Ga naar inhoud

Uitgerekend juli 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ha meiden,

Ik heb het ook even ingevuld, leuk om te weten van iedereen! Emsie hoe is de vlucht gegaan? Veilig geland en was het een beetje vol te houden? Iggie wat fijn dat jullie nog even naar jullie kindje hebben kunnen kijken! Hoopvolle Toekomst wat een drama dat overgeven. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat en dat je niet opgenomen hoeft te worden zeg! Sas waarom denk je een jongen? Kaatje hoe gaat het met jou? Lukt het geduldig te wachten tot morgen?

Hier geveld door de griep. Al paar dagen flinke hoofdpijn en nu ook spierpijn over mijn hele lichaam, keelpijn en opgezette klieren in mijn hals. Tot nu toe geen koorts gelukkig, alleen verhoging. Blijf vandaag en morgen in ieder geval onder mijn warme dekbed. Vanmiddag de afspraak bij de vk, waar ik wel heen ga. Al moet ik kruipend!

Voorstellen:

Sas27- uitgerekend 1 juli, 30 jaar, tweede kindje

Kaatje03- uitgerekend 5 juli

Iggie- uitgerekend 6 juli, 38 jaar, derde kindje (9jr en 18 mnd)

Pip83 - uitgerekend 16 juli, 30 jaar, eerste kindje

Emsie - uitgerekend 18 juli, 31 jaar, eerste kindje

Hoopvolletoekomst - uitgerekend 22 juli

Afspraken:

Pip83 - 7 jan intake VK

Sas27- 8 jan controle vk

Kaatje03 - 8 januari controle VK

Emsie - 10 jan intake vk en derde echo

Sas27- 17 jan geslachtsbepaling

Iggie - 30 jan controle gyn

Emsie - 1 feb geslachtsbepaling

Sas27- 10 feb 20 weken echo

• Reacties 770
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@pip waarom een jongen?? uh geen idee haha dat denk ik heb ik een gevoel van maar goed kan er natuurlijk helemaal naast zitten!

Voor jou veel beterschap! lekker uitzieken....

Voorstellen:

Sas27- uitgerekend 1 juli, 30 jaar, tweede kindje ( 18 mnd bijna)

Afspraken:

Pip83 - 7 jan intake VK

Sas27- 8 jan controle vk

Geplaatst
leuk idee

Voorstellen:

Iggie- uitgerekend 6 juli

Pip83 - uitgerekend 16 juli

Hoopvolletoekomst - uitgerekend 22 juli eerste kindje

Afspraken:

Pip83 - 7 jan intake VK

Sas27- 8 jan controle vk

Hoopvolle Toekomst - 8 januari derde echo

Ik hoorde laatst ook een vreselijk verhaal over een bevalling brr

Hoe is het nu met je schoonzus?

hopelijk heb je een goede vlucht gehad!

even een aanvulling

Geplaatst

Terug van de verloskundige en nu weer onder een dekentje op de bank. Helaas geen echo gehad, maar wel hartje gehoord! Ze had het apparaat nog niet op mijn buik staan of het kloppen was al te horen, blijft zo mooi!

We gaan morgen bellen voor een geslachtsbepalingsecho rond de 16 weken. Wat het wordt dat houden we voor onszelf! Tegen mensen die het vragen zeggen we daarom dat we het niet willen weten. Ben benieuwd hoelang we onze mond kunnen houden, haha!

Komend weekend vertellen we het de kids van mijn man. Best spannend! Tot nu toe wisten alleen vaders, moeders, broers, zussen en beste vrienden het. Zij hebben het traject gevolgd. De kids wilden we het pas vertellen bij iets meer zekerheid. Met dertien weken durven we het aan! Daarna vertel ik het ook op mijn werk etc. Lekker dat het eindelijk in de openbaarheid kan.

Kaatje ik hoop voor jou ook morgen zo'n mooi hartje!

Geplaatst

Hoopvolle toekomst wat naar voor je moeder zeg en voor jullie natuurlijk ook. Maar knap dat ze zo positief erin staat, dat helpt haar vast. Ik hoop voor jullie dat de behandelingen vlot zullen verlopen en uiteraard het gewenste resultaat mogen hebben. Ik zie in het lijstje dat jij morgen weer een echo hebt. Geniet ervan!

Emsie hoe is het met jou? Weer veilig thuis. En dan al gelijk weer aan het werk. Ik doe het je denk ik niet na. Heel veel succes!

Pip wat balen dat je de griep hebt. Ziek goed uit, je hebt nu niet alleen jezelf maar ook die kleine om voor te zorgen ;-)

Hier gaat alles goed, ik heb de dagen naar morgen echt afgeteld en kijk dan ook erg uit naar onze afspraak bij de verloskundige morgenavond. We nemen onze kleine man ook mee, ben benieuwd wat hij ervan meekrijgt. Wel leuk, we hebben een afspraak met de verloskundige die hem ter wereld heeft gebracht. Verder vandaag een pijnlijke buik, mijn darmen doen soms gewoon zo'n zeer. Hebben jullie dat ook? Denk ook niet dat ik de broek die ik vandaag aanhad nog vaker moet dragen. Zijn jullie al over op zwangerschapskleding? Ik zal het lijstje ook nog even aanvullen, leuk!

Voorstellen:

Kaatje03- uitgerekend 5 juli, 33 jaar, tweede kindje

Pip83 - uitgerekend 16 juli

Afspraken:

Pip83 - 7 jan intake VK

Sas27- 8 jan controle vk

Kaatje03 - 12 feb 20 weken echo

Geplaatst

Oh ik zie nu pas in het lijstje dat Sas en Hoopvolle Toekomst ook een afspraak hebben vandaag... Veel plezier jullie ook!!

Voorstellen:

Afspraken:

Sas27- 8 jan controle vk

Pip 83 - 4 feb controle vk

Kaatje03 - 12 feb 20 weken echo

Geplaatst

Sas, kaatje en hoopvolle toekomst veel plezier vandaag!

pip fijn dat alles goed was.

Hier weet onze hele omgeving al dat we weer een kleine verwachten, dus wat dat betreft kunnen we geen leuk nieuws meer delen.

Ik heb nog wel mijn gewone kleding aan, maar dat zal niet lang meer duren. Ik draag veel jurkjes dus dat is ook wel makkelijker. Alleen steekt er nu een buikje uit. Qa kilo's zit ik om en nabij mijn gewicht voordat ik zwanger werd. Was in het begin wat aangekomen en nu schommel ik weer rondom mijn voorgaand gewicht. maar merk wel dat het langzamerhand omhoog gaat.

Geplaatst

Hoi hoi,

Ben weer veilig in NL, mega jetlag maar zal hopelijk snel bijdraaien. Mijn lijf protesteert aan alle kanten, voel me alles behalve top fit. Steeds misselijk en kokhalzen, maar echt spugen hoeft gelukkig niet. Wel breek het zweet me uit en wordt mijn keel dichtgeknepen.

Ik ben al ruim 3,5 kilo aangekomen en draag elke dag positiebroeken, wel eigen shirts en truien. Hopelijk blijf ik niet zo in kilo's groeien. Afgelopen 2 weken dat ik in Canada was 0,5 kilo aangekomen, dus dat ik netjes. De dames die al een kindje hebben gekregen, hoeveel waren jullie in totaal aangekomen aan het einde van de zwangerschap?

Hier ook mega veel zin in de afspraak bij de vk vrijdag, hoop wel echt op een echo en niet alleen het hartje.

Hoe waren jullie afspraken vandaag Sas, Kaatje n Hoopvolle toekomst? Weer lkkr gerust gesteld?

Beterschap pip!

Sas, mijn schoonzusje is weer thuis en daarmee ervaart ze veel rust en voelt ze zicht al een stukje beter. Maar ze is nog zwak en heel snel licht in haar hoofd ivm al het bloedverlies. Je lichaam maakt het wel weer opnieuw aan maar schijnt veel tijd over heen te gaan en veel energie te kosten.

Geplaatst

ja weer een super mooie echo gehad. Erg goed gegroeid en lekker bewegelijk. Ook het hartje weer gehoord.

En bij jullie kaatje en sas???

Ik ben nog steeds 3,5 afgevallen maar ja hou ook nog geen eten binnen moest het wel echt in de gaten houden van de arts

want ze vond dat ik er niet goed uit zag.

Vanaf nu verder in het ziekenhuis. 4 febr hebben we weer een afspraak.

Liefs

Geplaatst

fijn dat alles goed was hoopvolle!!

3,5 kilo is inderdaad veel! vervelend zeg hopelijk voel je je snel beter

kaatje hoe ging het bij jou

Bij mij was alles ook goed hartje weer gehoord, kunnen we weer even voor uit heerlijk!

al bijna 4 kilo aangekomen haha ach voor een goed doel gaat er vanzelf weer vanaf

tegen de hoofdpijn wist ze niks, ja veel water drinken vaak is het na de 16 wk beter...

emsie fijn dat ze weer thuis is, heftig hoor als je zo,n bevalling hebt

ik ben de vorige keer 15 kilo aangekomen! het was er ook weer zo vanaf

Voorstellen:

Afspraken:

Pip83 - 7 jan intake VK

Sas27- 8 jan controle vk

Sas27- 3 feb controle vk

Geplaatst

Hoopvolle toekomst en Sas wat fijn dat bij jullie ook alles goed was. Bij ons gelukkig ook. Ze moest even zoeken maar vond toen een hele mooie hartslag. We waren er allebei een soort van verbaasd over dat het zo'n krachtig en constant geluid was. Zelfs onze kleine man was er stil van. Thuis vroeg ik hem of hij een zusje krijgt en kreeg ja als antwoord. Op de vraag of het misschien toch een broertje gaat worden kreeg ik een duidelijke nee terug. Zal hij gelijk hebben? ;-)

Vond het wel een enorme opluchting hoor om het hartje te horen. De verloskundige gaf aan dat ik uiteraard gerust eerder langs had mogen komen. Ik heb nu dan ook niet over de standaard 5 weken maar over 3 weken een afspraak gemaakt. Over 5 weken dan de 20 weken echo en daarna zullen we de kleine inmiddels ook wel kunnen voelen hoop ik. Ik ben trouwens bij mijn eerste zwangerschap zo'n 12 kilo aangekomen en nu net een kilo. Maar werk wel dat er hier en daar wat meer spek zit ;-)

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Wat fijn dat alles goed is bij iedereen! Emsie bij jou morgen ook natuurlijk, vind je het spannend?

Hier nog steeds gevloerd. Vreselijke hoofdpijn. 's Ochtends vroeg is het nog enigszins te doen, in de loop van de dag wordt het steeds erger. Kan bijna geen geluid of licht verdragen en bij iedere stap voelt het alsof mijn hersenen los in mijn hoofd zitten. Slapen is ook de hele week alweer drama. Wordt iedere nacht rond drie uur wakker en kom dan de eerste twee uur niet meer in slaap. Slapen jullie allemaal goed?

Sorry voor het gezeur hoor meiden. Ben het even zat... :(

Geplaatst

pip hier precies het zelfde verhaal, ook die hoofdpijn en ook s,nachts wakker

vermoeiend is het nu best wel he

hopelijk knap je snel op

en geklaag moet kunnen toch

Geplaatst

En ook aan deze kan hoofdpijn. Zou het bij deze fase van de zwangerschap kunnen horen? Drink voldoende, eet gewoon, die geen hele gekke dingen, ik kan het verder niet plaatsen.

Vandaag de eerste afspraak bij de vk gehad. Was een fijne ontmoeting. We kregen een echo, wow dat was wel even anders dan in het zkh. Wat een belabberde kwaliteit van beeld zeg, en het was voor het eerst uitwendig dus mogelijk daarom ook minder scherp. Kan nauwelijks opmaken uit de echofotos wat het voor moet stellen. Maar wel totaal gerust gesteld door een druk bewegend kindje! Happy!! Mijn dag kon niet meer stuk. Noemde de pijn bij mijn eierstokken, omdat het best zeer doet de laatste twee dagen en dacht aan late overstimulatie, maar het is bandenpijn volgens de vk, hebben jullie dit ook, echt op de hoogte van je eierstokken?

De 20 weken echo is gepland in het zkh, ivm icsi doen ze dat vaker en omdat mijn partner een hazenlip heeft. Kan ik daarna mooi mijn buikje laten zien aan de lieve dames van het fertiliteitsteam, lijkt me leuk om te doen, is een andere afdeling maar als ik er dan toch ben...

Over 4 weken weer een afspraak en dan luisteren we naar het hartjee n zijn de bloeduitslagen er. Ze namen 5 buisjes bloed af, ging me toch bijna onderuit, werd echt helemaal niet goed. Hou er nooit van maar dit was wel een veel heftigere reactie dan anders...zwanger zijn verrast me nog steeds, men wat gebeurt wr toch veel in je lijf!

Het ergste van alles is....dat mijn bhs al weer te klein zijn....ahhhh, en ik was al 2 cupmaten gegroeid, kom nu in de G maat te zitten...niet normaal, en zo groot was ik nou ook weer niet geschapen, heel benieuwd waar dit heen gaat.

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Heb even de meerdere lijsten die in omloop waren samengevoegd. Als we vanuit deze werken dan klopt die. Hopelijk heb ik niets over het hoofd gezien, anders even iN deze lijst aanvullen.

Voorstellen:

Afspraken:

Sas27 - 3 feb controle vk

pip 83 - 4 feb controle vk

Emsie - 7 feb controle vk

Sas27 - 10 feb 20 weken echo

kaatje03 - 12 feb 20 weken echo

Emsie - 3 maart 20 weken echo

Geplaatst
Heb even de meerdere lijsten die in omloop waren samengevoegd. Als we vanuit deze werken dan klopt die. Hopelijk heb ik niets over het hoofd gezien, anders even iN deze lijst aanvullen.

Voorstellen:

Afspraken:

Hoopvolle Toekomst - 8 feb eerste afspraak in ziekenhuis

groetjes

Geplaatst

Iemand ervaring met stekende pijn in de rechter zij en onderrug. Kan mij niet voorstellen dat dit bandenpijnen zijn. dat zt toch meer in het midden / buik.

Begint een behoorlijke vervelende pijn te worden. al de hele dag last van.

Geplaatst

Klinkt wel als bandenpijn hoor! Zit juist aan de zijkanten want daar zitten die banden. Tenminste, dat zei mijn verloskundige deze week. Ik heb er ook geregeld last van. Ook bij plotselinge bewegingen.

Hoofdpijn is hier zo goed als weg. Ik blijk twee ontstoken kaakgewrichten te hebben. Dat straalde vermoedelijk uit naar mijn verdere hoofd. Gister naar de huisarts geweest. Voelde ineens aan beide kanten pijnlijke bulten. Vermoedelijk door heftig tandenknarsen. Ik bijt daardoor als ik slaap heel hard mijn kaken op elkaar. Dinsdag bij de tandarts vragen om een bitje om dit tegen te gaan.

Verder vandaag mijn eerste positiebroek gekocht. Wat zit dat heerlijk! Haha echt een opluchting. Alles ging toch best knellen. Overigens wil ik best de helft van jouw cupmaat Emsie. Hier nog geen cup erbij! Zit er met smart op te wachten ;)

Geplaatst

Haha Pip hier hetzelfde hoor. Ook geen cup erbij terwijl me dat best weleens leuk zou lijken;-)

Hier ook de positiekleding weer achter uit de kast gehaald en twee nieuwe broeken gekocht. Heerlijk die uitverkoop!

Vervelend meiden al die hoofdpijn. Ik hoop voor jullie dat het snel af gaat zakken want niets zo vervelend als hoofdpijn. Dat beperkt je in alles.

Iggy ik heb soms ook best last van mijn rechterzijde en onderrug maar ik wijt het aan het tillen van mijn zoontje. Meneertje kan nog net niet zelf lopen dus moet zo nu en dan getild worden natuurlijk. Als ik dat vaak doe op een dag dan voel ik het 's avondspits best wel. Hopelijk gaat het niet erger worden voor je!!

Geplaatst

Nog even aangevuld. Over ruim twee weken weten we of het een jongen of meisje wordt! Wat een onwerkelijk idee nog. Sas jij eind deze week al, spannend!

Voorstellen:

Afspraken:

Pip83 - 29 jan geslachtsbepaling

Geplaatst
Nog even aangevuld. Over ruim twee weken weten we of het een jongen of meisje wordt! Wat een onwerkelijk idee nog. Sas jij eind deze week al, spannend!

Voorstellen:

Afspraken:

Pip83 - 29 jan geslachtsbepaling

Hoopvolle Toekomst - 4 feb eerste ziekenhuis afspraak

Mezelf weer even toegevoegd

Geplaatst

Zo ben ik ook weer even,rot weekend achter de rug kreeg zaterdag plots bloedverlies en meer buikpijn.

gelijk naar de Vk baby allemaal goed, waar de bloedingen vandaan kwamen wist ze niet zeker.

s,avonds begon het weer en toen voor controle naar het ziekenhuis, ook daar was alles goed met de baby gelukkig en komt het bloeden waarschijnlijk van de placenta die ligt een beetje voor de uitgang.

en de buikpijn is bandenpijn....

nu is het bloeden gestopt en hopelijk blijft het weg

Vrijdag kunnen we inderdaad weer ff kijken naar de baby gelukkig. Heb ik ook wel even nodig voor het vertrouwen :-)

iggie ik denk inderdaad dat het bandenpijn is, hier het zelfde een lekker warm bad of kruik helpt.

hoe is het verder met iedereen?? Al spullen gekocht voor de baby?

Geplaatst

Jeetje Sas dat is schrikken! Fijn dat alles goed is, maar kan me voorstellen dat de onzekerheid even heel hard toeslaat. Dat het bloeden gestopt is lijkt me een goed teken. Laat het maar snel vrijdag zijn voor jou!

Geplaatst
Zo ben ik ook weer even,rot weekend achter de rug kreeg zaterdag plots bloedverlies en meer buikpijn.

gelijk naar de Vk baby allemaal goed, waar de bloedingen vandaan kwamen wist ze niet zeker.

s,avonds begon het weer en toen voor controle naar het ziekenhuis, ook daar was alles goed met de baby gelukkig en komt het bloeden waarschijnlijk van de placenta die ligt een beetje voor de uitgang.

en de buikpijn is bandenpijn....

nu is het bloeden gestopt en hopelijk blijft het weg

Vrijdag kunnen we inderdaad weer ff kijken naar de baby gelukkig. Heb ik ook wel even nodig voor het vertrouwen :-)

iggie ik denk inderdaad dat het bandenpijn is, hier het zelfde een lekker warm bad of kruik helpt.

hoe is het verder met iedereen?? Al spullen gekocht voor de baby?

Tjonge zeg wat schrikken. Gelukkig loopt het met een sisser af.

Ik heb niet zo veer banden pijn als meer het gevoel dat mijn buik uit elkaar knalt zo bol voelt tie, alsof je heeeeel vol zit, alleen zit ik dat niet. Heel raar en een beetje naar gevoel.

Hier is de kraamhulp geregeld en we richten ons nu op opvang. Dat vind ik nog wel ladtig wat een puzzel. Hoeveel wil en kan ik straks werken, wat is handig en voordelig. Hoe wegen jullie je keuze af?

Krijgen jullie ook zo veel lieve kaarten, mailtjes en cadeautjes van de omgeving! Voel me net jarig de hele tijd, zo leuk! Heb al een hele verzameling aan kleertjes, zalfjes, sokjes en allerlei tijdschriften.

Geplaatst

Joh Sas, dat was wel even schrikken voor jullie zeg. Wel fijn dat ze hebben kunnen achterhalen waar het vandaan komt en dat het, voor zover ik dan begrijp, geen kwaad kan. Ik hoop dat de bloedingen wegblijven en jullie vrijdag een hele mooie echo zullen hebben. Spannend hoor!

Emsie jouw kwaaltje herken ik heel goed. Ik lig hier nu ook met een kruik op de bank in de hoop dat de "spanning" wat afneemt. Wel grappig dat er vandaag drie mensen waren die tegen me zeiden dat mijn buik lekker begint te groeien...

Iggy en Sas een gekke vraag aan jullie. Gaat jullie jongste zoontje en dochtertje straks in een peuterbedje en de baby in het ledikantje? Wij twijfelen hier nog... 2 ledikantjes is ook zo wat, zolang zal ons zoontje er straks niet meer in slapen maar hij ligt er nu nog zo lekker in ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden