sabine86 Geplaatst 23 Oktober, 2013 Geplaatst 23 Oktober, 2013 Meiden wat fijn dat er allemaal goede echo's zijn! Heerlijk lezen zo :) Quote
Apple2011 Geplaatst 23 Oktober, 2013 Geplaatst 23 Oktober, 2013 Esther en Hobbesje, gefeliciteerd met jullie mooie echo's! Heerlijk genieten nu! Quote
Beanie Geplaatst 23 Oktober, 2013 Geplaatst 23 Oktober, 2013 *breek ff in* Hi Hobbesje, Ik lees dat je een goede echo had, super! Ben zo blij voor je! Heb je gevolgd na de ellende van vorig jaar... Hoop op een goede zwangerschap voor je! *sluipt weer weg* Quote
Hobbesje Geplaatst 23 Oktober, 2013 Geplaatst 23 Oktober, 2013 Dank je beanie! En ik ga zeker genieten nu. Alleen nog even kijken hoe en wanneer we het gaan vertellen. Met 2 gelovigen is het niet zo handig om dit bovenop de sintspanning te gooien. En onze oudste weet maar al te goed dat het vorig jaar fout ging... maarheel lang wachten gaat ook niet werken ben ik bang. Dan kan je het al wel zien, heb nu al een buik om u tegen te zeggen nl. Quote
minoes Geplaatst 23 Oktober, 2013 Geplaatst 23 Oktober, 2013 Ooo Dieke heb er overheen gelezen gefeliciteerd met je goeie echo ;-) Ooo normaal had ik je ramen wel gedaan haha Hobbesje jahoe gefeliciteerd meid met je super echo Ik moet morgen pfff word nu wel zenuwachtig straks zitten er twee haha iedereen maakt er grapjes over ;-) als ze maar gezond zijn Ik ga lekker mijn mandje op zoeken welterusten iedereen Quote
poezebeest Geplaatst 23 Oktober, 2013 Geplaatst 23 Oktober, 2013 Hobbesje; gefeliciteerd met de goede echo! Wat ontzettend fijn! Ik hoop dat je er snel van kunt genieten en ik duim dat alles goed gaat! Quote
Dieke Geplaatst 24 Oktober, 2013 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Hobbesje gefeliciteerd met je echo! Minoes succes vandaag!! Wie weet zijn het er idd twee. Quote
minoes Geplaatst 24 Oktober, 2013 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Hey dames ik ga jullie verlaten het kindje leeft niet meer Na de eerste echo al gestopt had al zo'n vermoeden Ik wens jullie een leuke gezonde zwangerschap toe en geniet Liefs Jessica Quote
Melis25 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Minoes, wat vreselijk verdrietig zeg :-(( Dat verwacht je niet meer na een goede echo. Heel veel sterkte de komende tijd! Knuffel xx Quote
sabine86 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Nee Jessica wat een rotnieuws!!! Heel veel sterkte met dit verlies... Dikke knuffel! sabine Quote
Apple2011 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Jeetje Minoes, krijg er kippenvel van.... Wat verschrikkelijk en wat een verdriet! Ben je spontaan zwanger geworden en dan mag het nog niet zo zijn.... :( Heel veel sterkte en dikke digi knuffel!!! Quote
Hobbesje Geplaatst 24 Oktober, 2013 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Oh Minoes... wat verdrietig.... sterkte! Quote
Moes Geplaatst 24 Oktober, 2013 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Breek in voor Minoes... Heel veel sterkte, echt rot voor je zeg (understatement..). Helaas weet ik goed hoe je je voelt. Sterkte meis...... Moes, vanaf okt. wachtbank (net afgevallen van de bank..) Breek uit... Hey dames ik ga jullie verlaten het kindje leeft niet meer Na de eerste echo al gestopt had al zo'n vermoeden Ik wens jullie een leuke gezonde zwangerschap toe en geniet Liefs Jessica Quote
Druppel Geplaatst 24 Oktober, 2013 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Nee Minoes!! Dit is echt k*t!! *^%#} Heb hier Even geen woorden voor maar ben zo verdrietig. Weet niet wat te zeggen. Zo'n geweldig nieuws, zoo spontaan en nu dit! Meis, heel veel sterkte!!! Quote
Dieke Geplaatst 24 Oktober, 2013 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Verdorie..., meiske wat erg! Kan er ook zo geen woorden voor vinden, maar weet wat je voelt. Grote digi knuffel!! Ik zal je gezelligheid wel missen hier :( Quote
esther35 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Minoes met tranen in mijn ogen lees ik je berichtje... Jeetje wat erg.... Heel veel kracht en sterkte Dikke knuffel... Quote
ink Geplaatst 24 Oktober, 2013 Topic Starter Geplaatst 24 Oktober, 2013 Neeeeeeeeeeeeeeee Minoes!!!! Ooohhh meis.... Wat een vreselijk nieuws!!! Zit hier ook met kippevel (ondanks dat het hier 23, 5 graden is)... Zag dit echt niet aankomen met alle misselijkheid etc! Oh meid, wat zullen jullie kapot zijn! Quote
fleur1978 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Lieve Minoes, ik weet even niet wat ik moet zeggen... Wat een klap.. Heel veel sterkte voor jullie! Dikke knuffel! Quote
suus77 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Minoes wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte. Ink ik heb nu ook 2 mei als uitgerekende datum, hoe groot was de kleine bij jou? Bij mij ligt de placenta weer vooraan was bij de vorige ook en ze lag ook nog eens in stuit, heb haar ook bijna niet gevoeld tijdens de zwangerschap hoopte dat het nu anders was. Quote
happinez Geplaatst 24 Oktober, 2013 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Lieve minoes, Wat lees ik nu. Nee toch . Oh wat verdrietig. Ik krijg de tranen ervan in de ogen. Zo oneerlijk. Heel veel sterkte meid. Dikke knuffel. Quote
Dieke Geplaatst 24 Oktober, 2013 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Minoes wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte. Ink ik heb nu ook 2 mei als uitgerekende datum, hoe groot was de kleine bij jou? Bij mij ligt de placenta weer vooraan was bij de vorige ook en ze lag ook nog eens in stuit, heb haar ook bijna niet gevoeld tijdens de zwangerschap hoopte dat het nu anders was. Word jullie uitgerekende datum dan aangepast? Ons beebje loopt ook 2 dagen voor, maar blijft gewoon 8 mei, omdat de punctiedag aan wordt gehouden. Quote
suus77 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Dieke ik had een cryo tp vandaar dat ze hem aangepast hebben denk ik. Iemand hier ervaring met de nub theorie begin wel nieuwschierig te worden hihi Quote
Hobbesje Geplaatst 24 Oktober, 2013 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Bij mij werd bij de cryo de datum voor mijn gevoel 2 keer aangepast vorig jaar. Dat doen ze wel vaker. Bij verse pogingen komen ze niet makkelijk aan de uitgerekende datum. Ik heb vorig jaar geprobeerd te kijken met de NUB theorie op de echo, maar heb er niet naar durven vragen. Hoop dat we dit keer met de SUO eerder dan de 20 weken mogen en dan weten we het dus ook eerder ;) . Want ja, ik wil het echt wel weten! Al is het maar omdat we zo ontzettend slecht zijn in jongensnamen kiezen... Ik weet dat ik ook heel erg last krijg van nesteldrang en dan met name het opruimen. Dus hoe eerder ik het weet hoe beter haha! Kan ik de kastinhoud op de babykamer of opnieuw inrichten of in de verkoop slingeren! Dus als wij een meisje krijgen heb ik heel veel jongensspullen in de aanbieding...!! Quote
minoes Geplaatst 24 Oktober, 2013 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Lieve lieve meiden wat zijn jullie lief Jullie gaan gewoon gezonde baby'tjes op de wereld zetten belooft ;-) Met mij gaat het goed Heb niet zoveel last als de eerste mk Het verdriet is anders ik hoef geen kindje weg te brengen klinkt heel hard maar wel de realiteit En de angst om nooit moeder te worden zoals de eerste mk is er niet Heb een geweldige dochter en de tweede komt er ook wel klinkt dat ego maar zo voel ik dat;-) Meiden blijf jullie volgen hele dikke knuffel Quote
Druppel Geplaatst 24 Oktober, 2013 Geplaatst 24 Oktober, 2013 Minoes ik moest de hele avond nog aan je denken. Ik ben heel blij dat je er zo in staat en positief bent. Ook ik geloof er in dat het weer gauw zal lukken ;-) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.