: Het is nog wel erg vroeg voor een testje hoor, ik duim rustig verder dat je niet ongi wordt!!

Nou, ik ben benieuwd naar welke snuffel-technieken morgen weer worden toegepast...:blowkisses:

Succes meiden! Liefs, Noes

Geplaatst

Ink wat super spannend! Enne, WD6 is echt nog heel vroeg hoor! Ik kan je ook niet zeggen of ik op die termijn al positief testte vanwege een zwangerschap omdat ik Pregnyl spoot dus mijn test was sowieso positief :) maar ik hoop dat je ongi weg blijft en je over 2 dagen wel een mooi licht streepje te zien krijgt!

Geplaatst
Hoe gaat het met Noes?? Ik deed utro tot de eerste echo. In het eerste trimester kan het geen kwaad zei mijn arts. Niet dat het hielp......maar wel voor mijn eigen idee.

Klinkt goed het broekloeren zover! Herkenbaar wederom...

Ik donderdag op gesprek en hopelijk over drie weken zo'n beetje punctie.....ga ik ook weer de stress in....maar hopelijk zónder jullie op mijn wachtbank!!

Hoi Moes,

Helaas afgelopen dagen alleen maar witte testen gehad en vandaag op de officiele testdag (ja, hoe kien ik het uit...) is de ongi begonnen. Nu op naar IVF nr 4. Nog even wat medicijnen bij elkaar sparen en dan hopelijk over 25 daagjes weer beginnen.

Spannend voor jou ook je 4e poging. Toen we begonnen zeiden we nog tegen elkaar, we proberen het 1x en dan zien we wel hoe het gaat, in ieder geval houden we het bij 3 keer.... En nu: we gaan er zeker nog een keer voor!!

Ik hoop echt dat het gaat lukken voor je deze keer!! :goodluck:

Liefs,

Noes

Geplaatst
Hoi Moes,

Helaas afgelopen dagen alleen maar witte testen gehad en vandaag op de officiele testdag (ja, hoe kien ik het uit...) is de ongi begonnen. Nu op naar IVF nr 4. Nog even wat medicijnen bij elkaar sparen en dan hopelijk over 25 daagjes weer beginnen.

Spannend voor jou ook je 4e poging. Toen we begonnen zeiden we nog tegen elkaar, we proberen het 1x en dan zien we wel hoe het gaat, in ieder geval houden we het bij 3 keer.... En nu: we gaan er zeker nog een keer voor!!

Ik hoop echt dat het gaat lukken voor je deze keer!! :goodluck:

Liefs,

Noes

He balen Noes...het hing al wel in de lucht. Gaan we samen opschuiven van wachtbank. Ik vijfde poging en jij de vierde...we gaan ervoor!!! Ik zal hopelijk volgende week met de volgende ongesteldheid kunnen starten in kort protocol. Je kunt nog wachten en overstappen van verzekering naar PNO, krijg je de vierde vergoedt. Kun je ook altijd nog later overwegen.....maar is uiteraard NIET nodig dan!

Sterkte met balen, mag gerust hoor, en we spreken elkaar de komende tijd.......gaan we weer....

Groetjes! Moes

Geplaatst

Noes en Moes; wat ontzettend stom dat het niet is gelukt! Knap dat jullie doorgaan, het is toch een heftig traject. Heel veel succes met de volgende poging! Hopelijk wel met het gewenste resultaat!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden