Ga naar inhoud

Uitgerekend april 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Inflame, bijzonder zeg! Vooral nu achteraf ga je daarover nadenken....zei je oma het nu? Of de verpleegkundige?

hoe dan ook, ze heeft mooi wel gelijk gekregen.

hier hetzelfde met onze dochter, tijdje terug al eens verteld dat ze uit t niets de jongensnaam noemde. Nou schiet mij maar lek als het echt een jongen is/wordt.

sowieso geloof ik wel in dat soort dingen. Hoe vaak mensen mij al niet uitgelachen hebben? Eerst zelf meemaken, dan geloven is het vaak.

Toen we aan de eerste poging begonnen en wij onderweg waren om ons embryo op te haken, vroeg mijn moeder aan haar:" wil je wel een broertje of zusje?" Haar antwoord was resoluut NEE! Dat is ook in een mk geeindigd. Nu had mijn moeder het weer gevraagd en toen antwoordde ze ja! En ja hoor, ze kreeg gelijk....nu nog een jongen en ik heb een bijzonder kind ;)

click, fijn dat alles weer goed was zeg. Kon je de drie, vier weken maar vooruit kijken he? Maar hetg ast al zo snel, vinden jullie niet?

hier gaat het nog steeds redelijk, met wup alles goed. Afgelopen dinsdag weer geweest en alles prima! 29 okt weer en 5 nov de guo. Man, man, dan zit ik alweer op de helft. Waar blijft de tijd?

na die ene avond, dat ik mijn hand op mn buik legde, is t enkel bij gekriebel gebleven. Maar sinds gisteren, voel ik wup echt tikjes/schopjes geven. Als ik op mijn rug lig, wauw....het magische gevoel is weer terug! En het wordt alleen maar erger :)

extra genieten, want voor ons is dit de laatste keer.

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Clickstar banner is aangepast. Als we voor roze gaan dan gelijk maar goed;-)

We vertellen wel dat we een dochter verwachten. Veel te lastig om het stil te houden.

Wat bijzonder van je oma zeg!

Armanda wat fijn dat je de hoofdpijn kwijt bent. Hopen dat het zo blijft en je kunt gaan genieten.

Inflame wat lief van je oma zeg! :-)

Quin hoop dat jullie beetje van het weekend kunnen genieten. Of hebben jullie het weekend ook nog veel te regelen of verplichtingen?

Geplaatst

Ow Jose wat bijzonder. Word bijna jaloers. Ha ha. Hopelijk voel ik ook snel schopjes hihi.Gisteren had ik een echo bij de vk (was open dag!). Alles zag er weer goed uit. Zo gaaf! Hij lag met zn beentjes gekruist hahahha zo grappig. Zegt mn man' kun je al zien wat t wordt': zii kijken.. Ik dacht ja das een jongen (zag wat uitsteken ha ha) maar de vk zei, nee zelf dat t een jongetje wordt durf ik nog niet te zeggen daar is t uitsteekseltje te klein voor; kan dus nog steeds t schaamknopje zijn. Hahaha weten w nog steeds niet dus hh.Ik heb vanaf t begin t gevoel dt t een meisje is, maar de laatste weken twijfel ik en gisteren dacht ik.. T wordt een jongen... Vannacht droomde ik weer over een meisje.. Haahha dus tjah wat wordt t nu?? Haha mn man denk een meisje.Leuk huiswerkje hahah.

Geplaatst

Hoi meiden,

Ben vanmorgen toch maar even langs vk geweest om hartje te luisteren.. Zat me gisteravond opeens helemaal gek te maken, was nog net niet helemaal in paniek. Heeeel eng! En vanmorgen erg moeten huilen opeens. Bah, wat een rot-gevoelens zo door elkaar! Terwijl ik juist de laatste weken een erg goed gevoel had; deze baby komt er, zo simpel is het! Maar goed, na even flink zoeken omdat hij steeds weg dook heb ik vanmorgen wel even hartje gehoord. En in plaats van dat ik dan gerust gesteld ben en blij naar buiten huppel, bedenk ik me dat het hopelijk wel echt het hartje van de baby was, en niet die van mij. Mijn hart was nl ook als een gek aan het kloppen omdat ze hem maar niet kon vinden... Hoe gek kan je jezelf maken??? HORMONEN!!! Jek! Hoop dat dit snel over gaat!

Clickstar, ik vind jouw banner ook nog wel erg neutraal hoor! Moet die niet onderhand eens lekker blauw of groen worden? ;-)

Hoe is het met jullie verder? Hebben jullie moeite met genieten, of lukt dat inmiddels volop? Hoop het!!

xx

Geplaatst
Hoi meiden,

Ben vanmorgen toch maar even langs vk geweest om hartje te luisteren.. Zat me gisteravond opeens helemaal gek te maken, was nog net niet helemaal in paniek. Heeeel eng! En vanmorgen erg moeten huilen opeens. Bah, wat een rot-gevoelens zo door elkaar! Terwijl ik juist de laatste weken een erg goed gevoel had; deze baby komt er, zo simpel is het! Maar goed, na even flink zoeken omdat hij steeds weg dook heb ik vanmorgen wel even hartje gehoord. En in plaats van dat ik dan gerust gesteld ben en blij naar buiten huppel, bedenk ik me dat het hopelijk wel echt het hartje van de baby was, en niet die van mij. Mijn hart was nl ook als een gek aan het kloppen omdat ze hem maar niet kon vinden... Hoe gek kan je jezelf maken??? HORMONEN!!! Jek! Hoop dat dit snel over gaat!

Clickstar, ik vind jouw banner ook nog wel erg neutraal hoor! Moet die niet onderhand eens lekker blauw of groen worden? ;-)

Hoe is het met jullie verder? Hebben jullie moeite met genieten, of lukt dat inmiddels volop? Hoop het!!

xx

Ow meis wat bale joh!! Maar wel goed dat je naar de vk bent geweest! Enne,,,, je hoeft NIET te twijfelen of t t hartje van debaby was hoor... HETW AS JOUW KLEINE BABY's hartje!! DIE KLEINE KOMT ER! Zoals je zelf ook alz egt, geloof er maar in hoor meis!!! Je bent de 12 weken RUIM voorbij, komt echt goed!!!

ik snap je onzekerheid heeeel goed, maar probeer lekker te Genieten en te geloven dat die kleine volgend jaar geboren wordt! Tegen de tijd dat je teleurstellingen zou moeten gaan verwerken heb je tegen die tijd... Tijd genoeg om te treuren..

meis:: GENIET LEKKER! Jouw baby's rikketik doet het hoor!!!! Xxxknufff

Geplaatst

Inflame wat een positieve vibes! Mooi gezegd!

Kimky: het komt goed meid. geloof erin! had ik ook moeite mee en you see hier gaat ook nogsteeds supeRRR.

Straks ga je het kindje ook voelen en dan hebje meer bevestiging. Ik snap je echt wel hoor want dit kippetje ligt elke avond een paar sec met de doppler op de bank.

en dat hartje onderscheid je echt wel van je eigen hartslag hoor believe me, dat heeft de vk echt wel goed gehoord. je zit nl niet heel snel op de 160p/m ookal heb je stress

dus meid kop op!

Vandaag intake GUO in het Erasmus Rdam. pff wat een mega doolhof daar. maar de intakewas zo leuk! zelfs nog een echo gehad, alles opgemeten, alles perfect :-)

mn man kon niet mee, mn schoonmoeder was erbij. fantastisch vond ze het!

over 4wk de GUO. zo spannend en alles gaat nu ineens zo snel vinden jullie ook niet?!

Quin ik hoop dat jou schoonmoeder mee kan naar de 20wk. dat zou echt heel fijn voor jullie zijn zeg! moet gelijk aan je denken nu ik dit schrijf.....

Ha puck mooi roze!

Ik heb die van mij blauw gemaakt. tip van kimky :-)

Enne Armanda how are u doing?????

Geplaatst

Thanks voor de pep-talk Inflame en Clickstar! Ik weet niet wat die hormonen nu uitvreten, maar voel me een stuk beter! De angst is weer even weg en ik zit weer wat lekkerder in mn vel. Jullie zullen het misschien niet geloven, maar ben normaal echt totaal geen stress-kip! Heb best wel verantwoordelijke baan met redelijk wat stress/spanning en kan dat prima hebben. En sta normaal flink met beide voeten op de grond. Maar als het over een baby gaat... Herken mezelf soms niet! Maar goed, het is dan ook compleet nieuw voor mij. Ga nu denk ik pret-echo plannen, want we willen heeeel graag weten wat het wordt!! En vind die 20 weken echo veel te lang duren! Hadden het idee om het de ouders, zus en zwager te vertellen door zo'n taart, de buitenkant gewoon neutraal en dan binnenin roze of blauw. Manlief is begin november jarig, dus dat is dan de reden voor taart. MET grote verrassing voor de familie! Haha, vond dat eigenlijk altijd vreselijk maar snap steeds beter de lol ervan. Ennehh.. nu kan ik dit soort dingen doen, dus waarom ook niet?!!

Fijne dag!

xx

Geplaatst

Kimky, goed om te horen dat je weer kan genieten. En het echt genieten begint als je het gezond en levend in je armen hebt.

Puck, kan je al wennnen aan het idee dat je een meisje krijgt;-) Gaat jouw laarzenfonds voor de toekomst, die is nu voor dochterlief.

Clickstar, mooie blauwe ticker hoor. En gewoon de de aangegeven lijnen blijven volgen in het Doolhof daar. Wel mooi dat jij ook gewoon de GUO krijgt.

Inflame, zo te lezen met jou ook alles goed en na alle ellende blijf je het positief zien. Top hoor.

Hier zelf gister naar de verloskundige geweest, had zo'n buikpijn dat ik er naar van werd. Nu zijn mijn banden geirriteerd doordat ik al zo zwaar ben, heb dus echt een omvang van 6 á 7 mnd. Moet nu een band aan laten meten. Ze kon op de echo nog niet zien wat het gaat worden BAAL BAAL ze raadt aan tot 20 wkn te wachten. Nou verder eigenlijk weinig nieuws onder de regen!

Geplaatst

Quin wat rot voor je dat je zoveel pijn hebt! Had je dat vorige zwangerschap ook al zo snel?

Hoop dat die band je wat steun geeft. Ben je ook al veel aangekomen of echt alleen de buik die aan de banden trekt?

Niet leuk zeg dat ze nog niet konden zien of je ook voorlopig je laatste laarzen hebt gekocht;-) Ga je nog wel een echo eerder dan de 20 weken inplannen zodat je schoonmoeder misschien nog mee kan of gaat het dusdanig slecht met haar dat ze dat nu al niet meer zou aankunnen?

Heb snel nog maar even een paar laarzen aangeschaft:-) Had een goed excuus dat ik nog een paar kortere laarzen moest hebben als mijn kuiten straks weer wat dikker worden haha!

Ook nog even een lekkere warme universele slaapzak aangeschaft voor mijn zoontje. hij blijft niet onder zijn deken liggen en merkte dat hij het nu toch al beetje koud had in de nachten. Heb een 4 seizoenen slaapzak aangeschaft van Puckababy met wantjes:-) Wel een witte zodat we hem straks nog een keer kunnen gebruiken. Ben benieuwd hoe deze bevalt.

Denk dat ik wel een beetje aan het idee gewent ben hoewel ik het nog steeds soms niet kan geloven dat ik zwanger ben haha

Hier alles verder goed. Ben wel al 4 kilo aangekomen en toch ook al duidelijk zichtbare buik. Vorige zwangerschap 25 kg aangekomen dus hoop dat ik nu wel ruim onder de 20 kg kan blijven.

Was zo zwaar met lopen en bewegen aan het einde. Morgen gezellig bij een vriendin op kraamvisite. Zij heeft ook na een zoontje nu een dochtertje gekregen.

Kimky wat fijn dat je je weer wat beter voelt en geniet van de leuke dingen die je kunt plannen. Spannend hoor een pretecho :-) Ga je hier ook vertellen of jullie een jongen of meisje verwachten?

Clickstar goed dat je de GUO hebt kunnen laten inplannen!

Inflame en Armanda hoe is het met jullie?

Geplaatst

Nee vorige zwangerschap dus nergens last van gehad. Ze legde uit dat het komt door leeftijd en kort op elkaar zwanger zijn. Ben ongeveer 1 kilo aangekomen dus dat valt mee. Met vorige zwangerschap 16 kilo maar toen lag ik vanaf 6 mnd al plat. Hoop nu onder de 12 kilo te blijven.

Ha ha heb vandaag ook korte laarsjes besteld, zet ze in de kast en na één maand vis ik ze er uit, manlief vraagt dan nieuw! Kan ik eerlijk zeggen nee had ik al een tijdje;-). Heb dus echt een laarzentic zijn angst is niet ongegrond.

Puck, 4 kilo. Hoe komt dat? Maar leuk toch die dikke buik.

Trusten meiden morgen weer uitgebreider

Geplaatst

Haha Quin, nieuw? Nee hoor. Lol. Slim van je.

Puck handig dat slaapzakje. Moet ik ook s naar kijken.

Hier gaat wel ok.

Sorry maar ben nog steeds niet aan het genieten.

Dagelijks misselijk, steeds eten, steeds kokhalsen, regelmatig hooofdpijn (maar gelukkig geen migraine) weinig energie dus veel moe en door dit alles ook al vrij dik. Ook in mijn gezicht. En mn boobs dus ook onwijs groot.

Voel me door dit alles gewoon niet lekker.

Ik schrijf daarom niet zo veel want wil ook niet steeds klagen.

Vandaag naar vk geweest. Moest ook beetje huilen want heb eerlijk verteld dat ik er allemaal tegen op zie. Ook nu al tegen die laatste weken.

Vorige x bijna twee mnd te vroeg bevallen en was toen al huge. Vandaar.

Ze gaf aan dat ik gerust s met een gyn kan praten hierover.

Verder gaat t goed hoor, haha. Mijn dochtertje wordt over een paar wkn twee dus ben over een barbie/poptaart aan het nadenken enzo. En ze krijgt over een paar mnd een groot bed zodat de baby kamer door geschoven kunnen worden :)

Ik heb trwns de 20 wkn echo op 13 nov. Krijgt ook weer Guo.

Geplaatst

Kimky: wat fijn dat je weer een beetje kan genieten meis! Blij voor jou/jullie!! Vangt je partner je goed op thuis?

clickstar: watheerlijk dat je je kleine babytje weer hebt mogen bewonderen!! Mag ik vragen waarom je toch voor GUO gaat? (Wat heeft de vk gezegd en waarom?, misschien kan ik hete r met haar ook nog over hebben?)

Quin: jeetje meis dat klinkt behoorlijk vervelend. Wat bale joh dat je zo snel groeit... Kijk... Eigenlijk iseen buikje natuurlijk geweldig door de baby... Maar ik snap je zorgen wel hoor, t mag niet ten koste gaan van je gezondheid :-( . Hoe gaat het nu? Ik hoop dat je lekker fit blijft deze zw!!!!!

Watzeiden ze bij jou op de echo? Ook !bobbeltje' te zien maar nog niet duidelijk jongetje of meisje?

Puck: klinkt heerlijk die slaapzak! :-) 4 kg is toch niet zoveel, of wel??

Armanda: ow meis wat bale joh.... Maar wat goed dat je bijd e vk zo open bent geweest! Luchtte het op?? En je mag juist klegen hier hoor.., schrijf maar lekker van je af joh!! Lucht juist misschien wel oo!! Ik had vandaagw eer de hele dag koppijn... Pffff echt waardeloos hoor!!

jose hoe is het met jou???

Geplaatst

Inflame, ze zag wel iets maar ze vond het niet duidelijk genoeg, het lag erg tegen de romp aan wat wijst op een meisje maar de uitstulping was wel weer zo groot dat het een jongen kan zijn. Ha ha 50% kans op ieder dus...

Hier ook hoofdpijn, is het nationale dag daarvoor?

Armanda, klagen mag het is nu eenmaal geen rozengeur en maneschijn ondanks dat de zw heel erg gewenst is vallen sommige dingen tegen en herinneringen komen dubbel en dwars terug.

Geplaatst

spannend armanda, ik heb 12 nov de 20 wkecho om 15 uur.

en idd klagen mag en moet soms gewoon even. kan me voorstellen dat je geleefdwordt door je klachten.

wat leuk dat je dochter bijna jarig is. Ga je het uitgebreid vieren, lkkr overde top?! En ga je de taart zelf maken? ik heb vorig jaar in een opwellingbedacht dat ik dat ook wel kon. vanalles gekocht. van marsepijn tot kleurstof,vormpjes en biscuit mixen.... maar doe er eigenlijk nix meer mee.

Quin, hoe is het met je buikklachten. is bij jou eigenlijk de 20 wk alingepland?

kimky hoeist met jou? heb je nog een pretecho ingepland? leuk, ik zeg doen! enwat een super idee van die taart. bedoel je dat je de biscuitmix dan eenkleurtje geeft? oh lachen is dat!

miekske en e82 van jullie ook lang niets gehoord?! hoop dat het goed met julliegaat...!

Jose ik wil ook dat magische gevoel! gisteren weer een poging voelen gedaan.maar voel helemaal nix :-(

en over magie gesproken, het zou idd wat zijn als het een jongen gaat wordenbij jullie. bedoel je met de jongensnaam die je dochter noemde, DE naam diejullie hebben gekozen?!

wat erg al die kilo's die eraan (gaan) komen. hier 2 kg erbij!

inflame, ik heb het zelf aangegeven bij de vk. ICSI staat als indicatie voorGUO omschreven in de richtlijnen, ik heb aangegeven dat ze met een heel goedverhaal moeten komen als zij daar anders over denken. dat verhaal hadden zeniet en ben dus doorverwezen. de gyn bood zelfs direct een vwp aan. bij icsikunnen ook afwijkingen op de x en y chromosomen voorkomen. vind dat wel heelver gegrepen! mn moeder mag ook mee naar de echo, ze is helemaal happy.

meiden ben zooooo benieuwd wat het geslacht van jullie kindjes wordt. jullieworden wel in spanning gehouden zeg!

wij zijn al met de naam bezig. phoeh dat wordt nog wat maar we hebben een top 3haha

even een andere vraag... hebben jullie nog medicatie over? en zo ja wat doenjullie daarmee?

ik heb nog zoveel van die troep liggen, ik had bedacht om het achter de hand tehouden. maar ik weet dat ik er andere dames blij mee kan maken.

want stel dat het nu nog fout gaat. krijg je dan weer drie pogingen vergoed vande verzekering?

en hier weer even het lijstje...

Uitgerekende datum:

26 maart 2014: José (brusje)

1 april 2014: Puck78 (brusje)

1 april 2014: Armanda (brusje)

2 april 2014: clickstar (1e, jongen!)

7 april 2014: Inflame (1e)

9 april 2014: Quin (brusje)

14 april 2014: Miekske (brusje)

14 april 2014: e82 (brusje)

18 april 2014: Kimky (1e)

Echo/controle:

3 okt: Kimky combi-test

4 okt: Kimky intake vk

8 okt: Jose, echo en controle vk

10 okt: Inflame, controle vk (geen echo, alleen hartje luisteren)

11 okt: Armanda vk hartje

29 okt: Jose, echo gyn

12 nov: clickstar, 20wk GUO

13 nov: armanda, 20wk

Geplaatst

De bandenpijn is nog wel hopeloos, maar heb begrepen dat ik hier tot het eind mee zal moeten dealen.

Heb de 19e november de GUO.

Volgens mij krijg je zo en zo nog maar 3 behandelingen vergoed ook al ben je zwanger geweest of bevallen. Dacht niet dat de telling opnieuw begon. Weet iemand dit eigenlijk.

Ik heb de meds via het forum weg gegeven aan iemand die in de buurt woont. Anders moet je op het forum kijken wie jouw meds nodig heeft en kijk ook naar de houdbaarheidsdatum

Uitgerekende datum:

Echo/controle:

3 okt: Kimky combi-test

4 okt: Kimky intake vk

8 okt: Jose, echo en controle vk

10 okt: Inflame, controle vk (geen echo, alleen hartje luisteren)

11 okt: Armanda vk hartje

19 nov: Quin, 20 wk GUO

Geplaatst

Wat is het gezellig hier! Ook al is het af en toe klagen, dat mag hier toch juist?! Ik merk dat ik soms moeite heb met klagen bij anderen, familie of vrienden. Ik wilde immers dit kindje zo graag, dus moet niet zeuren nu het eindelijk zover is.. Bij jullie vind ik dat makkelijker (sorry ;-)! Het is ook zo leuk jullie ervaringen te lezen, juist dat stelt gerust of geeft steun. Hoop wel voor jullie dat jullie je snel beter gaan voelen Armanda en Quin! Of dat er in ieder geval mee om te gaan is.

Ik heb inderdaad inmiddels een pretecho gepland! 29 oktober mogen we. Ben zooo benieuwd wat het gaat worden! En ik zou het jullie wel direct vertellen hoor! We gaan inderdaad het de familie laten weten door zo'n taart met gekleurde binnenkant. Komt perfect uit omdat man paar dagen later jarig is. Alleen weten wij het wel al, ik wil zelf niet wachten op het aansnijden van die taart. Ik wil gewoon tijdens de echo horen wat ze ziet.

Gisteravond bij een vriendin ledikantje bekeken die we mochten overnemen. Hij ziet er prima uit, niet zo grof als sommige die ik in winkels heb gezien. En we mogen hem zo meenemen. Leuk! Ook box hebben we via via. Wil natuurlijk wel nog zelf dingetjes kopen, maar dit bedje en box zijn leuk genoeg en hou ik misschien wat geld over voor een kinderwagen. Ik mag die van mn zusje gebruiken, maar vind een kinderwagen wel zo leuk om zelf uit te zoeken.

Puck, moet jij niet hartstikke janken steeds als je dat liedje van Niels Geuzebroek hoor? Moet ik al, en ik weet niet eens of het een meisje wordt.. Hij komt nu toevallig voorbij.

Ik heb inderdaad ook nog wat medicijnen liggen. Had bedacht dat ik ze na een goede 20w echo weg ga geven. Als het bij mij nu allemaal goed gaat, denk ik toch nie dat ik ze nog eens nodig ga hebben. Daarbij zijn ze denk ik over datum als we ze wel zouden willen gebruiken.

Oh ja, en gister ook mn eten er weer uit gegooid, dus ik ben weer even gerust gesteld! ;-)

Uitgerekende datum:

Echo/controle:

29 okt: Kimky, pretecho

1 nov: Kimky, controle vk

Fijne dag!!

Geplaatst

DE naam inderdaad haha, die staat allang en dus al helemaal vast :)

jammer dat sommige zich zo belabberd voelen, maar gooi het er maar uit. Daar zijn we voor. We begrijpen elkaar als geen ander.

click, weet niet of je menopur over hebt? Zo ja, pb me dan ff ;)

en je krijgt idd weer drie pogingen mocht het fout gaan. Na 12 weken zelfs al. Maar daar gaan we niet vanuit.

heb het bij 13 weken de deur uit gedaan.

en dat gevoel, komt echt hoor. Hier soms ook niks end an onzeker, hup doppler erbij en ik ben weer gerust gesteld.

Geplaatst

Hierbij ook weer mijn aanpassingen! :-) ik heb as woensdageen pretecho gepland met mijn ouders erbij. Sppaannnnnend.

Uitgerekende datum:

Echo/controle:

23 okt: pretecho :-D

clickstar: waarom wilde je perse een GUO? Omdat deze uitgebreider is? Of vanwege de icsi? Of beide? Wel een beeetje maf dat ze meteen over een vwp begon...??

Geplaatst

En ik doe mee...

Uitgerekende datum:

Echo/controle:

29 okt: Jose, echo vk

5 nov: Jose, GUO

Geplaatst

Heb hem ook aangepast:-)

Uitgerekende datum:

1 april 2014: Puck78 (2e, meisje)

Echo/controle:

29 okt: Jose, echo vk

5 nov: Jose, GUO

13 nov: Puck, 20 wk GUO

Geplaatst

Gaat lekker met de groei allemaal dus :) Armanda, denk hier ook zoiets. Laatste keer was het 3,5 kg.

Vanmorgen lagen we op bed, ik voelde de kleine, dus pakte mijn man z'n hand en ja hoor....BINGO! Hij voelde het twee keer. We hadden het al vaker geprobeerd, maar vanmorgen was voor hem ook het eerste contact daar. Trots natuurlijk :)

Pffff wat een piesweer buiten, het giet..... maar ach, wat kan het schelen :P:P Wij vliegen morgenvroeg naar Gran Canaria en zoeken de zon daar wel op.

Over een paar uurtjes plukken we onze dochter uit bed en rijden we die kant op, de bedoeling is dat we 5 uur de lucht ingaan.

En dan te bedenken dat ik morgen lekker lig te chillen bij het zwembad. Sorry meiden!!

Geplaatst

Even snel... JOse geniet van jullie vakantie!! En geweldig dat je man de kleine ook al kon voelen:-) Kijk ook alweer uit naar het moment van getrappel en gedraai haha

Geplaatst

Hoe is het met Mieske en E82? Jullie zijn zo stil.

Puck, voel jij de kleine nog niet?

Hier gaat het lekker. Voel zachte trapjes en denk draaiende kont;-) Kleine man is hier ziek, hoop dat hij morgen naar kdv kan. Schoonzus was eerder met melden ziek kind bij mijn ouders, vang dus achter het net en moet desnoods zelf vrij nemen.

José, geniet van de vakantie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden