Ga naar inhoud

uitgerekend in mei/juni 2014

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ink je houdt ons wel goed in spanning hoor... Ik kijk elke dag of er al iets bekent is.... Hihihi heel veel succes en daarna lekker genieten.,.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Ink, ik kom ook even kijken of er al bericht van je is.. Maar nog niets dus.

Succes deze laatste dagen (misschien ben je wel aan t bevallen haha).

Ik ik denk dat ik de volgende ben. Ze willen me inleiden als ze binnen nu en 10 dagen niet komen. Maat je weet t maar nooit. Misschien zijn er nog andere ongeduldige baby'tjes :-)

succes iedereen de laatste weekjes!

Geplaatst

][TABLE=class: MsoNormalTable, width: 151, align: left]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Naam[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Kindje[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Uitgerekend[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Afspraak/echo[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Geslacht[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Ink[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]2e[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]2 Mei[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Jongen![/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Dieke[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]1e[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]8 mei[/TD]

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Fleur[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]12 mei[/TD]

[/TR]

[TR]

[/TD]

[/TD]

[/TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Apple[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]30 Mei[/TD]

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Druppel[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]1e+2e[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]2 Juni[/TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Sabine[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]5 Juni[/TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Liminous[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]7 Juni[/TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Hobbesje[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]3e[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]8 juni[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Esther[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]12 juni[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Jetje[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]2e + 3e[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]30 juni[/TD]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[/TABLE]

E]

Geplaatst

Oh spannend Druppel! Ik word uiterlijk volgende week vrijdag ingeleid als hij niet vanzelf komt (bij 41.6), dus het is nog een race wie van ons als eerste bevalt haha. Daarna is Apple aan de beurt, maar die heeft in principe nog even de tijd voor het haar datum is haha ;-). Dus Apple, niet voorpiepen he?

Hier is alles dus nog steeds zo rustig als het maar kan. Nou ja, manneke trapt er nog lekker op los en telefoon staat rood gloeiend van de mensen die vragen hoe het is haha, ik denk dat niemand had verwacht dat ik zo overtijdnzou gaan na al die drukte met de verhuizing / verbouwing. Ik denk dat uk gewoon zijn quality time in wilt halen door wat langer te blijven zitten ;-)...

Voel me nu wel weer relax hoor Okaasan. Had even de zenuwen voor de controle, maar toen ik dinsdag hoorde dat uk het prima doet en hij nog een ruime week de tijd heeft vanzelf te komen, voelde ik me weer rustig worden. Wil gewoon erg graag weer thuis bevallen... Taart is inmiddels op. Ramen waren gezeemd, maar al weer vies en voorraadkast was gevuld, maar raakt al weer leeg, dus vanmiddag maar weer inslaan ;-)...

Lisselotje, bij jou gaat het ook al hard! Wil je weten wat het is?

Hoe is het met de 2 jongste guppies, Fleur en Dieke?

En met de rest van de meiden? Zware laatste loodjes of niet? En "zin" in de bevalling?

Geplaatst

ink, jullie houden het hier wel spannend hoor... maar ik vind het super om te lezen dat alles zo goed gaat met jullie allemaal.

Met mij gaat het goed. Ik ben alweer 18 weken. Over 2 weken de 20 weken echo en dan krijgen wij ook te horen wat het wordt (hopelijk). De kinderen kunnen niet wachten en zijn nu de dagen al aan het aftellen tot de 20 weken echo.

Verder langzamerhand sommige dingetjes kopen. Sommige dingen tweedehands en sommige nieuw. Maar het meeste kopen wacht ik nog even mee. Daar wil ik nog iets verder voor zijn.

Meiden hier allemaal mooie vooruitzichten om eindelijk die kleine wondertjes in jullie armen te kunnen sluiten en lekker van te genieten.....Succes allemaal en een voorspoedige bevalling toegewenst. Ik blijf nog lekker met jullie mee lezen...

Geplaatst

He meiden! Nou ink jij maakt het zeker spannend! Wel heel prettig dat je je nog prima voelt.

Ik moet in principe nog drie weken en hier nog geen tekenen dat mevrouwtje zich eerder zal melden hoor. Houd veel vocht vast. M'n handen zijn niet om aan te zien.., haha! Dat is nog niet zo erg maar wel het dode gevoel, tintelingen die ermee gepaard gaan.. Na ja straks na de bevalling zal dat vast weer weggaan! Verder raken hier de to-do's op. Dat is wel lekker.

Ook wij gaan verhuizen, hebben een nieuwbouw huis gekocht. Wordt pas volgend jaar opgeleverd. Maar er komt dus wel een drukke tijd aan..(verkopen, waarschijnlijk tijdelijk huren en heel veel nadenken/verzinnen welke badkamer/keuken enz). Dus ik ben me alvast lekker aan het laten inspireren op Pinterest!!

Geplaatst

Hey meiden,

Wat spannend allemaal!

Wij hebben een datum gekregen voor de geplande keizersnede: 28 mei! Ik ben dan 38.6 weken zwanger. Heel gek om te weten wanneer je kindje gaat komen, tenzij het natuurlijk eerder begint. Op zich voel ik mij prima maar heb wel erg veel pijn aan mijn bekken de laatste weken. Ik ben echt aan het aftellen. Vandaag is Vince naar de opvang en ik doe het even rustig aan vandaag :)

Succes meiden!

Geplaatst

Hee Inkie, waar ben je? Doe je zo lang over een nieuwe taart bakken of nogmaals je ramen zemen? Of.........

Spannend maak je het hoor.

Geplaatst

Ink houdt iedereen in spanning hier!!!!

Hopelijk dus mooi nieuws als ze hier weer een bericht plaatst....

Geplaatst

Heb gisteren wel een cake gebakken Okaasan, maar helaas, ook dat zonder resultaat! En sja, ramen zemen met dit weer schiet niet echt op ;-()... Maar alles is dus nog steeds rustig hier! Ik was op zich blij dat hij niet tevroeg kwam en ik iets overtijd zou gaan, zodat ik er meer klaar voor zou zijn, maar nu begin ik er klaar mee te raken hoor! Waarom komt tie nou niet???

Hoe gaat het met jou Okaasan? Zal zo ff bijlezen in je Gent topic...

Lisselotje, heerlijk dat het goed gaat!

Apple, vervelend dat vocht vast houden! Is hier nu gelukkig weer wat weg gegaan (haha ik hou wat anders vast ;-))... Leuk, een nieuw huis, maar zou er zelf echt nu niet aan moeten denken haha, maar dat is niet zo gek lijkt me ;-)...

Sabine, lijkt me inderdaad erg raar om de datum te weten! Ga je hem ook aan familie etc vertellen of houden jullie hem voor jezelf verder?

Nou meiden, ik broed ongeduldig verder...

Geplaatst

Zet m op Ink!!! Echt weer voor een thuisbevalling vandaag.

Liefs!

Geplaatst

Thanks Moes, lijkt mij ook,maar ja, uk denkt er anders over. Hj is dus heel zoet en relax of juist een eigenwijsje, ben benieuwd!

Geplaatst

Nieuwe kans vandaag Ink zout nu al een poosje te volgen en merk nu dat ik steeds denk zou hij er al zijn hihihi.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Geplaatst

Oeh, spannend Ink. Weer een nieuwe ervaring om te laten strippen. Maar wie weet, bak gewoon nog een taart, terwijl je nogmaals je ramen zeemt vandaag. En dan komt ie gewoon nog vannacht.

En Fleur, vandaag je uitgerekende datum. Lijkt me heel raar dat je meisje er al zo lang is. Ook al wist je dat je niet tot het einde zou lopen, je hebt haar nu toch al weer heel wat weekjes in je armen ipv in je buik. Gaat alles goed met haar en met jou? Ik ben heel benieuwd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden