Ga naar inhoud

Uitgerekend juli 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gek dat het zo verschilt he loop je nu helemaal niet meer???

leuk dat het buikje al begint te groeien lekker genieten !!

Willen jullie weten wat het word?

Zwangerschapsdementie, haha nee hier niet lijkt mij erg vervelend.

gaat weer over, niemand die je dat kwalijk kan nemen nu.

Bij mijn eerste zwangerschap had ik nergens last van, gek he nu zo achter elkaar.

Maar dit is het laatste keer hoor haha ;-p

hier voelde ik vandaag de baby een paar keer heel duidelijk trappelen, ook van de buitenkant

daar voor twijfelde ik ook, maar dit kon niet missen

• Reacties 770
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pip hoe is het met de hoofdpijn ondertussen?

Hoopvolle toekomst hoe is het met je moeder en de behandelingen?

Sas, wij willen zeker weten wat het gaat worden. Nog 1 weekje geduld. Maar eerst naar mijn broer en schoonzus om hun kleine meid te bewonderen. Ze wonen in Zwitserland dus we maken er maar een lang weekend van, anders is het een dag rijden ook niet waard. Vrijdag heen en dinsdag terug!

Voelde me vandaag en gister opeens onzeker over de kleine in me, toch even met de vk praktijk gebeld. Morgen mag ik het hartje komen luisteren. Weet niet precies waarom maar opeens zit het me niet lkkr. Voel me eigenlijk een beetje een muts dat ik een tussentijdse afspr heb gemaakt maar ze hadden het me op het hart gedrukt, dat ik altijd even het hartje kon komen luisteren.

Geplaatst

breek in

Emsie, juist super goed dat je de vk hebt gebeld! Ik heb dat al zoveel gedaan deze zw!! En het stelt je alleen maar gerust!

Geniet morgen maar van een mooi locomotiefje ;-)

breek uit

Geplaatst
Pip hoe is het met de hoofdpijn ondertussen?

Hoopvolle toekomst hoe is het met je moeder en de behandelingen?

Sas, wij willen zeker weten wat het gaat worden. Nog 1 weekje geduld. Maar eerst naar mijn broer en schoonzus om hun kleine meid te bewonderen. Ze wonen in Zwitserland dus we maken er maar een lang weekend van, anders is het een dag rijden ook niet waard. Vrijdag heen en dinsdag terug!

Voelde me vandaag en gister opeens onzeker over de kleine in me, toch even met de vk praktijk gebeld. Morgen mag ik het hartje komen luisteren. Weet niet precies waarom maar opeens zit het me niet lkkr. Voel me eigenlijk een beetje een muts dat ik een tussentijdse afspr heb gemaakt maar ze hadden het me op het hart gedrukt, dat ik altijd even het hartje kon komen luisteren.

Heel verstandig dat je eerst een afspraak hebt gemaakt. Kun je hopelijk dan mooi genieten.

Mijn moeder wordt nu geopereerd en dan over 3 weken start ze de bestralingen. Dus een heftige tijd

Geplaatst

Hoopvolle toekomst heel veel sterkte! Hopelijk slaat je moeder zich er goed doorheen!

Emsie helemaal niet gek dat je gebeld hebt hoor! Hoe was het?

Sas hoe gaat het met jou? Doet de rust je een beetje goed?

Hier alles ok ook al lig ik gesloopt op de bank. Heb iets teveel hooi op mijn vork genomen geloof ik. Gek hè dat je opeens minder kan dan normaal of heb ik daar als enige last van ;-)

Verder sinds deze week moeders voor moeders af. Ik heb het heel graag gedaan maar vind het ook wel weer heel fijn om niet meer in een kannetje te hoeven plassen hoor!

Fijn weekend meiden!

Geplaatst

Kaatje even lekker rustig aan doen hoor!

Heerlijk he moeders voor moeders weg haha goed doel en graag gedaan.

maar eindelijk die rot kannen weg uit de wc ;-)

hier er gaat het een stukje beter gelukkig :-D

goed weekend allemaal

Geplaatst
Heel verstandig dat je eerst een afspraak hebt gemaakt. Kun je hopelijk dan mooi genieten.

Mijn moeder wordt nu geopereerd en dan over 3 weken start ze de bestralingen. Dus een heftige tijd

Heeeeeel veel sterkte! Ik weet hoe slopend deze tijd kan zijn. En dan nog al de hormonen in je lijf. Hou je niet groot hoor, het is gewoon verrot en moeilijk.

Geplaatst

Alles was goed gister, heel snel vond ze de hartslag op de verwachte plek en daarmee gleden alle zorgen van me af. Mocht bij onzekerheid gewoon bellen en komen. Heel lief en fijn om te weten.

We zijn nu bij mijn nichtje van drie weken, wow wat piepklein. Zeer leuk lief en ook wat een verantwoordelijkheid en wat een dagtaak. Wist het allemaal maar als je er dagen en nacht inzit dan is het om de twee uur voeden wel erg pittig, 24 uur per dag....ze is best huilerig na de voeding en meer dan 1,5 uur slapen aan 1 stuk is er niet bij...pfff respect voor mijn schoonzus en broer, hoop zelf iets meer geluk te hebben met een goede slaper.

Geplaatst

We krijgen een MEID!!! Zo leuk...ik blijf lachen. Maakte me de laatste dagen zorgen over alles. Jeetje wat kan zo'n eerdere miskraam er toch inhakken. Zorgen om niets gelukkig, want alles zag er goed uit. Ze was wel echt heel rustig, heb wel drie keer gevraagd of dat wel goed was. Er bewoog alleen af en toe een arm of been. Volgens de mevrouw van de echo lag ze gewoon lekker te slapen. Ze leek op haar billen te zitten met haar hoofd helemaal voorover op haar borst. Zag er heel ongemakkelijk uit. Geslacht was daardoor alleen met inwendige echo te zien. Groei precies volgens schema en een mooi hartje. Overigens is mijn buik sinds afgelopen weekend ineens flink aan het groeien. In een paar dagen tijd zit er ineens een echt bolletje. Over drie weken hebben we de twintig weken echo!

Voorstellen:

Sas27- uitgerekend 1 juli, 30 jaar, tweede kindje ( 18 mnd bijna), krijgt een jongen.

Kaatje03- uitgerekend 5 juli, 33 jaar, tweede kindje

Iggie- uitgerekend 6 juli, 38 jaar, derde kindje (9jr en 18 mnd)

Pip83 - uitgerekend 16 juli, 30 jaar, eerste kindje, krijgt een meisje.

Emsie - uitgerekend 18 juli, 31 jaar, eerste kindje

Hoopvolletoekomst - uitgerekend 22 juli eerste kindje

Afspraken:

Iggie - 30 jan controle gyn

Emsie - 1 feb geslachtsbepaling

Sas27 - 3 feb controle vk

pip 83 - 4 feb controle vk

Hoopvolle Toekomst - 4 feb eerste ziekenhuis afspraak

Emsie - 7 feb controle vk

Sas27 - 10 feb 20 weken echo

kaatje03 - 12 feb 20 weken echo

Pip83 - 19 feb 20 weken echo

Emsie - 3 maart 20 weken echo

Geplaatst

Hartstikke leuk een meisje!!! Gefeliciteerd en veel schop plezier ;-)

hoopvolle toekomst hoe gaat het met jullie? En je moeder?

Geplaatst

het gaat redelijk goed hier. Mijn moeder heeft de operatie achter de rug wel goed gegaan gelukkig. Maar we krijgen

maandag de uitslag of er uitzaaiingen zijn. Daarna starten de bestralingen.

Zelf ben ik nog steeds wel misselijk nu ongeveer 3 keer op een dag overgeven. Ook heb ik veel hoofdpijn maar dat

zal er ook wel bij horen. Ik ben nog steeds niet op mijn start gewicht maar dat zal nog wel komen. Zie erg uit naar

dinsdag dat we weer een echo hebben vooral om dat je al 4 weken niks gezien of gehoord hebt. En ook omdat je

nog niks voelt zie ik ook erg naar uit een teken van leven.

Hoe gaat het met jullie meiden?

Geplaatst
het gaat redelijk goed hier. Mijn moeder heeft de operatie achter de rug wel goed gegaan gelukkig. Maar we krijgen

maandag de uitslag of er uitzaaiingen zijn. Daarna starten de bestralingen.

Zelf ben ik nog steeds wel misselijk nu ongeveer 3 keer op een dag overgeven. Ook heb ik veel hoofdpijn maar dat

zal er ook wel bij horen. Ik ben nog steeds niet op mijn start gewicht maar dat zal nog wel komen. Zie erg uit naar

dinsdag dat we weer een echo hebben vooral om dat je al 4 weken niks gezien of gehoord hebt. En ook omdat je

nog niks voelt zie ik ook erg naar uit een teken van leven.

Hoe gaat het met jullie meiden?

Fijn van je moeder, nu duimen draaien voor geen uitzaaiingen.

Men nog steeds overgeven...hoe hou je het vol zeg! Wat vreselijk zeg.

Ja lang duurt dan het wachten he als je nog niks voelt, ken dat gevoel helemaal en ook de onzekerheid die er bij komt kijken.

Geplaatst

Leuk pip! Wij zaterdag....zo benieuwd, beide is goed maar brand van nieuwsgierigheid. Bij de 20 weken echo mag je haar nog een x goed bewonderen. Fijn dat jou buikje nu ook begint te groeien! En die zorgen, naar hé, gelukkig zijn ze hier weg maar pff die miskraam haakt er zeker in, heel herkenbaar wat je schreef.

Iggie jij al weer bijna een controle, zin in?

Geplaatst

Spannende dag maandag, hopelijk geen uitzaaiingen ! Ga voor jullie duimen

wat vervelend die misselijkheid! heb je er ook wat voor gekregen?

Emsie leuk zaterdag heb je zelf een idee?

hier al wel aangekomen 5a6 kilo..

nou ja gaat er ook wel weer af na de zwangerschap ;-) hoop ik haha

iggie, succes morgen hopelijk een echo voor jullie!

Geplaatst

Jeetje Hoopvolle Toekomst, wat een spannende dagen tot maandag. Ik hoop dat het lukt een beetje afleiding te vinden. Fijn dat de operatie iig goed is gegaan. Dat is alvast een stapje vooruit! Ik duim voor een goede uitslag... En die misselijkheid, wat duurt dat lang bij jou joh. Heel vervelend. Lukt het wel de dagelijkse dingen te doen?

Emsie spannend zaterdag! Ik vond overigens de geslachtsbepaling niet eens het meest spannend. Jongen of meisje, geen voorkeur. Ik had ook geen voorgevoel ofzo. M'n man wel, hij dacht jongen. Mooi mis dus, haha! Had vooral zenuwen over of het hartje mooi zou kloppen en de groei goed zou zijn. Heerlijk om haar te zien. Ben nu al zo trots op dat kleine mensje!

Sas hier ruim vier kilo aangekomen. Geen idee of dat enigszins normaal is?

Iggie veel plezier vandaag! Kaatje hoe gaat het met jou? Beetje uitgerust?

Geplaatst

Hi dames,

Schuldig:-( ik ben niet altijd een mee schrijver, probeer wel alles bij te lezen, maar zelfs dat lukt niet altijd.

Hoopvolle toekomst, ik zag dat jullie maandag de uitslag krijgen. Ik ga voor jullie duimen, dat het een mooie uitslag is.

Zelf gaat alles weer goed met mij. Heb een tijdje flink last gehad van mijn hoofd een soort migraine. moest dan ook de hele dag liggen en overgeven. Maar nu alweer twee weken geen last van. Qua kilos zit ik nog steeds om en nabij mijn startgewicht. Maar schommelt nu wel omhoog. Mijn buik, die is zich wel aan het uitsloven, zoals ik dat noem. Dat is al een flinke bol. Je kan er niet meer om heen dat ik zwanger ben.

ben vandaag voor controle geweest naar de gyn. En het lukte mij om een echo los te peuteren, maar helaas was het met zo`n oud beestje, Gyn gaf ook aan dat het apparataat al afgeschreven was, dat er echt geen geslacht zichtbaar was. Snik snik. Was zo benieuwd. Maar voor 11 feb staat er een GUO gepland dus nog 12 nachtjes slapen en we weten het. Maar het allerbelangrijkste is wel dat hij aangaf dat alles er perfect uit ziet.

van de week ook al de eerste aankopen gedaan, we hebben al veel natuurlijk doordat onze jongste nu ruim 18 maanden is. Maar we hebben toch besloten om zo`duo wagen te kopen. We hebben er 1 van ABC zoom. lekker wagentje en onze oude wagen kunnen we voor een mooie prijs verkopen. En we hebben een heel erg leuk wiegje gekocht, zo schattig. en we hebben een baby zet voor op de triptrapp gekocht. Dus we hebben al lekker zitten spenden.

hebben jullie al dingen aangekocht?

Zal zo het lijstje weer even boven halen.

Lfz Ig

Geplaatst

Lijstje was niet zover weg:-)

Voorstellen:

Sas27- uitgerekend 1 juli, 30 jaar, tweede kindje ( 18 mnd bijna), krijgt een jongen.

Kaatje03- uitgerekend 5 juli, 33 jaar, tweede kindje

Iggie- uitgerekend 6 juli, 38 jaar, derde kindje (9jr en 18 mnd)

Pip83 - uitgerekend 16 juli, 30 jaar, eerste kindje, krijgt een meisje.

Emsie - uitgerekend 18 juli, 31 jaar, eerste kindje

Hoopvolletoekomst - uitgerekend 22 juli eerste kindje

Afspraken:

Emsie - 1 feb geslachtsbepaling

Sas27 - 3 feb controle vk

pip 83 - 4 feb controle vk

Hoopvolle Toekomst - 4 feb eerste ziekenhuis afspraak

Emsie - 7 feb controle vk

Sas27 - 10 feb 20 weken echo

Iggie - 11 feb GUO

kaatje03 - 12 feb 20 weken echo

Pip83 - 19 feb 20 weken echo

Emsie - 3 maart 20 weken echo

Geplaatst

Hoi meiden,

Wat een ontwikkelingen weer de laatste dagen, leuk. Pip wat gaaf een meisje en alles helemaal goed, fijn! Bij jou dus ook Igg. Ondanks dat het een echo was met een oud beestje, toch een lekker idee om te weten dat alles goed is. Jij mag de 11e voor de GUO, wij de 12e. Vind het nu wel spannend worden hoor maar heb ook meer zoiets van als alles maar goed is, dan dat ik perse wil weten wat het is. Hier nog niet veel gekocht, eerst maar even kijken wat we mogen verwelkomen. Bij een jongetje hebben we natuurlijk al het een en ander in huis :-) Wij hebben ook nog naar die Zoom gekeken. Is hij een beetje makkelijk in te klappen en mee te nemen of is het dan een heel gevaarte?

Emsie jij dan morgen de geslachtsbepaling, spannend hoor. Heel veel plezier. Hoopvolle toekomst voor jou ook een hoop spanning, ik duim voor een goede uitslag voor jullie en hoop dat je misselijkheid binnenkort toch echt afneemt.

Hier verder alles ok. Ik ben dinsdagavond nog bij de verloskundige geweest en heb dit keer samen met oma genoten van het hartje luisteren. Het schijnt dat mijn baarmoeder wat naar achteren ligt vandaar dat het buikje gestaag groeit. Wel 2 kilo erbij ten opzichten van de vorige keer. Heb soms het idee dat die kleine ook heel laag zit maar volgens de vk zag het er allemaal prima uit. Nog wel steeds erg moe iedere keer maar ja, daar geven we maar aan toe als het kan. Gisteren de hele dag een zere buik of liever gezegd darmen gehad. Wat kun je je daar toch ellendig van voelen. Maar goed, het is gelukkig maar zo nu en dan. Vanochtend weer wat kastruimte leeggehaald op de babykamer, wat een troep bewaard een mens toch ;-) Zodra we straks weten wat het is wil ik eigenlijk gelijk in het kamertje aan de slag gaan. Zin in!!

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Iggie, was vervelend die hoofdpijn hopelijk blijft het lekker weg nu

mooie kinderwagen hebben jullie uitgekozen!

spannend de guo ben benieuwd.

baby zet voor de triptrap stoel willen wij ook kopen, erg handig.

ging jij nou de babykamer door schuiven?

kaatje fijn de de afspraak bij de vk weer goed was.

nog eventjes en dan kan je beginnen met het kamertje! Leuk

wij gaan binnenkort ook maar eens starten.

van de week bestelling van noppies binnen gekregen, ze hebben opruiming.

oww zo schattig weer die hele kleine pakjes!

Geplaatst

Emsie heel veel plezier vandaag, spannend hoor. Laat je het weten wat het wordt of blijft het een verassing?

sas. Hoe is het met jou, heb je nog last gehad van bloedingen oid?

hier gisteren weer een dag plat gelegen. Weer hoofdpijn, gelukkig niet zo erg als twee weken geleden. Maar wel weer erg misselijk. Er begint een lijn te ontstaan. Om de 2 weken en 1 dag wordt ik twee dagen ziek. Zo raar, maar dit is nu al voor de 4e x op rij. VK vind het ook raar maar zou niet weten wat dit kan zijn. Maar ik was qua gewicht net weer op mijn startpunt en nu weer 1,5 kilo eraf. Haha als ik niet zwanger was zou ik blij zijn met die kilootjes eraf.

Kaatje, die wagen is echt super, heel makkelijk te bedienen en er kan zoveel mee. Je hebt ook nog een goedkopere variant van het merk toppi2 . Ook mooi, maar rijd minder lekker, dus hebben we toch gekozen voor de zoom. Mede omdat deze ook meer wordt verkocht via marktplaats. Dus hopelijk krijgen we daar straks weer een mooi prijsje voor terug.

We weten nog niet echt hoe we het willen gaan doen met de baby kamer. In ieder geval de kamer van mijn oudste is nu zo ingericht dat t.hymo daar zo bij kan. En voor de baby hebben we een heel lief wiegje gekocht. Dus de baby kan een tijdje bij ons op de kamer. Totdat t.hymo er klaar voor is om te verhuizen naar een groot bed. De baby kamer nu is behoorlijk neutraal, dus mocht het een meisje worden, koop ik alleen wat roze items en dan klaar. En uiteraard moet er dan geshopt worden:-)

meiden heel fijn weekend.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Hier vanmorgen een hele leuke pretecho gehad. De kleine maakte het ons vreselijk moeilijk door met de beentjes voor het geslacht te gaan zitten, ik heb op mijn zij gelegen, gesprongen maar de kleine bleef lekker in de houding waarin het zat. Uiteindelijk na lang proberen, zagen we duidelijk dat het een JONGEN gaat worden! Doordat hij het spannend hield, lkkr lang kunnen kijken naar het manneke. Heerlijk! Ons voorgevoel was een jongen! En het klopt!

Nog even wagens gekeken en de Joolz spreekt ons aan. Nu even het bedrag laten zakken en daarna beslissen. Iemand persoonlijk ervaring met deze wagens?

Gister mijn buikomvang gemeten en ik kom op 90 cm uit! En zeker 6 kilo aangekomen. Mensen vragen steeds of het er geen twee zijn, ben dus niet de enige die mijn buik behoorlijk vinden! Maar het zit me nog niet in de weg dus vind het prima.

Hier gister ook een vervelende darmen dag en idd wat kan dat je lam leggen, gelukkig heb ik het niet zo vaak. Wel geregeld hoofdpijn en nog steeds kokhalzen bij inspanning en moeheid.

Goed weekend

Geplaatst

Emsie gefeliciteerd. Een jongen, wat gaaf. En die kleine boef heeft er mooi voor gezorgd dat jullie lekker lang naar hem konden kijken. Heeft ie goed gedaan!!! Het gaat een beetje gelijk op zo in de groep, leuk hoor. En nu shoppen!! ;-)

Wij hebben ook een Joolz en ik kan hem je zeker aanraden. Het is echt een heerlijke wagen, vandaar dat ik zo twijfel of ik wel een andere (dubbele) wagen wil maar die zoom klinkt ook wel goed.

Meiden wat vervelend die hoofdpijn. Voor jou is er dus wel een patroon in te herkennen Ig maar gek dat ze dan niet kunnen beoordelen wat het is. Hoop voor jullie dat het snel overgaat, als er iets vervelend is...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden