Ga naar inhoud

Wachtbankje september 2013


lisselotje

Aanbevolen Berichten

Apple ik duim voor je...

 

Okasaan succes alvast voor vrijdag...

 

Ink gezellig dat je hier nog mee schrijft.

 

Ik lig ziek op de bank. Heb antibiotica voor een bijholteontsteking en mag alleen zoutoplossing beursspeculant gebruiken omdat de gewone de bevordering van de groeiende eitjes kan belemmeren. Alleen werkt de zoutoplossing niet en de pijnstillers ook niet, dus ben er goed beroerd van.. Maat ja hopelijk morgen weer wat beter.. En dan beginnen met gifmenger van de menopur...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 332
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Jaaa, goed nieuws!! Er zijn 3 meisjes, waarvan er 2 worden ingevroren en een wordt er vanmiddag teruggeplaatst! Oooo wat ben ik blij :)! Echt zo'n goede uitslag had ik nooit op durven dromen! Ben zo opgelucht! Vanaf vanmiddag officieel op het wachtbankje!!!
Wat goed zeg!!!! Op naar de tp en dan echt op het Wachtbankje!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Apple, wat fijn voor je! Succes in deze ww die nu komen!

Okaasan, overmorgen punctie en maandag of dinsdag de tp?

Poezebeest, spannend vrijdag!

Liselotje, veel plezier met je 1e "echte " spuit vandaag :-)... Voel le je al beter?

Moes en Noes, ook al onderweg naar dit bankje?

Jiz, kom maar gewoon naar mei hoor! Er zijn al wat meer meiden bij gezellig ;-). En hopelijk wordt het nog veel drukker binnenkort!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Apple, wat fijn voor je! Succes in deze ww die nu komen!

Okaasan, overmorgen punctie en maandag of dinsdag de tp?

Poezebeest, spannend vrijdag!

Liselotje, veel plezier met je 1e "echte " spuit vandaag :-)... Voel le je al beter?

Moes en Noes, ook al onderweg naar dit bankje?

Jiz, kom maar gewoon naar mei hoor! Er zijn al wat meer meiden bij gezellig ;-). En hopelijk wordt het nog veel drukker binnenkort!

 

Hi Ink en anderen! Ik ga rond de 24ste weer beginnen dus zal deze wachtbank niet meer redden. Ik ga met Noes op de volgende, of schuif jij nog aan op deze Noes?

Dan mag ik ook de Menopur weer fijn gaan mengen. Nu nog even rust in mijn buikrolletje!

Ink, super hoor dat het gelukt is! Ik hoop bij ons allen binnenkort...zet 'm op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden, zo te lezen is vrijdag een belangrijke dag voor een aantal onder ons!

Hobbesje eerste fm, Poezebees hopelijk een tp van een mooi ontdooide cryo en Okaasan waarschijnlijk de punctie! Allemaal spannende momenten in het proces!!

Lisselotje fijn dat je weer een beetje bent opgeknapt en de eerste menopur zit erin! Op naar volgende week meid!

Jiz en Ink, hoe gaat het met de zwangerschap? Nog onzeker? Of allerlei kwaaltjes die bevestiging geven? ;)

Moes, nog een kleine twee weekjes en dan mag jij ook weer! Schiet al op toch?!

Sannemiek, hoe is het met jou? Nog getest? Of ben je uiteindelijk toch ongesteld geworden. Houd je taai meid!

 

De tp ging vanmiddag goed! Zo gek idee dat er nu een emmy in m'n buik zit. Nu die twee lange weken wachten. Kon ik die maar ff skippen en morgen al de uitslag weten. :)

 

Fijne avond allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden, zo te lezen is vrijdag een belangrijke dag voor een aantal onder ons!

Hobbesje eerste fm, Poezebees hopelijk een tp van een mooi ontdooide cryo en Okaasan waarschijnlijk de punctie! Allemaal spannende momenten in het proces!!

Lisselotje fijn dat je weer een beetje bent opgeknapt en de eerste menopur zit erin! Op naar volgende week meid!

Jiz en Ink, hoe gaat het met de zwangerschap? Nog onzeker? Of allerlei kwaaltjes die bevestiging geven? ;)

Moes, nog een kleine twee weekjes en dan mag jij ook weer! Schiet al op toch?!

Sannemiek, hoe is het met jou? Nog getest? Of ben je uiteindelijk toch ongesteld geworden. Houd je taai meid!

 

De tp ging vanmiddag goed! Zo gek idee dat er nu een emmy in m'n buik zit. Nu die twee lange weken wachten. Kon ik die maar ff skippen en morgen al de uitslag weten. :)

 

Fijne avond allemaal!

Hallo meiden

 

deze maand zouden we ook beginnen met de derde poging ivf uit e eerste hebben we een tweeling van vier

de tweede ivf is mislukt alleen een miskraam

maar nu komt t mooie nieuws ik ben SPONTAaN ZWANGER geworden

eerst een thuistest gedaan toen bloedgeprikt en hcg is 995

heb wel veel buikpijn dus krijg morgen een echo om te kijken of alles wel goed is

twinig september echo voor hartje

hoop dat t voor juli ook mee zal vallen en dat ik juli in de praatgroep uitgerekend in mei tegenkom!!

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Apple: wat ontzettend goed, en een TP en 2 cryo's mooi hoor.

 

Ik doe niet mee hoor, aan jullie belangrijke vrijdag. Ik moet alleen even ruim 400 km rijden voor een echo van 30 seconden. Omdat ze in Gent het aantal follikels ook een beetje tegen vinden vallen, willen ze de kleinere ook heel graag een kans geven. Nog langer door stimuleren dus. Ik zit nu al op stimulatiedag 12. Nog nooit zo lang gestimuleerd en dan toch maar (waarschijnlijk en hopelijk) 6 bruikbare follikels. Raar hoor.

Hopelijk dus zondag de punctie en anders maandag. Pfff, ik ben het echt heel erg zat. En Ink, de emmies gaan 5 dagen in de broedstoof. Dus ik moet nog opschieten ook, om volgende week een TP te hebben :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Apple wat fijn dat de tp goed is gegaan.

 

Susan gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!

 

Meiden die vrijdag naar zh gaan voor echo/punctie of tp succes...

 

Okasaan wat balen dat je zolang moet stimuleren. Hopelijk gaat het nu sneller en krijg je van het weekend de punctie...

 

Moes ik kom waarschijnlijk ook net niet op dit bankje in de ww, maar we wachten het af...

Link naar reactie
Delen op andere sites

*inbreker voor Okaasan*

 

Succes! Jij moet morgen toch naar de internist? Ik was er vandaag, hoop dat jij net zo tevreden over hem wordt als ik!

En succes in Gent a.s. vrijdag. Potverdorie zeg, wat een eind rijden, maar ik snap wel dat je hun ook even een echo laat maken. Hopelijk worden die kleine ook mooie grote knikkers en heb je zondag een super-oogst!

 

*sluipt weer weg... en wenst alle meiden heel veel succes!*

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt Fleur, snel douchen en dan in de auto springen op weg naar het zkh in A.

Enne, veel te kiezen heb ik niet hoor, echo hier of echo in Gent. Zij willen graag de laatste echo doen, maar ja, wanneer is het het de laatste echo? Dat weet je pas als je hem gehad hebt.

Gaan jullie nog naar de afspraak toe voor alle uitslagen, of laat je het er nu, je zwanger bent, bij zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zijn we nog niet over uit Okaasan. Op zich willen we de uitslagen wel, maar misschien kan het nu ook telefonisch. Als ik de afspraak ga annuleren, dan stuur ik jou een pb. Mocht je dan interesse hebben in die datum, dan kun je gelijk daarna bellen (al hoop ik dat dat niet nodig is!!).. Ze zitten daar altijd zo vol! En als je belt of er iemand is uitgevallen dan is dat nooit zo..

Succes straks en morgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames,

 

ik heb even een vraag. Merken jullie altijd iets van de stimulerende hormonen? Zoja welke dingen merken jullie zoal en na hoe lang spuiten?

IK ben natuurlijk net begonnen, maar ben eigenlijk benieuwd watvoor symptomen ik kan verwachten.

 

Fleur hoe gaat het met jouw zwangerschap?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ink, ja gezellig samenvoegen! Lijkt me een heel goed plan :-)

En 5 dagen is zodat ze nog beter kunnen zien welk embryo de beste is. Volgens mij kunnen ze bij het voortijdig 'overlijden' van emmies ook nog wel het een en ander afleiden of de zaad- dan wel eicelkwaliteit parten speelt. I heb al vanaf mijn eerste ICSI geroepen dat ik graag zou willen dat ze langer door groeien in het lab. Hoop dus niet dat dat nu een voorspellende gedachte blijkt en dat alles op dag 4 exit gaat. Spannend dus, vandaar dat ik ook hoopte op iets meer eicel opbrengst.

 

Lisselotje, Je hoeft niets te merken van het stimuleren. Mijn vorige ISCI's voelde ik mijn eierstokken best wel na een paar (4 of 5) dagen stimuleren. En na de eerste echo ± op dag 7 (dan spoot ik ook net de Orgalutran of Cetrotide erbij om de boel niet voortijdig te laten springen) voelde ik niets mee. Ik was dan als de dood (alle drie de keren, muts die ik ben) dat de boel verdwenen was. Maar dat was echt niet zo. De tweede keer heb ik echt het minste gevoeld, maar toen had ik wel de meeste eicellen van alle behandelingen. Nu heb ik een ander spuitschema en voelde ik vanaf dag twee al allerlei activiteit, en dat is nu nog steeds zo, maar wel minder. Net of je lichaam er aan went, aan zulke opgerekte stokjes in je buik.

Maar nog maals, je hoeft echt niets te voelen. Sterker nog, ik zou zeggen, wees blij als je niets voelt, want ik vind het echt niet lekker, zo'n opgeblazen, steen op je maag, twee drilpuddingen van een kilo in je buik gevoel.

Zet hem op met spuiten.

 

Ik update zelf even in het alen beer topic, gebeurd daar ook nog eens wat ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Ik kom fijn bij jullie op het wachtbankje zitten en meeschrijven. Ik ben Mewe en vandaag hebben we onze terugplaatsing van de tweede ivf poging gehad. Sinds gisteravond vakantie, even drieënhalve week niet meer werken en volgende week op vakantie. Hopen dat de rust zijn goede werk doet. We hebben nog 4 Bevruchte eicellen over, over een paar weken krijgen we een brief thuis met bericht hoeveel er ingevroren zijn.

Ik heb geen nare bijwerkingen gehad van de hormonen, niet echt saggerijnig geweest.. Wel chaotischer op t werk met organiseren van werkzaamheden en ik zag een week alleen maar mooie mannen lopen, was op zich niet vervelend :) Ik denk dat de hormonen duidelijk lieten weten dat ik met de vruchtbaarheid bezig was, haha. Na het spuiten van Pregnyl ben ik een paar dagen heel moe geweest, dat is nu ook voorbij.

 

Iedereen heel veel succes met alle onderzoeken, echo's, puncties, terugplaatsingen en met het eindeloze wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden