Ga naar inhoud

Uitgerekend april 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Wat hormonen wel niet met je doen he?hoeveel weken was je toen dat ze t zagen?
12 weken, maar het was achteraf duidelijk terug te zien op de echo.Helaas had ik de pech dat een echoscopist met 32 weken zie het gaat goed met uw zoontje😣 had mijn man al die tijd zijn mond kunnen houden.Baalde wel de verrassing was er af.
  • Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje Jose, wat een lompe actie! Beetje jammer...

Antwerpen was leuk! Heerlijk hele weekend gekletst over zwanger zijn en baby's..:love5: Vriendin heeft dochtertje van 10 maanden en ook al eea meegemaakt voor ze zwanger was, dus kon helemaal mn ei kwijt! Niet heel veel geshopt (het was zaterdag inderdaad MEGA-druk!!), maar toch 2 leuke truitjes waar buik wel ff in kan groeien. Denk wel dat ik binnenkort voor borek moet kijken, aan einde dag zitten ze toch niet meer zo lekker..

xx

Geplaatst

Alles was weer goed met onze kleine wup :)

Ben zo blij als een kind. Net is mijn bestelling voor L binnengekomen van een oh zo leuk kledingmerk. Met name voor meisjes. I love it. L haar garderobe is weer rijkelijk gevuld.

Geplaatst
Alles was weer goed met onze kleine wup :)

Ben zo blij als een kind. Net is mijn bestelling voor L binnengekomen van een oh zo leuk kledingmerk. Met name voor meisjes. I love it. L haar garderobe is weer rijkelijk gevuld.

hahahah dat lijkt me heeeeerlijk zo te shoppen! heb jij eigenlijkal een idee/ gevoel wat hetw ordt? En hoe gaat het nu verder met je en op je werk??

Geplaatst

Inflame, ik neig naar een jongen, maar ben niet overtuigd. Bij mijn dochter wist ik het zeker vanaf de tp.

gaat hier veder met ups en downs, nog wel veel vermoeide periodes. En op mijn werk verschilt het ook, de ene dag is de andere niet.

Allemaal heel normaal aldus de bedrijfsarts. Dit zal voorlopig wel even zo blijven.

s Avonds lig ik gewoon vroeg en dat vind ik echt heerlijk!

Geplaatst

Het heeft ook met het volgende te maken....

voordat we begonnen aan de laatste behandeling, zaten mijn man en ik samen op de bank. L was aan het spelen en uit het niets riep ze tot drie keer aan toe de jongensnaam die wij hebben.

bizar of toeval?

hoe dan ook de behandeling is aangeslagen, dus ergens denk ik het daarom, maar ook omdat ik me toch anders voel.

maar goed, er is geen zwangerschap hetzelfde I know!

Geplaatst
Het heeft ook met het volgende te maken....

voordat we begonnen aan de laatste behandeling, zaten mijn man en ik samen op de bank. L was aan het spelen en uit het niets riep ze tot drie keer aan toe de jongensnaam die wij hebben.

bizar of toeval?

hoe dan ook de behandeling is aangeslagen, dus ergens denk ik het daarom, maar ook omdat ik me toch anders voel.

maar goed, er is geen zwangerschap hetzelfde I know!

Vervelenddat je nogsteeds ups en downs hebt... Maar ook fijn dat het er 'bij hoort', weet je in ieder geval dat je nietw eer terugvalt!

nouuuu zeg dat is toevallig!! Wat ontzettend bijzonder dat je dochter jullie jongensnaam zo riep! Als dat geen voortekenen zijn hahah.

ik zelf neig naar een meisje.. Maar ergens hoor ik een stemmetje 'nehee' met icsi is de kans groter op een jongetje hahah maf he. We hebben we al de jongensnaam... Hahaha dat is pas apart. We hoefde er helemaal niet over na te denken.... Haahnde meisjesnaam is wel nog een heeeele studie ben ik bang hahahaha. Ach we hebben nogz owww lang! Hahaha

gaan jullie het geslachts aan iedereen vertellen zodra jullie weten wat het wordt (alssss jehet natuurlijk wilt weten hihi)

Geplaatst

Ja bizar he? Wij willen het deze keer niet weten, blijft een verrassing. Maakt ons echt niet uit.

Zowel een jongens als een meisjesnaam staat al helemaal vast, geen twijfel mogelijk. Daarover zitten we echt op 1 lijn.

Geplaatst
Ja bizar he? Wij willen het deze keer niet weten, blijft een verrassing. Maakt ons echt niet uit.

Zowel een jongens als een meisjesnaam staat al helemaal vast, geen twijfel mogelijk. Daarover zitten we echt op 1 lijn.

Heel bizar!! Wat leuk... Ik denk nietdat ik tegen die spanning zou kunnen hihi.. Ben veeeeel te nieuwsgierig haahahaahh! Jongen of meisje maakt ons ook niets uit, maar wil wel gericht kunnen shoppen hahahahha (controlefreakje?? Hahah)

Geplaatst

Heeeeel herkenbaar hoor Inflame. Bij mijn dochter wilden we het ook echt weten en dat was erg gemakkelijk met shoppen idd, kamertje inrichten en geboortekaartje uitzoeken enz.

Maar nu wil ik gewoon alles anders, alles geproefd hebben zeg maar. Maar het zal lastig worden hoor, want de regie uit handen geven is okk niet mijn ding ;)

Geplaatst
Heeeeel herkenbaar hoor Inflame. Bij mijn dochter wilden we het ook echt weten en dat was erg gemakkelijk met shoppen idd, kamertje inrichten en geboortekaartje uitzoeken enz.

Maar nu wil ik gewoon alles anders, alles geproefd hebben zeg maar. Maar het zal lastig worden hoor, want de regie uit handen geven is okk niet mijn ding ;)

Ik snap je! Hbhahaha gelukkig ben ik niet de enige dan! Hihi!! Nou hopelijk kun je je nieuwsgierigheid bedwingen ahhaha!

Geplaatst

Weer even upperdepup.

Uitgerekende datum:

26 maart 2014: José ( 2e)

1 april 2014: Puck78 ( brusje)

1 april 2014: Armanda (brusje)

2 april 2014: clickstar (eerste)

7 april 2014: Inflame (eerste)

9 april 2014: Quin (brusje)

14 april 2014: Miekske (brusje)

14 april 2014: e82

18 april 2014: Kimky (eerste)

Echo/controle:

8 okt: Jose, echo en controle vk

11 okt: Armanda vk hartje

29 okt: Jose, echo gyn

Geplaatst

Inmiddels al einde van de middag dus waarschijnlijk al te laat om je nog succes te wensen Quin.

Dus hoop dat alles goed was en jullie hebben kunnen genieten van mooie beelden tijdens de echo.

Geplaatst

Hè meiden, alles was goed. Het zag er allemaal mooi. Wilde even niet mee werken lag lekker te slapen. Na wat hoesten en draaien toch alles mooi in beeld kunnen krijgen. Geslacht durfde ze niet te zeggen, lag er niet goed voor.

Ook met schoonmama zkh geweest en nu andere combi van pijnbestrijding. Hoog laag bed in huiskmr en we gaan wel zien hoe ver het gaat komen.

Reageer later op de rest nu wil kleine man eten hebben

Geplaatst

Een dubbel dagje voor je Quin dus!

hopelijk slaat de nieuwe combi goed aan, zodat ze minder pijn zal hebben. Bah, lijkt me vreselijk zo n lijdensweg.

fijn dat je uk het zo goed doet. Ik zie dat je 12,4 weken zwanger bent, kunnen ze het dan zien?

dan is alles nog hetzelfde bij jongen en meid, is nog erg in aanleg.

don ze dan een uitspraak adhv de nub?

wanneer mag je weer? Hopelijk wil de kleine daar tussen zn benen wel goed laten zien ;)

Geplaatst

Ow Quin wat een goed nieuws en wat een rot nieuws.... :-(

heel veel sterkte de komende tijd!

En probeer ondanks alles van de successen omtrent je babytje te genieten... Heerlijk de goede echo!!!

Wat is het leven soms dubbel, soms moeilijk dubbel....

Geplaatst

Uitgerekende datum:

26 maart 2014: José ( 2e)

1 april 2014: Puck78 ( brusje)

1 april 2014: Armanda (brusje)

2 april 2014: clickstar (eerste)

7 april 2014: Inflame (eerste)

9 april 2014: Quin (brusje)

14 april 2014: Miekske (brusje)

14 april 2014: e82

18 april 2014: Kimky (eerste)

Echo/controle:

8 okt: Jose, echo en controle vk

11 okt: Armanda vk hartje

29 okt: Jose, echo gyn

26 sept: Inflame, echo vk

10 okt: Inflame, controle vk (geen echo, alleen hartje luisteren)

Geplaatst

Quin fijn dat je geen verhoogd risico hebt met de combinatietest. Lijkt me zo dubbel. Aan de ene kant wil je genieten aan de andere kant heb je zoveel andere dingen aan je hoofd.

Hoop dat deze combinatie pijnstillers beter werkt en ze niet teveel pijn hoeft te hebben.

Jose wat leuk dat jullie ditmaal ervoor kiezen om het geslacht vooraf niet te weten:-) Ik ben veel te ongeduldig om te wachten haha!

Geplaatst

Stil hier. Goed teken gaan we maar vanuit.

hier toch net even schrik, verloor beetje oud bloed brrrrr. Mijn redder in nood ( doppler) heeft me even gerust gesteld.

wup doet het nog.

Fijn weekend, hier vnvd een voice avondje en morgen gezellig met een groep meiden en onze kids naar een groot speelparadijs :)

Geplaatst
Stil hier. Goed teken gaan we maar vanuit.

hier toch net even schrik, verloor beetje oud bloed brrrrr. Mijn redder in nood ( doppler) heeft me even gerust gesteld.

wup doet het nog.

Fijn weekend, hier vnvd een voice avondje en morgen gezellig met een groep meiden en onze kids naar een groot speelparadijs :)

Leuk! Hier ook een voice avond :-).

ow jeetje wat een schrik! Ik snap het dat je doppler je redder is!!!!!!!!! Hoe gebruik jij hem: met gell of olie?

Geplaatst

Ik ben ook te ongeduldig om ons te laten verrassen bij geboorte. Wil graag weten wat het wordt! Ben benieuwd of onze voorgevoelens kloppen. Ik neig naar jongetje.. (mn vader zou zeggen dat het sowieso een jongen wordt, oud zal hij immers niet zijn....!)

Eerste buik-broek heb ik gekocht, van de week nog gekotst dus het gaat prima! ;-) Donderdag combi-test, ook weer spannend! Nu languit op de bank, lekker bijkomen van drukke werkweek. Fijn weekend! Xx

Geplaatst

E82 en Mieske hoe is het met jullie?

Idd schrikken dat bloedverlies, de doppler zorgt gelukkig weer voor een goede nachtrust.

Vandaag de echo geappt naar de Fam. In Amerika en deze waren verbaasd, ze gingen gelijk outletshoppen voor de uk.

Vlgns mijn tante wordt het weer een jongen, moet zo lachen om alle theorieën die ik hoor.

Meiden geniet van VC

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden