Ga naar inhoud

Uitgerekend april 2014

Aanbevolen Berichten

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ooooh wat leuk Armanda. Kun je alles mooi bewaren en weer gebruiken, hoe handig? Alhoewel, je zal wel niet alles hergebruiken.

lekker genieten nu!

Geplaatst

Uitgerekende datum:

26 maart 2014: José (brusje, blijft verrassing)

1 april 2014: Puck78 (2e, meisje)

1 april 2014: Armanda (2e, meisje)

2 april 2014: clickstar (1e, jongen!)

7 april 2014: Inflame (1e, jongen!)

9 april 2014: Quin (brusje)

14 april 2014: Miekske (brusje)

14 april 2014: e82 (brusje)

18 april 2014: Kimky (1e)

Echo/controle:

14 nov: Puck, 20 wk GUO

19 nov: Quin, 20 wk GUO

21 nov: Kimky, 20 wk

Geplaatst

Uitgerekende datum:

26 maart 2014: José (2e, verrassing)

1 april 2014: Puck78 (2e, meisje)

1 april 2014: Armanda (2e, meisje)

2 april 2014: clickstar (1e, jongen!)

7 april 2014: Inflame (1e, jongen!)

9 april 2014: Quin (brusje)

14 april 2014: Miekske (brusje)

14 april 2014: e82 (brusje)

18 april 2014: Kimky (1e)

Echo/controle:

14 nov: Puck, 20 wk GUO

19 nov: Quin, 20 wk GUO

19 nov: Jose, controle

21 nov: Kimky, 20 wk

4 dec: Jose, controle

Geplaatst

Oh Armanda wat leuk!!!

en wat fijn dat alles goed is....

Meiden, wat gaat het goed met ons allemaal, niet te geloven toch?

morgen Puck!

hoe laat moet je??? zenuwachtig??? (echt knap als je dit niet bent btw)

hier ff n verslagje van gisteren....

we hebben anderhalf uur moeten wachten in EMC, alles liep daar uit. en man wat was ik gespannen. poli is daar gecombineerd met de urologie. dus combi van oude manntjes en bolle buiken. hahaha

uiteindelijk kwam er een vrouwelijke gyn. mw was heel erg to the point en zakelijk! ik kroop gelijk in mn schulp.

echo heeft drie kwartier geduurd, geen tijd voor een grapje, alles was heel medisch. Beeb lag niet goed, dus nogsteeds een gevoelige buik van het duwen met de echo. geen footootjes, ook geen 3d :-( #vindiknietleuk#

anyway ons mannetje is goed gekeurd en dat is het belangrijkste.

gaan dus met 24 wk voor een pretecho hebben we maar bedacht......

uiteindelijk pas rond half zes weg. mijn moeder was er ook bij en na het afrekenen van 7 euro parkeerkosten heeft ze het kaartje laten vallen in een gleuf in de auto. sjongejonge daar zaten we dus echt niet op te wachten! wij naar zo'n hokje met zo'n beveiligingsman erin. het kaartje werd als 'verloren kaart' beschouwd en wij konden dus nog even 25 euro aftikken. niet eerlijk dus!

weetje, wij stapten het zkh uit met fantastisch nieuws. maar stel dat je net een slechtnieuwsgesprek zou hebben gehad of afscheid heb moeten nemen van een persoon en er overkomt je zoiets stoms als het verliezen van je parkeerkaartje dan laat je mensen toch niet opdraaien voor dit soort kosten. Dan geef je toch een uitrijkaartje??? sorry hoor maar moest dit ff kwijt!

ohja voel ik t kindje steeds beter, nu ook schopjes!

kimky voel jij al iets?

jij moet het langste wachten van ons allemaal he? save the best 4 last ;-)

Geplaatst

Armanda: jeeesssleuk meis!! Een MEID! Joeppiee hihi! Gefeliciteerd!! Enw at fijn dat alles goed eruitzag!

Clickstar, jeetje je hebt t niet getroffen zeg :-( wat bale joh!! Ik heb een hele rits fotootjes meegekregen en de artsn waren ruim op tijd en super lief! Niet fijn als je zo behandeld wordt he.... En het parkeerkaartje, das wel heeeeeele erg bale joh!!! Leuk dat je je kleine man nu al mee voelt!

Ben je al lekker aan t shoppen geslagen voor je mannetje?

Ik heb buikgriep denk ik, sinds gisteren niks meer gegeten en was van vanmorgen alleen maar aan t spugen en aand e diarree.... Net een bouilonnetje op, hopelijk blijft dat zitten. Echt zooo bale! :-( ik had nog wel zooo gehoopt me onderhand wat energieker te voelen....

puck, succes morgen en veel plezier! :-D

Geplaatst

Armanda, wat leuk een meid er bij.

Inflame, beterschap. Ook hier heerst de buikgriep datisnietleuk

Jee click, dat is niet zo heel leuk verhaal. Top dat het mannetje is goed gekeurd. Dat is toch het belangrijkste.

Puck, succes morgen en hoe laat moet je er zijn?

Hier as dinsdag maar begin stiekem wel zenuwachtig te worden. Verder is het een drukte makertje in de buik. Pppffft hij schopt me met maagzuur😩

Geplaatst

Clickstar wat balen van het kaartje zeg maar heel fijn dat alles goed was met de kleine man!

Ben wel beetje zenuwachtig maar niet heel erg. Veel minder in ieder geval dan vorige zwangerschap:-)

Armanda wat fijn dat alles er goed uitzag en jullie een dochter verwachten:-)

Quin ik moet er morgen om 14.00 uur zijn voor de echo en heb daarna dan ook nog een afspraak bij de Gyn.

Hoe is het verder met jou?

Bedankt Inflame! Hopen dat het van korte duur is de buikgriep:-(

Beterschap voor jou

Kijk uit naar de echo morgen maar toch ook wel beetje zenuwachtig!

Daarna naar de Gyn voor controle.

Kan me nu al druk maken over het feit dat ik dan wel moet aangeven dat ik nu al best veel pijn heb ondanks de paracetamol en me zorgen maak over de komende maanden.

Duik nu lekker mijn bedje in:-)

Morgen uitgebreid verslag!

Geplaatst

Puck succes strakkies! heb je n beetje geslapen?

14 uur is nog lang wachten he?

hoop dat het ook bij jou een mooie echo wordt met veel footoos!

en waarom maak je je zo druk meid? ben je bang dat ze je niet niet serieus nemen met je klachten? gewoon eerlijk zijn he?

inflame, hoe issie? Beterschap voor jou!

lang geleden dat ik buikgriep heb gehad..... even afkloppen.....

Meiden onze kinderwagen is binnen. Gaan m vanavond ophalen! Zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Clickstar bedankt!

Heb er gewoon moeite mee om aan te geven dat het niet zo goed gaat qua pijn.

Denk dat dit vooral te maken heeft met het feit dat het zwanger worden niet vanzelf is gegaan dus ik het idee heb dat ik blij moet zijn dat het gelukt is en dan maar niet moet klagen.

Komt vast goed:-)

Heb wel goed geslapen vannacht! Denk dat het ook komt omdat ik met 15 weken ook een uitgebreide echo heb gehad.

De man van mijn nichtje heeft toen ook al gekeken voor zover dat op alle punten kon op die termijn waar ze nu met de GUO ook naar kijken.

Leuk zeg dat de kinderwagen er is. Veel plezier met uitpakken en in elkaar zetten vanavond!

Geplaatst

Hoe is het gegaan Puck??

ik voel ke wat beter dan gisteren maar en nog slap en heb nog steeds weinig binnen. Gelukkig niet meer spugen!! Ik maakte me vanmiddag wel druk omde baby of hij wel genoeg binnenkrijgt nu :-(( zo bale dit!!

Geplaatst

Zo heb de echo en de controles weer gehad! Alles zag er prima uit:-)

Qua groei iets boven gemiddeld, maar aangezien mijn man en ik allebei lang zijn had ik niet anders verwacht.

Was bij ons zoontje ook het geval. Ze lag er goed voor dus was zo gepiept. Kreeg nog 3 afdrukken mee dus helemaal happy

:love10:

Daarna goed gesprek gehad bij de Gyn. We gaan het gewoon week per week bekijken hoe het gaat en kan bellen als ik vragen heb of de pijn toeneemt.

Geplaatst

Oooh Puck wat een geluk (rijmt). Ben heel blij dat het goed gegaan is en dat er nu ook een 'plan' is mbt de pijn. Maakt de drempel hopelijkeen stuk lager voor je.

Click, nou ja zeg.....soms ontbreekt het aan empathie, net wat je zegt. En ben zooooo benieuwd naar je wagen, stuur maar even fotootje via pb ;) Maar alles is goed mgt de kleine boy, top. Daar denk ik ook steeds aan dat het in dit topic allemaal behoorlijk voord e wind gaat nog steeds. En heel stiekem maakt me dat ook weleen beetje bang.

quin, jij bent de volgende he?

Morgen wordt onze dochter alweertwee, pffff waar blijft de tijd? We vieren het zaterdag, maar gaan morgen wel even met zn drieeen naar een pannenkoekenvallei :)

armanda, nog gefeliciteerd met S, watworden ze groot :)

Geplaatst

José, alvast gefeliciteerd met jullie meisje. En lekker hoor pannekoeken.

Puck, geweldig dat alles goed was en iets boven het gemiddelde is niet erg toch. Fijn dat je altijd kan bellen als het niet meer gaat met de pijn. Wel dan doen hè meid.

Hier kleine man opgehaald uit het kdv met waterpokken maar roodvonk heerst ook op het kdv. Ben benieuwd welke kant het op gaat. Jaaaaa ik mag as dinsdag ben zo benieuwd of alles goed is met ons mopje.

Geplaatst

A gos, heeft ie er last van? Als het pokken zijn...lekker havermoutpap kopen, in een panty en dan lekker in bad.

beterschap.

wist je nou al wat hetw erd? Of blijft het een verrassing?

Geplaatst

Van de havermoutpap had ik idd ook gelezen, tot nu erg onrustig maar niet huilen, we wachten af wat de nacht gaat brengen.

Wij krijgen een jongen, heb ik straks 3 ventjes in huis. Heb al gezegd alle huisdieren worden vrouwtjes;-)

Geplaatst

Jose gefeliciteerd met je dochtertje! Super leuk!!

puck, wat onwijs fijn dat alles goed was zeg!! Ja zijn jullie ook lang? Hoelang? Hier ook lange mensen, ik ben 187 en mn man 202! :-D

Quin, een jongetje jippie!! Was de echo ook helemaal goed?? Vond je het spannend? Enne... Bijna al mijn huisdieren zijn allemaal mannen... Hahahah ik ben ook echt vet in de minderheid hier hahah. Mijn fries is een merrie en een van mijn honden een teefje, verder alleen maar mannen hier! Haha

Geplaatst

Wat een goed nieuws allemaal! Gefeliciteerd meiden! Alleen niet voor jouw zoontje quin, hoop dat hij snel opknapt.

En puck, volgens mij heb je zo de drempel om aan de bel te trekken voor jezelf verlaagt. Fijn voor je! Kan me wel voorstellen dat je gevoel hebt niet te mogen klagen. Jij wilde immers zo graag een kind. Herkenbaar! En straks als hij er is mag je niet zeuren als hij veel huilt, niet klagen als hij vervelend is... Ik ben daar ook best wel mee bezig. Mn moeder is daar gelukkig heel duidelijk in: onzin! Dat gevoel staat helemaal los van de wens, het is niet zo dat je er spijt van krijgt ofzo. Is natuurlijk helemaal waar, maar moet je ook zelf geloven.

Fijn weekend allemaal! Ik heb lekker lang weekend vrij, maar kan niet wachten tot donderdag. Wat kijk ik uit naar die echo! Trouwens, ben inmiddels ook aan het groeien. Tot deze week zag je eigenlijk nog niets, maar buik is deze week aardig aan het uitdijen. Stiekem vind ik het heerlijk! !

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden