Ga naar inhoud

Uitgerekend april 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik zou dan uitgaan van 11 juli, is 3 april. Dag van punctie is 0.

nadat ik in novembef 2011 bevallen ben van een dochter, zijn we een jaar na die tijd weer de molen ingestapt.

De eerste poging resulteerde in een vmk, de cryo bleef niet plakken.

Nu zwanger van de tweede verse poging.

Hoop voor je dat deze zwangerschap meer uit genieten bestaat. De vorige heb je een hoop op je bordje gehad wat je vader betreft.

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Klopt jose. Ik kwam een week na zijn begrafenis in t zhs en nog een week later beviel ik dmv ks met 33 wkn.

Net als jij zijn wij ook in nov weer begonnen met een icsi. Was gelijk zw maar had vmk.

In feb ontdooide onze eerste enige cryo niet goed.

In maart weer een icsi. Niet zw. Nog twee cryo's.

In mei zw van cryo 1. Helaas weer vmk.

En nu... Nu dus zw van onze 2e en laatste cryo.

Was heeeel blij met mn cb test waar 3+ op stond vndg want dat heb ik al die keren dus niet meer meegemaakt

Geplaatst

Back home van Ibiza!

miekske, ik had je al gefeliciteerd op het aug bankje. maar bij deze nogmaals gefeli!!!! en wat een leuke uitgerekende datum.

Armanda welkom!.... vlgsmij kennen wij elkaar nog van het feb mrt of april bankje dit jaar?!

gefeliciteerd met je pos test! spannend he?

wij lopen precies op de dag gelijk. ook wij hebben 15 jul een tp gehad van een 4dgn oude cryo. vlgs Freya ben ik dan 2 april uitgerekend.... maar 4 4 14 zou leuker zijn toch?! ;-)

en ook ik heb 21 aug de eerste echo.... man wat ben ik zenuwachtig. zo bang dat het niets is.... BRRRR

welke app gebruik jij?!

leuk om een lijstje te maken. heb er alleen nu even geen tijd voor (koffer uitpakken, boodschapje doen....)

als ik jullie handtekeningen zo lees dan stelt mijn handtekening niet zoveel voor. phoe meiden, ik duim voor jullie allemaal!

Geplaatst

Weer veilig terug in eigen land dus Clickstar.

je bent gelijk met beide benen op de grond gezet, van het mooie in het vieze, natte ;)

succes met uitpakken en opruimen.

Geplaatst

Nou lekker het lukt niet

Wierd

Ja wat leuk clickstar!! Nou ja die einddatum komt wel

Vk zei an de tel dat ik vndg 5,2 ben maar ben vlgns mij 5,6 nu

Geplaatst

Uitgerekend:

31 maart 2014: José

4 april 2014: Armanda (brusje)

Echo/controle:

12 aug: José

21 aug: Armanda (eerste)

Geplaatst

Jose: nee ik heb geen onderzoek laten verrichtten, jij wel? Ze zeiden bij mij dat de kans dat hier wat uit kwam heel klein was. We hebben ze mee naar huis genomen, begraven en de viooltjes stonden al in januari in bloei, heel bijzonder! JAA! Ik heb je steun hard nodig! :-)

Wat leuk al die cadeautjes van mvm! Hoe bevalt t piesen je tot nu (hahaha) wat knap 20 kg afgevallen, heb je een speciaal dieet gevolgt ofzo? Goed hoor!! Net alleen voor je zwnagerschap goed, maar ook voor je eigen algehele gezondheid.

Miekske: wat GOED!! Gefeliciteerd meis!! Spannend vrijdag, maar komt vast goed als je nu al een positieve test hebt!! Echt super leuk voor je meis!!!

En wat een mooie datum! Ik 04-04-2014, ook al zo'n mooie datum vind ik :-D

Armanda: ik moet eerlijk bekennen dat ik zo NIET GOED ben in het berekenen van een datum incl de oudheid vd cryo... Hahahah sorry.... Ik heb mijn datum berekend adv laatste dag menstruatie.. Hahah kan dus best eens anders zijn... Ik heb ook echt geen flauw benul hoe oud mijn cryootje was... Hihi

clickstar: yeeeeh je bent er weer! Leuk!! Voel je je nog steds goed? Al veel kwaaltjes??

Geplaatst

Inflame, wat bijzonder, terwijl juist alles zo laat was dit jaar.

wij hebben onderzoek laten doen. Met de kindjes was niets mis, wel stolsels in de navelstreng/placenta gevonden.

Daardoor zelf de molen in geweest en daar kwam dus het eea uit.

gelukkig heb ik medicijnen gekregen en met genoeg controle is de vorige zwangerschap goed verlopen.

de kindjes zijn daar gebleven, was niets meer van over.

Geplaatst
Inflame, wat bijzonder, terwijl juist alles zo laat was dit jaar.

wij hebben onderzoek laten doen. Met de kindjes was niets mis, wel stolsels in de navelstreng/placenta gevonden.

Daardoor zelf de molen in geweest en daar kwam dus het eea uit.

gelukkig heb ik medicijnen gekregen en met genoeg controle is de vorige zwangerschap goed verlopen.

de kindjes zijn daar gebleven, was niets meer van over.

Wat fijn dat er iets is gevonden dan waar concreet mee uit de slag kon worden gegaan (onderzoeken).

Ik weet niet hoe mn tweeling eruit zag, kreeg alles mee in een wit niet doorschijnend emmertje... En sorry voor het milieu, maar we hebben alles incl emmer begraven.... As ik er nu aan denk snap ik niet dat alles het op dat plekje zo goed doet... Hahahaha morgen 8 aug is het voor mij precies een jaar geleden van mn operatie (ik haat het woord curretage, dus zeg altijd operatie... Sorry) de lelies die ik toen ook kocht staan nu weer prachtig in bloei...

Geplaatst

Morgen een dagje om even erbij stil te staan.

wel fijn dat je weer zwanger bent. Dat vond ik toen heel fijn, ondanks het gemis natuurlijk.

alvast sterkte voor morgen.

Geplaatst (aangepast)
Hey meiden!

Ik heb op 22 juli posi getest, dat was wd7!

Heb nl op 15 juli een cryo tp gehad.

Ben dus net als jullie ook begin april uitgerekend als alles goed gaat :)

Heb woe 21 aug mn eerste echo!

Vraagje

Wie van jullie heeft ook een cryo tp gehad, en wanneer?

En wat is dan je uitgerekende datum?

Ik kom niet helemaal uit de berekening...

Armanda

ik las dit berichtje niet goed genoeg denk,.. Haha hier antwoord op je vragen:

ik had op 19 juli de terugplaatsing van een blastocyste! Ik heb de eerste dag van mijn laatste menstruatie genomen en die was op 28 juni.... Dus dan ben ik 4-04-2014 uitgerekend.... Maar ik wacht gewoon de vk of t zh wel af... Als t anders is ook prima hahaha maar 4 -04-'14 klinkt wel mooi :-)

ging t even berekenen met de berkenening van freya.. Haha die zegt idd 6-04-2014! Najaaaaa ik houd 4-04-2014 aan en later hoor ik het dan wel :-)

ow wachtff er staat:

Spontaan zwanger met meestal een regelmatige cyclus, gebruik berekening 1.

Ben je zwanger na inseminatie, IVF of na terugplaatsing cryo's in een natuurlijke cyclus, gebruik berekening 1 of 2.

Ben je zwanger na IVF or ICSI in een gestimuleerde cyclus gebruik berekening 2.

Ben je zwanger na IUI in een gestimuleerde cyclus, gebruik berekening 2.

Ben je zwanger na cryo terugplaatsing in een gestimuleerde cyclus of met hormoon vervang therapie, gebruik berekening 3.

Ben je zwanger na terugplaatsing cryo blastocyste(s) gebruik berekening 4.

Ben je zwanger na terugplaatsing verse blastocyste(s), gebruik berekening 2.

dan zou het toch 4-04-2014 zijn, want ik heb een tp in natuurlijke cyclus gehad :-)

aangepast door Inflame
Freya
Geplaatst
Morgen een dagje om even erbij stil te staan.

wel fijn dat je weer zwanger bent. Dat vond ik toen heel fijn, ondanks het gemis natuurlijk.

alvast sterkte voor morgen.

Ja indérdaad.... Al word ik er ook ontzettend onzeker van... Gisteravond alleen maar gedroomd over dat ik ging menstrueren en een miskraam kreeg... Maar dan denk ik in de loop van de ochtend weer; bij iedere droom die je wilt/gaat verwezenlijken horen angsten... Alleen moet ik er niet in gaan geloven!!

Was je na je tweelingverlies zwanger daarna van jedochtertje nu?

Geplaatst

Ik kan je gerust stellen dat je tijdens je zwangerschap nog heeeeel vaak eng en naar gaat dromen, schijnt erbij te horen ( vreselijke woorden, maar goed).

klopt ja, na de tweeling zijn we dus naar het buitenland gegaan....en daar raakte ik zwanger van mijn dochter.

we hadden 1 bevruchting en goddank, het wonder speelt hier nu naast me

Geplaatst

Duitsland is prima te doen. We boekten altijd een huisje in Limburg ;)

De laatste twee keren is mijn moeder meegeweest als oppas. Konden wij mooi naar dd.

En ze spreken daar prima Nederlands, dus niks aan het handje.

alleen een stuk verder, behandeling op maat enz. Alleen dat al was zo n verrijking!

Geplaatst
Duitsland is prima te doen. We boekten altijd een huisje in Limburg ;)

De laatste twee keren is mijn moeder meegeweest als oppas. Konden wij mooi naar dd.

En ze spreken daar prima Nederlands, dus niks aan het handje.

alleen een stuk verder, behandeling op maat enz. Alleen dat al was zo n verrijking!

Ow johdat klinkt helemaal niet zo verkeerd :-). Fijn dat ze je zo goed konden begeleiden en dat je nu gewoon weer ZWANGER bent! Ik zit bij t VU amsterdam! Ben ik wel tervreden over... Super aardige mensen, niet echt maatwerk, voel me wel patient nr .... Maar word wel prettig en professioneel geholpen.!

Geplaatst

Uitgerekend:

31 maart 2014: José

2 april 2014: clickstar

4 april 2014: Armanda (brusje)

Echo/controle:

12 aug: José

21 aug: Armanda (eerste)

21 aug: clickstar

Armanda vlgsmij ben je vandaag ook zes wk net als ik. snap dat uitrekenen ook niet helemaal hoor. Dus ik hoor het wel bij de echo....

Meiden ik ben zo moeoeoeoeoe.... Herkennen jullie dit??? Net twee uur in bed gelegen en dat terwijl ik 12 dan op m'n luie r**t heb gezeten hahaha.

Geplaatst
Vu staat ook erg goed aangeschreven! Niets mis mee als ik de ervaringen zo heb gelezen.

en dan is het altijd het belangrijkste bij je eigen gevoel te blijven!!

:-)

heb je veel last van kwaaltjes nu eigenlijk?? En anders als bij je twinzs??

Geplaatst

De echo zal het uitwijzen Clickstar en Armanda :) De 21e spitsdag.

Inflame, ja voel me nu eigenlijk hetzelfde als bij L. Vooral erg moe. Dit slaat toe rond de middag en s avonds lig ik echt 22 uur. Bovendien is het dan ook bollentime.

verder niet zo n last, enkele keer een lichte vlaag van weeiigheid.

Bij de tweeling was ik echt hondsberoerd, vreselijk vond ik dat. Was ook zo blij dat het me bij L bespaard bleed, al maakte het me ook wel onzeker.

tot nu hoor je me niet klagen hoor.....vind het zo bijzonder om het weer te mogen meemaken.

en hoe zit het met de andere dames en kwalen? Rond de zes weken zeggen ze toch, dan stijgt het hcg behoorlijk ;)

Geplaatst

Hier ook hondsmoe!! Gisteren gewerkt en was zo kapot dat ik van 20.00 uur tot 1.00 uur op de bank heb liggen slapen, daarna door naar bed en weer vrolijk doorgeronkt tot 8.30 uur! Haha

Als ik de kans heb lig ik s' middags ook nog te slapen! Lijkt zelfs erger te zijn als met mijn eerste zwangerschap, hopelijk is het een goed teken!

Verder wat gespannen boobies en zwaar gevoel in de onderbuik.

Hier trouwens ook een buitenland ganger.....Brussel!

Top behandeling echt op maat en erg kundig. Wat in Nederland niet kon/kan is daar allemaal mogelijk.

Beetje jammer alleen is het gezeik van de verzekering, maar ja wat is geld als je zo'n wonder kan krijgen.....

Geplaatst

Daar kan geen verzekering of geld tegenop.

Miekske, heb je het nu ook anders ervaren zonder al die camera's?

Je bent voor mij wel een bn'er hè :p

naast de kwalen heb ik juist deze keer een verhoogd libido haha..... Heel apart ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden