Ga naar inhoud

uitgerekend in mei/juni 2014

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

*breek ff in*

Hi Hobbesje,

Ik lees dat je een goede echo had, super! Ben zo blij voor je! Heb je gevolgd na de ellende van vorig jaar... Hoop op een goede zwangerschap voor je!

*sluipt weer weg*

Geplaatst

Dank je beanie!

En ik ga zeker genieten nu. Alleen nog even kijken hoe en wanneer we het gaan vertellen. Met 2 gelovigen is het niet zo handig om dit bovenop de sintspanning te gooien. En onze oudste weet maar al te goed dat het vorig jaar fout ging... maarheel lang wachten gaat ook niet werken ben ik bang. Dan kan je het al wel zien, heb nu al een buik om u tegen te zeggen nl.

Geplaatst

Ooo Dieke heb er overheen gelezen gefeliciteerd met je goeie echo ;-)

Ooo normaal had ik je ramen wel gedaan haha

Hobbesje jahoe gefeliciteerd meid met je super echo

Ik moet morgen pfff word nu wel zenuwachtig straks zitten er twee haha iedereen maakt er grapjes over ;-) als ze maar gezond zijn

Ik ga lekker mijn mandje op zoeken welterusten iedereen

Geplaatst

Hey dames ik ga jullie verlaten het kindje leeft niet meer

Na de eerste echo al gestopt had al zo'n vermoeden

Ik wens jullie een leuke gezonde zwangerschap toe en geniet

Liefs Jessica

Geplaatst

Jeetje Minoes, krijg er kippenvel van.... Wat verschrikkelijk en wat een verdriet!

Ben je spontaan zwanger geworden en dan mag het nog niet zo zijn.... :(

Heel veel sterkte en dikke digi knuffel!!!

Geplaatst

Breek in voor Minoes... Heel veel sterkte, echt rot voor je zeg (understatement..). Helaas weet ik goed hoe je je voelt. Sterkte meis......

Moes, vanaf okt. wachtbank (net afgevallen van de bank..)

Breek uit...

Hey dames ik ga jullie verlaten het kindje leeft niet meer

Na de eerste echo al gestopt had al zo'n vermoeden

Ik wens jullie een leuke gezonde zwangerschap toe en geniet

Liefs Jessica

Geplaatst

Nee Minoes!! Dit is echt k*t!! *^%#} Heb hier Even geen woorden voor maar ben zo verdrietig. Weet niet wat te zeggen. Zo'n geweldig nieuws, zoo spontaan en nu dit! Meis, heel veel sterkte!!!

Geplaatst

Verdorie..., meiske wat erg! Kan er ook zo geen woorden voor vinden, maar weet wat je voelt. Grote digi knuffel!!

Ik zal je gezelligheid wel missen hier :(

Geplaatst

Neeeeeeeeeeeeeeee Minoes!!!! Ooohhh meis....

Wat een vreselijk nieuws!!! Zit hier ook met kippevel (ondanks dat het hier 23, 5 graden is)...

Zag dit echt niet aankomen met alle misselijkheid etc! Oh meid, wat zullen jullie kapot zijn!

Geplaatst

Minoes wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte.

Ink ik heb nu ook 2 mei als uitgerekende datum, hoe groot was de kleine bij jou? Bij mij ligt de placenta weer vooraan was bij de vorige ook en ze lag ook nog eens in stuit, heb haar ook bijna niet gevoeld tijdens de zwangerschap hoopte dat het nu anders was.

Geplaatst
Minoes wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte.

Ink ik heb nu ook 2 mei als uitgerekende datum, hoe groot was de kleine bij jou? Bij mij ligt de placenta weer vooraan was bij de vorige ook en ze lag ook nog eens in stuit, heb haar ook bijna niet gevoeld tijdens de zwangerschap hoopte dat het nu anders was.

Word jullie uitgerekende datum dan aangepast? Ons beebje loopt ook 2 dagen voor, maar blijft gewoon 8 mei, omdat de punctiedag aan wordt gehouden.

Geplaatst

Dieke ik had een cryo tp vandaar dat ze hem aangepast hebben denk ik. Iemand hier ervaring met de nub theorie begin wel nieuwschierig te worden hihi

Geplaatst

Bij mij werd bij de cryo de datum voor mijn gevoel 2 keer aangepast vorig jaar. Dat doen ze wel vaker.

Bij verse pogingen komen ze niet makkelijk aan de uitgerekende datum.

Ik heb vorig jaar geprobeerd te kijken met de NUB theorie op de echo, maar heb er niet naar durven vragen. Hoop dat we dit keer met de SUO eerder dan de 20 weken mogen en dan weten we het dus ook eerder ;) . Want ja, ik wil het echt wel weten! Al is het maar omdat we zo ontzettend slecht zijn in jongensnamen kiezen... Ik weet dat ik ook heel erg last krijg van nesteldrang en dan met name het opruimen. Dus hoe eerder ik het weet hoe beter haha! Kan ik de kastinhoud op de babykamer of opnieuw inrichten of in de verkoop slingeren! Dus als wij een meisje krijgen heb ik heel veel jongensspullen in de aanbieding...!!

Geplaatst

Lieve lieve meiden wat zijn jullie lief

Jullie gaan gewoon gezonde baby'tjes op de wereld zetten belooft ;-)

Met mij gaat het goed

Heb niet zoveel last als de eerste mk

Het verdriet is anders ik hoef geen kindje weg te brengen klinkt heel hard maar wel de realiteit

En de angst om nooit moeder te worden zoals de eerste mk is er niet

Heb een geweldige dochter en de tweede komt er ook wel klinkt dat ego maar zo voel ik dat;-)

Meiden blijf jullie volgen hele dikke knuffel

Geplaatst

Minoes ik moest de hele avond nog aan je denken. Ik ben heel blij dat je er zo in staat en positief bent. Ook ik geloof er in dat het weer gauw zal lukken ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden