Ga naar inhoud

Uitgerekend april 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Trouwens, is hier toevallig ook iemand die last heeft van haar stuitje? Heb er nu elke dag pijn aan. Bij zitten en bij opstaan. En helaas niet meer alleen aan t eind vd dag...

Anyone?

Ben bang dat ik -als ik dat nu al heb- het mijn hele zw schap ga houden! Ben nog niet eens op de helft :-/

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hmpf heb ff gegoogled en een pijnlijk stuitje schijnt te vallen onder bekkenpijn. Nou lekker weer dan. Nu al! Daar moet ik voor naar de fysio. Shit zeg.

Weet ook niet wanneer ik dat moet doen. Ik werk 4 dgn echt de vrije woensdag heb ik mn dochtertje. Baal hier echt van.

Geplaatst

Oww Armanda het zou heeeel goed kunnend at je placenta weer aan de voorkant zit hoor! Vraag er anders even naar bij je volgende controle!! Niet meer druk maken he :-)

en nee ik heb geen last van m'n stuitje, maar savonds wel last van mijn onderrug. Dit heb ik wel 's vaker maar dan sport ik een keer en is het weer weg. Echter is mijn paard nog steeds kreupel dus rijd ik geen paard (het gaat beter met haar maar durf het risico ook niet aan erop te stappen nu, of is dat stom?). En ook na wandelen of zwemmen blijf ik er savonds last van houden. Volgende ochtend is het weg. Ik denk dat ik wat minder moet gaan tillen... Mest nog steeds 3 paarden per dag uit, loop nog te sjouwen met zakken voer, boodschappen, etc etc.... Ik denk dat dat t wel 's zou kunnen zijn..

hopelijk gaat het tochw at beter Armanda... Als je loopt/beweegt gaat t dan niet beter?

Ik had toen door mn bekkenklachten (komt doordat ik een cyste in mijn heup heb) de volgende oefening, naast alles op de bal haha, maar deze is erg fijn. Misschien wat voor jou?

Op je rug liggen

knieen gebogen

ene been omhoog andere been onhoog, rustig herhalen.

variatie (zwaarder) op je rug, knieen gebogen, navel intrekken, bekken ietsje kantelen en dan je bekken liften zeg maar.

snap ie hem? Hahah ik hoop dat je er wat aan hebt.

ow Kimky, ik begrijp je zoooooo goed.. Onwerkelijk he en babytje in je buik, echt van jou en je partner!!!!!! Het ene moment kan ik zoooo genieten, dan denk ik echt,,.. Wowww ik krijg ECHT een babytje volgend jaar, het andere moment kan ik echt weer denken, gebeurd dit echt..bij ons???? Hahaha mijn man ligt slap van t lachen als ik dat tegen hem zeg. Haha mannen.... Hahaha

heerlijk dat je t hartje ook weer hebt gehoord, bijzonder bijzonder :-D.

Geniet jij wel helemaal nu? En verlies je nog bloed of is dat echt gestopt nu? Mijn beste vriendin heeft door een vleesboom haar hele zw bloed verloren, lijkt me best wel vervelend..

nou meiden fijn weekend. Ik heb straks weer een fotoshoot hahahah. Iedere 4 weken gaan we naar de fotograaf.... We hebben iets leuks bedacht voor het geboortekaartje dus... Hahahah

Geplaatst
Hmpf heb ff gegoogled en een pijnlijk stuitje schijnt te vallen onder bekkenpijn. Nou lekker weer dan. Nu al! Daar moet ik voor naar de fysio. Shit zeg. Weet ook niet wanneer ik dat moet doen. Ik werk 4 dgn echt de vrije woensdag heb ik mn dochtertje. Baal hier echt van.
Shit Armanda! Hoop echt niet voor je dat het hele zs aanhoudt. Maar misschien ben je er nu zo op tijd bij dat wat oefeningen ofzo voldoende zijn om pijn te voorkomen? En zou afspraken onder werktijd maken, je bent echt niet uren weg (en zelfs dan nog. ..) Je rookt niet, dus daar wint de baas al uur per dag ten opzichte van rokende collega's. Jij/jullie nu ff belangrijker!
Geplaatst

Je maakt me wel nieuwsgierig naar idee voor kaartje!Ik heb geen bloedverlies meer, gelukkig. Genieten doe ik zeker, al vind ik het nog wel lastig helemaal onbezorgd te zijn. Maar dat zal wel blijven! Moet af en toe even hardop tegen mezelf zeggen dat ik echt zwanger ben, dat er echt een ukkie in mij aan het groeien is. Blijft onwerkelijk. Maar ook fantastisch!!Fijn weekend! Xx

Geplaatst

Haha nee rook niet nee :)

Je hebt gelijk, zal idd onder werktijd moeten dan

Inflame het was smiddags idd iets beter nadat ik meer bewogen had. Misschien dat ik het nog een paar dgn aankijk maar heb t wel al ruim een week.

Zo he ja je doet echt nog wel heel veel zwaar werk per dag!

Probeer anders s één dag iets minder te doen en kijk dan of je minder rugpijn hebt?

Je zal het uitmesten en voeren enzo toch vroeg of laat uit moeten gaan besteden denk ik..,

Weet je, onze gewrichten worden ook ondertussen al weker (zodat de baby er later beter uit kan...!) dus daar kan je ook last v gaan krijgen. Pffff er gebeurt zó veel in ons lichaam! Niet normaal he. Wonderlijk. Maar ook scary haha

Nou zet m op

Morgen weer een nwe werkweek!

Geplaatst

Kimky, hier ook een die nieuwsgierig wordt naar die plannen . Wel fijn dat het zo goed gaat met je.

Armanda, en rol je op die bal al door de woonkamer?

Puck, het gaat opschieten de 20 wkn echo. Hoe is het verder met de pijn?

Meiden blijven jullie ook zo moe? Val hier rond middaguur bijna in slaap achter het bureau.

Stormpje hè vandaag.

Geplaatst

Quin hoe is het met jou? Helpt de band een beetje die ze hadden voorgeschreven?

Ik ben wel moe maar meer door de pijn denk ik. Voel me buiten de pijn prima maar helaas wel veel slechte dagen.

Nog 2 weken voor de echo en dan maar even overleggen. Onze kleine man heeft geen rekening gehouden met de wintertijd en was vanmorgen al voor zessen wakker.

Dus maar niet te laat naar bed denk ik:-)

Kimky ik ben ook erg benieuwd naar je plannen voor het kaartje. Ik heb vorige keer de kaartjes via internet besteld en waren erg tevreden. Gaan dit deze keer ook weer doen.

Armanda ik heb wel last van mijn stuitje maar denk dat het deels door de pijn in mijn rug komt. Hoop dat de fysio je er vanaf kan helpen.

Wow wat een storm vandaag zeg! Gisteren bleek ineens een raam van de dakkapel niet goed meer te sluiten... Lekkere timing. Ik was wel beetje bang dat hij eruit zou waaien vandaag.

Vanmorgen meteen gebeld en ze komen het onder garantie repareren omdat de dakkapellen nog geen jaar oud zijn.

Geplaatst

Puck, welke site heb jij het kaartje besteld. Wij via lief, leuk en eigen. Denk deze keer ook weer. Hebben jullie al een naam? De band helpt wel maar vindt hem verschrikkelijk zitten.

Hier viel het mee met het tijdverschil drama, hij was 6.30 uur wakker ipv tussen 7 en 7.30 uur.

Storm was aardig heftig, zelfs delen van het zkh afgesloten omdat er glazen platen naar beneden waren komen zeilen. Oudere mensen werden geholpen om vanaf de parkeergarage naar de ingang te komen, ze hebben zelfs met 2 man een kinderwagen tegen de grond moeten drukken. Bizar dus

Wij zijn nu aan het kijken voor een kamertje. De rest van de spullen kan ik hergebruiken, wel handig dus weer een knulletje.

Geplaatst

Zozo, zo beland je van het ene uiterste in het andere uiterste. Doe mij de zon maar, wauw wat hebben we het heerlijk gehad. Resort ook echt een aanrader en het vliegen ging zowel heen als terug top. Kregen zelfs complimenten van andere mensen, nou dan voel je je trots. Onze meid gaf geen kik, niet gehuild....alleen maar lief.

We hebben echt genoten van elkaar en t prachtige weer.

het dus wel eea gemist, maar zo ff snel heb ik gelezen dat de knulletjes in de meerderheid zijn.

Wat betreft de kaartjes, het geneuzel begint al he? Leuk hoor! Hier ook, wij gaan voor stoer zoals het nu lijkt.

hebben aardig dezelfde smaak, bij onze dochter waren we t ook eens, ideaal.

qua naam, ook die staat vast.....we dubden nog even over de schrijfwijze, maar ook dat staat vast.

Meiden, we zij. Alweer bijna op de helft. Wat gaat het snel.

hier erg last van mijn liezen, schaambeen en midden van mijn rechterbil. De kwalen beginnen haha. Maar ik geniet er maar van, want het is zo bijzonder dat er weer zo n klein mensje in me mag groeien.

vanaf nu ga ik t weer beetje bijhouden! Fijne avond.

Geplaatst

hey meiden,

ik ben weer terug van weggeweest! heeeerlijk weekend gehad.... alleen die rug en dat been GRRRRR

Jose jij ook weer terug? ben je lkkr uitgerust? zal wel omschakelen voor jezijn en dan ook nog die wintertijd erbij....! vandaag controle bij devk??? Krijg je nog een echo???

inflame heb je al jongensspulletjes gescoord?! vorige wk bij de baby&tienerstore 70% korting op Mexx. heb een stoer tuinpakje gekocht eneen vestje, zo stoer&schattig. Maarre wat ben jij allemaalah uitspoken met de fotograaf? Goed zeg om nu al met geb kaartje bezig te zijn, datmaakt het allemaal nog een stuk echter. mijn tante is grafisch ontwerper. In2010 heeft ze ook onze trouwkaart gemaakt. ons plan is om een combi te makenvan mijn eigen geboortekaartje en die van mijn man. eens kijken of dat watmoois/origineels dat oplevert...

armanda, hier ook iemand met bekkenklachten. ga vd wk naar een bekkenfysio, ben benieuwd.afspraken plan ik gewoon onder de baas zn tijd in. probleem is dat ik niet alleenrugpijn heb maar ook gevoelsuitval in mn linker been. echt zo kl*te.... heb drecht heel veel last van.

en ook ik voel nog nix van de kleine wup. Ben er echt op gefocust maarhelaas.... mijn placenta ligt vooraan dus zal daardoor door komen.zonder dopler zou ik niet gerust zijn.

Maar jeetje meid, 4 dagen werken met eenkleintje erbij, echt pittig. Stoere vrouw!

En Quin weer een jongen! en wat je zegt veel dingen kun jehergebruiken maar natuurlijk ook wel weer wat nieuws kopen he! Dat tabelop internet zei bij ons een meisje, mijn gevoel was ook een meisje. Mijn voorkeurhad een jongen. Klopt bij mij dus niet!

kimky wat fijn om te horen dat het goed met je gaat. je hebt geen ticker maarvolgens mij zit nu rond de 15-16 wkjes? ow spannend meid! groeit je buikje al? En vandaagde pretecho he? Veel plezier mocht je hem nog niet hebben gehad!

puck is je raam weer gemaakt? wat een weer gisteren he? wij moesten met automet fieten achterop naar huis rijden vanuit arnhem.

vervelend die vermoeidheidsklachten en dan heb jij nog zoveelpijn erbij. had je dat vorige zwangerschap ook zo erg?

en jaaaa idd Jose we zijn bijna allemaal op de helft! althans ik ben morgenprecies 4,5 mnd :-) Nu allemaal hopen op een goede 20 wk echo! De meeste hebben hierGUO’s, spannend hoor!

Morgenavond gaan wij kinderwagen enkamertje bestellen. Krijgen dan 20% korting op alles! Maxicosi is al in thahouse! (is een oud model en ging eruit met 50% korting)

Vandaag wordt mijn neefje twee jaar! vanavond dus even feliciteren en ik hoop op lkkre slagroomtaart hmmmmmmmmmmmmmm

Geplaatst

Hi Meiden!

Gisteravond de pret-echo gehad. Wat was dat leuk zeg!! De echoscopiste nam alle tijd voor ons, uiteindelijk hebben we er bijna een uur (!) gezeten ipv het kwartiertje dat er normaal voor staat! Ons guppie was heel druk, zich echt beetje aan het uitsloven. De echoscopiste heeft heel veel uitgelegd en laten zien. We zagen al 4 hartkamers, de 3 lijnen van de navelstreng, de hersentjes, ribbenkast en maagje.. Zelfs heel even 3D mogen spieken (maar dat vond ik wel beetje griezelig). ALLEEN.. durfde ze niet met 100% zekerheid te zeggen of het een jongen of meisje is. Ze denkt meisje, maar door navelstreng en voetjes kon ze het niet goed zien. Moet eerlijk zeggen dat ik wel ff stil viel toen ze aangaf een meisje te zien.. Ik was er zo van overtuigd dat het een jongetje zou zijn, dat ik echt moet schakelen. Maar absoluut niet minder leuk ofzo hoor!!! Al met al fantastische avond, maar we weten dus nog niet of het blauw/groen of roze/rood gaat worden! Het hele idee van de taart kan niet doorgaan, willen niet het risico lopen een roze binnenkant te presenteren en dat het dan toch een jongetje blijkt te zijn. Jammer, maar de echo gister was zooo leuk dat het me echt geen moer uit maakt. Vrijdag controle bij vk, dan wordt denk ik de 20 weken echo gepland. En ik moet maar alvast beginnen guppie te leren dat ie z’n benen wat meer uit elkaar moet doen tijdens een echo!! ;-)

xxx

Geplaatst

oh kimky wat leuk voor jullie!

nu ik je verhaal zo lees wil ik ook een pretecho! is dat 3d echt zo eng om te zien?

wat balen dat je nu nog niet weet wat het wordt. GRRRR, daar gaat het idee van de taart! jammeRRR.

nou meid geniet lekker op je blauwroze wolk

Geplaatst

Kimky of je bekijkt het zo, dat jullie kleine al etiquette heeft meegekregen ;)

er komt vast nog een moment, al had je t graag willen weten natuurlijk.

Dus dat leuke taartidee blijft staan? Of is dat idee nu van de baan?

Ook al hebben we hier praktisch alles, heb net toch voor een behoorlijk bedrag me laten gaan op internet haha.

dus de eerste spullen zijn besteld voor omze kleine.

Geplaatst

Clickstar, alweer beetje gewend aan het weer hier. Zo te lezen heb je het top gehad. Heerlijk hoor.

Kimky, jammer van het idee van de taart. Maar wel grappig dat de kleine uk jullie nog even in onzekerheid laat. Ha ha ik denk een meid;-)

Geplaatst

José, vertel wat hebben we aangeschaft? Hier echt nog niks gekocht voor de kleine. Ga eerst nog wel even kijken wat ik kan her gebruiken. Dus doe aan winkelmandje volgooien en weer leeggooien ha ha een soort Windowsshopping

Geplaatst

Haha Quin, die houden we erin, dan kost het je ook niks.

tja wat heb ik gekocht, heb je even?

deken van Koeka, aankleedkussenhoes van Koeka, wikkeldoek van Koeka, vestje, twee tops met lange mouw, hydrofiele luiers, grote hydrofiele doeken ( aanrader bij de H.ema, zeker de eerste weken om int e wikkelen), spuugdoekjes en nog een aankleedkussenhoes.

Heb de voorraad hydro's aangevuld, aangezien mijn dochter er ook nog gebruik van maakt. En zij neemt haar aankleedkussen mee naar haar nieuwe kamer, dus ja.....aanvulluhhhhhhh.

Geplaatst

Bij L.yam kreeg ik 3 x een set van die grote anais anais. En ze zijn echt ideaal. Heb 20 gewone hydrofiel, 6 stuks aankleedhoezen, 8 stuks beddenset, ach het is zielig voor de vlgnde die krijgt zo weinig nieuw, ga mij gewoon schuldig voelen.

Geplaatst

Quin er zal straks toch vast wel een moment komen dat je de verleiding niet kan weerstaan om wat nieuws te kopen;-)

Goed excuus natuurlijk dat waarschijnlijk de seizoenen niet overeen komen:-)

Ik ben gisteren ook voor het eerst wat gaan shoppen:-) Toch wel weer erg leuk hoor!

Ga nog wel eerst even kijken wat ik nog heb aan neutrale dingen voordat ik nog meer kleding aanschaf.

Heb in ieder geval 2 setjes kleding gekocht en nog wat losse shirtjes. De echte jongensdingen maar apart leggen en deels wegbrengen naar de opvang voor tienermoeders.

Jose jij bent dus ook begonnen met aanvullen:-) Klinkt stuk beter dan gewoon nieuwe dingen kopen haha.

Quin verbaas jij je er ook niet over hoeveel spullen en kleding je al hebt na 1 jaar die niet meer gebruikt?

Hier al plastic kratten vol met kleding schoenen en andere spullen in de garage.

Hoe gaat het met je schoonmoeder? Pijn iets beter onder controle?

Kimky succes bij de VK vandaag! Maken ze ook een echo of moet je echt nog even geduld hebben tot de 20 weken echo?

Geplaatst

Ik heb ook veel al weggebracht naar opvang tienermoeders, dat waren dingen die ik niet zo leuk vond maar te goed om weg te gooien.

Kimky, hoe was het vandaag.

Echo bericht, de kleine man slaapt momenteel zo weinig. Van 20.00 tot 6.15 uur en van 12.00 tot 14.00 uur (als ik geluk heb) kom zelf niet aan rust toe of wat te doen in het huishouden, frusterend gewoon😏

Geplaatst

Hi meiden!

Ging goed bij vk, ben weer ronde verder. ;-) Hartje even gehoord, uk klonk zelfs nu als drukte-maker. 20-weken echo is gepland voor 21 november. Leuk!

Oh ja, wat ook heeeeeel leuk is, is dat ik klaar ben met in die potten piesen!! Wat ben ik blij dat dat achter de rug is zeg!

Vind het trouwens heel handig dat jullie af en toe laten doorschemeren wat handig is voor de baby. Ik begin natuurlijk met niets en kan op dat gebied veel van jullie leren. Dus als je iets onmisbaars bedenkt, hoor ik het graag!

Oh ja, clickstar, de echoscopiste waarschuwde dat 3d beetje griezelig kan zijn omdat de baby nu nog heel dun is. Was eigenlijk nog beetje vroeg. Ik vond het ook klein beetje creepy inderdaad, maar omdat ze steeds armpje tegen hoofd hield wad het ook wel weer schattig. Maar paar weken later zou leuker zijn. Het was nu ook net alsof het allemaal losse stukjes waren. En heel bobbelig. Zoiets. ...

Oh ja, was iemand van plan joolz wagen te kopen? Nu aanbieding bij nieuwe winkel in zaandam, 599 euro.

Fijn weekend! Xx

Geplaatst

Heyy meidenWat goed dat t zo goed gaat met jullie! Kimky zoooo leuk je echo! Mijn 3d vond ik met 16 weken helemaal niet eng.. Super lief en mooi juist! Zo ik heb t even sruk gehad en was donderdag weer voor controle bij de vk. Korreltje groeit goed, maar met mij gaat t minder. Ik was weer afgevallen en mijn bloeddruk 90/40 ongeveer. Ik moet t rustig aan doen... Haha niks voor mij. Heb steeds hoofdpijn en ben moe en draaierig af en toe. Voor t kindje kan t geen kwaad gelukkig. Gisteren echt een TE GEK pakje gekocht haha mAt 68 (op de groei dus) maa zooo leuk: spencer overhem en super gave broek van mexx. Vorige week al van Lief eea gekocht zoooo leuk!!! Babykamer hebben we ook uitgezocht!Nu zijn we nog even de badkamer aan het verbouwen haha... Eind november helemaal klaar. Zoooo handig als je man aannemer is :-DNoi meiden fijn weekend!

Geplaatst

Girls: ik voel onze kleine uk! althans dat denk ik.... Zo bijzonder!

Jose jij bijna de 20 wk he?

Ach Quin wat balen dat jullie kleine man zo weinig slaapt... kost je dus veel tijd en energie.

Armanda hoeist met jou rug?

Inflame, jeetje meid rustig aan jij! dat kind vreet energie bij je. moet een een sterke jongen worden!

We hebben bijna alles besteld. kinderwagen, kamer, matras en nog veul meer spullen. bijna 3500 euro armer.... en idd wat kimky zegt kom maar op met tips. die kan ik ook wel gebruiken aangezien het ook voor ons de eerste is.

ohja kimky wij hebben de joolz besteld. maar wat zeg jij? waar is hij in de bonus??? is het ook de elephant grey versie???

ik ga nu ff een homemade soepje eten en dan naar het tuincentrum om ff wat in te slaan voor de winter. we hebben twee konijntjes die veel rondlopen id tuin maar dus ook veel opvreten.... Gaande weg kom je er achter wat ze lekker en niet lekker vinden. Dus kom maar op met die winterviolen. maandag nr de fysio, kl*te rug en been GRRRR!

Meiden fijn weekend! x

Geplaatst
Girls: ik voel onze kleine uk! althans dat denk ik.... Zo bijzonder!We hebben bijna alles besteld. kinderwagen, kamer, matras en nog veul meer spullen. bijna 3500 euro armer.... en idd wat kimky zegt kom maar op met tips. die kan ik ook wel gebruiken aangezien het ook voor ons de eerste is.ohja kimky wij hebben de joolz besteld. maar wat zeg jij? waar is hij in de bonus??? is het ook de elephant grey versie??? x
Wauw, super dat je hem gevoeld denkt te hebben! En nee, volgens advertentie joolz sand/silver met wieg en slaapzak. Babyland zaandam.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden