Ga naar inhoud

Wachtbankje september 2013


lisselotje

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 332
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Fleur, hoe is het ermee? Wachtdag 9 al toch? Zit je nog lekker in de wachtzaal, hahaha.

En Tas ook op het wachtbankje. Wat goed om te lezen dat je niche verholpen lijkt te zijn. Zou het dan nu eindelijk?

 

Hoe is het met alle spuitende dames? Hier gaat het spuiten goed, maar vind ik het wel veel hoor. Eerst mengen (menopur) en dan drie spuiten erin. Ben blij als ik woensdag klaar ben met de deca. Dan hoef ik er nog maar 2 op een avond.

Vrijdag pas de eerste echo, dus dat duurt nog even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ik meld me in het bankje hier. Vorige week vrijdag een 4 cellige cryo tp gehad. Met ecd, ik mag 6 sept testen.

Ze hebben ah toegepast dus hopelijk is ie blijven plakken. Ik gebruikn estradiol en utrogestan bollen, dus weet niet wat ik kan verwachten al voel ik wel superzwanger. Echter is testen nog te vroeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat het spuiten van de decapeptyl ook nog goed. Het valt mij allemaal nog mee. De eerste dag vond ik het spannendst.

Dus ik ben benieuwd hoe het voor de rest gaat. Vanaf volgende week woensdag mag ik de Menopur erbij gaan spuiten.

 

Sannemiek welkom hier. Hopelijk open jij dan het bankje vrijdag met groen.... spannend hoor.

 

Vlindermama, jij hebt afgelopen vrijdag toch weer een follikelmeting gehad? Hoe is die gegaan. Weet je al wanneer je de punctie krijgt?

 

Apple2011: Hoe gaat het bij jou? Weet jij al wanneer je de punctie hebt?

 

Fleur en Tas hoe is het bij jullie houden jullie de wachtdagen nog een beetje vol?

 

Okasaan: 3 spuiten is ook veel inderdaad.. Hopelijk een goede FM vrijdag en dat alles goed groeit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha hobbesje, die deca open krijgen is inderdaad best nog een werk. Ik maak eerst alle spuiten open en meng de menopur, waarna ze een voor een mijn buik in gaan.

De ene dag krijg ik ze wel makkelijker naar binnen dan de andere dag. Best raar vind ik dat. Maar ja, ik ben de ultra dunne GonalF naadjes gewend. Dan zijn deze maar lomp dik.

Fijne dag allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen allemaal,

 

Ik ben nog volop aan het prikken. Morgenochtend weer fm. Er zitten aan beide kanten zo'n 7 a 8 follikels. Ik en zh verwachten zaterdag, uiterlijk zondag de punctie.... bleh. Kijk er niet erg naar uit... Maar ja, het moet voor het goede doel.

 

Haha, ja die decapeptyl folieverpakkingen zijn erg lastig om open te krijgen. Ik zit er ook altijd mee te pielen. Zeker als ik het ergens even snel moet doen (van de week op de wc op de tennis...).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier alles nog rustig. Wel veel krampen, brrrr. Ben als de dood om bloed te ontdekken.

Had mega pijnlijke boobs, maar dat had ik al ver voor de punctie. In denk van de deca.

Borsten lijken wel minder pijnlijk te worden.

 

zucht, deze laatste week is het meest killing.

 

Andere meiden: welkom! Sannemieke, spannend vrijdag testdag! Jij hebt ook al een flinke rugzak las ik in je handtekening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owh Tas hopelijk valt het mee en is het de innesteling.

 

Jiz: spannend.. hopelijk positief nieuws voor jou als je test...

 

Hoe is het met alle andere meiden?

 

Hier gaat het nog goed. Het spuiten gaat mij tot nu toe nog makkelijk af en kan ook nog niet echt zeggen dat ik ergens last van heb. Tenminste niet meer dan de normale menstruatieklachten. Maar ja volgende week mag ik beginnen met de menopur, dus dan wordt het misschien wel anders. We wachten het af.

Ik vind het allemaal erg spannend, maar ja dat komt ook omdat dit voor ons de eerste keer een iCSI traject is. Ik heb wel eerder hormonen gespoten, maar dat was puur om een eisprong op te wekken en daarvoor hormonen geslikt en dat 2 jaar lang. En daar had ik wel echt hormonale klachten van.

Maar dit is toch weer heel anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier alles nog rustig. Ik hoop dat de kwaaltjes van een zw.schap zijn, en niet van de bollen. Vrijdag testen dus we zullen zien. Spannend hoor.Hopelook voor jou spannend

 

Hopelijk valt het mee tas en is het gewoon de innesteling.

 

Jiz, ook voor jou spannend. Duim dat de test positief is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gisteravond ook een veegje rose, nu een klein beetje bruinverlies. Ook ongi krampen gehad gisteren en verder helemaal niets, geen zere boobs of wat dan ook.

Dat niets voelen zie ik als een goed teken. Meestal voelde ik van alles maar kwam achteraf van de utrogestan.

 

Ik heb wel nu mijn ochtendurine opgevangen......, maar wacht tot mijn mannetje thuis is :)

En weet niet wanneer dat zal zijn. Zou dat ook uitmaken als urine ff staat?

 

brrr...., spannend hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jiz, dat kan hoor, maar volgens mij moet je dan in de koelkast bewaren en voordat je de test doet even in op kamertemperatuur laten komen.

Sannemiek: mag je deze vrijdag al testen? Dat is al snel! MOrgen.

Tas: wat ontzettend stom, zacht uitgedrukt. Of het je nog een beetje hoop?

Apple: hoe was je FM gisteren?

 

Hier echt kotsmisselijk van het spuiten. En vanochtend kon ik alleen maar zwalkend op mijn benen staan. Echt heel raar en naar. Ik loop echt als iemand die straal bezopen is. Zeker als ik even gezeten heb. Bleggghh. Hoop dat er morgen al veel te zien is mijn eerste FM, want dan hoef ik niet meer zo heel lang te spuiten. Ben heel benieuwd hoe het gaat. De FM doe ik hier in NL en moet dan alles naar UZGent mailen. Spannend zo'n eerste keer, want alles is anders dan voorgaande keren (Toen zat ik nog in UMCU).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jilz: maakt niet uit hoor, als de urine even staat. Spannend en succes!

@ Sannemiek: ook jij veel succes morgen!

 

Hier alleen nog bruinverlies en gisterenavond klein beetje rood. Wel wat kramp af en toe.

Volgens mijn man moet ik toch nog hoop houden. De vorige keer was ik mega-ongesteld geworden (althans, dat dacht ik) maar bleek na de bloedtest in het ziekenhuis toch dat ik zwanger was. Hcg was weliswaar te laag, maar bleef wel stijgen. Uiteindelijk na 6 weken miskraam (was ook de verwachting vh ziekenhuis), maar toch.

Vanmorgen voor de zekerheid een testje gedaan en natuurlijk negatief. Zit vandaag op dag 8 na tp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jiz: ben zo benieuwd! Heb je inmiddels al getest? Hoop zo dat je de eerste bent die meteen groen kleurt!

Sannemiek: kan jij het nog uithouden? Pff knap hoor dat je echt tot morgen wacht! Ik duim heel hard!!

Tas: oo ik hoop zo dat je gewoon nog te vroeg bent. Wd 8 is natuurlijk ook best vroeg. Probeer nog even positief te blijven, wellicht kleur je over een paar dagen gewoon ook mooi groen!

Okaasan: super spannend morgen de eerste fm. Ik was afgelopen maandag ook stikzenuwachtig. pfff. Maar bizar dat het prikken zo'n uitwerking op je heeft joh. Morgen meteen ff melden, wellicht is er wat aan te doen? Wel prettig dat je voor de fm niet helemaal naar Gent hoeft! Dat scheelt een hoop tijd en geld!

Lisselotje: fijn dat het spuiten zo goed gaat! Nog even volhouden en dan mag je ook gaan stimuleren. Voor je het weet lig je ook met je benen omhoog voor de eerste fm!

Hobbesje: hoe gaat het bij jou? Gaat het prikken nog steeds goed?

Poezebeest: weet jij al meer wanneer je een cryo tp krijgt?

 

Bij mij was gisteren tijdens de 2e fm alles weer netjes doorgegroeid. Ik word vandaag gebeld of we zaterdag of zondag de punctie hebben. Ligt een beetje aan de planning van het ziekenhuis. Maar zoals het er nu naar uit ziet heb ik er wel een stuk of 16-18. Dus dat is mooi! Ik hoef niet meer terug te komen voor een extra fm. Ze gelooft wel dat het net zo netjes door blijft groeien. Dat scheelt weer een ritje naar Utrecht voor mij, dus fijn dat ze daar over meedenken! (Toch elke keer uur heen en uur terug..).

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had inderdaad vrijdag een echo en 3 follikels aan het groeien, toen zondag terug en 5 follikels die groeien (hoewel er bij de eerste meting 26 zaten in totaal). Dinsdag punctie gehad en 9 eitjes eruit gehaald! Morgen de terugplaatsing...

Ik heb ook zo'n last van mijn borsten, doen echt pijn. Ook heb ik ontzettende last van mijn buik nu. Zal wel van de puntie en spanning zijn.

Ben ook zo benieuwd of we embryo's kunnen laten invriezen.

 

Wat een tegenvaller Poezebeest! is altijd k*t...

Tas45, hoop dat het innesteling is!

Sannemiek, morgen testen. Spannend!

 

Ik ga morgen zowiezo een extra kaarsje brangen voor ons allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden