Ga naar inhoud

Uitgerekend augustus/september 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Thanks meiden dat ik hier mee mag schrijven. Noes, hier komen en gaan de kwaaltjes ook hoor. Jij bent gewoon een van de gelukkigen die lekker zorgeloos door haar zwangerschap gaat. Okaasan, nu stoppen met testen meid je ben gewoon hardstikke zwanger, maar begrijp je zenuwen heel goed hoor. Wij hebben vrijdag een mooi kloppend hartje gezien, maar dat gaf me maar rust voor 2 dagen. Nu nog 4 weken wachten voor de volgende echo op 7-1-14. Vreemd mijn enter doet het even niet zie sorry voor die plak tekst achter elkaar. Werk ze meiden..

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Thanks meiden dat ik hier mee mag schrijven. Noes, hier komen en gaan de kwaaltjes ook hoor. Jij bent gewoon een van de gelukkigen die lekker zorgeloos door haar zwangerschap gaat. Okaasan, nu stoppen met testen meid je ben gewoon hardstikke zwanger, maar begrijp je zenuwen heel goed hoor. Wij hebben vrijdag een mooi kloppend hartje gezien, maar dat gaf me maar rust voor 2 dagen. Nu nog 4 weken wachten voor de volgende echo op 7-1-14. Vreemd mijn enter doet het even niet zie sorry voor die plak tekst achter elkaar. Werk ze meiden..

He moedeloos, schrijf je ook nog mee op ons bankje of stap je over? Zal je missen anders! We hebben niet echt een druk bankje. Zo kaal en leeg anders.

Geplaatst

misschien kunnen we samen gaan met uitgerekend in Juli? het is hier idd wel erg rustig en in Juli zijn ook nog niet zoveel dames.

Misschien ook wel gezellig om samen te gaan? Moedeloos van harte welkom hoor :)

Geplaatst

#ikhoorhierhelemaalniet# maar ik kom jullie even aanmoedigen hoor meiden!

(wij van de aprilgroep zijn op fb verder gaan schrijven vandaar dat het daar zo rustig is ;-)

voor de meiden die ik niet ken: gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

noes succes mrgn met de echo!

moedeloos, wat super dat het zo goed gaat. en wat balen dat je pas over 4wk weer een echo krijgt. ik heb tzt een a.ngelsound aangeschaft. kon het hartje altijd vinden en dat was zo'n geruststelling. maar de meningen over de a.ngelsoud zijn verdeeld....

Enne Okaasan, ik ben zo blij voor je. die krampen heb ik ook gehad dus maak je daar niet al te veel zorgen over! kijk uit want de k.ruidvattesten kunnen naarmate je hcg stijgt lichter worden, dat was bij mij (ook) het geval... Enne die misselijkheid is een goed teken zeg!

Geplaatst

hé meiden, heb het een beetje druk met allerlei andere dingen, maar lees komende dagen weer een beetje bij. Noes wil jou voor morgen veel succes en hopelijk veel plezier wensen met een mooi kloppend hartje...geniet van die ontzettend bijzondere ervaring x

Geplaatst
Noes, ik volg je nog, heel veel plezier en succes morgen met je echo.

Ik ook!!!! Noes, heel veel plezier en hopelijk (weet ik zéker!) met een lach van oor tot oor bij de echo!

Liefs,

Moes

Geplaatst

Dank jullie wel allemaal!! Het is alleen wel jammer dat de echo pas 's avonds is, hoe verzinnen ze het!! Moet ik de hele dag wachten.

Ik ga maar een hoop doen morgen, gaat de tijd tenminste lekker snel.

Moes, hoe gaat het met je? Nog geen pukkels en baard van de Dhea.. ;-)

Ik ga lekker slapen!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Noes veel sterkte met de dag doorkomen. Inderdaad 's avonds, hoe bedenken ze het. Hopelijk wel een beetje aan het begin van de avond. Hier was ook mijn hele huis opgeruimd nadat ik op de telefoontjes over het hcg moest wachten. Haha, echt handig die zkh-en.

Marga succes met MvM.

Moedeloos en Clickstar, dank je wel voor jullie berichtjes. Ik zal niet meer testen. Maar ben wel echt heel erg onzeker. Gisteren weer veel kramp gehad en ben sinds gisteren ook niet meer misselijk. Borsten lijken ook minder pijn te doen. En ik weet het, het kan iedere dag verschillen al die klachten en kwaaltjes, maar het maakt me wel gruwelijk onzeker. Vervelend is dat. Eigenlijk voel ik me dus niet echt meer zwanger. Bleggh.

Hier vanmiddag naar de hematoloog. Die zei een maand geleden dat hij me pas weer wilde zien als ik zwanger zou zijn. Dat dat zo snel zou zijn had ik niet durven dromen.

Geplaatst

Hier een hele duidelijke test van MvM! Ben zoooooo blij! En een leuk tijdschrift gekregen en nog een leuk kado. En een stomme armband met piesdruppel. Maar zooo blij dat ik mag piesen voor MvM!

okaasan nou niet meer testen hoor! ;) hier ook de eene dag meer klachten dan de andere. Niet bezorgd van raken. Doe ik wel;)

Geplaatst

Haha, moet echt heel hard lachen om je armband met piesdruppel. Hihi

Fijn dat je test zo mooi was.

En nee ik test niet meer hoor, donderdag als de MvM mevrouw komt. Dan weer wel weer, maar dat doet zij, dus dat mag ;-)

Geplaatst

Noes, heeeeeeel veel succes met je echo vanavond. En geniet ervan, want voor je het weet is het weer voorbij

Marga, super dat die test zo mooi was van mvm. Heel veel succes met pissen.

Okaasan, erg he die onzekerheid, maar volgens mij gaat dat nooit meer weg dat gevoel. Ook al zijn ze geboren dan nog maken we ons zorgen ;-)

Geplaatst

Ik ben er ook bang voor. Maar het stomme is dat ik bij mijn vorige (hele korte) zwangerschap zo zeker wist dat het goed was. En dat bleek toen die vervelende BBZ te zijn. Heb ik inderdaad nog lang van na kunnen genieten (NOT), dus wat dat betreft klopte mijn gevoel wel dat ik er nog lang mee rond zou lopen (sorry, zit even in een cynische bui geloof ik). Maar als ik maar een sprankje zekerheid zou hebben als dat ik toen had, zou dat me al een stuk beter doen voelen.

Misschien moet ik toch maar een grote steen opzoeken voor tot en met komende maandag.

Geplaatst

Marga, wat goed!! Gefeliciteerd!! Haha, wij zijn al blij als we in een kannetje mogen piesen..!!

Okaasan, dat had ik precies hetzelfde, eerst wel misselijk, gevoelige borsten en een week later ineens niets meer. Maar zolang je geen bloedingen hebt, is alles gewoon rustig aan het groeien.

Ik begrijp het wel, ik ben ook het liefst de hele dag misselijk, we willen alleen maar bewijs. Mijn gedachten gaan ook steeds 2 kanten op: weinig klachten een wat lichtere test van MvM, er zal wel te weinig HCG zijn en het zit niet goed. En de andere kant: Het is al weken rustig, geen enkel bloedverlies gehad, waarom zou het fout zijn? Nog 7 uur en dan weet ik het...

Liefs,

Noes

Geplaatst

Kom op lady`s we gaan genieten van het zwanger zijn. Jullie mogen mijn misselijke kwaaltjes ook wel over nemen hoor ik moet eerste elke ochtend over geven en dan pas kan ik er wat voor in nemen, maar het is zo niet leuk, maar net wat jullie het is wel het bewijs dat alles goed is. Maar het zit gewoon lekker goed bij jullie. Jullie zijn alleen die gelukkigen die lekker nergens last van hebben. Kom on ladys niet onder stenen kruipen, maar geniet geniet en geniet van het zwanger zijn.

Geplaatst

Haha! Elke ochtend denk ik....zal mijn baard al over het dekbed hangen..? En de baard in de keel..schijnt ook te kunnen....Ik vind het wat. Maar niks nog gelukkig.

Noes, succes straks! Wat typt deze site slecht tegenwoordig, herkennen jullie dit?

Liefs Moes

Dank jullie wel allemaal!! Het is alleen wel jammer dat de echo pas 's avonds is, hoe verzinnen ze het!! Moet ik de hele dag wachten.

Ik ga maar een hoop doen morgen, gaat de tijd tenminste lekker snel.

Moes, hoe gaat het met je? Nog geen pukkels en baard van de Dhea.. ;-)

Ik ga lekker slapen!

Liefs,

Noes

Geplaatst

haha moedeloos, je hebt eigenlijk ook helemaal gelijk...wat dat genieten betreft. Dus oké ik heb me toch ook al aangemeld bij mvm ipv eerst de echo van maandag afwachten en ja, ik voel me ook aangesproken dus zal ook zo een ticker aanmaken ;-)

Geplaatst

Hee Noes, het is al ruimschoots avond en ik zit hier plaatsvervangend zenuwachtig te zijn. Hoe was het?

Jammer dat ik op de iPad de tickets niet zie in Tapatalk. Zo maar eens inloggen dus.

Geplaatst

Helaas geen goed nieuws hier, er was wel een vruchtje te zien met dooierzak, maar het was te klein. Maar 5 mm ipv ongeveer 1 cm. Ook kon ze geen duidelijke hartactie zien.

Nu moet ik maandagmorgen weer heen om te kijken of het gegroeid is. Dat kan nl wel, het kan in deze tijd snel groeien. Mocht het niet gegroeid zijn, is het helaas echt foute boel..

Pfff, wat een domper!! Hebben misschien andere meiden dit meegemaakt en dat het nog gegroeid is? Ik zit nu op week 7.2 dagen.

Liefs,

Noes

Geplaatst

Noes, neee dit kan niet. Ik zit met tranen in mun ogen dit te lezen. Oh meid ik ga zo hard voor jullie bidden. Het moet nog goed komen. Heel veel sterkte. Wat een rot klap.

Geplaatst

Oh Noes, wat ongelooflijk stom! Hè, hoe kan dat nou. We gaan gewoon heel hard hopen dat je net als ik, een enorm slome duikelaar hebt. Het moet gewoon goed komen. Heb je al een afspraak staan voor volgende week?

Oh, Noes, ik ben er helemaal naar van. Alles klonk zo mooi en goed.

Veel sterkte met deze week doorkomen, want dit zal een erg lange week worden, ben ik bang.

Oh, zie nu dat je maandag al terug mag komen (lastig dat je niet terug kunt lezen als je reageert). Dat scheelt al weer een dagje. Maar poeh hee, echt verschrikkelijk stom.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden