Ga naar inhoud

uitgerekend in mei/juni 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fleur, ik kan me idd voorstellen dat het even slikken is! Maar ook ik denk dat je aan het positieve vast moet houden, je hebt immers geen keus.

Maar snap zo goed dat je graag zelf alles af had willen maken, het is ook zo leuk om te doen.

Merkte je zelf ook dat je hartfunctie veel minder was geworden?

Ink, wat zal jij moe zijn! ha ha gelukkig heb jij waarschijnlijk nog wel even te tijd om nog in de "zwangerschap flow" te komen. Zo te lezen heb je het erg druk gehad. Wel op jezelf en de kleine beeb passen!

Druppel, is de babykamer mooi geworden?

Bij ons is alles tot nu toe goed, weet wel dat ik ook ingeleid ga worden. Dus zal waarschijnlijk ook eerder zijn, dan de uitgerekende datum.

Ik heb wel last van het vast houden van vocht. Ook erg benauwd, af en toe, weet niet of dit van het vocht komt of doordat de baarmoeder zo hoog zit. Die zit nl al bijna bij het borstbeen.

Maar verder happy!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoe gaat het Fleur?

Dieke, ik hou helaas ook best veel vocht vast. Jammer genoeg nog te vroeg voor teenslippers haha, maar pas alleen mn oude gympen nog momenteel... Verder valt het hier gelukkig mee qua klachtjes. Ik ben wel erg moe van t klussen en wens dat ik 6 weken vante voren had opgegeven, maar die vermoeidheid kan ook door mn lage ijzergehalte komen (6,4). Randgeval voor ijzertabletjes, maar die wil ik niet ivm obstipatie...

Heb je al een datum dat je ingeleid zal gaan worden? En als je hem hebt, deel je hem dan met ons? Ben wel erg benieuwd natuurlijk!

Ik denk zelf dat hij niet eerder zal komen dan rond de 40 weken. Hoop in ieder geval mjnstens 39 weken, zodat ik nog even rustig van het getrappel kan genieten. Echt zo bijzonder om je hele buik zo heen en weer te zien gaan he?!

Druppel, hoe doen jouw twins het? En nog goed te doen qua kwaaltjes?

Geplaatst

Dieke en Ink, wat balen van het vocht (en de vermoeidheid!)

Ik mocht gisteren aan het eind van de dag naar huis. Maar.... ik moet bellen als er ook maar een kleine verandering is én ik moet heel streng op controle.

Ik hou geen vocht vast gelukkig! Maar, ik moet er ook alles aan doen om dit te voorkomen (is een extra belasting voor je hart, dat vocht) Dus mag ik mar 1000-1500 ml per dag drinken én zo min mogelijk zout eten.

En er is gisteren een 'plan' gemaakt. Ze gaan me nu wekelijks 2 keer controleren in het zh en 1 keer per week bij de ha. Op die manier willen ze toch nog proberen om de 34 of 35 weken te halen. Dan wordt er een datum geprikt en krijg ik een ballonkatheter. Als de bmm dan rijp is moet ik naar de IC. Daar krijg ik dan een centrale lijn (speciaal infuus in de hals) en een ruggenprik. Die moet heel langzaam opgevoerd worden (anders daalt je hartslag en dat mag bij mij niet) Daarna worden de vliezen gebroken en de weeënopwekkers aangezet. Ze willen me bijna niet laten persen, dat zal met de vacuüm gebeuren....

En daarna dus min. 3 dagen IC.

Blijft allemaal nog wel even spannend dus... Maar goed, we weten waarvoor we het doen ;-)

Maar gelukkig nu dus thuis zodat ik ook hier nog wat kleine dingetjes kan doen. Toch leuker om zélf de baby-kleertjes te wassen.

Hebben jullie inmiddels de babykamer allemaal al klaar?? (hier lag het de afgelopen 2 weken stil) En kijken jullie op maandagavond ook allemaal naar SBS6? Heftig he?

Geplaatst

Fijn dat je weer thuis bent Fleur! Dat is toch prettiger, maar nu wel alles goed in de gaten houden!

Dames, ik houd ook wel vocht vast. M'n handen kan ik geen vuist maken en heb al een maat grotere schoenen gekocht :-)

verder gaat het eigenlijk wel. Ik moet wel zeggen dat ik gestopt ben met werken al. Ik doe nu vrij weinig en dan gaat het goed. Te veel inspanning zorgt voor harde buiken.

Ik heb volop tijd om de kleertjes te wassen en strijken :)

de kamer is sinds deze week af. En wooooooooo wat is dat leuk zeg!! Ik kan nu uren staren in het kamertje. Zo schattig met die twee ledikantjes. Ik word er zo blij van!

de kleertjes zijn nog niet allemaal klaar hoor, verdeel alles in porties per dag.

Hoe ver zijn jullie? Ook al alles gekocht?

ik mis nog 2 autostoelen (maxi cosi of ander merk) maar je hebt zoveel keus dat ik het gewoon niet meer weet! Twijfel tussen maxicosi en mima. Mima omdat ik de wagen van mima heb gekocht. Maar dat hoeft dus niet uit te maken.. Iemand tips?

Geplaatst

Ink, fijn dat jullie over zijn. Maar kan je niet alsnog eerder met verlof gaan? Lijkt me zwaar hoe het nu gaat. Dus gewoon voor jezelf kiezen!

En zonder badkamer en keuken komt me erg bekend voor, maar ik was toen niet zwanger en had ook geen hummeltje rondlopen (sterker nog, nu ook niet ;-), maar wel een man die er ernstig chagrijnig van werd. Haha.

Enne, een verhuizing blijkt toch iets zwaarder dan ramenlappen als je hoogzwanger bent? ;-) Grapje!

Sodeju Fleur, wat een verhaal. Heftig hoor. Komt je hartcapaciteit wel weer terug als je bevallen bent? Of ben je dat nu voorgoed kwijt? Ik hoop het toch niet!

Fijn dat je weer thuis bent, maar doe je wel rustig aan. Niet te veel hooi op je vork nemen. Moeilijk is dat als er nog zoveel moet gebeuren, maar je baby'tje kan ook geboren worden als het kamertje nog niet helemaal klaar is, daar zal ze echt geen trauma aan overhouden ;-)

Denk goed aan jezelf en doe voorzichtig met jezelf!

Poeh he, ik weet gewoon niet zo goed wat ik je moet schrijven. Maar je klinkt zelf behoorlijk nuchter en sterk in je berichtjes (maar ik kan me voorstellen dat je je regelmatig helemaal niet nuchter en sterk voelt, en dat de situatie je behoorlijk aan zal grijpen (en dat is meer dan terecht, dus klagen mag!)).

Geplaatst

Jemig Fleur, wat kinkt dat heftig, maar fijn dat ze je zo goed in de gaten houden!

Dus over een week of 2/3 word je kleintje al geboren..., wat is dat al snel.

Ik kijk wel naar het programma wat jij bedoelt, maar dan via "uitzending ge.mist" want mijn man wil het echt niet zien.

Zo knap wat ze al kunnen met die kleintjes, maar ook heftig om te zien!

Ik heb nog geen definitieve datum voor de inleiding, maar dat zal rond de 38/39 weken zijn, denk ik. Het kamertje bij ons hoeft alleen nog ingericht te worden, het leuke werk!

Ik ben overigens wel gezwicht wat het thema betreft van het kamertje. Ik kwam een leuk behangetje tegen, dus werd dat het.

Alle dingen zijn gewassen, dus aardig op streek. Ik moet alleen nog achter een matrasje aan voor de wieg.

Geplaatst

Fleur, hoe gaat het met je???

Dieke, leuk dat jullie al zo ver zijn met het kamertje. Ik heb eergisteren de oude babykleertjes van Levi zitten uitzoeken en in de commode gelegd. Voelt nu gelijk een stuk geruster hahaha. Kan uk tenminste kleertjes aan als hij te vroeg zou komen (wat ik nog steeds niet verwacht hoor)...

Denk niet dat ik alles nog eens ga wassen: is schoon de doos in gegaan en zag / rook gewoon naar wasmiddel, dus zolang de nesteldrang nog niet toeslaat laat ik het lekker zo...

Luiertjes natuurlijk ook al wat van liggen, nu nog bedje opmaken etc, maar dat doe ik oo laatste moment.

Deze week me eerst maar s richten op een noodtas voor t ziekenhuis (geen idee meer eigenlijk wat ik daar de vorige x in had zitten, dus maar s een lijstje googlen ;-)) en het geboortekaartje uitzoeken / maken. Zijn jullie daar al uit?

Okaasan, haha, ja, een verbouwing / verhuizing blijkt toch net ietsjes pittiger dan de ramen nog zemen hahaha. Maar gelukkkg heb ik wel weer alles volop mee kunnen doen en heb ik nog steeds geen indicatie tot rustig aan doen ;-)... Dus die ramen komen straks ongetwijfeld ook nog aan de beurt...

Sinds eergisteren kunnen we douchen: heerlijk!!! En nog maar 2,5 week en dan komt de keuken, dus dat is ook errug fijn ;-)...

Hoe gaat het met jou meid? Weet niet of, en zo ja waar, je nu schrijft, maar jeetje zeg, wat flits jij regelmatig door mn hoofd heen. Weet gewoon telkens niet meer wat te zeggen tegen je :-(... Heeft het zh een verklaring voor dat je nu wel zwanger wordt, maar niet blijft??? Ligt het aan de embryo of aan je baarmoeder in combi met wat dan ook allemaal? Met andere woorden, hoe zouden je kansen zijn met andere embryo's/ eitjes? Of ben je daar momenteel niet zo mee bezig? Ik namelijk nog wel hoor...

Geplaatst

Ink wat goed te lezen dat het zo goed gaat. Nu op naar de laatste dingetjes... En het genieten in nieuw huisje...

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

hallo dames,

wij zijn Anouk en Celine en zitten in havo 5. wij doen ons profielwerkstuk over IVF.

wij zouden graag succesverhalen lezen over ivf, maar andere verhalen over zwangerschappen of ivf zijn ook altijd welkom.

we weten niet zo goed hoe deze forums werken, dus het leek ons het beste om op uw ´discussie´ te reageren, omdat we zagen dat u zwanger was: Gefeliciteerd!!

groetjes van Anouk en Celine

Geplaatst

Lisselotje, jij gaat ook al lekker zie ik! Voel je je goed?

Fleur, hoe gaat het met jou???

Anouk en Celine, jullie zouden onder het kopje zwanger een eigen topic kunnen openen waarin jullie kunnen vragen wat je precies wilt weten. Kans is groter dat jullie dan meer reacties krijgen. Succes met jullie schoolopdracht..

Geplaatst

Ink... Met mij gaat het goed.... Alleen jammer genoeg erg vatbaar voor alle verkoudheden enz. Van de oppaskinderen. Maar dat komt straks ook wel weer goed als het mooie weer komt.

Hoe voel jij je verder?

Geplaatst

Ink, weet je al wat in je ziekenhuistas moet? Zit er namelijk ook aan te denken om die klaar te maken, of in elk geval een lijstje met spullen klaar te hebben.

Het kamertje is idd klaar, nog een paar dingetjes, lekker even om keutelen.

Geboortekaartje hadden we binnen een half uurtje gekozen, die vonden we allebei mooi en past toevallig goed bij het kamertje :)

De tekst vindt ik een stuk moeilijker! Ook nog niet zeker over de naam....bleh!

Fleur, ik ben ook benieuwd hoe het nu met je gaat! Bijna 34 weken toch?, die je hoopte te gaan halen.

Hoe is het met de rest van de meiden?

Geplaatst

Hey Dieke, nee, tas nog niet gepakt, maar wel even gekeken wat er in moet. Zijn veel lijstjes te vinden op internet, maar weet ineens weer van vorige x dat ik er ook nog extra wat eten in gedaan had, flesje drinken, labello, dextro. Heb inmiddels wel een proefdruk voor een geboortekaartje af gemaakt, die we hopelijk morgen ontvangen ;-)...

Nog niet uit de naam dus joh? Twijfel je tussen 2 namen of verschillen je man en jij van smaak?

Fleeeeuur???

Lisselotje, vervelend veel verkouden. Maar fijn dat verder alles wel goed gaat. Op naar een mooie zomer!

Geplaatst

Hey Melis, ja, nog 5 weekjes ga ik van uit ;-)! Nog 1 weekje werken en dan verlof, heerlijk! Na de verbouwing wel aan toe!

Hoe gaat het met jou en je 3 mannen?

Geplaatst

Hoe ver ben je nu? En hoe voel je je?

Hier gaat alles goed! V. is een grote trotse broer die goed helpt en speelt met z'n broertje. J. is alweer 3,5 maand. Vanaf volgende week gaan ze naar de opvang en ga ik beginnen bij mijn nieuwe baan!

Stiekem denk ik soms wel aan een derde, maar de vk heeft mij geadviseerd om niet meer zwanger te worden omdat ik twee keer het HELLP syndroom heb gehad :(

Geniet nog even van je zwangerschap, ik ben erg benieuwd naar jullie 2e man!

Geplaatst

Jee Melis, 2x Helpp gehad, dat is wel heftig als ik het goed lees op internet.

Hoe kom je er achter dat je dat hebt? had je klachten of per toeval ontdekt?

Geplaatst

Bij V. werd ik met 25 weken niet lekker door een torenhoge bloeddruk en werd ik opgenomen in het ziekenhuis. Ik werd op High Care opgenomen en even was er sprake van een overplaatsing naar een academisch ziekenhuis ivm mogelijk een extreme vroeggeboorte. Met bloeddrukverlagers heb ik het kunnen rekken tot 37 weken en toen ben ik ingeleid.

Bij J. leek het een zorgeloze zwangerschap, ik had nergens last van. Tot 33 weken. Ik werd weer niet lekker en toen ik voor controle naar het ziekenhuis ben gegaan werd ik weer opgenomen, mede gezien mijn voorgeschiedenis. Heb er een aantal dagen gelegen ivm extreem afwijkende leverwaarden en een schommelende bloeddruk. Uiteindelijk werden mijn leverwaarden beter en stabiliseerde mijn bloeddruk. Op eigen verzoek ben ik toen met 37,5 ingeleid.

Geen pretje, veel onzekerheden en angstige momenten gekend. Maar dat ben ik deels alweer vergeten, want ik heb twee geweldige kinderen gekregen!!!

Hoe gaat het met jou Dieke?

Geplaatst

Dat is dan idd een spannende tijd geweest! Gelukkig met goede afloop.

Met mij gaat het goed, alleen veel last dat de baarmoeder nu zo hoog is gegroeid. Dit was de hele zwangerschap al het geval, maar nu met de laatste loodjes merk je dat er geen plaats meer is. In combinatie met veel vocht vast houden, is het niet ideaal, zacht uitgedrukt :)

Veel last van organen die in de verdrukking komen, met de pijn die er bij hoort. De gynaecoloog denkt dat het beter is om ook daarom niet te wachten tot de 40 weken, omdat het aardig extreem is volgens hem.

Gelukkig is de bloeddruk wel goed, dus daar hoef ik me geen zorgen te maken. Maar verder heel happy :)!! en zo blij dat we zover zijn gekomen.

Geplaatst

Melis, leuk dat V zo goed om gaat met zijn broertje! Ben ook erg benieuwd hoe dat hier zal gaan, alhoewel Levi over het algemeen erg makkelijk is, dus ik heb een hoopje dat dit ook wel al vlot goed zal gaan.

Lijkt me lastig om niet voor een 3e te gaan als je daar wel soms aan denkt, alleen vanwege medische redenen. Uiteindelijk zijn ze beiden gezond geboren en is J zelfs langer bij je gebleven dan V de 1e x. Maar die risico's die er bij komen kijken zijn natuurlijk ook wel erg eng... Moeilijk...

Ik ben nu ruim 35 weken. Laatste werkweek is aangebroken, nog 2 diensten en dan lekker verlof ;-)! En ik plak er ouderschapsverlof aan vast voor paar maanden, dus ga er dit x extra lang thuis van genieten! Jij dus weer aan de slag? Succes!

Morgen heb ik weer controle bij vk met een laatste echo. Al 15 weken geleden dat we ons ventje gezien hebben, dus ben weer erg nieuwsgierig! Ook of hij al is ingedaald, goed ligt, etc etc...

Dieke, is jouw verlof ook al ingegaan? En al aan de tas begonnen? Ik nog niet. Bed staat ook nog niet omhoog. Ben alles aan het uitstellen voor in mn verlof geloof ik haha...

Fleur, ben erg benieuwd hoe het inmiddels met je / jullie is???

En inderdaad met de andere meiden hier?

Geplaatst

Hai meiden,

Ben bijgelezen inmiddels maar ook alles al weer kwijt. Maar kort samengevat gaat het met iedereen nog redelijk tot goed ;-) als ik het zo lees...

Hier ging ook alles goed. Tot gisteren. Toen belde de cardioloog... De uitslagen van de onderzoeken van vrijdag lieten toch weer een verslechtering zien. En wel op zo'n manier dat de rek er nu uit is wat betreft het wachten. Deze week volgt een opname (datum laten we nog even in het midden omdat we die in de fam. ook nog niet bekend gemaakt hebben) en dan wordt het toch een geplande sectio. Daarna blijf ik in het academisch op de IC en gaat de kleine naar het kinderziekenhuis. Daarna volgen een aantal spannende dagen.

De situatie met mijn hart is nu zo minimaal dat de artsen het te riskant vinden om te wachten... En eigenlijk ben ik me ook helemaal rot geschrokken van de waarden die ik gehoord heb.

Ik hoop dat ik na het weekend/halverwege volgende week een update kan geven. In de komende dagen kom ik nog wel een paar keer spieken hoe het hier gaat...

Hou je taai meiden! En 'geniet' nog even van die heerlijke dikke buik die af en toe zo lekker in de weg zit ;-) Ik ga mijn tas klaar zetten... (ondanks mijn situatie heb ik dat ook lekker uitgesteld)

Geplaatst

Lieve Fleur,

Heel veel succes deze week! Ik denk veel aan je, fijn dat je even een berichtje achter laat :)

wat enorm spannend allemaal. Gek dat je weet dat deze week waarschijnlijk je kindje komt!

Gelukkig houden ze je goed in de gaten, ik ga hier voor je duimen!

liefs Dieke

Geplaatst

breek in:

jeetje Fleur, sterkte! Dat je maar een prachtbaby mag krijgen meis!

breek uit

Hai meiden,

Ben bijgelezen inmiddels maar ook alles al weer kwijt. Maar kort samengevat gaat het met iedereen nog redelijk tot goed ;-) als ik het zo lees...

Hier ging ook alles goed. Tot gisteren. Toen belde de cardioloog... De uitslagen van de onderzoeken van vrijdag lieten toch weer een verslechtering zien. En wel op zo'n manier dat de rek er nu uit is wat betreft het wachten. Deze week volgt een opname (datum laten we nog even in het midden omdat we die in de fam. ook nog niet bekend gemaakt hebben) en dan wordt het toch een geplande sectio. Daarna blijf ik in het academisch op de IC en gaat de kleine naar het kinderziekenhuis. Daarna volgen een aantal spannende dagen.

De situatie met mijn hart is nu zo minimaal dat de artsen het te riskant vinden om te wachten... En eigenlijk ben ik me ook helemaal rot geschrokken van de waarden die ik gehoord heb.

Ik hoop dat ik na het weekend/halverwege volgende week een update kan geven. In de komende dagen kom ik nog wel een paar keer spieken hoe het hier gaat...

Hou je taai meiden! En 'geniet' nog even van die heerlijke dikke buik die af en toe zo lekker in de weg zit ;-) Ik ga mijn tas klaar zetten... (ondanks mijn situatie heb ik dat ook lekker uitgesteld)

Geplaatst

Fleur heel veel sterkte de komende tijd en een spoedig herstel toegewenst zodat je lekker kan genieten van de kleine..

Geplaatst

Jeetje Fleur, wat heftig dat je waarden zo slecht waren! Erg naar dat jullie dan in het begin gescheiden worden zeg, maar ik hoop dat alles erg snel met jullie beiden goed gaat en je daarna lekker met zn 3en mag gaan genieten!!! Zal aan je denken en zodra je je goed genoeg voelt, horen we graag je update! Succes!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden