Dieke Geplaatst 12 Mei, 2014 Geplaatst 12 Mei, 2014 Ik spiek ff of Ink al bezig is of dat de boy al in de wieg ligt....., zo te zien nog niet. Meid ik duim mega voor je!! Hoe is het met de anderen, kunnen jullie het nog volhouden? knuffel, Dieke Quote
Jetje Geplaatst 12 Mei, 2014 Geplaatst 12 Mei, 2014 Ik kom ook even spieken...nog geen baby, spannend! Succes morgen als je gestript wordt. Hier alles okay. Wordt nu wel zwaar en kan niet veel meer. Nog een paar weken. Ben benieuwd naar Druppel! Hebben de boys zich al aangediend? Quote
lisselotje Geplaatst 13 Mei, 2014 Geplaatst 13 Mei, 2014 Ink heel veel succes vandaag als je gestript wordt.. En anders een voorspoedige bevalling gewenst en daarna lekker genieten.. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
ink Geplaatst 13 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 13 Mei, 2014 Net controle gehad. Alles zit nog potdicht, dus kon niet gestript worden. Hij is ook nog steeds niet ingedaald! Morgen naar het ziekenhuis dus voor verdere controle en beleid af te spreken... Quote
okaasan Geplaatst 13 Mei, 2014 Geplaatst 13 Mei, 2014 Jeetje Ink, die uk van jullie maakt het wel heel spannend. Succes morgen in het zkh. Mag je nu niet meer thuis bevallen? Of weet je dat nog niet? Quote
lisselotje Geplaatst 13 Mei, 2014 Geplaatst 13 Mei, 2014 Zo ink, dat wordt inderdaad wel heel spannend!!!! Maar komt allemaal goed... Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Druppel Geplaatst 13 Mei, 2014 Geplaatst 13 Mei, 2014 Ink spannend!! Ik kom weer eens spieken.. Hier willen de jongens er ook niet meer uit! Zou het aan het geslacht liggen? Geduldige mannen? Nou dat hoor je ook niet vaak :-) wens je veel succes! En alle andere dames natuurlijk ook. Wat is het leuk en spannend zo aan t eind. Mijn jongens zal ik binnen een hele korte tijd in m'n armen hebben. We wachten alleen deze week nog af. Kan het nog niet beseffen. Zal m'n droom nu echt eens werkelijkheid worden? Toi toi toi ! Quote
ink Geplaatst 13 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 13 Mei, 2014 Hm Druppel, geduldig of gewoon erg eigenwijs??? Geen idee, we gaan het meemaken... Spannend he?! Okaasan,als het nu nog spontaan oo gang komt mag het nog wel thuis, maar na dat nieuws van vanmorgen acht ik die kans erg klein. Heb er dan ook echt flink de balen in dat het zeer waarschijnlijk een zh bevalling wordt! Gewoon echt geen zin in onbekende mensen om me heen tijdens de bevalling in een vreemde omgeving, blegh! Maar zal me er aan moeten overleveren ben ik bang, dus straks mn ziekenhuis nog maar wat beter in gaan pakken... Quote
okaasan Geplaatst 13 Mei, 2014 Geplaatst 13 Mei, 2014 Jammer hoor Ink, dat het waarschijnlijk niet meer thuis kan. Ben echt heel benieuwd of er morgen wel opeens iets aan het gebeuren is. En wat ze je te vertellen hebben. Je bent gewoon heel goed in zwanger zijn, dus daarom komt hij nog niet :-) Maar je neemt gewoon je appeltaart mee en dan wordt het vast heel gezellig in dat zkh. Quote
lisselotje Geplaatst 13 Mei, 2014 Geplaatst 13 Mei, 2014 Komt vast goed in ziekenhuis.. Je ligt daar in ieder geval goed.. En ze hebben alles bij de hand... Gewoon over je heen laten komen.. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
lisselotje Geplaatst 13 Mei, 2014 Geplaatst 13 Mei, 2014 Sorry was nog niet klaar... Hihihi Ik wou bij mijn zoon ook heel graag thuis bevallen. Maar uit eindelijk was ik 42 weken en nog geen kindje, dus balen dat in het ziekenhuis moest. Maar achteraf was ik er ook wel blij om.. Komt echt allemaal goed.. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Melis25 Geplaatst 13 Mei, 2014 Geplaatst 13 Mei, 2014 Ink, babyboy laat wel op zich wachten hé? Mocht je ingeleid gaan worden en vragen hebben, stel ze gerust. Ik ben bij beide jongens ingeleid en vond het prima te doen! Alvast heel veel succes!! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Apple2011 Geplaatst 13 Mei, 2014 Geplaatst 13 Mei, 2014 Nou Ink je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg! Wordt je al gek van de mensen die vragen waar hij blijft :D? Haha, nou wel spannend. En tja ziekenhuis bevalling is niet leuk als je dat niet graag wil. Maar het is best okay hoor. En in het ziekenhuis zijn ze vast heel lief voor jullie! Maar ik hoop voor je dat je mannetje zich gewoon snel thuis aandient! En druppel, voor jou ook spannende dagen dus! Je mannetjes nog lekker bij je, wel goed hoor! Hoe langer hoe beter toch? In jouw geval dan… Geniet nog even van de laatste daagjes meiden! Hier nog alles rustig, dus zal jullie echt niet in gaan halen denk ik! Af en toe wel een krampje, maar dat mag geen naam krijgen. Verder is ze wel lekker in gedaald, dus dat is al wel een goed puntje. Morgen weer controle! Fijne avond dames! Quote
lisselotje Geplaatst 15 Mei, 2014 Geplaatst 15 Mei, 2014 Ink je houdt het nu heel spannend.... Druppel ook succes... Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Liminous Geplaatst 15 Mei, 2014 Geplaatst 15 Mei, 2014 Oehh Ink, al sinds gistermiddag niet meer online geweest? ;) Ik hoop voor je dat je de kleine inmiddels in je armen hebt! Quote
Liminous Geplaatst 15 Mei, 2014 Geplaatst 15 Mei, 2014 Druppel, bij jou alles nog rustig? Nog even, dan heb je 2 prachtige wondertjes in je armen! Hoe is het met de andere dames? Ik ben nu echt aan het aftellen! Nog maar 3 daagjes, dan mag ze geboren worden :) En alhoewel mijn nieuwsgierigheid behoorlijk opspeelt en ik me aardig beperkt voel qua doen en laten zou het voor haar beter zijn om nog een paar weekjes te blijven zitten :) Quote
ink Geplaatst 15 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 15 Mei, 2014 Nou meiden, onze zoon Django is gisterochtend toch nog spontaan thuis geboren!!! Super snelle bevalling van 6 tot 9:37, dus nog mooi op tijd om de afspraak bij de gyn in het zh af te kunnen bellen. Hij weegt 4000 en is 52 cm en alles gaat prima met ons beiden. Zijn lekker aan het genieten nu! Nou Druppel, nu jij als eerste! Succes! Overige dames, ik ga jullie uiteraard wel ook nog volgen! Quote
lisselotje Geplaatst 15 Mei, 2014 Geplaatst 15 Mei, 2014 Owh... Ink van harte gefeliciteerd!!!!!! En heerlijk dat het toch nog thuis kon.., lekker genieten nu!!! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Liminous Geplaatst 15 Mei, 2014 Geplaatst 15 Mei, 2014 Wauwww super Ink! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van de kleine man! Ben erg benieuwd naar je verhaal, maar ga nu eerst maar even lekker genieten van je gezinnetje :) Quote
Apple2011 Geplaatst 15 Mei, 2014 Geplaatst 15 Mei, 2014 Jejjj hij is er! Gefeliciteerd Ink! Wat een turbo bevalling! Fijn dat het thuis was, geniet er lekker van. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
okaasan Geplaatst 15 Mei, 2014 Geplaatst 15 Mei, 2014 Oh Ink wat goed, toch nog thuis. Van harte gefeliciteerd! Zie je wel, zoals ik al zei, je bent gewoon heel goed in zwanger zijn. Precies nog op tijd beginnen met bevallen om nog thuis te mogen! Wie doet dat jou na? Geniet van je mooie nieuwe zoon. Quote
Moes Geplaatst 15 Mei, 2014 Geplaatst 15 Mei, 2014 Ink gefeliciteerd met django!! Supersnel zeg. Hopelijk je onderkantje nog op orde! Geniet en liefs, Moes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
minoes Geplaatst 15 Mei, 2014 Geplaatst 15 Mei, 2014 Wow kwam even spieken Hij heeft de spanning er wel ingehouden ;-) Maar van harte gefeliciteerd. En wat een super naam Geniet ervan meid Alle andere dames succes met de laatste loodjes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
fleur1978 Geplaatst 15 Mei, 2014 Geplaatst 15 Mei, 2014 Ink gefeliciteerd!! Jeetje wat snel!!!!!! Bij mij duurden de 'voorbereidingen' voor de sectio al langer.... (4,5 uur incl. weeën) En lekker thuis.... Heerlijk genieten nu! Druppel, nu ben jij he? Succes alle andere zwangeren!! Hier alles goed met de kleine meid. Afgelopen week heel mooi gegroeid (160 gram!) En ze is zooooo lief en mooi. Kan uren naar haar kijken! Helaas nog geen herstel van mijn hart. Dus moest nieuwe medicijnen waardoor ik moest stoppen met de borstvoeding. M is inmiddels al 6 weken dus wij hebben zelfs de nacontrole bij de gyn. al gehad ;-) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.