Ga naar inhoud

Uitgerekend april 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Inflame :-) :-) :-)

Gefeliciteerd meid...maar je bent nog niet overtuigd?! Logisch meid snap ik echt wel. Maar er is een hartje te zien meid...een hartje....yessssssss

Thnx voor je support beanie. Jij sterkte met de laatste loodjes. ...

Jose nu jij! Suc 666

Haaha ja das waar Clickstar.... :-D... Ik ga het even laten bezinken al deze positieve reacties... Ben ik straks wer helemaal de positieveling :-D thankssss all!!

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Inflame wat fijn een hartje!!!!! Wauw lijkt me geweldig om te zien! Niet teveel zorgen maken over het tweede vruchtzakje hoor! Je lichaam lost dit zelf op! (Al snap ik het wel natuurlijk;-)

Had jij nou eigenlijk 1 of 2 cryo's teruggeplaatst gekregen?

Andere meiden heel veel succes met de echo's!

Geplaatst

Inflame, wat fijn dat je hartje hebt gezien! Vind het ook super van Beanie dat ze haar verhaal vertelt, kan me voorstellen dat dat jou ook wat meer rust geeft. Toch altijd fijn om door een 'collega-zwangere' gerust gesteld te worden naast de arts.. ;-)

En nu mijn goede nieuws: HCG was 632!!!!! IK BEN ZWANGER!!!!!!!

30 augustus eerste echo. Ik zal straks het lijstje even omhoog halen en aanvullen. xx

Geplaatst

Uitgerekend:

31 maart 2014: José ( 2e)

1 april 2014: Puck78 ( brusje)

2 april 2014: clickstar (eerste)

4 april 2014: Armanda (brusje)

4 april 2014: Inflame (eerste)

5 april 2014: Quin

14 april 2014: Miekske (brusje)

18 april 2014: Kimky (eerste)

Echo/controle:

12 aug: José

12 aug: Inflame (eerste, bij verloskundige :-))

15 aug: Quin

19 aug: Puck78

21 aug: Armanda (eerste)

21 aug: clickstar (eerste)

? : Miekske

30 aug: Kimky

Geplaatst
Inflame, wat fijn dat je hartje hebt gezien! Vind het ook super van Beanie dat ze haar verhaal vertelt, kan me voorstellen dat dat jou ook wat meer rust geeft. Toch altijd fijn om door een 'collega-zwangere' gerust gesteld te worden naast de arts.. ;-)En nu mijn goede nieuws: HCG was 632!!!!! IK BEN ZWANGER!!!!!!!30 augustus eerste echo. Ik zal straks het lijstje even omhoog halen en aanvullen. xx
WAUWEWW das hoog zeg! Wat top! Jij had 1 cryo teruggeplaatst gekregen toch??Miekske: ik heb er 1 teruggeplaatst gekregen!
Geplaatst

Ja, ik had er eentje terug geplaatst gekregen. Ben nu al trots op 'm! ;-)

Wanneer hebben jullie je aangemeld voor moeders voor moeders? Wacht je de echo af, of begin je meteen?

Geplaatst
Ja, ik had er eentje terug geplaatst gekregen. Ben nu al trots op 'm! ;-)

Wanneer hebben jullie je aangemeld voor moeders voor moeders? Wacht je de echo af, of begin je meteen?

Goedzo! Ik ben ook apetrots :-).

ik heb me aangemeld bij 6 weken :-). Vorige zw helemaal niet... Omdatik iedere week zulke spannende echo's had kon ik dat er niet bij hebben.....

Geplaatst

Het regent goede berichten. Kimky, yeah.....gefeliciteerd!

Inflame, dat zwarte/grijze knipperend stukje is toch het knipperlichtje? Goed nieuws dus.

Hier........ Het hartje klopt, het hartje klopt zo blij!

Voor ons was er een stel geweest, waaran de baby nog op het scherm te zien was ( hoofd en bovenlichaam, al groot dus).

Mijn man vroeg aan mijn dochter: " Wat is dat?" Waarop mijn dochter doodleuk antwoordde:"Aap." Wat een portret he?

nog even bloed geprikt, het protocol bij de internist loopt ook weer. Woensdag een afspraak bij hem.

Over twee weken weer een echo en over 4 weken ook samen met de intake bij de klinisch verloskundige. Zal zo het lijstje aanpassen.

We hebben het net gevierd dmv een etentje met zn drieën ;)

Geplaatst

Uitgerekend:

Echo/controle:

27 aug: Jose, echo gyn

10 sept: Jose, echo en intake vk

de oude data heb ik verwijderd :) Zo blijft het overzichtelijk.

Geplaatst
Het regent goede berichten. Kimky, yeah.....gefeliciteerd!

Inflame, dat zwarte/grijze knipperend stukje is toch het knipperlichtje? Goed nieuws dus.

Hier........ Het hartje klopt, het hartje klopt zo blij!

Voor ons was er een stel geweest, waaran de baby nog op het scherm te zien was ( hoofd en bovenlichaam, al groot dus).

Mijn man vroeg aan mijn dochter: " Wat is dat?" Waarop mijn dochter doodleuk antwoordde:"Aap." Wat een portret he?

nog even bloed geprikt, het protocol bij de internist loopt ook weer. Woensdag een afspraak bij hem.

Over twee weken weer een echo en over 4 weken ook samen met de intake bij de klinisch verloskundige. Zal zo het lijstje aanpassen.

We hebben het net gevierd dmv een etentje met zn drieën ;)

wat superr!!echt heel leuk JOse! Jj zag wel een wit zwart knipperlichtje zeker?? Hihi! Jaa ik zag een zwart grijz knipperlichtje :-). Wat goed dat jullie het gevierd hebben! Helemaal super!!!

wanneer krijg je de uitslagen van je bloed?

Geplaatst

Uitgerekend:

Echo/controle:

19 aug: Inflame

27 aug: Jose, echo gyn

10 sept: Jose, echo en intake vk

de oude data heb ik verwijderd :) Zo blijft het overzichtelijk.

Geplaatst

Geen idee, er was duidelijk een knipperlichtje te zien. Zwart, grijs, wit, rood of geel :p

het bloed wordt iedere twee weken geprikt en dus iedere twee weken ook de uitslag. Duurt even voordat het binnen is, wordt iedere keer opgestuurd.

Geplaatst
Geen idee, er was duidelijk een knipperlichtje te zien. Zwart, grijs, wit, rood of geel :p

het bloed wordt iedere twee weken geprikt en dus iedere twee weken ook de uitslag. Duurt even voordat het binnen is, wordt iedere keer opgestuurd.

Hahahaha datzou geinig zijn, een geel rood knipperend hartje... Hhahahaha!

oww aha! En dan hoor je weer of je andere medicatie moet slikken ofzo??

hoe groot was jullie baby'tje eigenlijk vandaag en vorige week? Of weet je dat niet?

Geplaatst

Medicijnen blijven in principe hetzelfde, alleen als de waardes afwijken, kunnen ze ingrijpen.

Haha, vorige week... Had ik maar zo'n luikje ;)

Vandaag was de eerste keer, beebje was 1,1 cm. Kwam overeen met 7+2, prima dus! De datum blijft gewoon op 31 maart, omdat je exact de bevruchting weer.

Geplaatst

What a day! Gefeliciteerd alle drie met dit positieve nieuws...

Kimky wat een mooie hcg score. Super!!!

En jose ook n kloppend ♡ YEAH

Leuk meiden...dit geeft mij pos energie om er ook in te proberen te geloven.

Wij genieten nu van n midwk ouddorp...

Geplaatst
Medicijnen blijven in principe hetzelfde, alleen als de waardes afwijken, kunnen ze ingrijpen.

Haha, vorige week... Had ik maar zo'n luikje ;)

Vandaag was de eerste keer, beebje was 1,1 cm. Kwam overeen met 7+2, prima dus! De datum blijft gewoon op 31 maart, omdat je exact de bevruchting weer.

owww ik dacht dat je al een echo had gehad... Solly :-)

Geplaatst
What a day! Gefeliciteerd alle drie met dit positieve nieuws...

Kimky wat een mooie hcg score. Super!!!

En jose ook n kloppend ♡ YEAH

Leuk meiden...dit geeft mij pos energie om er ook in te proberen te geloven.

Wij genieten nu van n midwk ouddorp...

Ow wat heerlijk lekker vakantie!! Geniet er lekker van meis!! Hoe voel je je verder??

Geplaatst

Woohoo!!! Het gaat goed hier!!!

Jose super ook een mooie echo! Wat een opluchting hè! Nu op naar de volgende!

Kimky mooie score!! Proficiat meid! Ook al zo'n hoog HCG gehalte!

Ikke woensdag weer bloedprikken! Nav die uitslag zal ik wel horen of ik door mag voor een echo en wanneer.... Dit is het protocol in Brussel. Altijd 2x bloedprikken.....

Nog even spannend dus!

Geplaatst

No worries Miekske, het zit helemaal goed! Op naar wederom een mooie uitslag en een datum, zodat je daar naartoe kunt leven. Want dat is nou net het allerbelangrijkste ;)

Geplaatst

Miekske: spannend!! Maar i ben net als Jose overtuigd dat t helemaal goed zit! Weet jij ook waarom ze altijd 2x t hcg meten? Om te kijken of t stijgt of ook nog andere oorzaken??

JOse; nig aan t nagenieten van e prachtecho meis???

Geplaatst

hey zwangere dames,

graag zou ik mij willen toevoegen bij jullie. Voor sommige van jullie ben ik niet helemaal onebekend en hebben we samen op het wachtbankje april/ mei gezeten. En ook op het wachtbankje van juli.

Maar ik ben ook zwanger, heb 22 juli punctie gehad en 25 juli terugplaatsing gehad.

Vorig week tijdens onze vakantie er achter gekomen dat de 2e ivf weer raak is. Maar oh wat is het toch spannend weer elke keer.

Vanochtend bloed geprikt en vanm belde de verpleegkundige dat het voor nu helemaal goed zit en dat we maar moeten proberen te gaan genieten en beseffen dat we zwanger zijn. Ben vandaag precies 5 weken en mijn hcg was 1650.

Uitgerekende datum is 14 april 2014. Maar het wordt toch eerder geboren, omdat het met de keizersnede wordt gehaald. Mag niet meer natuurlijk bevallen i.v.m. de niche-operaties.

Hey meiden jullie ook allemaal gefeliciteerd en ik hoop dat we met zijn allen een gezellige tijd tegemoet gaan op dit forum!

Geplaatst
hey zwangere dames,graag zou ik mij willen toevoegen bij jullie. Voor sommige van jullie ben ik niet helemaal onebekend en hebben we samen op het wachtbankje april/ mei gezeten. En ook op het wachtbankje van juli.Maar ik ben ook zwanger, heb 22 juli punctie gehad en 25 juli terugplaatsing gehad.Vorig week tijdens onze vakantie er achter gekomen dat de 2e ivf weer raak is. Maar oh wat is het toch spannend weer elke keer.Vanochtend bloed geprikt en vanm belde de verpleegkundige dat het voor nu helemaal goed zit en dat we maar moeten proberen te gaan genieten en beseffen dat we zwanger zijn. Ben vandaag precies 5 weken en mijn hcg was 1650.Uitgerekende datum is 14 april 2014. Maar het wordt toch eerder geboren, omdat het met de keizersnede wordt gehaald. Mag niet meer natuurlijk bevallen i.v.m. de niche-operaties.Hey meiden jullie ook allemaal gefeliciteerd en ik hoop dat we met zijn allen een gezellige tijd tegemoet gaan op dit forum!
SUPERRR meis!! En OMG wat een HOOGG hcg zeg! Hoeveel embryo's hebben ze teruggeplaatst?? Echt van harte gefeliciteerd en leuk dat je mee komt schrijven!!!
Geplaatst

Het wordt gezellig druk hier! Leuk om over de goede echos te lezen, super-fijn! Wat is het spannend he, dat wachten op uitslagen. En dat terwijl we allemaal behoorlijk ervaring hebben met wachten! Wat een hoog hcg e82! En clickstar, hoe lekker, zwanger en op vakantie. Wat wil je nog meer? (nou hou.. alvast goede echo en nu iets te eten, maar je begrijpt vast wat ik bedoel! ;-)

Geplaatst
hey zwangere dames,

graag zou ik mij willen toevoegen bij jullie. Voor sommige van jullie ben ik niet helemaal onebekend en hebben we samen op het wachtbankje april/ mei gezeten. En ook op het wachtbankje van juli.

Maar ik ben ook zwanger, heb 22 juli punctie gehad en 25 juli terugplaatsing gehad.

Vorig week tijdens onze vakantie er achter gekomen dat de 2e ivf weer raak is. Maar oh wat is het toch spannend weer elke keer.

Vanochtend bloed geprikt en vanm belde de verpleegkundige dat het voor nu helemaal goed zit en dat we maar moeten proberen te gaan genieten en beseffen dat we zwanger zijn. Ben vandaag precies 5 weken en mijn hcg was 1650.

Uitgerekende datum is 14 april 2014. Maar het wordt toch eerder geboren, omdat het met de keizersnede wordt gehaald. Mag niet meer natuurlijk bevallen i.v.m. de niche-operaties.

Hey meiden jullie ook allemaal gefeliciteerd en ik hoop dat we met zijn allen een gezellige tijd tegemoet gaan op dit forum!

*****breek ff in*****

Gefeliciteerd E82! Wat een geweldig nieuws dat je zwanger bent! Zag toevallig dit berichtje voorbij komen. Ik weet niet of je je het nog herinnert, maar ik heb ook de niche-resectie gehad. Januari van de 3e ivf zwanger geweest, maar helaas mk. Morgen weer naar de VU voor de eerste echo van de vierde ivf (2e na de operatie). Spannend!

Geniet van je zwangerschap en van deze bijzondere tijd!

*****breek weer uit*****

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden